M-ITX ja sitä pienemmät pelikoneet

Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Onko Ryzen 5800x huono valinta itx-kokoonpanoon?
Lueskelin tuossa juuri että käypi suht kuumana. Jopa 5900x on matalammat lämmöt?
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
290
Onko Ryzen 5800x huono valinta itx-kokoonpanoon?
Lueskelin tuossa juuri että käypi suht kuumana. Jopa 5900x on matalammat lämmöt?
Itsellä on 5800x kokoonpanossa. Kotelona NR200P ja Arcticin 280 AIO jäähdyttämässä. Aikaisemmin oli NZXT Kraken x63 ja kummallakin lämmöt pelaillessa 70 - 80 astetta. Idlessä lämmöt siellä 28-34 astetta. Arcticilla hieman viileämällä pysyy lämmöt. Ei mitään pahaa sanottavaa kyseisestä prossusta. Hyvin toimii ja mielestäni lämmöt ihan ok
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
410
Tänään posti toi custom kaapelit jotka tuli tilattua DreambigbyRayMODilta. Vähän olisi voinut vielä pidemmät ottaa. Just ja just sai kiinni.
Kertoisitko minkä pituisina tilasit? Tietää muut kiinnostuneet mistä mitoista suurin piirtein lähteä liikkeelle :tup: Itselläni mukaan lukien tulee todennäköisesti olemaan kaapelien tilaus edessä.
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
290
Kertoisitko minkä pituisina tilasit? Tietää muut kiinnostuneet mistä mitoista suurin piirtein lähteä liikkeelle :tup: Itselläni mukaan lukien tulee todennäköisesti olemaan kaapelien tilaus edessä.
Tälläisilla mitoilla nämä kaapelit tuli tilattua:

1x24p-220mm
1xcpu8p-370mm
3xgpu6+2p-200mm

38,80€ tuli maksamaan posteineen ja pari viikkoa kesti tulla
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Itsellä on 5800x kokoonpanossa. Kotelona NR200P ja Arcticin 280 AIO jäähdyttämässä. Aikaisemmin oli NZXT Kraken x63 ja kummallakin lämmöt pelaillessa 70 - 80 astetta. Idlessä lämmöt siellä 28-34 astetta. Arcticilla hieman viileämällä pysyy lämmöt. Ei mitään pahaa sanottavaa kyseisestä prossusta. Hyvin toimii ja mielestäni lämmöt ihan ok
Minkälaisilla tuulettimien kierroksilla nuo lämmöt pelatessa?
Tuntuupa siltä että saattaapi lähteä takaisin amazonille tuo prossu. Aioa en laita ja ei 7700k:n jälkeen kiinnosta enää kiuasta hommata.
 

gm_

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
314
Minkälaisilla tuulettimien kierroksilla nuo lämmöt pelatessa?
Tuntuupa siltä että saattaapi lähteä takaisin amazonille tuo prossu. Aioa en laita ja ei 7700k:n jälkeen kiinnosta enää kiuasta hommata.
Niin eikös tuo 5800X pidä kaikki 8 corea samassa CCX:ssä (vai onko se nyt CCD?). Eli lämmöntuotto "kiukaassa" kyllä täysin sama, mutta lämmönsiirto heatspreaderille kovempi kuin esim 5900x mallissa, jossa sitten lämpö tulee jo kahdelta CCX:ltä (?) ja hieman korkeammat lämmmöt. Eipä nuo toimintaa haittaa. Jos haluaa hifistellä niin voi tarkastaa että CCX:n kohdalta on hyvä kontakti jäähyyn.
 

njs

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 169
Tänään posti toi custom kaapelit jotka tuli tilattua DreambigbyRayMODilta. Vähän olisi voinut vielä pidemmät ottaa. Just ja just sai kiinni.
Omat tuli eilen, mulla oli 22cm noi GPU johdot ja ehkä nekin ois voinut olla sen pari senttiä pidemmät vaikka virtaliittimet on GPU:ssa enemmän oikealla.
Lisäksi tuli yks 10cm satavirtakaapeli.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 462
Jos päätän jossain vaiheessa koota toisenkin koneen, tämä olisi makuuni.


