Max (HBO Nordic/Max)

Duster tapettiin.
While HBO Max will not be moving forward with a second season of Duster, we are so grateful to have had the chance to work with the amazingly talented co-creators J.J. Abrams and LaToya Morgan, and our partners at Bad Robot and Warner Bros. Television

Ei taida enää tulla mihinkään palveluun monivuotisia sarjoja. Millään firmalla ei ole enää pitkäjänteisyyttä vaan kaikki päätökset tehdään "päivän mukaan".

Yksi syy miksi ei itsellä ole kiinnostusta aloittaa oikein näitä uusia sarjoja, jos ei ole tiedossa, että toimii sellaisenaan erittäin hyvin, vaikka ei saisi jatkoa.

Sen verran näitä vanhojakin sarjoja näkemättä.

Itse Max aiheeseen. Edelleen on kyllä niin surkeasti toteutettu tuo sovelluksesta poistuvien leffojen/sarjojen informointi. Itse sovelluksessa vaan ilmestyy "viimeinen mahdollisuus" kohtaan poistuvia juttuja, mutta itse teoksen sivulla (esim. poistuvaa leffaa, jos klikkaa) ei mainita asiasta lainkaan.

Tarkkoja päivämääriäkään ei ole missään.

Huoh. Nyt näyttäisi olevan spartacus tv sarja poistumassa maxista. Pitänee parhaat palat katsoa, kun muistelisin sarjan olleen ihan hyvä. Blurayboxia ei ole enää (pitkään aikaan ollutkaan) saatavilla ainakaan suomiteksteillä mikä on myös harmi.

Statistiikka

Viestiketjuista
281 839
Jäsenet
78 306
Uusin jäsen
Denarillo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom