Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuliko fyysinen kortti jo postissa, miten kauan meni? Itsellä oli hieman sähellystä hakemuksen kanssa niin meni vasta pari päivää sitten läpi. Pari kertaa soittanut aspaan ja tosiaan hetken saa jonottaa. Tuota rinnakkaiskorttia en ole vielä yrittänyt, mutta pitää sekin laittaa nyt sitten heti työn alle jos on noin vaikeaa...Näin 2 viikon kokemuksella, Finnair Visaa en voi suositella. Koska Aktia.
Eli suomeksi, asiakaspalvelua ei tuosta pankista saa. Tässä puolitoista viikkoa ollaan nyt yritetty työstää Finnair Visaan rinnakkaiskorttia, mutta tuntuu olevan täysin ylivoimainen tehtävä. Esim. viikko sitten verkkopankin kautta tunnistautuneena laitettuun viestiin asiasta eivät ole vastanneet mitään. Asiakaspalvelun ainoa yhteystieto on puhelinnumero johon on aina noin 10 min jono. Eli ensin soitan itse sinne, jonotan, selitän asian, hakemus laitetaan tulille. Sitten rinnakkaiskortin hakijan pitää soittaa, jonottaa, kertoa asia eri aspajantterille, tunnistautua, ja täyttää asiakastietolomake. Sitten rinnakkaiskortin hakijan pitää 2 h päästä soittaa takaisin, jonottaa, selittää asia taas, ja saada kuulla että "tiedot ei vielä näy, soita myöhemmin uudestaan, me ei voida soittaa tästä takaisin". Oikeastiko? Tsiisus..
Taitaa lähteä kortti palautukseen samantein.
Kerääntyykö rinnakkaiskortilla tehdyt ostokset pääkortinhaltijan Finnair Plus tilille vai rinnakkaiskortin haltijan omalle Finnair Plus tilille?Näin 2 viikon kokemuksella, Finnair Visaa en voi suositella. Koska Aktia.
Eli suomeksi, asiakaspalvelua ei tuosta pankista saa. Tässä puolitoista viikkoa ollaan nyt yritetty työstää Finnair Visaan rinnakkaiskorttia, mutta tuntuu olevan täysin ylivoimainen tehtävä. Esim. viikko sitten verkkopankin kautta tunnistautuneena laitettuun viestiin asiasta eivät ole vastanneet mitään. Asiakaspalvelun ainoa yhteystieto on puhelinnumero johon on aina noin 10 min jono. Eli ensin soitan itse sinne, jonotan, selitän asian, hakemus laitetaan tulille. Sitten rinnakkaiskortin hakijan pitää soittaa, jonottaa, kertoa asia eri aspajantterille, tunnistautua, ja täyttää asiakastietolomake. Sitten rinnakkaiskortin hakijan pitää 2 h päästä soittaa takaisin, jonottaa, selittää asia taas, ja saada kuulla että "tiedot ei vielä näy, soita myöhemmin uudestaan, me ei voida soittaa tästä takaisin". Oikeastiko? Tsiisus..
Taitaa lähteä kortti palautukseen samantein.
Komplett omilla sivuilla (kirjaudu netissä, ei mobiili appsissa) näkyy kortin kohdalla punaisella fontilla maininta "Palvelu saattaa olla väliaikaisesti rajoitettu maksuhistoriasi johdosta."
Paremmalla puoliskolla sana tilanne. Onko muilla vastaavaa? Oletan, että kaikilla on jos maksoi saldon maanantaina eräpäivänä tyhjäksi.
Osaako joku sanoa mistä johtuu?
Ei ole siitä kyse. Eräpäivänä maksoin ja kortin tapahtumissa näkyy eräpäivänä kirjautuneeksi. Miten itse maksoit ja näkyykö sama teksti?Laskun maksu myöhässä. Poistunee muutaman päivän viiveellä kun minimisumma näkyy Kompletin päässä.