A2177F0A-CA16-4DFD-8F1D-5661B58A5482.png
 
Liittynyt
02.01.2017
Viestejä
324
Olisko kellään kiinnostusta ostaa Salvon S402? Tuonne ei mahdukaan XSPC:n 240 jäähy kun ottaa kiinni PCIE-paikan koroketorneihin... Saahan sen sinne ranetettua, mutta vähän on mielestäni kovan hintanen laite että lähtisin samantien sitä pilkkomaan. Voin pistää eteenpäin samalla hinnalla mitä maksoin tulleineen yms., eli vähän rapiat 200€ (jos joku kiinnostuu niin tsekkailen paljonko tohon oikeesti meni euroja).

Tuo on mun mielestä monin tavoin paranneltu versio Node 202:sta, mahtuu 3-slotin näyttikset, ja on ulkomitoiltaan vähän pienempi kun ei ole erillistä sisä- ja ulkorakennetta. Toki omat hankaluutensa varmaan tässäkin.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Muistaako kukaan ASUS ROG Strix B550-I Gaming -emolevyn viime aikoina ostanut oliko paketissa minkäänlaista sinettiä kun se saapui?

Oma Amazon.de tilattu saapui tänään ja siinä ei ollut sinettiä niin aloin miettimään olisiko sittenkin asiakaspalautus.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
516
Muistaako kukaan ASUS ROG Strix B550-I Gaming -emolevyn viime aikoina ostanut oliko paketissa minkäänlaista sinettiä kun se saapui?

Oma Amazon.de tilattu saapui tänään ja siinä ei ollut sinettiä niin aloin miettimään olisiko sittenkin asiakaspalautus.
Tilasin omani Jimm'siltä eikä siinäkään ollut mitään sinetöintiä. Sama tilanne oli myös B450-variantissa, jonka hankin myös Jimm'siltä ennen tähän pykälää uudempaan päivittämistä. Uskoisin, että jostain syystä ainakaan ASUS ei kääri näitä lankkulaatikoitaan enää mihinkään muoveihin. Toisaalta kun useita vuosia sitten hankin Gigabyten GA-B150N Phoenix-WIFI -mallin, ei siinäkään ollut enää mitään muoveja. En nyt jaksa uskoa että Jimmykään näitä repii auki hyllyttäessään.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Tilasin omani Jimm'siltä eikä siinäkään ollut mitään sinetöintiä. Sama tilanne oli myös B450-variantissa, jonka hankin myös Jimm'siltä ennen tähän pykälää uudempaan päivittämistä. Uskoisin, että jostain syystä ainakaan ASUS ei kääri näitä lankkulaatikoitaan enää mihinkään muoveihin. Toisaalta kun useita vuosia sitten hankin Gigabyten GA-B150N Phoenix-WIFI -mallin, ei siinäkään ollut enää mitään muoveja. En nyt jaksa uskoa että Jimmykään näitä repii auki hyllyttäessään.
Ei edes sellaista sinettitarraa pahvilootassa? Eli lähti auki ilman teräaseita/repimistä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
516
Ei edes sellaista sinettitarraa pahvilootassa? Eli lähti auki ilman teräaseita/repimistä?
Joo ihan "vapaasti" vain sulki oleva kansi siinä laatikossa. Ei mitään liimajämiäkään, eli uskon olevan ihan tietoinen ratkaisu tuo sinetöinnin poisjättäminen. Tai sitten mulla on käynyt maailmankaikkeuden paskin mäihä ja olen saanut viimeiset kolme lankkuani palautuksina. Noh - mitään ei ole päällepäin lankuissa näkynyt ja kaikki lähteneet toimivana eteenpäin.
 
Liittynyt
20.11.2018
Viestejä
468
Ite nappasin vkl verkkokaupan outletista vastaavan lankun ja siinä oli teippi läpän päällä :lol: Toki se kyllä näytti itetehdyltä.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Joo ihan "vapaasti" vain sulki oleva kansi siinä laatikossa. Ei mitään liimajämiäkään, eli uskon olevan ihan tietoinen ratkaisu tuo sinetöinnin poisjättäminen. Tai sitten mulla on käynyt maailmankaikkeuden paskin mäihä ja olen saanut viimeiset kolme lankkuani palautuksina. Noh - mitään ei ole päällepäin lankuissa näkynyt ja kaikki lähteneet toimivana eteenpäin.
Suuret kiitokset mielenrauhasta!

