Max (HBO Nordic/Max)

Tuo legacy optiohan olisi oikein toimiva. Siihen siirtyisi kaikki kenellä nyt -50% alennus, ja se olisi vastaava kuin premium (eli 4k jne), mutta nimenä tuo Legacy Standard, ja sitä ei oletettavasti voi tilata, mutta näkyy hinnastossa silti erillisenä. Eli olisi selvä ero "normaaliin" standard tilaukseen.
 
Tuo legacy optiohan olisi oikein toimiva. Siihen siirtyisi kaikki kenellä nyt -50% alennus, ja se olisi vastaava kuin premium (eli 4k jne), mutta nimenä tuo Legacy Standard, ja sitä ei oletettavasti voi tilata, mutta näkyy hinnastossa silti erillisenä. Eli olisi selvä ero "normaaliin" standard tilaukseen.
Tuohon Legacy Standard luokkaan siirtyy varmaan kaikki voimassa olevat tilaukset oli sit vuoden tilaus tai kuukauden.
Varmaan nyt kannattaisi ottaa vuoden tilaus jos halvalla haluaa tasoa 4k sisältöä.
 
Ilmeisesti tämä on nyt tuo Legacy tilaus. Softa on suomeksi / kuten nettisivut myös (vaikka puhelimen kieli englanti) ja tuo käännetty typerästi. Edit: sainkin englanniksi

Screenshot_2024-05-21-03-52-09-92_bdaad3e322915c3cc5d17b187d5414be.jpg



Ja näyttää sisältävän 4K:n. Hieno homma

Screenshot_2024-05-21-03-52-41-66_bdaad3e322915c3cc5d17b187d5414be.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ilmeisesti tämä on nyt tuo Legacy tilaus. Softa on suomeksi / kuten nettisivut myös (vaikka puhelimen kieli englanti) ja tuo käännetty typerästi. Edit: sainkin englanniksi

Screenshot_2024-05-21-03-52-09-92_bdaad3e322915c3cc5d17b187d5414be.jpg



Ja näyttää sisältävän 4K:n. Hieno homma

Screenshot_2024-05-21-03-52-41-66_bdaad3e322915c3cc5d17b187d5414be.jpg
Tuskin on 4K. Ainakin ennakkoon ilmoitettu, että Standard-tilaus on FullHD.
 
Tuskin on 4K. Ainakin ennakkoon ilmoitettu, että Standard-tilaus on FullHD.

Niin. jos siis tilaa NYT ei tule saamaan 4K leffoja tai sarjoja. Mutta jos tilasi jo aiemmin JA säilytti sen tilauksensa saa niitä 4K leffoja sekä sarjoja kuten tietysti luvattiinkin (eli saatuja etuja ei menetä ja jo aiemmin näki niitä joten jos ne otettaisiin pois niin menettäisi etuja)
 
Niin. jos siis tilaa NYT ei tule saamaan 4K leffoja tai sarjoja. Mutta jos tilasi jo aiemmin JA säilytti sen tilauksensa saa niitä 4K leffoja sekä sarjoja kuten tietysti luvattiinkin (eli saatuja etuja ei menetä ja jo aiemmin näki niitä joten jos ne otettaisiin pois niin menettäisi etuja)
Tuollaista ei ole luvattu, vaan on kerrottu nimenomaan niin, että vanhoista tilauksista tulee Standard-tilauksia, joissa ei ole 4K:ta.
 
Tuollaista ei ole luvattu, vaan on kerrottu nimenomaan niin, että vanhoista tilauksista tulee Standard-tilauksia, joissa ei ole 4K:ta.

Tai sitten on, myös varmistettu kun erikseen kysytty:

"
ja kiitos yhteydenotostasi HBO Maxin asiakastukeen!
Hienoa, että varmistat vielä asiaa palvelun suhteen. Autan sinua mielelläni!

Tosiaan, HBO Maxin tilaajana nykyiset tilausominaisuutesi ja toiminnallisuutesi pysyvät voimassa. Kerromme etukäteen, jos tilauksesi ominaisuuksiin tulee muutoksia tulevaisuudessa.

