Max (HBO Nordic/Max)

Liittynyt
20.06.2017
Viestejä
1 966
Varmaan jotain vika Dyyni 2:n asetuksissa, minullakin lähti katalaaniksi. Dyyni 1 englanniksi, vaikka katalaani on tarjolla, kolmessa muussa testatussa ei sitten ollutkaan kuin yksi ääniraita (englanti).

Android TV Xiaomin tikulla.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 936
Dyyni 2 testattu. Suoraan enkkukieli. Nokia Streaming box 8010. Premium
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 313
Edgellä ei toimi vieläkään kuin oletettujen ruuhka-aikojen ulkopuolella. Kuitenkin firefox näyttää toimivan aina.

Firefoxillahan ei taida vieläkään saada 4k:ta ulos?
 

epsillion

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
191
Dune 2 ainakin eilen lähti käyntiin kataloaniaksi täällä. Toisto tapahtui Samsung telkkarin omalla apilla
Appletv:n max apilla lähti kans katalonian kielellä. Aluksi en edes huomannut, kun luulin sitä tarkoitukselliseksi, hahmojen omaksi kieleksi… hieman edetessä tuli kuitenkin tutun kuuloisia sanoja, niin tarkistin kieliasetukset :) Tekstitykset sentään oli suomeksi automaattisesti…
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 752
Sony android-tv, oli katalo kun minuutin alusta kokeilin, vaihdoin englanniksi ja poistuin. Katson sitten joskus kun jaksaa.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 129
Appletv:n max apilla lähti kans katalonian kielellä. Aluksi en edes huomannut, kun luulin sitä tarkoitukselliseksi, hahmojen omaksi kieleksi… hieman edetessä tuli kuitenkin tutun kuuloisia sanoja, niin tarkistin kieliasetukset :) Tekstitykset sentään oli suomeksi automaattisesti…
Minä katsoin samasta syystä reilusti yli puolen välin, ennen kuin tajusin. Samsung tv.
 

Lassivv

Premium-jäsen
Team AMD
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
2 879
Noita uutisia nyt on vähän joka sivulla hieman eri muodossa. Ja siis eihän tuossakaan puhuta mitään siitä -50% alennuksesta. Se voi jatkua, tai sitten ei, mutta varmaaa tietoa siitä ei tässä vaiheessa asiakkaille ole annettu.

Isommilla markkinoilla vastaavassa tilanteessa alennus on lopetettu parin kuukauden siirtymän jälkeen, mutta saa nyt nähdä. Jos niin käy, niin sitten minä ainakin todennäköisesti lopetan tilauksen ja otan sen vain hetkellisesti sitten jos sinne tulee jotain uutta katsottavaa.
Ei kai tossa epäselvyyttä ole itselle ainakin tullut selkeät viestit alennuksen jatkumisesta normaalisti toinenkin maili aiheesta oli tullut mut tän kuvakaappauksen mukainen löysin ensiksi. Toki onhan heillä oikeus ehtojaan muuttaa koska vaan, mutta samalla häviävät paljon tilaajia jos niin tekevät.

SmartSelect_20240526_070350_Gmail.jpg
 
Liittynyt
09.07.2018
Viestejä
65
Saattaapi olla että se 4k ja atmokset loppuu parin kuukauden päästä puolen hinnan osalta. Mulle vastasivat huhtikuussa näin:
1716708201856.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15 025
Saattaapi olla että se 4k ja atmokset loppuu parin kuukauden päästä puolen hinnan osalta. Mulle vastasivat huhtikuussa näin:
En tuosta suoraan uskalla päätellä varmasti, että tilaustyyppi vaihtuisi Legacystä pois ja ominaisuudet muuttuisivat. "Suottaapi olla, suottaapi olla olematta." Heinäkuussahan se sitten selviää.
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
315
Ei sillä, että minun pitäisi alkaa rautalankaa täällä tästä sen enempää taivuttelemaan, mutta vastaan jotain silti. Ensinäkin näillä ""kyllä minulla ainakin toimii asia x, kun minun kaukosäätimessä on painike y, eikä minua haittaa harrastella kaukosäätimen kliksuttelua" -kommenteilla voi pyyhkiä persettä, kun eri tapauksissa on olemassa monia erilaisia laiteyhdistelmiä ja erilaisia tarpeita.