Näkyy sama eli eiköhän siellä ole Kompletin päässä jotain häikkää ja blokit vähän liian tiukilla. Tällaisia tilanteita varten on onneksi Curven anti-embarrassement mode joka heittää maksun seuraavalle (luotto)kortille jonossa.Ei ole siitä kyse. Eräpäivänä maksoin ja kortin tapahtumissa näkyy eräpäivänä kirjautuneeksi. Miten itse maksoit ja näkyykö sama teksti?
Ja maksoit siis eräpäivänä saldon tyhjäksi? En ole koskaan huomannut, että vaikuttaisi kuitenkaan kortin käyttöön. Onko joku huomannut ?Näkyy sama eli eiköhän siellä ole Kompletin päässä jotain häikkää ja blokit vähän liian tiukilla. Tällaisia tilanteita varten on onneksi Curven anti-embarrassement mode joka heittää maksun seuraavalle (luotto)kortille jonossa.
Kerääntyykö rinnakkaiskortilla tehdyt ostokset pääkortinhaltijan Finnair Plus tilille vai rinnakkaiskortin haltijan omalle Finnair Plus tilille?
Komplett omilla sivuilla (kirjaudu netissä, ei mobiili appsissa) näkyy kortin kohdalla punaisella fontilla maininta "Palvelu saattaa olla väliaikaisesti rajoitettu maksuhistoriasi johdosta."
Paremmalla puoliskolla sana tilanne. Onko muilla vastaavaa? Oletan, että kaikilla on jos maksoi saldon maanantaina eräpäivänä tyhjäksi.
Osaako joku sanoa mistä johtuu?
Mielestäni näissä aina pääkortinhaltijan tilille.
Kyllä ne aikanaan oikein meneeOn muuten pitkiä varauksia ainakin crypto.com aspan mukaan. 3.6 tankkasin auton ja ruohon leikkuriin pentsaa. Nyt aloin ihmettelemään, että miksi näkyy 107€+50€+40€ veloitukset crypto.com kortilla. Curvessa vain 107€+40€, mitkä on oikein, auto E95 ja leikkuri E98. Ihmettelen kovin kun eikös sen varauksen pitäisi näkyä myös curvessa?
Miettinyt monta kertaa tankatessa, että meneekö nää varaukset ja velotukset ihan jetsulleen. Taidan jatkossa tankata vaan tasasumman vaikka ei tulisi tankki täyteen enkä jätä mitään varauksia niin ei tartte kytätä jälkeen, että jääkö joku varaus sinne jumiin...
On muuten pitkiä varauksia ainakin crypto.com aspan mukaan. 3.6 tankkasin auton ja ruohon leikkuriin pentsaa. Nyt aloin ihmettelemään, että miksi näkyy 107€+50€+40€ veloitukset crypto.com kortilla. Curvessa vain 107€+40€, mitkä on oikein, auto E95 ja leikkuri E98. Ihmettelen kovin kun eikös sen varauksen pitäisi näkyä myös curvessa?
Miettinyt monta kertaa tankatessa, että meneekö nää varaukset ja velotukset ihan jetsulleen. Taidan jatkossa tankata vaan tasasumman vaikka ei tulisi tankki täyteen enkä jätä mitään varauksia niin ei tartte kytätä jälkeen, että jääkö joku varaus sinne jumiin...
Näin 2 viikon kokemuksella, Finnair Visaa en voi suositella. Koska Aktia.