Nyt pitää enää päättää jättääkkö tuo 5800x itselle vaiko odottaa 5600x tilaus saapuvaksi.
Ainiin ja tietysti pitäisi keksiä joku hyvä terainen pcie 4.0 käyttislevyksi.
Muisteilla ei ole onneksi kiire kun nykyisestä koneesta joutaa 16gb lainata tuohon nr200:seen siksi aikaa kun perehtyy millaiset 2x16gb muistit tolle ryzenille ostaisi.

Ai niin ja tietysti kovasti odotellaan Jimmssin seuraavaa 3080 tuf oc erää!
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 522
H1 mini kotelosta haaveileville, näytti tuleen pienet erät kumpaakin väriä Multitronicille.
 

-T-

Liittynyt
20.12.2017
Viestejä
71

Vihdoinkin posti toi prosessorin (AMD 4750g), pääsee kasaamaan ja testaamaan mitä tämä jaksaa pyörittää.
Et ole sattumoisin testannut Cities Skylinesia (+modeja) tällä kokoonpanolla? Muuten vastaava setti on ollut vahvasti harkinnassa, mutta tuon itselläni ainoan tietokoneella pelattavan pelin olisi suotava pyöriä edes jokseenkin jouhevasti ilman, että kaikkea tiputtaa minimiin.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
654
Et ole sattumoisin testannut Cities Skylinesia (+modeja) tällä kokoonpanolla? Muuten vastaava setti on ollut vahvasti harkinnassa, mutta tuon itselläni ainoan tietokoneella pelattavan pelin olisi suotava pyöriä edes jokseenkin jouhevasti ilman, että kaikkea tiputtaa minimiin.
En ole testannut, ainoa peli mitä tällä tulee pelattua on MTG areena, muuten käytän tätä Aspire Vectricillä piirtelyyn.
 
Liittynyt
01.02.2020
Viestejä
621
Onko porukalla kokemuksia kellottamisesta esim NR200P:llä vrt. Atx-kotelot? Koitin googlailla mutta en oikein löytänyt tietoa.
 

gm_

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
314
Lähtökohtaisesti huonomman ilmankierron kuvittelisi kuitenkin vaikuttavan. Myös desibelit sisältyvät kysymykseeni.
Jos yhtään googlailit niin NR200 on parhaimmasta päästä ilmanvaihdon osalta. Tietty isoimmat prossujäähyt ei tietty mahdu (korkeus).
 
Liittynyt
01.02.2020
Viestejä
621
Jos yhtään googlailit niin NR200 on parhaimmasta päästä ilmanvaihdon osalta. Tietty isoimmat prossujäähyt ei tietty mahdu (korkeus).
Näin minäkin ymmärsin, haluaisinkin tietää jos jollain palstalaisella olisi omakohtaista kokemusta siitä, kun ovat siirtäneet esim. i7 10700K:n ATX-kotelosta ITX-koteloon (olettaen että emon vrm pysyy suht vakiona ja prossucooleri on sama). Jos tällaisessa vaihdossa lämmöt hyppäävät vaikka 10 asteella niin minun mielestäni se on aika merkittävä.

Vaihtoehtoisesti jos esim. Nr200P buildeista löytyisi tuota äskeisen esimerkin i7 @5ghz niin sekin puolestaan puhuisi ITX-kotelon kellotusominaisuuksista.
 

gm_

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
314
Näin minäkin ymmärsin, haluaisinkin tietää jos jollain palstalaisella olisi omakohtaista kokemusta siitä, kun ovat siirtäneet esim. i7 10700K:n ATX-kotelosta ITX-koteloon (olettaen että emon vrm pysyy suht vakiona ja prossucooleri on sama). Jos tällaisessa vaihdossa lämmöt hyppäävät vaikka 10 asteella niin minun mielestäni se on aika merkittävä.