Meillä on televisioon liitettynä vahvistimen kautta tällä hetkellä mm. Bluray-soitin, PS5, Elisa Viihde, LP-soitin, CD-soitin ja lisäksi vahvistimesta itsestään toistetaan välillä FM radiota, eri nettiradioita ja Spotify-striimiä. Television kautta toistetaan satunnaisesti sisältöä myös ulkoisesta mediasta. Näistä useimpia ei TV:n kaukosäätimellä ohjailla piirun vertaa, eikä muutenkaan kiinnosta roikottaa pöydällä kymmentä eri kaukosäädintä. Tämän vuoksi meillä on käytössä se aiemmin mainittu Logitechin ohjelmoitava kaukosäädin, jossa on logiikka rakennettuna niin, että kosketusnäytöltä voi yhdellä painalluksella vaihtaa ääni/kuvalähdettä, jolloin vahvistimessa vaihtuu oikea input/output halutuilla asetuksilla ja samaten myös televisiossa vaihtuu oikea input. Televisiota katsotaan pääsääntöisesti Elisa Viihteen kautta ja kaukosäätimellä vaihdellaan kanavia normaalisti edestakaisin. Kaikki laitteet myös käynnistyvät ja sammuvat yhdellä klikkauksella halutuilla asetuksilla.

Elisa Viihteen kautta ei ole mahdollista toistaa edes kaikkia yleisimpiä striimauspalveluita (tässä tapauksessa esim. juuri Maxia), joten osaa niistä pitää käyttää television sisäisten appien kautta. Lisäksi osa sovelluksista on toteutettu paremmin eri laitteissa. Näiden tilojen/sovellusten välillä vaihdetaan meillä samalla tavalla kaukosäätimen ohjelmoitujen prosessien kautta. Kaikki toimii kertaalleen ohjelmoituna kuin junan vessa, mutta ongelmia tulee silloin, jos ja kun jokin sovellus edellyttää päivitystä, kirjautumistiedot vanhenevat tai sovelluksen paikka valikossa muuttuu (niiden sovellusten kohdalla, joille ei ole omaa koodia kaukosäätimen komennettavaksi). Lisäksi tosiaan kanavasurffailu on varmaankin useimmille tuttu termi. Siihen konseptiin ei useiden eri sovellusten välilä vaihteleminen oikein sovi, kun pitää aina odotella sovelluksen käynnistymistä ja kliksutella tahmaisesti käyttöliittymästä haluttu ohjelma ja sitten saas hetken päästä vaihtaa johonkin toiseen saman prosessin kautta. Onnistuu kyllä, mutta se on yleensä hidasta ja kömpelöä, kun on tottunut parempaan ja nopeampaan menetelmään.

/Offtopic
Riippunee paljolti laitteiston iästä, malleista ja merkeistä.

Itsellä on ollut Sonyn töllö+vahvistin kombo vuosikymmeniä ja viimeisimmät 3 mallia joissa arc/earc löytyy on toimineet lähes kuin junan vessa.

Nykyinen Sony 80L oled + str-dn1080 vahvistin ja sitten on ps5 + xbox series x + sonyn bluray soitin = käytännössä kaikkea voi ohjata noista tv:n kaukosäätimellä ja sama oli jo edellisen töllön aikaan. Tuo vahvistinkin alkaa olemaan jotain 6-8v vanha ja ihan hyvin skulaa ohjaukset. Tietysti jotain analogisia laitteita tai muita ei-hdmi laitteita ei voi ohjailla.

Suoratoistoista on max, apple tv, netflix, skyshowtime ja disney+ käytössä tai ollut ja kaikki toimii "nappia painamalla", noihinkin taisi saada pikanapit koodattua suoraan töllöstä esim numeroille jos oikein muistan.

Logitechin yleisäädintä, kosketusnäytöllistä joskus huvikseen testailin kun halvalla sai ja kyllä se vaan jotenkin huonommin toimi vaikka miten sääti, eli siinäkin on yksi sudenkuoppa mikä voi monimutkaisen systeemin sulavuutta sotkea.

Ja tietysti laitteet sammuu/käynnistyy nykylaitteissa ilman kikkailuakin, esim konsolit käynnistää/sammuttaa töllön jne. Toki ihmisillä on erilainen kynnys että mikä häiritsee, itselle on ihan ok painaa inputtia ja selata pikalistalta minkä suoratoiston haluaa päälle, niin en ole jaksanut pikanappeja tuunata, joita kyllä parille palvelulle löytyy suoraan kaukosäätimistäkin.

