Viimevuonna oli jotain 6kk. En vain arvannut että sen voi ilman kuluja siirtää tilille. Otan suunnaksi tarkastamaan voinko tehdä saman.Muutaman satasen? Siis kuinka pitkän korottoman jakson ne tarjoaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viimevuonna oli jotain 6kk. En vain arvannut että sen voi ilman kuluja siirtää tilille. Otan suunnaksi tarkastamaan voinko tehdä saman.Muutaman satasen? Siis kuinka pitkän korottoman jakson ne tarjoaa?
2024 kun mulla oli tämä viimeksi, oli se tasan 6kk. Nyt tällä kertaa vain reilu 5kk.Muutaman satasen? Siis kuinka pitkän korottoman jakson ne tarjoaa?
2024 kun mulla oli tämä viimeksi, oli se tasan 6kk. Nyt tällä kertaa vain reilu 5kk.
Mutta tää on heittämällä parempi etu, kuin se että käyttäisi korttia ja keräisi sen maksimi 75e/vuosi cashbackia. Eli sinällään aika erikoinen tarjous.
Mä korotin sen edellisen kamppiksen alettua norskin ilmoittamaan maksimiin 15k:hon.Ok, no vaatii sitten kyllä aika ison luottorajan. 2024 korko jos oli parhaimmillaan luokkaa 3,75 %, niin nettona siitä jää 6 kk:n ajalta ~1,3 % luottorajasta. 5k luottorajalla jäädään jo tuon 75 euron alle. Muutaman satasen saa jos luottoa on tyyliin 20k.
Tuli myös sähköpostia samasta asiasta ja mietein että täytyiskö jotenki hyödyntää. Ton saman voiskin tehdä jos onnistuu kerran. Harmillisen pieni luottoraja vaan.Jaahas. Bank Norwegian näköjään edelleen harrastaa henkilökohtaisena etuna korottoman jakson antamista luottokortille, kun se on pitkään ollut käyttämättömänä.
Olen viimeksi käyttänyt korttia edellisen korottoman jakson aikana (2024), siirtäen koko luoton norskin omalle säästötili plussalle, tienaten useamman satasen heiltä. Ja sama ralli näköjään pitää toistaa taas tänäkin vuonna.
Korotuspyyntöä sinne vaan ja kamppista hyödyntämäänTuli myös sähköpostia samasta asiasta ja mietein että täytyiskö jotenki hyödyntää. Ton saman voiskin tehdä jos onnistuu kerran. Harmillisen pieni luottoraja vaan.
Vaatiikos tämä jotain markkinointiviestien sallimista vai tuliko ihan sovellukseen viesti? Ei ole nimittäin itselle tullut vaikka kortti on ollut pitkään käyttämättömänä. Voisin hyödyntää myösJaahas. Bank Norwegian näköjään edelleen harrastaa henkilökohtaisena etuna korottoman jakson antamista luottokortille, kun se on pitkään ollut käyttämättömänä.
Olen viimeksi käyttänyt korttia edellisen korottoman jakson aikana (2024), siirtäen koko luoton norskin omalle säästötili plussalle, tienaten useamman satasen heiltä. Ja sama ralli näköjään pitää toistaa taas tänäkin vuonna.

Tämä tuli sähköpostilla. Sovellukseen ei kai ole tullut mitään, tosin se on ollut myös niin pitkään käyttämättömänä, että jos sieltä olisi joku yksittäinen push-notifikaatio pitänyt tulla, on se saattanut jäädä luurin virransäästön jalkoihin.Vaatiikos tämä jotain markkinointiviestien sallimista vai tuliko ihan sovellukseen viesti? Ei ole nimittäin itselle tullut vaikka kortti on ollut pitkään käyttämättömänä. Voisin hyödyntää myös![]()
Paljonko sinulla on luottoraja jos tuossa ajassa ehtii tienata useamman satasen?Jaahas. Bank Norwegian näköjään edelleen harrastaa henkilökohtaisena etuna korottoman jakson antamista luottokortille, kun se on pitkään ollut käyttämättömänä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.