"Kiitoksi viestistänne.Kertoiko LG mitään tarkempaa tietoa että mistä ongelmassa on siis kyse? Mutta ihan selväähän tuo on alusta asti ollut että kyseessä Maxin itse kehittelemä ongelma kun se ennen toimi ja toimii edelleen kaikilla muilla sovelluksilla.
Televisiomallinne pitäisi olla yhteensopiva Dolby Vision -materiaalin suoratoistoon sovellusten kautta. Jos se ei toimi HBO MAXin kanssa, on sovelluksen kehittäjän, eli MAXin on korjattava asia.
LG tarjoaa sovelluskehitystyökalun sekä LG:n oman sovelluskaupan, jonne eri sisällöntarjoajat: Yle, MTV3, Katsomo yms. kehittävät omat sovelluksensa ja lähettävät ne itsenäisesti LG:n sovelluskauppaan. Heillä on myös omat tukipalvelunsa itse sovelluksen käytölle.
Silloin tällöin, kun palveluntarjoajat tekevät muutoksia sovellukseensa, saattavat he itsenäisesti poistaa
vanhan sovelluksensa ja lähettää uuden, joko välittömästi tai muutaman tunnin/ päivän kuluttua."
Eli yleistä höpinää, mutta pesivät kätensä kokonaan.