Äkkiseltään veikkaisin että voi riippua pankin ja vakuutuksen ehdoistakin, joten varmuuden saamiseksi kysyisin tätä asiaa omalta pankilta ja lukisin ko. kortin matkavakuutuksen ehdot läpi ennen kuin maksaisin mitään matkoja Curvella.
Mutta muuten noihin veloitusten näkymiseen laskulla, Curve ostot näkyy samaan tapaan kuin muidenkin maksupalveluiden maksut, eli ensin Curven tunniste ja sitten maksun vastaanottaja (myyjä), esim. Curvella maksamani subi näkyy kortin veloituksissa tekstillä "CRV*SUBWAY...", samoin kuin MobilePayllä maksetun maksun edessä lukee "MOB.PAY*Myyjä...", jos firma käyttää Verifonen maksupalvelua niin siellä lukee "VFI*...", jos niillä on Maksuturvan maksupalvelu niin siellä lukee "Maksutu*..." ja näin edespäin.
Jos maksan Curvella paikassa missä on Verifonen maksupalvelu niin laskussa lukee "CRV*VFI*Myyjä...".
Aspa noilla on ollut aika hidas niin kauan kuin olen asiakkaana ollut, mutta ongelmat on kuitenkin hoidettu sitten kun on saanut aspan kiinni. Muutamia käyttökatkoksia ollut jolloin kortti ei ole toiminut, joten pelkästään Curven varaan en ainakaan itse laskisi kun tuntuu uptime olevan huonompi kuin tavan korteilla.
Itse tosin Curven asiakkaana iha puhtaasti sen takia että saan S-pankin Visan Apple Payhin (nykyään niillä on natiivi GPay mutta ennen ei siinäkään toiminut niin piti Curven kautta kierrättää).