Nuo kaikki yllämainitut palvelut toimii hyvin suoraan töllössä, joten ei ole tarvetta ollut erilliselle viihdeboksille itsellä


max on ihan jees päivitys ollut sisällön osalta, tulee noita Josh Gatesin seikkailusarjoja katseltua ja nuo tulikin nyt kätevästi suurin osa saataville.
 
Liittynyt
04.01.2018
Viestejä
614
Onko jollain maxin kautta eurosportin urheilut ?
Katson discoveryn kautta tilattua urheilua ja tässä mulla kuva pikselöityy ja sitten taas terävöityy vähän väliä.
Sama ongelma television sovelluksella ja AppleTv kanssa.
Onko maxin kautta sama ongelma ?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 037
Onko jollain maxin kautta eurosportin urheilut ?
Katson discoveryn kautta tilattua urheilua ja tässä mulla kuva pikselöityy ja sitten taas terävöityy vähän väliä.
Sama ongelma television sovelluksella ja AppleTv kanssa.
Onko maxin kautta sama ongelma ?
Tuota se tekee joo, mutta niin se tekee myös Elisa Viihteen kautta, vaikkakaan ei ehkä ihan yhtä paljon. Sehän ei ole parhaimmillaankaan kuin HD-tasoa. Ja kuten aiemmin mainitsin, sen verran kömpelö sitä on kanavasurffaillessa käyttää muutenkin, että todennäköisesti lopetan koko sporttipaketin tilauksen olympialaisten jälkeen.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 299
Tuliko tuolta discoverystä mitään katsomisen arvoista vanhaan -50% hbo maxiin?

Jos nyt oletetaan että tosi-tv ei ole omaan makuun.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 037
Jos nyt oletetaan että tosi-tv ei ole omaan makuun.
Ei ole tullut mitään katsomisen arvoista vastaan ainakaan itselleni. Ei tainnut Discoveryssä itse asiassa paljon muuta sisältöä ollakaan, kuin niitä melkoisen kökköjä tosi-tv-tuotantoja ja jokunen dokumentti, jotka netkin ovat lähinnä tyyliä "Aliens in Alaska".

Tosi-TV ei uppoa oikein minullekaan, mutta Deadliest Catchia saatan joskus hetkellisesti vilkuilla aivot narikkaan -fiiliksellä.

Nyt siellä käyttöliittymässä on sentään "Explore Our Brands" -valinta, josta pääsee näkemään suoraan mm. juuri Discoveryn sisällön (ja vieressä on TCL, jossa on sitten niitä vieläkin alhaisempia tuotantoja).

1716716748632.png
 

GPO

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
310
Tätä viestiketjua lukiessa on tullut sellainen käsitys, että isoin Maxin tuoma uudistus oli hinnan tuplaantuminen, eikä HBO:n tai Warnerin elokuvia ja tv-sarjoja ole juurikaan tullut lisää (ainakaan vielä). Käsitinkö oikein?

Tulihan tässä siis mainoksellinen versio ja standard-versio mukaan tilausvalikoimaan, mutta nuo eivät kiinnosta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
11 752
Itse ihan tyytyväisenä katsonut esim Salvage Huntersin ja vaikka KIndigin/bitchin rides uusia jaksoja jota en oie ennen nähnyt. Muutenhan discon osuus toki on kasa paskaa, jotain naisten/homojen tunne/muuta roskaa, mikä ei mitenkään ole miesten katseluun kelpaavaa.
 
Liittynyt
30.10.2020
Viestejä
240
Tätä viestiketjua lukiessa on tullut sellainen käsitys, että isoin Maxin tuoma uudistus oli hinnan tuplaantuminen, eikä HBO:n tai Warnerin elokuvia ja tv-sarjoja ole juurikaan tullut lisää (ainakaan vielä). Käsitinkö oikein?
Ilmeisesti ihan samat ohjelmat mitä hbo max:ssa oli ja sitten lisänä tullut läjäpäin realityohjelmia ja dokumentteja (tai dokumentin tyylisiä).

En itse ainakaan ole huomannut mitään uusia WB tai hbo sarjoja/elokuvia verrattuna mitä oli hbo max:ssa.

Tai on toki dyyni osa 2 tullut uutuutena ja varmaan johonkin sarjoihin on voinut tulla uusia jaksoja, mutta mitään vanhempia tuotantoja, kuten Westworldiä ei ole ilmeisesti lisätty tähän max sovellukseen.
 
  • Tykkää
Reactions: GPO
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 715
HELP.MAX.COM on näköjään saanut tänään onnistuneesti 4,99€
Hauska tuo uusi laskuttajan nimi. :)
Hyvin on toiminut Max omassa halppis LG:n telkussa. Ei ainakaan huonommin kuin hbo max. Valikoissa liikkuminen ehkä hiukan sulavampaa tässä uudessa palvelussa.
4K materiaali lähtee ihan yhtä kangerrellen käyntiin kuin ennenkin, mutta lähtee kuitenkin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 597
Minkälainen on Max videosoitin? Mitä valintoja on näkyvillä ja onko esim resoluutiota mahdollista vaihtaa vai meneekö katselulaatu yhteyden mukaan kuten esim. MTV katsomossa ja Discoveryssä?

Selaimen kautta katselusta kyse.
 
Liittynyt
12.11.2019
Viestejä
89
Otin eilen Standard-tilauksen ja siihen Sport-paketin. Android-sovelluksessa pystyy kuuntelemaan esim. käynnissä olevaa Ranskan avointa tennisturnausta englanninkielisellä selostuksella mutta kun yhdistää Chromecastiin, nimenomaan englanti ei enää toimi vaikka kaikki muut kielivaihtoehdot toimivat. Sama kun kokeilin esim. golflähetystä. Todella raivostuttavaa. Onko muilla tullut samaa vastaan tai jaksaako joku testata?
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
284
Onko kukaan puolihintainen uskaltanut vaihtaa d+-tilaustaan Maxin Sportiin? Onko kyseessä tilauksen muutos vai lisätilaus? Eri palstoilla, täälläkin, olemme arvelleet kyseessä olevan lisätilaus, joka ei muuta tuota puolihintaista puolipalvelua muuksi
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
472
Onko kukaan puolihintainen uskaltanut vaihtaa d+-tilaustaan Maxin Sportiin? Onko kyseessä tilauksen muutos vai lisätilaus? Eri palstoilla, täälläkin, olemme arvelleet kyseessä olevan lisätilaus, joka ei muuta tuota puolihintaista puolipalvelua muuksi
Mulla oli aiemmin Discovery+, pidin tilausta voimassa speedwayn GP-kisoja seuratessani. Nyt kun HboMax muuttui Maxiksi, niin otin Sportin (ensi lauantaina Prahan SGP).
Varmaankin se on lisätilaus, näin luulen.

Edit. Nykyinen lisäpalvelu Sports 5 €/kk.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
284
Edit. Nykyinen lisäpalvelu Sports 5 €/kk.
Tuon takia mietin säheltäisivätköhän jotain tekosyytä viitata paketin muuttuvan kun ottaa tuon Eurosportin vanhan hinnan tasolla olevan Sport-paketin. Joka tapauksessa Discovery+:n Eurosport-osuus loppunee parin viikon sisällä, ellei jo aikaisemmin( jokainen kommentaattori puhuu kesäkuussa jatkettavan Max Sportilla mutta itse en ole saanut mitään viestiä mistään koskien D+:n kohtaloa).
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 158
Mainittakoon että Eurosportin vuositilauksen tuntuu yhä saavan 40 euroon ainakin Applen kautta. Eurosport-appista itsestään saa vain 7€ kuukausitilauksen, mutta sitten App Storen subscriptionsista sen voi vaihtaa vuositilaukseksi (kk-maksun pitäis silloin palautua käyttämättömän ajan osalta).

Tämä siis saattaa kiinnostaa jos muulla kuin urheilulla ei ole väliä.

e: Vahvistan vielä että tämä toimii. Tilasin Eurosport-vuositilauksen hintaan 39,99 € App Storen subscriptionsista. Maksetusta kuukausimaksusta palautettiin sen mukainen osuus kuin paljonko kuukauden päivistä jäi kulumatta.

e2: jos joku lukee tämän myöhemmin, niin koko palvelu näemmä lopetetaan 22.7.2024 ja vuosimaksusta palautetaan kulumatta jäänyt osuus.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
284
Mainittakoon että Eurosportin vuositilauksen tuntuu yhä saavan 40 euroon ainakin Applen kautta. Eurosport-appista itsestään saa vain 7€ kuukausitilauksen, mutta sitten App Storen subscriptionsista sen voi vaihtaa vuositilaukseksi (kk-maksun pitäis silloin palautua käyttämättömän ajan osalta).

