Max (HBO Nordic/Max)

Viime aikoina ajatellut et kattos GoTin uudelleen, mut suurimmat ongelmat ovat Targaryen ja heikot loppukaudet, niin empä taija jaksaa. Ehkä jos skippais Targaryenin osuudet ja kattois vaan neljä ekaa kautta, nii sit ehkä toimis. Sekin on meh ku ne parhaat hahmot delaa ekan kauden aikana. Ehkä ne oli liian naiiveja selviytymään niin rankassa maailmassa, mut silti.
Oon kattonut ekat neljä kautta uusiksi pari ellei kolmekin kertaa sarjan loppumisen jälkeen. Ei siinä ole mitään ongelmaa, sen kun katsoo vain ja sitte lopettaa. Hyvä sarja sellaisenaan.

Warner Bros. Discovery -yhtiön ilmoitus jakautumisesta "Streaming & Studios" ja "Global Networks"

e Kohta on varmaan taas Hbo ja Discoveryllä omat suoratoisto palvelut.

Siellähän se Disco+ pysynyt olemassa koko ajan, tosin kukaanhan ei ole voinut sitä enää tilata. Se osaltaan pilannut tuota Maxin disco-ohjelmien saatavuutta kun siellä vanhassa moneen tulee uusia jaksoja koko ajan(tuon pystynyt sieltä tarkistamaan vaikkei katsoa sitten voikaan), mutta ne ei tule Maxin puolelle.

Ainoa hyvä puoli tuossa MAX+Discossa oli sen hinta. Kaikki muu oli reilua takapakkia ja toivonkin, että eroaisivat uudelleen säilyttäen vitosen hinnan( turha toivo).

Ainoa hyvä puoli tuossa MAX+Discossa oli sen hinta. Kaikki muu oli reilua takapakkia ja toivonkin, että eroaisivat uudelleen säilyttäen vitosen hinnan( turha toivo).
Näin henkilönä joka tykkää molempien palveluiden sisällöstä (HBO Max + Discovery), niin tuo nykyinen yhdistyminen oli todella hyvä diili itselle. Saa nähdä miten -50% tarjouksen ottaneita kohdellaan jos palvelut taas erotetaan toisistaan. Saakohan tarjouksen vain HBO Maxille kuten ennenkin vai saako sen myös Discoveryn palveluun.

Nyt sain Maxin supportilta vihdoinkin virallisen lopputuloksen, että Max lopetti WebOS 4.XX versioiden tukemisen. Vaatii nykyään vähintään 5-version. Aika käsittämätöntä, että tuki vain lopetetaan. Kuitenkin kaikki toimi viime kesään asti. Tuntuu melko keinotekoiselta tuen lopettaminen. Miten kaikki muut palvelut vielä sitten tukee...

Edit: Eli siis 4K, HDR, Dolby Visionin tukemista kyse LG:n X9 ja vanhempien laitteiden osalta, joissa WebOS 4.XX. Pyysin nyt hyvitystä siltä osin, kun olen maksanut turhaan Premiumista ja muuttaisivat tilaukseni HD:ksi.

Näin henkilönä joka tykkää molempien palveluiden sisällöstä (HBO Max + Discovery), niin tuo nykyinen yhdistyminen oli todella hyvä diili itselle. Saa nähdä miten -50% tarjouksen ottaneita kohdellaan jos palvelut taas erotetaan toisistaan. Saakohan tarjouksen vain HBO Maxille kuten ennenkin vai saako sen myös Discoveryn palveluun.
Itseäni häiritsee todella paljon eri urheilulähetysten näkyminen keskenjääneiden sarjojen listalla niin applikaatioissa kuln televisioissa. Ainahan voi ignoroida koko luettelon mutta sille luettelolle on paikkansa.
Silloin kun palvelut olivat erikseen, ei urheilu clutteroinut edes Disc+:aa.

Mutta yhteenlaskettu hinta on halvempi kuin vanha disc+, joten toivotaan, että hinnat pysyisivät ennallaan vaikka ero tulisikin.

Eroa en itse niinkään toivo mutta tuon clutteroinnin toivoisin olevan hallittavissa( ja ei, se, että yksi henkilö saa listan siistittyä läppärillään ei auta minua pätkääkään. Tai sitten on taikaläppäri).

Nyt sain Maxin supportilta vihdoinkin virallisen lopputuloksen, että Max lopetti WebOS 4.XX versioiden tukemisen. Vaatii nykyään vähintään 5-version. Aika käsittämätöntä, että tuki vain lopetetaan. Kuitenkin kaikki toimi viime kesään asti. Tuntuu melko keinotekoiselta tuen lopettaminen. Miten kaikki muut palvelut vielä sitten tukee...

Edit: Eli siis 4K, HDR, Dolby Visionin tukemista kyse LG:n X9 ja vanhempien laitteiden osalta, joissa WebOS 4.XX. Pyysin nyt hyvitystä siltä osin, kun olen maksanut turhaan Premiumista ja muuttaisivat tilaukseni HD:ksi.
Itse irtisanoin tilauksen jokin aika sitten juuri tuosta syystä ja kirjoitin siihen palautteeseenkin syyksi sen kun täysin syyttä poistivat tuen. No tuskinpa sillä on mitään merkitystä mutta ehkä viesti on mennyt perille kuitenkin.

Eikös tuo nyt ole melkoista mielenköyhyyttä jättää katsomatta jos siellä on joku asia josta ei pidä.
Mielenköyhyyttä on se ettei edes ymmärrä, että sellaista josta ei pidä, ei tarvitse väkisin katsoa. Kyllä olen muutaman kerran kaikki jaksot nähnyt, niin miksi katsoisin uudelleen ne kohdat mistä en ennenkään pitänyt? (ja muistan ne myös).

Aattelin vaa, et jaksaisko kattoo vielä uudelleen "parhaat palat" pelkästään. Kokonaan en varmana ala enää kattomaan. Jos se mielenköyhyyttä, niin voivoi!

Statistiikka

Viestiketjuista
279 488
Jäsenet
77 949
Uusin jäsen
kapteeniskeqx

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom