Luottokortit

Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 491
Ehkä tuo tilitietoihin pääsy liittyi valinnaiseen open banking palveluun, mutta pääsyn esto ei ollut edellytys luottokortille, niinkö?
Ei tuo eteenpäin päästänyt kun peruutin tuon kyselyn. Eli on edellytys luottokortille. En pidä siitä että tilitietoja pitää antaa mihinkään suunnalle ja ei varsinaisesti ollut tarvetta lisäkorteille niin annoin olla. Katsoo jos tuota tiliä voi hyödyntää johonkin muuhun.
 
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
314
Mielenkiintoinen Sweepbankin credit kortti. 60pvä ei kuluja . Muistan saksassa eräs palvelu joka tarjoa 90pvä maksuaikaa tosin . Ai niin.
Onko omaa kokemusta SweepBank tilistä ja/tai kortista. Voiko oikeasti olla ettei toimi Google Pay:ssä vielä? Tarjoaako SweepBank jotain lisäetuja verrattuna Revolut/Curve komboon?
 
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
314
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
353
Oikeasti? Eli samoilla tiedoilla sait 9k SweepBank credittiä ja 1k Komplett credittiä?

Avasin itse SweepBank tilin ja suljin varmuuden vuoksi SweepBank debit kortin, mutta meinasin uteliaisuuttani katsoa irtoaako minkäänlaista SweepBank credit korttia.
jep, iso ero noilla puljuilla.

ja en tosiaan tykännyt että pyysivät accessia tilitietoihin, mutta näemmä mun tuloilla silti irtosi noin paljon. siis 8k, ei 9k, typotin tuon aiemman. mulla ei jää kuukaudessa hirveästi säästöön ja velkojakin makselen tililtä

voi olla että sweepbank antaa siksi helposti luottoa kun tuon lafkan omistaa ferratum bank jolla pitkä historia pikavipeissä ym
 
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
314
jep, iso ero noilla puljuilla.

ja en tosiaan tykännyt että pyysivät accessia tilitietoihin, mutta näemmä mun tuloilla silti irtosi noin paljon. siis 8k, ei 9k, typotin tuon aiemman. mulla ei jää kuukaudessa hirveästi säästöön ja velkojakin makselen tililtä

voi olla että sweepbank antaa siksi helposti luottoa kun tuon lafkan omistaa ferratum bank jolla pitkä historia pikavipeissä ym
Ok. Itsellä näkyi tuon credit kortin haun kohdalla tuo 8k, ni olin jo vähän lannistunut. Access tilitietoihin on ilmeisesti ehto credit kortille, niinkö?

Saako tuossa itse valita tilin mihin accessin antaa?
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 491
Ok. Itsellä näkyi tuon credit kortin haun kohdalla tuo 8k, ni olin jo vähän lannistunut. Access tilitietoihin on ilmeisesti ehto credit kortille, niinkö?

Saako tuossa itse valita tilin mihin accessin antaa?
Palkkatietojen todennusta varten tuo sen accessin haluaa joten oletan että sellainen tili pitää laittaa, jossa palkkatulo näkyy.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
353
mulla on iso ahdistus 2024 keväällä tulevasta valtakunnallisesta verohallinnon ylläpitämästä positiivisesta luottotietorekisteristä.

mulla on luottokortteja kohta 40ke limiitillä, toki ei kaikkia käytetty tappiin, mutta mua ahdistaa että 2024 kaikki tulevat luotonantajat näkevät tarkat saldot, limiittirajat, keneltä on luottoa, ja myös mitkä on tulot (luottotietorekisteri poimii ajantasaiset tulotiedot verohallinnon tulorekisteristä)

miten lie esim asuntolainan saaminen kun on paljon kortteja... ja olen toki saattanut joskus luottokorttihakemuksissa ilmoittaa tulotkin hieman yläkanttiin...

onko euroopassa mitään maita missä ei ole moista rekisteriä? en oikein tykkää että holhotaan tolla tarkkuudella.

