Luottokortit

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 679
Joo, no en ole vielä aloittanut tuota prosessia kummankaan kanssa, mutta pidetään mielessä, että jompikumpi, jos siihen mennään. Annan vielä pienen hetken myyjälle mahdollisuuden palata asiaan, mutta jos radiohiljaisuus jatkuu, niin sitten on pakko toimia. Aiempaa kokemusta (onneksi) ei näistä ole, mutta nyt näyttää pahasti siltä, että kohta ollaan tätä kokemusta rikkaampia. En tiedä kuinka paljon mutkistaa asiaa se, että toimitus oli tehty osittain, eli koko kaupan perumisesta ei ole kyse, ainoastaan noista puuttuvista jutuista.
Katso nyt ihan ekana sieltä Paypalin tiedoista millä aikajänteellä sen disputen voi sitä kautta tehdä. Sen disputen tekeminen on aika tarkkarajainen. Eli ensin tekisin sen jos ei vastausta myyjältä kuulu.
 
Liittynyt
30.09.2017
Viestejä
1 127
Katso nyt ihan ekana sieltä Paypalin tiedoista millä aikajänteellä sen disputen voi sitä kautta tehdä. Sen disputen tekeminen on aika tarkkarajainen. Eli ensin tekisin sen jos ei vastausta myyjältä kuulu.
Katsoin nuo tiedot läpi ja disputen voi jo tehdä, mutta annan kuitenkin vielä myyjälle rehellisen mahdollisuuden toimittaa puuttuvat tuotteet. Tässä on jo 1,5 kk verran odotettu, mutta viimeisimmästä viestistä, missä mainitsen asiasta, että joudun riitauttamaan asian, jos jatkavat radiohiljaisuutta ja/tai tavaraa ei ala kuulua, on vasta muutama päivä, että annan heille aikaa reagoida siihen. Jos edelleenkään ei mitään kuulu, niin sitten lähtee tuo Paypalin prosessi käyntiin.

Senkin takia olen antanut aikaa asian ratkaisemiseen, kun kyseessä on talomaaleista ja minun tuurilla jos tilaan ne nyt muualta, niin toimittavat sitten hirveällä viiveellä nuo ja mulla on tässä sitten tuplamäärä kalliita talomaaleja nurkissa pyörimässä. :facepalm:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 679
Katsoin nuo tiedot läpi ja disputen voi jo tehdä, mutta annan kuitenkin vielä myyjälle rehellisen mahdollisuuden toimittaa puuttuvat tuotteet. Tässä on jo 1,5 kk verran odotettu, mutta viimeisimmästä viestistä, missä mainitsen asiasta, että joudun riitauttamaan asian, jos jatkavat radiohiljaisuutta ja/tai tavaraa ei ala kuulua, on vasta muutama päivä, että annan heille aikaa reagoida siihen. Jos edelleenkään ei mitään kuulu, niin sitten lähtee tuo Paypalin prosessi käyntiin.

Senkin takia olen antanut aikaa asian ratkaisemiseen, kun kyseessä on talomaaleista ja minun tuurilla jos tilaan ne nyt muualta, niin toimittavat sitten hirveällä viiveellä nuo ja mulla on tässä sitten tuplamäärä kalliita talomaaleja nurkissa pyörimässä. :facepalm:
Käsittääkseni Paypalin disputehan menee siten että Paypal ottaa sulta vastineen ja myyjältä siihen vastineen. Js homma ei ole mennyt oikein niin saat rahas takaisin ja that's it.

Ainakin kaverille kävi niin että tilasi kitaran ,sitä ei kuulunut, teki disputen, Paypal tuomitsi tilanteessa voittajaksi kaverini. Kitara saapui noin pari viikkoa rahojen palautuksen jälkeen. Ilmainen kitara.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
253 103
Viestejä
4 403 623
Jäsenet
73 111
Uusin jäsen
Aatu.o

Hinta.fi

Ylös Bottom