Tämä siis saattaa kiinnostaa jos muulla kuin urheilulla ei ole väliä.
Hemmetti. Tosin, D+:n sport toimii huomattavasti paremmin ja vakaammin kuin Eurosportin yksikään erillinen sovellus. Mm. katsomisen jatkaminen laitteesta toiseen siirryttäessä( lähinnä puhelimesta tai selaimesta televisioon, tai toisinpäin) ei ole enää uudistuksen jälkeen toiminut Eurosportissa mutta toimii erinomaisesti D+:ssa ja samaten sisällön lajitteu on osaltaan parempi, osaltaan toki huonompikin. Toisaalta erillisessä palvelussa ei ole vaellettava valikoissa päästäkseen urheilun kimppuun.

D+:ssa kun ei ole mitään muuta katsottavaa kuin urheilu niin 50 %:n säästöön olisin ollut valmis hieman tinkimään toiminnallisuuksista
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
143
Olipas erikoista. Aloin katsomaan Dune Part 2 Maxista ja huomasin ,että siinä ei ollut ollenkaan enää Dolby Atmos ääniä ja HDR ei myöskään käynnistynyt. Televisiona siis Samsung S95B ja telkkarin oma appi. Ääniraitakin minulla myös tosiaan katalaaniksi. Olen aika varma ,että julkaisupäivänä oli molemmat HDR ja atmos tarjolla tähän. Mites muilla? Joissain muissa elokuvissa ja sarjoissa on kyllä tarjolla joten ei ole tilauskohtanen ongelma.
 
Liittynyt
06.12.2019
Viestejä
667
Olipas erikoista. Aloin katsomaan Dune Part 2 Maxista ja huomasin ,että siinä ei ollut ollenkaan enää Dolby Atmos ääniä ja HDR ei myöskään käynnistynyt. Televisiona siis Samsung S95B ja telkkarin oma appi. Ääniraitakin minulla myös tosiaan katalaaniksi. Olen aika varma ,että julkaisupäivänä oli molemmat HDR ja atmos tarjolla tähän. Mites muilla? Joissain muissa elokuvissa ja sarjoissa on kyllä tarjolla joten ei ole tilauskohtanen ongelma.
Ääntä en tarkistanut, mutta HDR ei ainakaan lähde päälle.

Eniten v***ttaa juuri nyt se, kun ajattelin katsoa Shamelessin kauden 2 jakson 11. Äänikieleksi oli arvottu tsekki, muut vaihtoehdot unkari, puola ja espanja. Tekstityksen sentään saa suomeksikin, englantia ei voi valita siinäkään. Ilmeisesti yhteyttä asiakaspalveluun sitten vain.

Edit:
Yön aikana oli tilanne muuttunut, ainoa valittavissa oleva ääniraita on nyt englanti. Se siis korjaantui nopeasti. Muutamaa elokuvaa selasin (mm Dyyni 2), HDR:ää en löytänyt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.07.2020
Viestejä
219
Olipas erikoista. Aloin katsomaan Dune Part 2 Maxista ja huomasin ,että siinä ei ollut ollenkaan enää Dolby Atmos ääniä ja HDR ei myöskään käynnistynyt. Televisiona siis Samsung S95B ja telkkarin oma appi. Ääniraitakin minulla myös tosiaan katalaaniksi. Olen aika varma ,että julkaisupäivänä oli molemmat HDR ja atmos tarjolla tähän. Mites muilla? Joissain muissa elokuvissa ja sarjoissa on kyllä tarjolla joten ei ole tilauskohtanen ongelma.
Pari päivää sitten kun ite kattelin tuon, niin ensin aamupäivällä ei tullu Atmosta vaikka miten värkkäsin mutta HDR lähti päälle. En sitten katsonutkaan sillon heti leffaa vaan yritin illemmalla uudestaan niin silloin lähti sitten myös Atmos päälle. En tiiä mahtaako olla palvelun alkukankeutta?
Ja katalonian kielellä lähti myös täällä pyörimään.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
436
Olipas erikoista. Aloin katsomaan Dune Part 2 Maxista ja huomasin ,että siinä ei ollut ollenkaan enää Dolby Atmos ääniä ja HDR ei myöskään käynnistynyt. Televisiona siis Samsung S95B ja telkkarin oma appi. Ääniraitakin minulla myös tosiaan katalaaniksi. Olen aika varma ,että julkaisupäivänä oli molemmat HDR ja atmos tarjolla tähän. Mites muilla? Joissain muissa elokuvissa ja sarjoissa on kyllä tarjolla joten ei ole tilauskohtanen ongelma.
Itselläni täsmälleen sama homma paitsi laitteena LG c9. Laittelin aspaan viestiä niin kuulemma selvittelevät mikä homma.
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 628
Pystyykö tuolta maxista kattomaan esim TV5 livenä? En ainakaan itse löytänyt live osiota. Mistäs TV5 live striimaus sitten jatkossa, jos ei tuolta onnistu.

