Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei millään pahalla mutta olen näitä pitänyt aina tyhminä juttuina. Ei voisi vähempää kiinnostaa jos jollain extreme jäähdytys keinolla joko prossu (tai no miksei myös näytönohjain) saada johonkin älyttömälle kellotaajuudelle ja kuten tässäkin tapauksessa yhdellä ytimellä
Siksi myös pidän näitä kaikkia 3dmark ym. ennätysten hakua juttujakin todella tyhminä ja tylsinä.
Mutta onhan näillä oma kannattaja kuntansa, mutta minä en lukeudu niihin.
Enemmän kiinnostaa paljon "järkevällä" jäähyllä saadaan prossusta irti että sitä voi kuitenkin käyttää 24/7, että siitä kellottamisesta on OIKEASTI jotain käytännön iloa.
Onko sunnitelmissa ryzen 3950x kellotusta?
Mielenkiintoista olis todeta vastaava ero samalla alustalla
Oli tuo Tahiti kyllä aika uskomaton laitos kellottumaan, itte vetelin sitä 1.38Ghz kelloilla ihan vedellä. Tosin myös mun molemmat Hawaiit (290X) pyörivät ilosesti 1.3Ghz kelloilla vaikka se piti olla ihan paska kellottumaan.
Heitän arvauksen että siellä on 10 kilon jättituubi lämpötahnaa
Tuon mukaan GPU1 on vasemmalla.Ajattelin laittaa tähän viestiketjuun kysymyksen että tietääkö joku onko tupla näytönohjaimessa gpu #1 kuvan vasemmalla vai oikealla?
Tuubissa on jäljellä tahnaa vain yhteen käyttökertaan. Pitäis pelkästään gpu#2 tahnoja vaihtaa. Kortti on hd7990.
Tuon mukaan GPU1 on vasemmalla.
Dual GPU HD 7990. Can I change the Usage of GPU... | Community
Luonnollisesti lähempänä PCIe slottia. Eikös sen toisen data kulje GPU1:n kautta tai siltapiirin?
Mutua vaan tietysti.
Ootko ikinä saanu yli 7GHz kellotaajuutta?
Usein ihmetelly että miksei pelkkä hyvä DMM + T-tyypin anturi riittäisi kun kuitenkin molempia tarvitaan; hyvä mittari ~€500,00 ja siihen hyvä anturi ~€150,00 kun eihän ne kuitenkaan yht'aikaa käytössä ole?
vedellä noin 2250mhz-2265 gpu:n osalta
@Sampsa -hyväksyttyä rautaa ja meinikiä. Monet saarnaa henkeen ja vereen näiden legendaarisempien alustojen ja prosessorien perään, joten tämä taitaa olla yksi kovimpia tuloksia mitä koskaan on. Tuli ostettua ihan perinteinen F1 Dark näitä vanhoja alustoja varten, kyllä on yksinkertaisuudellaan mainio kulho, 3.1kg mötikkä. @Kaotik @Juha Kokkonen @solidton