Curve mainostaa että avaa Plutus tili ja saat Curve Blackin "ilmaiseksi". Käytännössä ilmeisesti toimii niin että maksa Curve Blackistä kk/maksu ja saat 10 puntaa kuukaudessa PLU cryptona Plutukseen. Sinänsä kuulostaa hyvältä mutta tekeekö noilla PLU:lla jotain? Kuinka helposti ne saa muutettua euroiksi, siis ihan käytännön kokemuksia kaipaan.
Curve Black kk veloitus asennat Plutus kortille Curve sovelluksessa ja pidät huolen että veloitus päivänä on 9,99e Plutuksen kortissa ja näin ollen saat 10euron arvoista Plutonia takaisin eli näin ollen ilmanen kk Curven maksu .
1 PLU arvo kirjoitus hetkellä 9.15eur KLO 15:52 oli tuossa 2 kk jo 11.jotain .
Plutus on kuin lentomaili bonus pisteet jos näin voi sanoa karkeasti.'
Ajatus on että omalta pankkitililtä lähetät omalle Plutus tilillesi Siis Kalle Saarinen maksaa omaan Kalle Saarisen Plutus tilille ja sitten lataa Plutus sovelluksessa rahan Plutus kortille se on ikäänkuin prepaid kortti jonka lataat jolla maksat ostokset jne.
Heillä tulossa ensi vuonna uutta nopeampi palvelu ja kenties Contiksesta luopuminen .
Itse olen Premium jäsen nyt ja jos ostat Lidlistä esim: 20eurolla saat 10euron edestä PLU takaisin ja näin ollen ikäänkuin maksoit 10eur vaan Lidli ja se on vaan yhden kerran kuukaudessa se etu et voi enää Lidl etua esimerkiksi käyttää vaan saat normaalisti sen 3% edestä takaisin jos menisit huomenna uudestaan vaikka Lidli käymään ostoksille.
Itsellä on
Curve
Lidl
Shell
Väilillä vaihdan.
Jos on kertynyt jo Plutonia jonka voi siirtää tai kenties haluat jo käyttää on raha pula yhtäkkiä tms tarvis käyttää niin kirjaudu Plutuksen verkkosivuilla log in ja siirrä valitsemasi euro määrä Plutus kortillesi vaikka.
Ai niin ilmaisessa 250 käyttäjä joutuu sen 1% siitä antamaan palveluun.
Everyday.Premium ilmaiset .
Muuden Plutonia voit ostaa myös .
250PLU noin 2400eur olisi ikäänkuin euroissa jos sen verran kerrytät.
Hyvä pahan päivän vara jos näin ajatellan ei kaikki munat yhdessä korissa.
Olen jo 2018 alkaen käyttäjä mutten ole vielä ostanut Plutonia tai siirtänyt lompakkoa ulkopuolelta palveluun. Kivasti maksan vuokrat ym Plutuksesta niin kerrytetään puskuria. Muuden Plutus kortin voi jo nyt liittää Google Walletiin ja Samsung Walletiin .
Ja jos olet Everyday käyttä'jä ja plutuksen kuukausi 4.99 veloitus pitäisi nyt mennä ja ei ole katetta plutus kortissa putoat automaattisesti ilmais käyttäjäksi ja ei hätää voit aina manuaalisesti taas verkkosivuilla päivittää edut ja siirry taas Everyday kä'yttäjäksi jne.
Sieltä siis näet oman kertymän ja tilitapahtumista missä vaiheessa mennään mitkä on jo valmistunut 45 päivän jälkeen tai onko tapahtumissa kenties hylättyjä tms .
Itse käytän Billhop palvelua kertyy nopeammin tietyissä maksuissa vuokra ym .
Jotain apua kenties mun kirjoitusesta.