Eli suomeksi, asiakaspalvelua ei tuosta pankista saa. Tässä puolitoista viikkoa ollaan nyt yritetty työstää Finnair Visaan rinnakkaiskorttia, mutta tuntuu olevan täysin ylivoimainen tehtävä. Esim. viikko sitten verkkopankin kautta tunnistautuneena laitettuun viestiin asiasta eivät ole vastanneet mitään. Asiakaspalvelun ainoa yhteystieto on puhelinnumero johon on aina noin 10 min jono. Eli ensin soitan itse sinne, jonotan, selitän asian, hakemus laitetaan tulille. Sitten rinnakkaiskortin hakijan pitää soittaa, jonottaa, kertoa asia eri aspajantterille, tunnistautua, ja täyttää asiakastietolomake. Sitten rinnakkaiskortin hakijan pitää 2 h päästä soittaa takaisin, jonottaa, selittää asia taas, ja saada kuulla että "tiedot ei vielä näy, soita myöhemmin uudestaan, me ei voida soittaa tästä takaisin". Oikeastiko? Tsiisus..
Ihanan toiveikasta. En usko, että mitään korvauksia on odotettavissa.Kukaan ei koskaan Aktialta palannut asiaan ja taas kerran soiteltiin uudestaan ja jonotettiin maksulliseen 16.69c/min asiakaspalvelunumeroon ja selitettiin koko asia alusta asti. Rinnakkaiskortin hakemus ei edelleenkään edennyt.
Nyt ollaan siinä pisteessä että Aktia Finnair Visa Credit irtisanotaan oikeastaan ennen kuin on otettu edes kunnolla käyttöön ja Aktia saa korvata tästä showsta aiheutuneet kulut.
VMP.
Ihanan toiveikasta. En usko, että mitään korvauksia on odotettavissa.
Komplett plus curve ehdottoman hyvä yhdistelmä. Kaikesta 2% bonuksia ja täysin maksuton ja riskitönSaako cashpoint pisteitä jos maksaa norwegianin luottokortilla laskuja omaposti palvelussa?
Näköjään Curve on blockannut tuon omaposti palvelun.Komplett plus curve ehdottoman hyvä yhdistelmä. Kaikesta 2% bonuksia ja täysin maksuton ja riskitön
Ei kai laskua voi kortilla korotta maksaa, saati siten että saisi bonusta.Näköjään Curve on blockannut tuon omaposti palvelun.
Ei. Liekkö kukaan keksinyt mitään omapostia vastaavaa sovellusta tai ohjelmaa, vaikkapa maksullistakin?Saako cashpoint pisteitä jos maksaa norwegianin luottokortilla laskuja omaposti palvelussa?
Ei. Liekkö kukaan keksinyt mitään omapostia vastaavaa sovellusta tai ohjelmaa, vaikkapa maksullistakin?
Ei. Liekkö kukaan keksinyt mitään omapostia vastaavaa sovellusta tai ohjelmaa, vaikkapa maksullistakin?
Korotonta maksuaikaa.Haluatko saada bonuksia vai korotonta maksuaikaa?
Tutkitaanpa. Ja siis halpaa etsitään, mutta toki varalla voi olla vaikka joku kalliimpikin "jos sattuu tarvitsemaan".. Mutta hyvin edullista, tai ilmaista vastaavaa etsitään.Billhop | Kattavuus
Palvelumaksumme ja käsittelyaikamme riippuu siitä, tehdäänkö maksu euroalueella, Isossa-Britanniassa vai Ruotsissa.billhop.com
Tuossa nyt ainakin yksi, mielestäni aiemmin googlatessa oli joku toinenkin mutta en tähän hätään löytänyt.
Halpaahan tuo ei sitten missään nimessä ole joten käyttää mieluummin vaikka Norwegianin tilisiirtoa. Kaikilla korteilla nostomahdollisuutta ei ole kuin automaatilla niin ehkä tuo silloin on helpompi.
Korotonta maksuaikaa.
Toki bonukset kiinnostaa myös, mutta olen nössö ja pidän epäeettisenä "ylenpalttista" hyväksikäyttämistä. Eli en ilkeä "ylikikkailla" bonuksia, koska kuvittelen sen (varmaan onkin) olevan korttiehtojen vastaisia ja veikkaan, että jos koko ajan maksibonukset heiluu, niin joku kiinnostuu. Pitää malttaa pitää kohtuullisena.