Vaihtoehtoisesti jos esim. Nr200P buildeista löytyisi tuota äskeisen esimerkin i7 @5ghz niin sekin puolestaan puhuisi ITX-kotelon kellotusominaisuuksista.
Tuskin pomppaa lämmöt ollenkaan. Varsinkin jos AIO prossulla ja pistää kylkeen imemään sisään. Vastaavasti tornicooleri takaa imemään sisään.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Itse olin täysin tyytyväinen omaan custom loop Ncaseen kunnes näin tuon meshliciouksen, milloinkohan tuota saa suomeen ja montako kuukautta joutuu odottelemaan
 

Signa

▯sᴍᴀʟʟ ᴘᴄ – BIG RADIATOR ⊞
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
2 845
milloinkohan tuota saa suomeen ja montako kuukautta joutuu odottelemaan
SSUPD-etusivulta löytyi tieto (tai tämän hetken arvio) että ennakkotilatut kotelot lähettäisivät kesäkuussa. Casekingiltä ja mahdollisesti Jimmsiltä sitten myöhemmin
IMPORTANT DATE

END OF MARCH
SEA SHIPPING

Sail 30 days

LATE APRIL
NEWEGG SETUP

LATE MAY
PRE-ORDER

Standard Black / White $119
Full Mesh Black / White $129

EARLY JUNE
SHIP DATE
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
493
Tänään posti toi custom kaapelit jotka tuli tilattua DreambigbyRayMODilta. Vähän olisi voinut vielä pidemmät ottaa. Just ja just sai kiinni.
Ostitko ko. valmistajan joltai omilta sivuilta vai Googlen hakutuloksien kaupoilta? Google antaa etsy.comia ja shopee.comia kun laittaa ton litanian hakuun.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
918
Sama kauppias tuli itselläkin vastaan kun lyhyempiä kaapeleita googlailin. Pitää jossain vaiheessa jaksaa ottaa mittoja ja laitella tilaukseen.
 
Liittynyt
12.03.2019
Viestejä
242
Pitää myöntää, että oli kyllä aikamoinen työmaa.

Eniten vaikeuksia aiheutti kyllä näyttis ja sen blokki. Ensin backplate otti kiinni piirisarjan jäähdyttimeen, joten siitä piti sahata kulma pois. Toiseksi jotain liittimiä näyttiksen takana ei voinut käyttää kun blokki otti niihin kiinni ja niihi näyttis ei mennyt näin paikalleen...
Ens viikolla pitäisi tulla endgamecustomsilta, sleevatut ja valmiiksi taivutetut kaapelit.

Tässä tämän hetkinen tilanne kuva, poweri vielä kotelon ulkopuolella.

Vähän päivitystä tähän projektiin. Tässä menty nyt enemmän ulkonäkö edellä, kun suorituskyky.

Kolmas radi asennettu kattoon, custom kaapelit ja uudet putket joka kohtaan. Vielä tarvis selvittää miks yksi yläradin tuulettimista pitää sellaista ääntä, että ottaa kiinni johonkin, vaikka fyysisesti ei pitäisi ollaa mitään johtoa yms. tiellä.

IMG_20210330_142316.jpg
IMG_20210330_142159.jpg




E. RBG-nauhankin ostin, mutta unohdin näköjään pistää kiinni :D
 
Liittynyt
11.10.2019
Viestejä
493
Vähän päivitystä tähän projektiin. Tässä menty nyt enemmän ulkonäkö edellä, kun suorituskyky.

Kolmas radi asennettu kattoon, custom kaapelit ja uudet putket joka kohtaan. Vielä tarvis selvittää miks yksi yläradin tuulettimista pitää sellaista ääntä, että ottaa kiinni johonkin, vaikka fyysisesti ei pitäisi ollaa mitään johtoa yms. tiellä.





E. RBG-nauhankin ostin, mutta unohdin näköjään pistää kiinni :D
Komee on. Itellä piti yks tuuletin mekkalaa ku ei ollu liitin kunnolla kiinni, pyöri vissii täysii koko aja. Ku paino liittimen pohjaan ni hiljeni normaaliksi.
 