Eipä näytä itselleköön Dyynin kohdalla DV/DA logoja. Esim. Aquamanin kohdalla näkyy kyllä.

Screenshot_2024-05-29-12-22-13-00_bdaad3e322915c3cc5d17b187d5414be.jpg

Screenshot_2024-05-29-12-21-58-48_bdaad3e322915c3cc5d17b187d5414be.jpg
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 703
Itselläni täsmälleen sama homma paitsi laitteena LG c9. Laittelin aspaan viestiä niin kuulemma selvittelevät mikä homma.
Täällä LG C9 myös eikä Atmoksen kanssa ole ollut vielä ongelmia. Tosin kuten aiemmin kommentoin, niin joka ääniraidalle sitä ei näytä olevan, esim. Dune2 ja katalaani ei Atmosta päräytä. Englanniksi kyllä tulee. Dolby Vision taas toimii ääniraidasta riippumatta.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
20 037
Pystyykö tuolta maxista kattomaan esim TV5 livenä? En ainakaan itse löytänyt live osiota. Mistäs TV5 live striimaus sitten jatkossa, jos ei tuolta onnistu.
Pitikö sinne edes tulla muita live-mahdollisuuksia, kuin sporttipaketin myötä ne muutamat Eurosportin striimit? Minä käsitin, että TV5:n ja vastaavien sisällöt tulevat valittaviksi yksittäisinä ohjelmina ja niitähän sieltä palvelusta jo löytyykin.

Edit.
Näköjään onnistuu, mutta vaatii sen kalleimman premium-tilauksen. Hieno toteutus tässäkin mielessä. :D
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
3 311
Pitikö sinne edes tulla muita live-mahdollisuuksia, kuin sporttipaketin myötä ne muutamat Eurosportin striimit? Minä käsitin, että TV5:n ja vastaavien sisällöt tulevat valittaviksi yksittäisinä ohjelmina ja niitähän sieltä palvelusta jo löytyykin.
Toihan onkin sit kiva juttu niille jotka on tykänneet katsoa d+ kautta noita kanavia…
Antennista ei edelleenkään löydy muita hd kanavia kuin ylet, mtv3 ja nelonen…
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
143
Täällä LG C9 myös eikä Atmoksen kanssa ole ollut vielä ongelmia. Tosin kuten aiemmin kommentoin, niin joka ääniraidalle sitä ei näytä olevan, esim. Dune2 ja katalaani ei Atmosta päräytä. Englanniksi kyllä tulee. Dolby Vision taas toimii ääniraidasta riippumatta.
Minulla taas atmos ei toiminut englannillakaan. Kummallista.
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 703
Minulla taas atmos ei toiminut englannillakaan. Kummallista.
Kas, näköjään Max on nyt sitten korjannut ihmisten valitukset vääristä default ääniraidoista pistämällä Suomeen jakoon kokonaan oman version Dune 2:sta, missä ei ole enää Dolby Atmosta tai HDR/Dolby Visionia ollenkaan, mutta ei ole niitä ongelmallisia ylimääräisiä ääniraitojakaan. Ongelma ratkaistu.

Hianoo :) Joo, enää ei tule atmosta eikä mitään muutakaan, kun niitä ei enää ole tuossa versiossa mahdollista saadakaan. On se sentään 4K.