Tutkitaanpa. Ja siis halpaa etsitään, mutta toki varalla voi olla vaikka joku kalliimpikin "jos sattuu tarvitsemaan".. Mutta hyvin edullista, tai ilmaista vastaavaa etsitään.
EDIT: Turhan kallis tuollainen 3% kulu, mutta pidetään tiedossa jos sattuu jokin korttitalon kortti kaatumaan/muuttumaan.
Korotonta maksuaikaa.
Toki bonukset kiinnostaa myös, mutta olen nössö ja pidän epäeettisenä "ylenpalttista" hyväksikäyttämistä. Eli en ilkeä "ylikikkailla" bonuksia, koska kuvittelen sen (varmaan onkin) olevan korttiehtojen vastaisia ja veikkaan, että jos koko ajan maksibonukset heiluu, niin joku kiinnostuu. Pitää malttaa pitää kohtuullisena.
Mitenkä muistaako joku, miten noi Curven cashbackit menee ? Saako esim. lyötyä S-ryhmään tai vaikka jollekin tankkausasemalle ton tms.?
Tässähän ehkä oli joku cashback ennenkin, mutta en vaan muista ollenkaan et millainen.
Joo, no siitä se sitten ehkä johtuikin, miksi ei ole tullut perehdyttyä.. Amazon.de periaatteessa sais ehkä vähän, mutta kyllä se pitäis noihin tankkaushommeleihin tms. päivittäiskuluihin saada ympättyä Citymarkettiin tai Prismaan.Siellä oli aika rajalliset vaihtoehdot Suomalaisille. Itsellä taisi olla Lidl, Foodora, Amazon ja Starbucks valittuna. Eli ei isompia päivittäistavaraketjuja eikä huoltoasemaketjuja.
HYVÄ KYSYMYSKiinnostavaa toki tuo GoBackIn time 60-120 päivää, että miten mahtaa 0,5% cashbackkien Norwegianilta käydä, jos vaihtaa korttia 90pv jälkeen esim. Finnair Aktiaan ja kerennyt lunastaa ne sitä ennen sovelluksessa ..
Minulla on ollut Norwegianin cashback 5,- miinuksella yli vuoden päivät curven kortin vaihdon jälkeen. Ei ollut tarkoitus huijata norjalaisia niin en kyllä yhtään osaa sanoa kuinka pian ostoksen jälkeen tein siirron tai onko sillä vaikutusta cashbackien perumiseen. Mutta ei siis ainakaan minun mitätöntä velkaa ole kovin aktiivisesti, tai siis ollenkaan, yritetty periä.Kiinnostavaa toki tuo GoBackIn time 60-120 päivää, että miten mahtaa 0,5% cashbackkien Norwegianilta käydä, jos vaihtaa korttia 90pv jälkeen esim. Finnair Aktiaan ja kerennyt lunastaa ne sitä ennen sovelluksessa ..
Toki toi 1% cashback ja 6 jälleenmyyjää kiinnostaa myös, jos ne ois jotain oikeita liikkeitä Suomessakin.
Siellä oli aika rajalliset vaihtoehdot Suomalaisille. Itsellä taisi olla Lidl, Foodora, Amazon ja Starbucks valittuna. Eli ei isompia päivittäistavaraketjuja eikä huoltoasemaketjuja.
HYVÄ KYSYMYS
Mitä jos on tuo Curve Metal ja 120 päivän go back in time.
1) Teet ostoksen Finnair Visalla, saat 3x pointsit seuraavassa laskussa
2) 119 päivän päästä GBIT ja laitat vaikka Plutukselle (3% cashback)
tai sitten tosiaan norwegian tuohon mukaan toiseksi.
Oletettavasti jos noita ei automaattisesti tuommoisen 4 kuukauden jälkeen oteta pois enää, niin varmaan jossain kohti lähtee kortti vittuun jonkun pikkupräntin sopimusehdon rikkomisesta tai sitten muuten vaan muuttavat systeemejään eikä enää onnistu
Kiva kuitenkin aina vähän game the system kun mahollista ja on laillista.
