Milloin tuon bonuksen saa? Minulle ei ole tullut sähköpostia sulkemisesta & bonuksesta, tosin olin käyttänyt korttia elokuussa vaikka ilmaistasolla olin. Pari viikkoa sitten tarjosivat mistä vain vuoden tilauksesta 50 % takaisin, toki omassa valuutassaan. Sehän ei enää tässä vaiheessa kiinnostanut, mutta satuin kirjautumaan muuten sunnuntaina ja tarjolla oli eurolla Starter. Otin sen, kahdesti ehtii käyttää Lidlissä, onpahan hieman enemmän saldoa jos joskus yrittää kotiuttaaPlutus näköjään sulkemassa tilin jos ei aktiivisuutta ala näkyä. Samalla tarjoavat Starter planin 1€ ensimmäinen kuukausi ja 25€ bonuksen (PLU:na tottakai).
Kysyin sitten asiakaspalvelusta että mikäs kampanja tämä on ja kuuluuko muuta kuin alennettu hinta. Vastauksena tuli linkki heinäkuun puolivälissä loppuneeseen tarjoukseen jossa Starteriin saanut Premiumin ominaisuudet kolmeksi kuukaudeksi ja ensimmäinen maksanut euron. Vastasin että voitko todella vahvistaa että koskee minua, kun tilasin eilen enkä heinäkuussa. Sama nimimerkki vastasi "Please kindly review the link I have provided" ja sitten laittoi mukaan ne heinäkuun ehdot