mun mielestä suomen negatiivinen maksuhäiriörekisterisysteemi oli ihan riittävä, ei tarvis tällasta sontaa tuoda. kovasti ne väittää että on tietoturvallista ja yksityisyyssuoja hallinnassa, mutta näitä rekistereitä alkaa olla niin v*tusti julkishallinnolla että syöpyy mun päähän.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 491
mulla on iso ahdistus 2024 keväällä tulevasta valtakunnallisesta verohallinnon ylläpitämästä positiivisesta luottotietorekisteristä.

mulla on luottokortteja kohta 40ke limiitillä, toki ei kaikkia käytetty tappiin, mutta mua ahdistaa että 2024 kaikki tulevat luotonantajat näkevät tarkat saldot, limiittirajat, keneltä on luottoa, ja myös mitkä on tulot (luottotietorekisteri poimii ajantasaiset tulotiedot verohallinnon tulorekisteristä)

miten lie esim asuntolainan saaminen kun on paljon kortteja... ja olen toki saattanut joskus luottokorttihakemuksissa ilmoittaa tulotkin hieman yläkanttiin...

onko euroopassa mitään maita missä ei ole moista rekisteriä? en oikein tykkää että holhotaan tolla tarkkuudella.

mun mielestä suomen negatiivinen maksuhäiriörekisterisysteemi oli ihan riittävä, ei tarvis tällasta sontaa tuoda. kovasti ne väittää että on tietoturvallista ja yksityisyyssuoja hallinnassa, mutta näitä rekistereitä alkaa olla niin v*tusti julkishallinnolla että syöpyy mun päähän.
Sen nihkeyden mitä pankeista itse viimeisimmän kokemuksen mukaan sai ei taida itselläkään olla asiaa lainaneuvotteluihin vähään aikaan kun viimeisimmät liikkeet on tehty kulutusluotolla jota saa huomattavasti helpommin kuin pankista lainaa.

Ainakin viime kierroksella tuntui olevan jo pankeilla se käytäntö että luottokortit laskettiin automaattisesti velaksi niin tuskin tilanne ainakaan parantuu tuosta rekisteristä. Valitettavasti se tahtoo aina olla niin että jos tieto on olemassa, sitä käytetään. Seurataan mielenkiinnolla, itselläni ei ole tarve asuntolainaa hakea ihan lähiaikoina joten kyllä tuota limiittiä itselläkin on varmaan saman verran. Ei täynnä kylläkään mutta jos se on automaattisesti velka.. :D
 
Liittynyt
24.04.2018
Viestejä
86
Komplett bankilta ei näytä enää bonuksia tippuvan? Viime kerran nostosta on jo 6 viikkoa aikaa, eikä vuosittainen raja ole vielä täynnä.

Muilla sama juttu?
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 172
Komplett bankilta ei näytä enää bonuksia tippuvan? Viime kerran nostosta on jo 6 viikkoa aikaa, eikä vuosittainen raja ole vielä täynnä.

Muilla sama juttu?
Kyllä mulla on tullu ihan normaalisti bonarit ostoksista.
Viimeisin tapahtuma kortilla 4.2. bensaa kylmäasemalta 59,02 eurolla ja 6 pistettä. Pari päivää aikaisemmin 90 euron verkko-ostos ja 18 pistettä.
Näyttää tosin roikkuvan tuosta 4.2. tankkauksesta edelleen varauskin tilillä joka ei ole lähtenyt pois, pitää kohta hätistellä jos ei ala poistumaan...
 
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
314
Komplett bankilta ei näytä enää bonuksia tippuvan? Viime kerran nostosta on jo 6 viikkoa aikaa, eikä vuosittainen raja ole vielä täynnä.