Lanseerauksen hetkellä alennettu hintasi ei muutu. Pysyvä alennuksesi on voimassa niin kauan, kun pidät tilauksesi voimassa ja noudatat tarjouksen ehtoja.

Nykyiset tilausominaisuutesi ja toiminnallisuutesi eivät muutu, eikä sinun tarvitse toistaiseksi korottaa tilaustyyppiäsi pitääksesi nykyiset tilausominaisuutesi/toiminnallisuutesi.

Jos palveluun liittyen tulee vielä kysymyksiä, olethan yhteydessä meihin.

Mukavaa päivänjatkoa!

"
 
Onkos kukaan kokeillut vielä antaako se legacy-tilauksille sitä 4K:ta ulos vaikka jossain leffassa se onkin? Nimittäin mulla ainakin lukee tuolla vielä näin:
" 4K UHD:n, HDR:n ja Dolby Atmoksen saatavuus riippuu tilauksesta ja laitteesta. "

Itse olen läppärillä selailemassa Maxia mille ei taida 4K:ta irrota kuitenkaan niin ei maksa vaivaa testata...
 
Hyvin toimii omalla Legacylla. Dolby Vision & Dolby Atmos aktivoituu ja 4K:ta pukkaa. Toivottavasti mahdollisimman pitkään :) Ja sitten jos lopullisessa siirtymässä vielä saisi nykyisen -50% siirrettyä premiumiin, niin hyvä ;)
 
Hyvin lähti LG:llä uusi Max appi toimimaan ja Dolby vision/4k toistuu legacy tilauksella :thumbsup:
 
Tai sitten on, myös varmistettu kun erikseen kysytty:

"
ja kiitos yhteydenotostasi HBO Maxin asiakastukeen!
Hienoa, että varmistat vielä asiaa palvelun suhteen. Autan sinua mielelläni!

Tosiaan, HBO Maxin tilaajana nykyiset tilausominaisuutesi ja toiminnallisuutesi pysyvät voimassa. Kerromme etukäteen, jos tilauksesi ominaisuuksiin tulee muutoksia tulevaisuudessa.

Lanseerauksen hetkellä alennettu hintasi ei muutu. Pysyvä alennuksesi on voimassa niin kauan, kun pidät tilauksesi voimassa ja noudatat tarjouksen ehtoja.

Nykyiset tilausominaisuutesi ja toiminnallisuutesi eivät muutu, eikä sinun tarvitse toistaiseksi korottaa tilaustyyppiäsi pitääksesi nykyiset tilausominaisuutesi/toiminnallisuutesi.

Jos palveluun liittyen tulee vielä kysymyksiä, olethan yhteydessä meihin.

Mukavaa päivänjatkoa!

"
Hmm, okei. Viimeksi pari päivää sitten Facessa kertoivat toista.
 
Tai sitten on, myös varmistettu kun erikseen kysytty:

"
ja kiitos yhteydenotostasi HBO Maxin asiakastukeen!
Hienoa, että varmistat vielä asiaa palvelun suhteen. Autan sinua mielelläni!

Tosiaan, HBO Maxin tilaajana nykyiset tilausominaisuutesi ja toiminnallisuutesi pysyvät voimassa. Kerromme etukäteen, jos tilauksesi ominaisuuksiin tulee muutoksia tulevaisuudessa.

Lanseerauksen hetkellä alennettu hintasi ei muutu. Pysyvä alennuksesi on voimassa niin kauan, kun pidät tilauksesi voimassa ja noudatat tarjouksen ehtoja.

Nykyiset tilausominaisuutesi ja toiminnallisuutesi eivät muutu, eikä sinun tarvitse toistaiseksi korottaa tilaustyyppiäsi pitääksesi nykyiset tilausominaisuutesi/toiminnallisuutesi.

Jos palveluun liittyen tulee vielä kysymyksiä, olethan yhteydessä meihin.

Mukavaa päivänjatkoa!

"
No juu, Apple TV 4K:n kautta katsottuna telkkarin tiedot näyttää tosiaan Atmosta ja 4K:ta. Ja tosiaan itsellä myös se 50 % ikiale.

Isot propsit siitä, että uuteen Max-sovellukseen ei tarvinnut kirjautua ollenkaan. Kaikki data ja historia oli jo valmiina, kun sovelluksen avasi ekaa kertaa. Odotin vähintäänkin tunnuksen ja salasanan syöttämistä.
 
Muuttunee normaaliksi standard-tilaukseksi parin kuukauden päästä.
Jenkkilässä meni 6kk tuohon muutokseen ja sen jälkeen -50% kuukausitilaus jatkui normistandardina ilman muita vaihtoehtoja. Ts. 4K jne, sai vain muuttamalla tilauksen, missä sitten alennus katosi.

Vuositilaukset onkin sitten oma juttunsa, tilausaikana tuollainen muutos Eurooppalaisella lainsäädännöllä menee aika hankalaksi, mutta tilauskauden päättyessä tietty onnistuu.
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti kukaan ei mennyt perumaan omaa -50% tilaustaan kaiken tämän heikon viestinnän jälkeen. Saattais muuten harmittaa...
 
Mikähän tässä Ennen Standardia tilauksessa on samanaikaiseten striimien määrä ? Tai mitä se oli hbomax aikaan ?

En tiedä miks eivät laita "ennen stardardia" tilauksesta samanlaista speksitaukukkoa esille kuin muitakin tilaustyypeistä. Vähentäsi varmaan kysymystulvaa heidän suuntaansa ihan hemmetisti.
 
Mikähän tässä Ennen Standardia tilauksessa on samanaikaiseten striimien määrä ? Tai mitä se oli hbomax aikaan ?

En tiedä miks eivät laita "ennen stardardia" tilauksesta samanlaista speksitaukukkoa esille kuin muitakin tilaustyypeistä. Vähentäsi varmaan kysymystulvaa heidän suuntaansa ihan hemmetisti.
No eikös ne hyvin selkeästi ilmoittaneet , että stadard tilaus tulee vanhoille. Käyttäjät ovat sitten itse alkaneet veivaamaan mahdollisia vaihtoehtoja erinäisiin asioihin vedoten.
Voitte arvuutella, minä tiedän :)
Eiköhän se riitä, että katsot vain sitä "standard" tilausta vanhana tilaajana etkä veivaa muita vaihtoehtoja? ;)
 
Varmaan riippuu laitteesta. Ainakin LG:n töllössä asentui vanhan rinnalle. Apple TV:tä en vielä kokeillut.
Tänään sen sitten näkee kun duunista palailee, ihmettelen vaan että mikä järki jättää se vanha appsi sinne häiritsemään/sekoittamaan ihmisiä.
 
Tänään sen sitten näkee kun duunista palailee, ihmettelen vaan että mikä järki jättää se vanha appsi sinne häiritsemään/sekoittamaan ihmisiä.
Androidilla lakkasi vanha softa toimimasta. Ilmoitti vain, että lataa uusi softa ja linkki siihen. Lisäksi teksti, että asennuksen jälkeen vanhan softan voi poistaa.

Screenshot_2024-05-21-08-34-23-36_10919fe506321160330cd0599f68662d.jpg
 
Androidilla lakkasi vanha softa toimimasta. Ilmoitti vain, että lataa uusi softa ja linkki siihen. Lisäksi teksti, että asennuksen jälkeen vanhan softan voi poistaa.
No se kuulostaa järkevältä, itsellä android tv(Sony). Toki sitten pitää myös PS5/XsX:ään uusi apps latailla. Niin ja esim tablettiin.
 
Androidilla lakkasi vanha softa toimimasta. Ilmoitti vain, että lataa uusi softa ja linkki siihen. Lisäksi teksti, että asennuksen jälkeen vanhan softan voi poistaa.

Screenshot_2024-05-21-08-34-23-36_10919fe506321160330cd0599f68662d.jpg
Juuri näin. Huvittavasti sitä uutta softaa ei vaan voi vielä ladata.
 
Pitääkö tässä muuten erikseen peruttaa tuo Discovery+ tilaus vai loppuuko tuo automaattisesti?
 
Verkosta vilkaisten "This app is available for some of your devices". Ei tosin näytä, onko poisluetut jotain kaappiin unohtuneita.
Tabletille sain ladattua, mutta en luuurille. Molemmat laitteet ovat käytössä päivittäin ja ovat alle vuoden vanhoja.

Ihan samalta näyttää kuin vanhakin sovellus sillä erolla että niitä "haamumetsästäjiä" ja muita paskasarjoja on nyt valikoimissa loputtomiin. Ilmeisesti jotain lisenssimuutoksiakin on tapahtunut, kun Ihmeperheen profiilikuvat olivat kadonneet.
 
No pääsen itse vihdoin katsomaan KIndigin uusimman kauden. Niin ja Salvage huntersiin oli tainnut tulla jo uusia jaksoja tänä vuonna(olikohan siihen Drewn autoproggikseen?).
 
Lievästi pettynyt, ettei Babylon 5:ta saatu uuden palvelun myötä vieläkään Suomeen striimattavaksi. :cry:

Täytynee selailla ajan kanssa löytyykö mitään uutta katselemisen arvoista. Villi veikkaus, että Dune 2 tulee saataville klo 10:01, sillä julkkari jenkeissä on klo 0:01 PT.
 
Pitääkö tässä muuten erikseen peruttaa tuo Discovery+ tilaus vai loppuuko tuo automaattisesti?
Ilmeisesti Discovery+ jatkaa ainakin toistaiseksi rinnakkaisena palveluna. Palvelun lopettamisesta ja tilausten siirtymisestä kun ei ole ilmoitettu mitään ja Discovery+:n puolelle on tuotu myös uutta sisältöä. Eli se täytynee itse sulkea, jos haluaa heti eroon. Lisäksi googlailun perusteella selvisi, että alkuperäisiä suunnitelmia on ainakin Yhdysvaltojen osalta muutettu, ja Discovery+ jatkaisi edelleen Maxin rinnalla.
 
Ilmeisesti Discovery+ jatkaa ainakin toistaiseksi rinnakkaisena palveluna. Palvelun lopettamisesta ja tilausten siirtymisestä kun ei ole ilmoitettu mitään ja Discovery+:n puolelle on tuotu myös uutta sisältöä. Eli se täytynee itse sulkea, jos haluaa heti eroon. Lisäksi googlailun perusteella selvisi, että alkuperäisiä suunnitelmia on ainakin Yhdysvaltojen osalta muutettu, ja Discovery+ jatkaisi edelleen Maxin rinnalla.
Juuri aamulla luin uutisen, jossa sanottiin Discovery plussan jatkavan rinnalla vuoden loppuun saakka (vai olikohan se ilmaistu "loppuvuoteen") .

Edit.
Täällä:
Discovery+:n käyttäjät eivät siirry automaattisesti uuteen palveluun, vaan palvelun käyttäjille lähetetään erillinen viesti uuteen palveluun siirtymisestä myöhemmin.

Discovery+ ei lopeta vielä toimintaansa, vaan palvelu sulkeutuu myöhemmin tänä vuonna. Palveluun ei kuitenkaan voi tehdä enää uusia tilauksia.
 
Lievästi pettynyt, ettei Babylon 5:ta saatu uuden palvelun myötä vieläkään Suomeen striimattavaksi. :cry:

Täytynee selailla ajan kanssa löytyykö mitään uutta katselemisen arvoista. Villi veikkaus, että Dune 2 tulee saataville klo 10:01, sillä julkkari jenkeissä on klo 0:01 PT.
Juu, tuo B5 HD:n julkaisemattomuus täällä oli todella törkeä temppu HBO:lta, kun sitä ei kenenkään muunkaan kautta ole tänne tarjolle tullut. Pitäisi olla joku taho joka pakottaisi tarvittaessa firmoja tuomaan titteleitä katsottavaksi.
 
Hyvin asentuu pari vuotta vanhaan luuriin.

Screenshot_2024-05-21-09-21-43-738_com.android.vending.jpg
Riippuu varmaan ihan tuurista. Minulla asentui viidestä laitteesta neljään ja yhdessä Play Store tosiaan mussuttaa, että sovellus tulee saataville myöhemmin. Laitteen ikä ei ollut olennaista.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 406
Viestejä
4 550 319
Jäsenet
74 984
Uusin jäsen
Tere

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom