Mikäli etsii tällaista slimmiä näppistä (Keychronin kilpailija?) ja ANSI-layoutti ei ole este niin itse olen ollut todella tyytyväinen tähän NuPhy Air75. Löytyy myös ainakin 60 kokoista.
Hintaa näppiksellä oli $118,95 + kuljetus $23,06 + näppäinhatut $19.
Todella hyvän kuuloinen ja tuntuinen voidelluilla kytkimillä Gateronin Low-Profile Redeillä. Bluetooth-yhteys on pelannut moitteetta, vaikka en ole käyttänyt edes mukana tulevaa donglea, niin viivettä ei huomaa kuten joissakin käyttämissäni BT-näppiksissä. Akku ei ole vielä päässyt loppumaan kertaakaan, aina on riittänyt siihen asti että laitan piuhaan kiinni, en osaa todellista kestoa sanoa. HHKB:tä käyttäneenä tottunut Caps Lockin tilalla pitämään Controlia, ja tämän softalla onnistuu vaihtaa. Pitää muistinsa myös muissa tietokoneissa. Mukana tulee magneetilla kiinnittyvät jalat sekä 1 kpl red, blue ja brown kytkimiä, varalle liukuestokumeja näppiksen pohjaan ja NuPhy-tarroja. Itse otin tilaukseen mukaan myös coast-näppäinhattusetin joka on kuvassa kiinni. Vakiohatut valkoisia/vaaleampia.
Jos joku miinus on keksittävä, niin softan kehittäminen on vielä vaiheessa ja nettisivuilla tiedot aika leviällään, esimerkiksi Discord-linkkiä ei meinaa löytyä tai uusinta softaa. Discordista sain apua omiinkin softaongelmiin, kun en saanut laitettua FN-näppäinlukkoa pois päältä. Ei ole ongelman ratkaisun jälkeen temppuillut. Myöskään en tykkää tuosta RGB-valaistuksesta, kun näppäinhatuissa ei legendit oo läpinäkyviä. Tähän on Discord-ryhmän perusteella toki tulossa ilmeisesti läpinäkyvillä legendeillä varustetut hatut. Ja tähän käy myös jotkin muut näppäinhatut, olikohan DSA tms. kokoiset. Ainakin Vortexin Race 3 hatut sopii tähän kun kokeilin, eivätkä pohjanneet alas painettaessa.