Lomamatkalle

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 865
RyanAirilla oli halpoja lentoja, ostin yöllä herkkänä hetkenä lennot HEL->BGY, BGY->BCN ja GRO->HEL.

Lennot on pääasiassa yöllä myös, eikä niitä voi enää perua. Ne olisi yhteensä noin satasen, jos en olisi ottanut paikkavarausta parille lennolle..

--

Mutta nyt pitäisi miettiä, onko Duomo (Milano) ja Sagrada Familia (Barcelona) sen arvoisia ja haluanko käydä ylhäällä? Ylös pääsee hissillä, mutta alas pitää tulla portaita ja en oikein tykkää. Olen toki kiivennyt Riemukaareen (Pariisi) ja alas, mutta se ei ollut kivaa. Lisäksi ei saa ottaa juomapulloa mukaan (ainakaan Duomoon), joka olisi kiva siinä kiipeillessä. Eikä reppua, niin täytyy viedä se hotellille.

--

Hotelleistakin saa laittaa suosituksia, mutta se vaan ärsyttää, kun viime viikolla olisi saanut jopa puoleen hintaan niitä, joiden hinta kohoaa lomani ajankohtaan. Lyhyt kaupunkiloma, tässä syksyllä, mutta ei tässä kuussa.
 
Liittynyt
29.07.2017
Viestejä
584
Keväällä sai ottaa repun ja juomapullon mukaan duomoon, reppu vain pengottiin tarkasti ennen sisälle astumista. Katolle en enää jaksanut kiivetä ja hissiin en huomannut hankkia erillistä lippua.
 
Liittynyt
23.08.2018
Viestejä
679
Mutta nyt pitäisi miettiä, onko Duomo (Milano) ja Sagrada Familia (Barcelona) sen arvoisia ja haluanko käydä ylhäällä? Ylös pääsee hissillä, mutta alas pitää tulla portaita ja en oikein tykkää. Olen toki kiivennyt Riemukaareen (Pariisi) ja alas, mutta se ei ollut kivaa. Lisäksi ei saa ottaa juomapulloa mukaan (ainakaan Duomoon), joka olisi kiva siinä kiipeillessä. Eikä reppua, niin täytyy viedä se hotellille.
Kyllä mulla oli ainakin Duomossa reppu ja juomapullo. Mutta en kyllä suosittele katolla käymistä. Omasta mielestäni siellä ei ollut mitään nähtävää. Lisäksi se väentungos ei ole kyllä omaan mieleen. Kuljetaan katon ympäri possujunassa, sitten pysähdytään ottamaaan muutama selfie ja homma jatkuu.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 852
Viestejä
4 339 319
Jäsenet
72 304
Uusin jäsen
pteemu

Hinta.fi

Ylös Bottom