Itse olisin kyllä mieluummin ottanut sen kansainvälisemmän version kuin tämän riisutun Suomi-version. Toivottavasti tämä nyt joitain sitten tyydyttää ;)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
812
Toihan onkin sit kiva juttu niille jotka on tykänneet katsoa d+ kautta noita kanavia…
Antennista ei edelleenkään löydy muita hd kanavia kuin ylet, mtv3 ja nelonen…
No ensi kesänähän vihdoin häipyy sd-kanavat. Tuleekohan edes HD tilalle.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
590
Muistelisin jostain lukeneeni, että jotain live-kanavia oli, mutta vain siinä kalleimmassa tilauksessa.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 158
Muistelisin jostain lukeneeni, että jotain live-kanavia oli, mutta vain siinä kalleimmassa tilauksessa.
Juu, niin outoa kuin se onkin, niin ne sisältyvät vain 14 € Premium-luokkaan. Luulis että mainokselliset lineaariset kanavat olis palvelulle mieluisia tarjota halvalla.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
1 843
Kas, näköjään Max on nyt sitten korjannut ihmisten valitukset vääristä default ääniraidoista pistämällä Suomeen jakoon kokonaan oman version Dune 2:sta, missä ei ole enää Dolby Atmosta tai HDR/Dolby Visionia ollenkaan, mutta ei ole niitä ongelmallisia ylimääräisiä ääniraitojakaan. Ongelma ratkaistu.

Hianoo :) Joo, enää ei tule atmosta eikä mitään muutakaan, kun niitä ei enää ole tuossa versiossa mahdollista saadakaan. On se sentään 4K.

Itse olisin kyllä mieluummin ottanut sen kansainvälisemmän version kuin tämän riisutun Suomi-version. Toivottavasti tämä nyt joitain sitten tyydyttää ;)
Olin ensin, että ei voi olla totta, mutta niin vain onkin totta.
Onneksi ehdin eilen katsoa leffan täysillä ominaisuuksilla!
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 703
Olin ensin, että ei voi olla totta, mutta niin vain onkin totta.
Onneksi ehdin eilen katsoa leffan täysillä ominaisuuksilla!
Saapa nähdä miten käy, jos tuosta nyt sitten valitetaan. Tällä menolla lähtee seuraavaksi 4K:kin ;)

Edit: Voi tietysti toivoa, että on jonkin sortin kämmi, mutta hieman outoa, että kielet on typistetty just Suomelle minimaalisesti ja jätetty samalla Dolby Atmos ja Vision/HDR pois. Ei tuo ihan itsestään tapahdu.
 
Viimeksi muokattu:

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 158
En kyllä syyttäisi ongelmasta valittaneita, kun onhan tuo firmalta hämmästyttävän vihamielinen ratkaisu, joka suututtanee isomman joukon asiakkaita ja pahemmin kuin alkuperäinen ongelma. Suorastaan ihailuttaa miten passiivis-aggressiivista; "Uskaltakaakin valittaa vielä jostain, niin palvelu huononee entisestään."
 
Liittynyt
16.07.2020
Viestejä
1 703
En kyllä syyttäisi ongelmasta valittaneita, kun onhan tuo firmalta hämmästyttävän vihamielinen ratkaisu, joka suututtanee isomman joukon asiakkaita ja pahemmin kuin alkuperäinen ongelma. Suorastaan ihailuttaa miten passiivis-aggressiivista; "Uskaltakaakin valittaa vielä jostain, niin palvelu huononee entisestään."
Lähinnä mietin millä logiikalla tuo on päätetty noin tehdä - onko kyse esim. siitä, että niin pieni markkina-alue, että jos joudutaan jotain customoimaan, niin sitten samalla säästetään sisällöstä.

Oikeastihan tuossa olisi pitänyt korjata se viallinen appislogiikka, mikä päätyi tarjoamaan vakiona väärää kieltä, mutta todennäköisesti on nopeampi muuttaa sisältöä kuin korjata ja jalkauttaa uusi appisversio. Ja sitten tullaan tuohon ekaan kohtaan, mikä ei ole myöskään hirveän hyvä ratkaisu tähän tapaan toteutettuna. Toisaalta se varmaan vaientaa sen joukon, joka ei osaa käyttää valikoita eikä myöskään huomaa, että ominaisuuksia tippuu.

Toivottavasti tämä nyt ei osoita mitään toistuvaa käytäntöä sisällön suhteen.
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 936
Pystyykö tuolta maxista kattomaan esim TV5 livenä? En ainakaan itse löytänyt live osiota. Mistäs TV5 live striimaus sitten jatkossa, jos ei tuolta onnistu.

