Myyty M: iPhone 13 max pro tai 13 pro uusi

Tpk

Liittynyt
18.05.2019
Viestejä
338
Myytävä tuote:max pro tai pro 13
Hinta: 975e / 1075e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): elisa/verkkokauppa
Kuitti löytyy (takuu voimassa):kyllä
Muuta huomioitavaa:

Myynnissä käyttämätön 128mb jompikumpi malli. Rouvalle ei halunnutkaan omppua, joten toinen jää itselle ja toinen joutaa myyntiin. Kuitti mukaan molemmat ostettu 3vk sisään eikä vielä otettu käyttöön edellä mainitun syin.

Pro 128 gold. Hp 975e.

Pro max silver 128. Hp 1075e

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa):oulu
Toimitustapa:nouto/posti
Maksutapa:tilisiirto / mobilepay


Kuva:
 

Liitteet

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 610
Kuvat uusittu ja otettu kuittien kanssa nyt
Myymässä mutta kuitenkin ostamassa iPhone 13 Max Prota? Aika villit kuviot menossa..

 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 610
Tules nyt @Tpk kertomaan mikä sulla tässä on ajatuksena ennen kuin teet jotain typerää?
 

Tpk

Liittynyt
18.05.2019
Viestejä
338
Kannattaa tutustua palautehistoriaan itse kussakin paikassa. Antaa vähän osviitta asiaan. Poistan tämän ilmoituksen nyt täällä koska menee jo niin koomiseksi touhuksi tämä homma....
 

Retale

Premium-jäsen
S Y N T H W A V E
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 012
Kannattaa tutustua palautehistoriaan itse kussakin paikassa. Antaa vähän osviitta asiaan. Poistan tämän ilmoituksen nyt täällä koska menee jo niin koomiseksi touhuksi tämä homma....
Sampsa pyysi sulta selvitystä, kun olet myynyt netistä kaapatuilla kuvilla olematonta tavaraa muualla ja saanut esim. Hopeiseen omenaan bannit siitä syystä. Mutta nyt homma onkin sun mielestä niin "koomista", että et vaivaudu edes asiaa selittämään.

Tuus nyt @Sampsa kattoo taas tätä sekoilua.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 610
Kannattaa tutustua palautehistoriaan itse kussakin paikassa. Antaa vähän osviitta asiaan. Poistan tämän ilmoituksen nyt täällä koska menee jo niin koomiseksi touhuksi tämä homma....
Kyllä tässä komediassa on nyt sulle tarjottu mahdollisuutta selittää, mitä sekoilet.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 962
Viestejä
4 225 712
Jäsenet
71 142
Uusin jäsen
skauppinen

Hinta.fi

Ylös Bottom