Heh, en todellakaan luovu periaatteistani vaan siksi että satun olemaan ambassador, saati suosittelisi jotain palvelua "in bad faith". Eikä minulla ole sen enempää intressiä pelissä kun kenelläkään muulla, joskin tietysti toivon että firma pysyy pystyssä ja antaa jatkossakin minulle ja muille etuja. Siihen tosin tuskin yksikään kirjoittamani viesti täällä vaikuttaa yhtään mitenkään.
Pahoitteluni että en tätä tuonut sen paremmin esille, mutta esiinnyn näissä yhteyksissä täysin yksityishenkilönä ja mielipiteet ovat 100% minun omiani. Jos käyt viestejäni läpi, huomaat että olen ainakin kohtuullisen kriittinen mitä tulee crypto.comin toimintaan. Olen edelleen todella tyytyväinen korttiin, vaikka en ehkä kaikkeen muuhun mitä viimeaikoina ovat puuhastelleet. Se ei silti tarkoita etteikö 2 tai 3 alimman tierin korttia olisi mahdollisesti hyvä napata mukaan lompakkoon.
Olen mukana ketjussa siksi, että tykkään muovi- ja metalliläpysköistä, oli ne sitten Curvelta, crypto.comilta tai erinäisiltä pankeilta. Jos ylläpito tai yleinen mielipide näkee aiheelliseksi, voin tietysti jäävätä itseni ja jättää kaiken crypto.com liittyvän sanomatta, mutta toisaalta minulla on myös paljon yhteyksiä siihen mitä siellä oikein tapahtuu ja jos jotain kiinnostavaa tulee vastaan, koen että on ihan asiallista jakaa tietoa muillekin.