Muilla sama juttu?
Miten tapahtumat ajoittuvat kalenteriin bonusten noston jälkeen? Ja mitä tapahtumia ne on? Onko laskut maksettu ajallaan ja muutenkin noudatettu ehtoja?
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Tänä aamuna koitin katsella luuri-appista joskos Komplettille olisi tullut palautus puhelinostosta, no eipä ollut tullut. Ja eipä kyllä etusivulla ollut muuta kuin tilaa kortti. Kokeilin lounaspaikassa että josko Google Pay toimisi ja toimihan se. Jotain häiriötä tuolla täytyy olla systeemeissä.
 
Liittynyt
20.01.2022
Viestejä
314
Tänä aamuna koitin katsella luuri-appista joskos Komplettille olisi tullut palautus puhelinostosta, no eipä ollut tullut. Ja eipä kyllä etusivulla ollut muuta kuin tilaa kortti. Kokeilin lounaspaikassa että josko Google Pay toimisi ja toimihan se. Jotain häiriötä tuolla täytyy olla systeemeissä.
Arkisin varttia yli yhdeksän aamulla ovat yleensä bonuspisteet ilmestyneet
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Arkisin varttia yli yhdeksän aamulla ovat yleensä bonuspisteet ilmestyneet
Mutta tässä ei tänään näkynyt sitä korttia ollenkaan tai mitään tilitietoja, vain että tilaa kortti siinä missä piti olla ne tiedot.
 
Liittynyt
23.02.2017
Viestejä
1 836
Onko muilla tökkinyt varmennusta vaativat verkkomaksut komplettilla? Yrittänyt nyt tässä kolme kertaa maksaa 500-3000€ verkko-ostosta luottokortilla ja kortin tietojen syöttämisen jälkeen kun siirtyy sinne varmennuspalveluun jossa pitää syöttää se tekstarilla tuleva koodi niin hetken miettimisen jälkeen se vihreä tausta muuttuu punaiseksi ja ilmoittaa että varmennus epäonnistui, ota yhteyttä myöntäjään. Komplettin sivuilta en mitään asetuksia tähän löytänyt, aina ennen toiminut mutta ei nyt viimeisen 2vko aikana, laskut maksettu ajallaan ja näköjään "plussaakin" tuolla tilillä +12€ joten en keksi mistä voisi kiikastaa... Pienet maksut ja käyttö esim kaupassa toimii normaalisti.
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
880
Onko muilla tökkinyt varmennusta vaativat verkkomaksut komplettilla? Yrittänyt nyt tässä kolme kertaa maksaa 500-3000€ verkko-ostosta luottokortilla ja kortin tietojen syöttämisen jälkeen kun siirtyy sinne varmennuspalveluun jossa pitää syöttää se tekstarilla tuleva koodi niin hetken miettimisen jälkeen se vihreä tausta muuttuu punaiseksi ja ilmoittaa että varmennus epäonnistui, ota yhteyttä myöntäjään. Komplettin sivuilta en mitään asetuksia tähän löytänyt, aina ennen toiminut mutta ei nyt viimeisen 2vko aikana, laskut maksettu ajallaan ja näköjään "plussaakin" tuolla tilillä +12€ joten en keksi mistä voisi kiikastaa... Pienet maksut ja käyttö esim kaupassa toimii normaalisti.
Pitäis käydä kännykän sovelluksessa vahvistamassa maksu. Tosi paskasti lanseerattu muutos, itelläkin meni hetki ennen kuin hoksasin tuon.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 172
Onko muilla tökkinyt varmennusta vaativat verkkomaksut komplettilla? Yrittänyt nyt tässä kolme kertaa maksaa 500-3000€ verkko-ostosta luottokortilla ja kortin tietojen syöttämisen jälkeen kun siirtyy sinne varmennuspalveluun jossa pitää syöttää se tekstarilla tuleva koodi niin hetken miettimisen jälkeen se vihreä tausta muuttuu punaiseksi ja ilmoittaa että varmennus epäonnistui, ota yhteyttä myöntäjään. Komplettin sivuilta en mitään asetuksia tähän löytänyt, aina ennen toiminut mutta ei nyt viimeisen 2vko aikana, laskut maksettu ajallaan ja näköjään "plussaakin" tuolla tilillä +12€ joten en keksi mistä voisi kiikastaa... Pienet maksut ja käyttö esim kaupassa toimii normaalisti.
Tosta tosiaan kuten edellinen sanoi niin vahvistukset pitäis hoitaa nykyään biometrisesti.
Tosin mulla on Komplettin vahvistusten kanssa ollut muulloinkin satunnaisia haasteita, enemmän kuin muiden korttien kanssa, ja joskus joutunut tekemään ostokset toisella kortilla kun komplettin vahvistus ei ole mennyt läpi...

