- Liittynyt
- 27.10.2016
- Viestejä
- 439
Tulipahan laitettua melkein puolen vuoden odottelun jälkeen Maxin aspaan taas viestiä ja kysellä LG c9 koskevasta 4k ja HDR ongelmasta ja tämmöinen vastaus:
"Tiedustelin tilanteen edistymisestä tekniseltä tueltamme. LG-televisioiden kokemaa 4K tilannetta selvitellään vielä, ja heidän suunnaltaan kiitettiin teitä kärsivällisyydestä.
Hyvitin viimeisimmän veloituksen hyvän tahdon eleenä tilanteelle, joten veloitus päivämäärältä 26.12. on nyt laitettu hyvitykseen.
Hyvityksen tulisi saapua palvelussa käyttämällesi maksutavalle arviolta 7-10 pankkipäivässä.
Pahoittelen vielä aiheutunutta vaivaa ja tilanteen ratkaisun kestoa. Kiitos kuitenkin maltistasi kuin myös yhteistyöstä asian parissa.
Jos aiheeseen tai muuten Maxiin liittyen tulee kysymyksiä, olethan yhteydessä meihin matalalla kynnyksellä."
Eli ei mitään edistystä tähän puoleen vuoteen tapahtunut, tuo muutaman euron hyvitys nyt ei paljon mieltä lämmitä.
"Tiedustelin tilanteen edistymisestä tekniseltä tueltamme. LG-televisioiden kokemaa 4K tilannetta selvitellään vielä, ja heidän suunnaltaan kiitettiin teitä kärsivällisyydestä.
Hyvitin viimeisimmän veloituksen hyvän tahdon eleenä tilanteelle, joten veloitus päivämäärältä 26.12. on nyt laitettu hyvitykseen.
Hyvityksen tulisi saapua palvelussa käyttämällesi maksutavalle arviolta 7-10 pankkipäivässä.
Pahoittelen vielä aiheutunutta vaivaa ja tilanteen ratkaisun kestoa. Kiitos kuitenkin maltistasi kuin myös yhteistyöstä asian parissa.
Jos aiheeseen tai muuten Maxiin liittyen tulee kysymyksiä, olethan yhteydessä meihin matalalla kynnyksellä."
Eli ei mitään edistystä tähän puoleen vuoteen tapahtunut, tuo muutaman euron hyvitys nyt ei paljon mieltä lämmitä.