Eipä näytä itselleköön Dyynin kohdalla DV/DA logoja. Esim. Aquamanin kohdalla näkyy kyllä.



Pystyy kattoo livenä (5, 6, Frii, ID, TLC, DISCOVERY). Vaatii Premium
tilauksen.

IMG_20240529_163126.jpg
 

P c L A Y E R

Team Ryzen
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
4 628
Pitikö sinne edes tulla muita live-mahdollisuuksia, kuin sporttipaketin myötä ne muutamat Eurosportin striimit? Minä käsitin, että TV5:n ja vastaavien sisällöt tulevat valittaviksi yksittäisinä ohjelmina ja niitähän sieltä palvelusta jo löytyykin.

Edit.
Näköjään onnistuu, mutta vaatii sen kalleimman premium-tilauksen. Hieno toteutus tässäkin mielessä. :D
Pystyy kattoo livenä (5, 6, Frii, ID, TLC, DISCOVERY). Vaatii Premium
tilauksen.

No niin. Taas yksi lisäpaskonta asiakkaiden niskaan. Ja ihan uskomaton tuo Dyyni homma kanssa. Sama kun talossa olisi vääränlainen ovi, niin vaihdetaan tilalle paskempi talo, missä oikeanlainen ovi... No pitää odotella, josko se Dolby Vision tulis takaisin jossain vaiheessa.
 
Liittynyt
16.03.2021
Viestejä
58
Pystyykö tuolta maxista kattomaan esim TV5 livenä? En ainakaan itse löytänyt live osiota. Mistäs TV5 live striimaus sitten jatkossa, jos ei tuolta onnistu.

Eipä näytä itselleköön Dyynin kohdalla DV/DA logoja. Esim. Aquamanin kohdalla näkyy kyllä.



Selaimella näkee kaikki vapaat kanavat ilmaiseksi livenä täältä:
Tosin Ylen kanavat avautuvat Areenaan, mutta muut kuitenkin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
643
Katson nyt ensimmäistä kertaa Tokyo Vicea sen jälkeen kun palvelu muuttui Maxiksi. Ja nyt tähän on ilmestynyt japaninkielisiin osuuksiin englanninkieliset tekstitykset, siis suomenkielisten lisäksi. Aiemmin oli ainoastaan suomitekstit normaalisti alareunassa, puhuttiin sitten japania tai englantia. Nyt on sitten pikkaisen ärsyttävää kun sekä ylä- ja alareunassa on tekstit, ja yläreunan tekstit tietenkin peittää vähän väliä näyttelijöiden naamat, tai muuta oleellista kun ovat vielä mustalla pohjalla. Tämä on kyllä aivan hanurista, jos toistuu kaikessa muussakin ei-englanninkielisessä sisällössä.

Ehkä tämä pitää sitten katsoa loppuun ilman suomitekstejä. Täytyy laittaa palautetta Maxille.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 261
Katson nyt ensimmäistä kertaa Tokyo Vicea sen jälkeen kun palvelu muuttui Maxiksi. Ja nyt tähän on ilmestynyt japaninkielisiin osuuksiin englanninkieliset tekstitykset, siis suomenkielisten lisäksi. Aiemmin oli ainoastaan suomitekstit normaalisti alareunassa, puhuttiin sitten japania tai englantia. Nyt on sitten pikkaisen ärsyttävää kun sekä ylä- ja alareunassa on tekstit, ja yläreunan tekstit tietenkin peittää vähän väliä näyttelijöiden naamat, tai muuta oleellista kun ovat vielä mustalla pohjalla. Tämä on kyllä aivan hanurista, jos toistuu kaikessa muussakin ei-englanninkielisessä sisällössä.

Ehkä tämä pitää sitten katsoa loppuun ilman suomitekstejä. Täytyy laittaa palautetta Maxille.

Just tänään viimeksi katsoin Tokyo Vicea, ei ollut tuplatekstejä ainakaan Samsungin TV-apilla katsoessa. Lienee pääteriippuvainen ongelma, joten sinne vaan palautetta ni voisivat jopa korjata.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 635
Viestejä
4 266 253
Jäsenet
71 540
Uusin jäsen
petsku10

Hinta.fi

Ylös Bottom