Tässä vielä info tunnistuksesta:
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
161
Curve ja Crypto.com yhdistelmällä tuli vastaan ongelma jossa bensa-automaatilla tankatessa Crypto.comiin jäi ylimäärinen veloitus. Tankkasin 20 eurolla ja Curvessa näkyi veloituksena aluksi 50 euroa, joka myöhemmin korjaantui 20 euroksi. Crypto.com Visa Debitille jäi kuitenkin nyt kaksi veloitusta 20 euroa ja 50 euroa. Tankkaus on tehty jo maanantaina ja Crypto.comissa näkyy edelleen tämä ylimäärinen veloitus. Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 172
jäi ylimäärinen veloitus
Tuliko sinne siis kaksi veloitusta vai onko siellä vielä se alkuperäinen 50 euron katevaraus kummittelemassa vaikka veloituskin on mennyt jo?

Noi katevaraukset tuntuu välillä kelluvan kortin saldoilla pidemmänkin aikaa joten jos siitä kyse niin en huolestuisi. Joskus mennyt parikin viikkoa että hävinnyt näkyvistä.

Jos siellä on kaksi veloitusta niin heti yhteys pankkiin ja selvittämään miten on voinut tapahtua.

Edit: mulla esim. näkyy edelleenkin komplettin sovelluksessa 7.2. tankkauksen katevaraus vaikka veloituskin on mennyt jo pari päivää siitä.
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
161
Tuliko sinne siis kaksi veloitusta vai onko siellä vielä se alkuperäinen 50 euron katevaraus kummittelemassa vaikka veloituskin on mennyt jo?
Cypto.com apissa tuo ylimääräinen 50 euroa näkyy samanlaisena veloituksena kuin muutkin tehdyt maksut. Ei ole "pending" tilassa tms.
 
Liittynyt
15.04.2020
Viestejä
1 144
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia?
Mulla on pari veloitusta Nesteen appilla ja samalla combolla viimeisen parin viikon aikana jossa on tuo tilanne.

Selvittelin asiaa Curven tuen kanssa, joka oli tuttuun tapaan tosi tuskaista ja sitten Crypto.com tuen kanssa, joka oli taas ihan toiselta planeetalta.

Kertoivat että kyseessä on varaus ja että se purkaantuu viimeistään kolmenkymmenen päivän kuluttua mikäli palveluntarjoajalta ei tule uutta tietoa.

Voivat myös purkaa varauksen mutta tarvitsevat sitä varten tositteen. Mä voin ihan hyvin odotella

Ongelma on todennäköisesti Curven ja Crypto.com välillä ja arvaisin että Curven puolella, koska varaus näkyy ainoastaan Crypto.comilla. Nesteellä ja Curvessa sitä ei näy.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 014
Onkos tuon crypto.comin kortin liittämisestä curveen mitään etuja?
Eipä tietääkseni ihmeempiä. Toki ei tarvi kantaa Crypton fyysistä korttia mukana ja Curven anti embarrassment mode pelastaa tilanteesta mikäli Crypton kortilta loppui pätäkkä ja Curvessa on toinen kortti, jolla maksaa.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 600
Crypto.com sovellus pyytää skannamaann passin, ajokortin tai henkilökortin ensimmäistä kertaa kirjautuessa. Onkos tämä normi käytäntö?
 