En oikein näe syytä maksaa Curvesta omassa käytössä. jatkossakaan Nytkin on tullut käytettyä vain yhtä korttia eli Komplett vaikka yhdistettynä onkin useita muita. Isoin hyöty itselleni on saada Komplett maksuista 2% kaikista ostoista. Komplett ja Norwegian on omista korteista ne mitkä ajattelin pitää Curvessa underlying kortteina.
Tässä vielä kuvana.
Mitenkä muistaako joku, miten noi Curven cashbackit menee ? Saako esim. lyötyä S-ryhmään tai vaikka jollekin tankkausasemalle ton tms.?
Tässähän ehkä oli joku cashback ennenkin, mutta en vaan muista ollenkaan et millainen.
Tässä vielä kuvana.
Mitenkä muistaako joku, miten noi Curven cashbackit menee ? Saako esim. lyötyä S-ryhmään tai vaikka jollekin tankkausasemalle ton tms.?
Tässähän ehkä oli joku cashback ennenkin, mutta en vaan muista ollenkaan et millainen.
Mitäköhän tämä tarkoittaa käytännössä: ”Only customers with a premium subscription will be able to add a commercial card.”?
Eli free curveen ei saa enää liitettyä muita luottokortteja jolloin tuo muuttuu käyttökelvottomaksi?
Toivottavasti on kuten sanoit. Erikoinen käännös tosin…
Commercial = kaupallinen
Corporate = yritys
Jännä homma tämä. Meillä meni rinnakkaiskorttihakemusruljanssi ensimmäisellä yrittämällä läpi (ainakin paperit tuli sähköiseen allekirjoitukseen ja allekirjoitus onnistui). Tosin tunnistan nämä hankaluudet mitä kuvailit eli piti ensin lähettää viesti, jossa antaa operaatiolle luvan. Sitten puolison pitää soittaa ja täyttää jotain tietoja ja soittaa seuraavana päivänä uudestaan. Sitten lähetellään taas molemmilta jotain varmistusviestejä ja käydään tietoja läpi ja molempien pitää olla puhelussa läsnä. Meillä työntekijä kyllä myönsi, että ei ole hänelle tuttu prosessi ja kysyi kerran kollegalta apua.Kukaan ei koskaan Aktialta palannut asiaan ja taas kerran soiteltiin uudestaan ja jonotettiin maksulliseen 16.69c/min asiakaspalvelunumeroon ja selitettiin koko asia alusta asti. Rinnakkaiskortin hakemus ei edelleenkään edennyt.
Nyt ollaan siinä pisteessä että Aktia Finnair Visa Credit irtisanotaan oikeastaan ennen kuin on otettu edes kunnolla käyttöön ja Aktia saa korvata tästä showsta aiheutuneet kulut.
VMP.
Voin allekirjoittaa tämän. En tiedä miten @SPu on saanut asiasta tehtyä niin hankalan.Jännä homma tämä. Meillä meni rinnakkaiskorttihakemusruljanssi ensimmäisellä yrittämällä läpi (ainakin paperit tuli sähköiseen allekirjoitukseen ja allekirjoitus onnistui). Tosin tunnistan nämä hankaluudet mitä kuvailit eli piti ensin lähettää viesti, jossa antaa operaatiolle luvan. Sitten puolison pitää soittaa ja täyttää jotain tietoja ja soittaa seuraavana päivänä uudestaan. Sitten lähetellään taas molemmilta jotain varmistusviestejä ja käydään tietoja läpi ja molempien pitää olla puhelussa läsnä. Meillä työntekijä kyllä myönsi, että ei ole hänelle tuttu prosessi ja kysyi kerran kollegalta apua.
Voin allekirjoittaa tämän. En tiedä miten @SPu on saanut asiasta tehtyä niin hankalan.