Liittynyt
31.03.2017
Viestejä
412
Vähän päivitystä tähän projektiin. Tässä menty nyt enemmän ulkonäkö edellä, kun suorituskyky.

Kolmas radi asennettu kattoon, custom kaapelit ja uudet putket joka kohtaan. Vielä tarvis selvittää miks yksi yläradin tuulettimista pitää sellaista ääntä, että ottaa kiinni johonkin, vaikka fyysisesti ei pitäisi ollaa mitään johtoa yms. tiellä.





E. RBG-nauhankin ostin, mutta unohdin näköjään pistää kiinni :D
Onko kaapelikammat mistä?
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 697
Tuli tilattua T1:n gen 4 riseri ja eihä sitä helppo ole Suomeen saada. Link upin riserit myydään Amazonissa ja sieltä ei toimitettu Suomeen, joten piti laittaa tilaus menemään ensin Saksaan ja sieltä postin välityspalvelulla sitten toivottavasti joskus Suomeen asti. Onko muut tilannu noita samoin vai oisko jostai saanu suoraan Suomeenkin noita?
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
85
Ilmottele kun tulee miten riser toimii. Mulla rupeaa hermot menemään tän Ophion Evo kotelon kanssa, kolmas riseri menossa ja sama pätkiminen jatkuu. 2 tehtaalta ja yksi joku geneerinen Ebay special. Nyt vaihtoehtona rupeaa olemaan juurikin tuo Link up tai sitten vaihdan kopan samaan hintaan johonkin missä ei riserien kanssa tarvitse tapella..

edit. Mulla ainakin näyttäisi että britti Amazonista tilaus onnistuisi, taitaa olla vain 20 senttinen malli karvan liian lyhyt omaan koteloon.
 

Clarenz

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 697
Ilmottele kun tulee miten riser toimii. Mulla rupeaa hermot menemään tän Ophion Evo kotelon kanssa, kolmas riseri menossa ja sama pätkiminen jatkuu. 2 tehtaalta ja yksi joku geneerinen Ebay special. Nyt vaihtoehtona rupeaa olemaan juurikin tuo Link up tai sitten vaihdan kopan samaan hintaan johonkin missä ei riserien kanssa tarvitse tapella..

edit. Mulla ainakin näyttäisi että britti Amazonista tilaus onnistuisi, taitaa olla vain 20 senttinen malli karvan liian lyhyt omaan koteloon.
hmm, kokeilin sekä saksan, että ruotsin amazoneista ja en saanut tilattua Suomeen niin ajattelin että se on ihan yleinen asia ettei mistään saa. Noita on ainakin 22 senttinen myös olemassa, mahdollisesti muitakin. Kerron kui käy jahka saan (menee vielä varmasti joitain viikkoja).

EDIT. vaihoinpa vielä tilauksen britti Amazoniin ja peruin Saksan. Ei se juuri halvemmaksi tullut, mutta ehkä vähän vähemmän vaivaa näin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.06.2018
Viestejä
376
Tuli tilattua T1:n gen 4 riseri ja eihä sitä helppo ole Suomeen saada. Link upin riserit myydään Amazonissa ja sieltä ei toimitettu Suomeen, joten piti laittaa tilaus menemään ensin Saksaan ja sieltä postin välityspalvelulla sitten toivottavasti joskus Suomeen asti. Onko muut tilannu noita samoin vai oisko jostai saanu suoraan Suomeenkin noita?
Kyllä oman Linkup kaapelin sain suoraan Amazon.de toimitettuna ilman välikäsiä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
834

Jos FormD T1 kiinnostaa, niin myynti aukesi 7 min sitten. Näitä ei montaa minuuttia ole tarjolla.

E: Loppu, mutta näitä saattaa putoilla tarjolle vielä seuraavien minuuttien aikana.
 