Jeggu

Tukijäsen
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
376
Crypto.com sovellus pyytää skannamaann passin, ajokortin tai henkilökortin ensimmäistä kertaa kirjautuessa. Onkos tämä normi käytäntö?
Tietenkin. Eipä sitä pankkiinkaan tiliä tunnistautumatta saa. Ja eivät ole viritelleet mitään suomalaisia pankkitunnistautumissettejä sinne niin sitten tehdään henkilöllisyystodistuksella.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 600
Tuli sitten tilattua tuo Crypton Ruby Steel. Oma salkku ei olekaan vielä sisältänyt kryptoja missään muodossa. Katsotaan kumpi omalla kulutuksella tulee kannattavammaksi, Komplett vai tuo Crypto. On tuossa Cryptossa ainakin spotifyn hyödyntäminen ja ilm pidetty steikkaaminen tuo korkoa. Aina kun 5000crota täynnä tuon siis voi laittaa lisää korkoa tuottamaan? Jossain vaiheessa kortin päivitys mahdollista jos tarpeeksi laittaa sisään.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 172
Myöntääkö mikään pulju 19-vuotiaalle luottokorttia jos ei ole opiskelija?
Varmaan ainakin noilta Norwegianilta, Komplettilta tai vastaavilta vois saada jos on jotain järkeviä tuloja ja luottotiedot kunnossa. Saattais saada ihan "omalta pankiltakin" jos töissä käyt.

Sitten jos olet 19-vuotias työtön ja luottotiedoton niin voi olla vaikeaa saada keneltäkään.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
353
On itselläkin Eurocardin korotushakemus vetämässä, saa nähdä pieneneekö raja entisestään. Tulot ei kyllä ole muuttuneet.
onko tuo eurocard hyvä? käytätkö sitä paljon? vuosimaksu ainakin siinä on

nostivatko luottorajaasi? en ole koskaan kuullut että luottorajan korotushakemuksen perusteella luotonantaja laskisi jo aiemmin myönnettyä, entistä luottorajaa, vain että epäävät korotuksen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 452
Tuli sitten tilattua tuo Crypton Ruby Steel. Oma salkku ei olekaan vielä sisältänyt kryptoja missään muodossa. Katsotaan kumpi omalla kulutuksella tulee kannattavammaksi, Komplett vai tuo Crypto. On tuossa Cryptossa ainakin spotifyn hyödyntäminen ja ilm pidetty steikkaaminen tuo korkoa. Aina kun 5000crota täynnä tuon siis voi laittaa lisää korkoa tuottamaan? Jossain vaiheessa kortin päivitys mahdollista jos tarpeeksi laittaa sisään.
Tottakai tankkaat komplettilla crypto.com korttia niin saat hyödyt komplettistakin.

Tosin epäilen, että tuo 'etu' tulee poistumaan piahkoin kuten norskin kortillakaan ei saa cashbäkkiä rahan siirrosta.
 
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 491
onko tuo eurocard hyvä? käytätkö sitä paljon? vuosimaksu ainakin siinä on

nostivatko luottorajaasi? en ole koskaan kuullut että luottorajan korotushakemuksen perusteella luotonantaja laskisi jo aiemmin myönnettyä, entistä luottorajaa, vain että epäävät korotuksen.
Tulee tuota jonkin verran käytettyä, ihan kätevä vara on ollut isompiin ostoksiin. Täälläkin taisi olla juttua että korko on tällä hetkellä korttien alimpia mikäli sellaisella on väliä.

Taisi olla tuota kirjoittaessa mielessä että korttia anoessa on luottoraja tipahtanut tilinauhan toimituksen jälkeen, en itsekään ole kuullut muutoin että luottorajaa olisi pienennetty.

Hakemus meni läpi, en tosin hakenutkaan kuin tonnin korotusta mutta alkaa tulemaan jo vuosituloraja vastaan niin en enempää pyytänyt. Kaksi kertaa olen tuota nyt korottanut ja kummallakin kerralla ovat hyväksyneet.
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 491
Kuunvaihde lähestyy ja ajattelin vähän soveltaa noita hankkimiani kortteja. Cashbackia tuskin Norwegianista saa, vaikka sillä siirtäisi rahan Revolutin kautta eteenpäin. :hmm:

Pitää tilipäivänä koestaa - täytyyhän se ilmainen luotto hyödyntää kuukauden ajaksi. :cool:

e. Siirto Revolutista omalle tilille ainakin toimii mainiosti. Tuo puolestaan mahdollistaa nostamisen luottokortilta Revolutiin ja sieltä omalle tilille - ainakaan Eurocardissa ei ole tilisiirtoa kortilta optiona joten käytättäisi automaatilla.

Pikkuhiljaa tässä olisi myös tarkoitus tunkata tuota crypto.comin puolta niin jos saisi tuon 3500e tason upgradettua jossain vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 600
Tottakai tankkaat komplettilla crypto.com korttia niin saat hyödyt komplettistakin.

Tosin epäilen, että tuo 'etu' tulee poistumaan piahkoin kuten norskin kortillakaan ei saa cashbäkkiä rahan siirrosta.
Kauhean vahvasti ei lähtenyt crypto kortin tilaus/evo. Siirsin eilen tuon tarvittavan 350e fiat tilille, (saapui tänään iltapäivällä) mutta niillä rahoilla et voi hankkia tuota korttia vaan se pitää pankki tai luottokortilla ostaa. Tililtä miltä siirsin rahat ei ole korttia. Sitten koitettiin kortilla, mutta tuo ei hyväksy osoitetta, vaikka maa on oikein. Koitin monia eri variaatioita mitä nyt omasta osoitteesta saa. Katevaraus lähti kortilta (n1e) , mutta ei tuota 350euroa ja nyt näyttää, että koko homma olisi tehtävä uudelleen. Odotanpa pari päivää katsoakseni lähteekä tuota summaa kortilta, jotta tiedän meneekö läpi.

Pitääkö paikkansa, että voit nostaa vain 500e/kk takaisinpäin tuolta crypton fiat tililtä? Ei tuolta nopeasti ainakaan isoja summia nostella.
 

Jeggu

Tukijäsen
Liittynyt
22.02.2017
Viestejä
376
Kauhean vahvasti ei lähtenyt crypto kortin tilaus/evo. Siirsin eilen tuon tarvittavan 350e fiat tilille, (saapui tänään iltapäivällä) mutta niillä rahoilla et voi hankkia tuota korttia vaan se pitää pankki tai luottokortilla ostaa. Tililtä miltä siirsin rahat ei ole korttia. Sitten koitettiin kortilla, mutta tuo ei hyväksy osoitetta, vaikka maa on oikein. Koitin monia eri variaatioita mitä nyt omasta osoitteesta saa. Katevaraus lähti kortilta (n1e) , mutta ei tuota 350euroa ja nyt näyttää, että koko homma olisi tehtävä uudelleen. Odotanpa pari päivää katsoakseni lähteekä tuota summaa kortilta, jotta tiedän meneekö läpi.

Pitääkö paikkansa, että voit nostaa vain 500e/kk takaisinpäin tuolta crypton fiat tililtä? Ei tuolta nopeasti ainakaan isoja summia nostella.
Kyllä niilläkin rahoilla olisi voinut sen kortin hankkia mutta niillä olisi pitänyt ensin ostaa apissa CROta lompakkoon ja sitten käyttää niitä. Vähän epäselvästi tuo on tehty kun et ole ensimmäinen, jolle tuo ei ole selvinnyt. Tasan tuo 350€ ei kuitenkaan todennäköisesti riitä aivan tuohon kortin stakeen koska vetävät noista ostoista sellaisen 1% välistä.

Jos et ole saanut CROta lompakkoosi (näkyy account-->Crypto wallet-->CRO alla) niin ei se raha sieltä kortiltakaan ole lähdössä. Tuo euron katevaraus on vain tarkistus kortin voimassaolosta. Voit siis hyvin ostaa sillä fiat tilillä makaavalla 350 eurolla CROta ja steikata ne sitten korttia varten. Mutta todennäköisesti sinun tulee kyllä jollain ostaa vielä noin 10€ edestä enemmän, jotta stake onnistuu ellei kurssiliike sitten satu olemaan suotuisaa.

Ja ei pidä paikkaansa tuollainen 500€/kk raja tilisiirroissa takaisin päin. Saattaa tuo 500,000€/kk hämätä mutta tuolla siis tarkoitetaan 500 000 euroa kuukaudessa. En tosin suosittele käyttämään Crypto.comia vähänkään isommilla summilla Fiat on/off ramppina koska kaupankäynti on apissa todella kallista vs. esim. Coinbase Pro tai Binance.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 600
Kyllä niilläkin rahoilla olisi voinut sen kortin hankkia mutta niillä olisi pitänyt ensin ostaa apissa CROta lompakkoon ja sitten käyttää niitä. Vähän epäselvästi tuo on tehty kun et ole ensimmäinen, jolle tuo ei ole selvinnyt. Tasan tuo 350€ ei kuitenkaan todennäköisesti riitä aivan tuohon kortin stakeen koska vetävät noista ostoista sellaisen 1% välistä.

Jos et ole saanut CROta lompakkoosi (näkyy account-->Crypto wallet-->CRO alla) niin ei se raha sieltä kortiltakaan ole lähdössä. Tuo euron katevaraus on vain tarkistus kortin voimassaolosta. Voit siis hyvin ostaa sillä fiat tilillä makaavalla 350 eurolla CROta ja steikata ne sitten korttia varten. Mutta todennäköisesti sinun tulee kyllä jollain ostaa vielä noin 10€ edestä enemmän, jotta stake onnistuu ellei kurssiliike sitten satu olemaan suotuisaa.

Ja ei pidä paikkaansa tuollainen 500€/kk raja tilisiirroissa takaisin päin. Saattaa tuo 500,000€/kk hämätä mutta tuolla siis tarkoitetaan 500 000 euroa kuukaudessa. En tosin suosittele käyttämään Crypto.comia vähänkään isommilla summilla Fiat on/off ramppina koska kaupankäynti on apissa todella kallista vs. esim. Coinbase Pro tai Binance.
Näillähän ohjeilla se lähti ja opettelen katsomaan erot viidensadan ja puolenmiljoonan välillä. Tattista
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 491
Aktialla on uusi Digital Credit -kortti, jossa tosin hinnaston mukaan kk-maksu 2e eli ei aivan ilmainen. Laitoin kokeeksi hakemuksen menemään.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 233
Aktialla on uusi Digital Credit -kortti, jossa tosin hinnaston mukaan kk-maksu 2e eli ei aivan ilmainen. Laitoin kokeeksi hakemuksen menemään.
Tuohan on ollut tuolla ties kuinka pitkään, tuli aikoinaan sen "virtuaalisen" (pystyi luomaan kertakäyttö kortteja) kortin tilalle, mutta surkea vastine siihen käyttöön. Luottokorttina toiminee kuten muutkin jos tarvetta sellaiselle...
 
Liittynyt
10.10.2021
Viestejä
1 491
Tuohan on ollut tuolla ties kuinka pitkään, tuli aikoinaan sen "virtuaalisen" (pystyi luomaan kertakäyttö kortteja) kortin tilalle, mutta surkea vastine siihen käyttöön. Luottokorttina toiminee kuten muutkin jos tarvetta sellaiselle...
Ok, en ole aiemmin tutkinut. Näkyy kuitenkin toimivan Apple Payn ja Google Payn kanssa yms. Tosin hiukan muuhun käyttöön itsellä tulee jos nyt myöntävät.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 357
Onko jollain tietoa, että miksi Komplett kysyy korttihakemuksessa suomalaisilta nettotuloja ja ruotsalaisilta bruttotuloja?
komplett_kuukausitulot.png
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 878
Viestejä
4 207 070
Jäsenet
70 994
Uusin jäsen
kinkku777

Hinta.fi

Ylös Bottom