Myyty M: Gainward geforce gtx 1080 ti phoenix VNT (pieniä vikoja lue ilmotus) 250e/Tarjous

Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
Myytävä tuote: Gainward geforce gtx 1080 ti phoenix
Hinta: 250e/tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Täältä joskus
Kuitti löytyy (takuu voimassa):Takuuta on Itroniciin 19.03.2021/ ei kuittia pelkkä näytönohjain riittää.
Muuta huomioitavaa:
Elikkä aloitetaas näistä vioista joista mainitsin. Voimakas coil whine(ei itseä häiritse kun on hyvä kotelo), vihreä ledi ei toimi ja jotkut muut tietyt värit. Todella todella pienillä tuulettimen kierroksilla tuuletin päästää pientä klonksutusta mutta ei ole millään tavalla häirinnyt pelaamista ja tämäkän menis custom jäähyllä heti pois/tuulettimen vaihdolla. Mutta tässä on se että tämän pystyy heittämään takuuseen itronicille. Ja tiedän että varmasti meneekin. Elikkä tässä olisi mahdollisuus (ehkä?) saada takuuvaihtona 2070 super tai jopa 2080ti (näistäkin olen kuullut mutta en ole varma).
Keskustelua jo käyty itronicin kanssa pelkästä coil whinestä ja he ovat käytännössä sen puolesta näyttäneet vihreää valoa takuuvaihdolle. Jos tämä ei mene tähän hintaan tai tajous osu lähelle lähetän sitten kortin itse. Pahoittelut jollekkin silmäsyövästä mun äidinkielellä :D


Jos kysyttävää laittele privaviestiä.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Vantaa
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen


Kuva:
1080ti.jpg
 

Liitteet

Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
745
odottelen toisen vastausta. 230e oon ehdottanut vasta tarjouksen joka teki saman tarjouksen kun sinä
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 232
Viestejä
4 303 747
Jäsenet
71 803
Uusin jäsen
Nikkerimmi

Hinta.fi

Ylös Bottom