Liittynyt
01.02.2020
Viestejä
621
Onko kukaan perehtyny noihin Asrockin B560/H570 itx emoihin? 100-140€ hinnalla saisi ainakin paperilla suht passelin emon, nuo kun tukevat 10th geniä eli tuohon menisi edullinen i5 10400f.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
93
Onko kukaan perehtyny noihin Asrockin B560/H570 itx emoihin? 100-140€ hinnalla saisi ainakin paperilla suht passelin emon, nuo kun tukevat 10th geniä eli tuohon menisi edullinen i5 10400f.
Juuri laitoin tilaukseen tuon ASRock H570M-ITX/ac -mallin, vaikutti ainakin omaan käyttötapaukseen passelilta (10400 + K39-koppa). Toukokuussa luultavasti pääsen vasta kasailemaan mutta voin kirjoitella silloin pitemmästi käyttökokemuksesta. :tup:
 
Liittynyt
01.02.2020
Viestejä
621
Juuri laitoin tilaukseen tuon ASRock H570M-ITX/ac -mallin, vaikutti ainakin omaan käyttötapaukseen passelilta (10400 + K39-koppa). Toukokuussa luultavasti pääsen vasta kasailemaan mutta voin kirjoitella silloin pitemmästi käyttökokemuksesta. :tup:
Redditissä mielestäni puhuttiin, että tuon halvemman B560 M.2 paikka olisi disabloituna kun käyttää 10th geniä ja H570 olisi toinen paikka disabloitu 10th genillä?

Nr200p olen itse nyt katsellut, kun alle 100€ niitäkin saa. Sain tänään 3kk odottelun jälkeen 3070 gaming trion, mahtuuko tuo tai nuo muut isommat näihin itx-koteloihin? Entä mahtuisiko tuon lisäksi esim. Cryorig H7 tai Fuma 2? Olen täysi noviisi näissä, houkuttelisi vain kovasti siirtyä pienempään.
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
93
Redditissä mielestäni puhuttiin, että tuon halvemman B560 M.2 paikka olisi disabloituna kun käyttää 10th geniä ja H570 olisi toinen paikka disabloitu 10th genillä?
Itse tulkitsin tuon B560:n Jimmsin tuotekuvauksen niin, että Rocket Lake -prossulla M.2-paikka toimii PCIE 4.0 nopeuksilla, ja Comet Lakella PCIE 3.0 nopeuksilla.

Jimms sanoi:
1 x Hyper M.2 Socket (M2_1), supports M Key type 2280 M.2 SATA3 6.0 Gb/s module and M.2 PCI Express module up to Gen4 x4 (64 Gb/s) (with 11th Gen Intel® Core™ Processors) or Gen3 x4 (32 Gb/s) (with 10th Gen Intel® Core™ Processors)
 
Liittynyt
18.12.2016
Viestejä
369
Nr200p olen itse nyt katsellut, kun alle 100€ niitäkin saa. Sain tänään 3kk odottelun jälkeen 3070 gaming trion, mahtuuko tuo tai nuo muut isommat näihin itx-koteloihin? Entä mahtuisiko tuon lisäksi esim. Cryorig H7 tai Fuma 2? Olen täysi noviisi näissä, houkuttelisi vain kovasti siirtyä pienempään.
Itsellä tuo mainitsemasi kotelo ja 6800XT Gaming Trio upposi sinne helposti. Aika samoissa mitoissa näemmä tuo 3070.
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
790
Nr200p olen itse nyt katsellut, kun alle 100€ niitäkin saa. Sain tänään 3kk odottelun jälkeen 3070 gaming trion, mahtuuko tuo tai nuo muut isommat näihin itx-koteloihin? Entä mahtuisiko tuon lisäksi esim. Cryorig H7 tai Fuma 2? Olen täysi noviisi näissä, houkuttelisi vain kovasti siirtyä pienempään.
H7 menee helposti myös lasipaneelin kanssa. Tyhjää tilaa jää vielä noin 0.5-1.0cm.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
199
Katsotaan saisiko tästä ketjusta hyviä ehdotuksia: Vanhemmalle naishenkilölle pitäisi mahdollisesti kasata etätöitä varten uusi kone. Toiveena olisi saada koneesta pieni eli varmaan Itx koko olisi haussa. Budjettina paketille (koko keskusyksikkö) olisi n. 500€. Osaako joku sanoa minkälaista koteloa ja sisuskaluja tähän hintaluokkaan voisi katsella?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 339
Viestejä
4 194 931
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom