Kuten aiemmin kerroin, itse viimeksi autoa vuokratessa käytin Qeeq.com:ia. Tuotti paljon mukavampia tuloksia tarjolle kun olen aiemmin saanut ja lisäksi sai sellaisen option, että mikäli vuokrauksen hinta laskee (ja varaus on sellainen, että se on peruutettavissa), niin se bookkasi automaattisesti halvemmalla hinnalla saman diilin. Näin ollen varausta ei kannata jättää missään nimessä viime tinkaan, vaan tehdä ajoissa. Myös tuo timanttijäsenyys oli mielestäni hyvinkin kohtuullinen kuin myös heidän vakuutuksensa. Ainoa huomioitava asia toki kun ottaa "kolmannen osapuolen vakuutuksen", niin joutuu yleensä itse maksamaan vahingot ensin.
Ajamisesta sen verran, että Helsingissä nyt on useampaa kaistaa, mutta ehkä suurin ero muihin Suomen kaupunkeihin on mielestäni se, että kaistaa vaihdettaessa sieltä "kaistan ylikin" voi joku pyrkiä samalle kaistalle. Tarkkuutta tarvitaan siis hitusen enemmän mihin normaalisti on tottunut. Muuten autoilevalle ei mielestäni mikään mahdoton paikka. Ruuhkia kannattaa kyllä välttää, jos pystyy; siellä menee hermot aika äkkiä jos ei ole tottunut tunteja matelemaan. Ehkä jos muuten ei tuttua, niin punaisia päin kääntyminen oikealle ja paljon on risteyksiä, missä stop-merkki on joka suuntaan. Jälkimmäisissä ensimmäisenä risteykseen saapuva yleensä ajaa ensin ja usein ovat sen verran harvoin liikennöityjä paikkoja, että se olisi onglema.
Traffic Control When at or approaching traffic signals or signs, yield to pedestrians, bicyclists, and other nearby vehicles that may have the right-of-way. See Right of Way Rules: Who Goes First, in this section. Traffic Signals Solid Red Light A red traffic signal light means STOP. You can...
www.dmv.ca.gov