Mutulla heittäen, Elisa kyllä ottaa takkiin näistä 2,90 ja 5,90 jutuista, pääasia taitaa olla Moi:n teurastuksen yritys.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Katsoin tosiaan väärin, kun tuo taitaa olla henkilökohtaisesti kohdennettu mainos vain.Onko tuo listahinta? Ei mikään alennus?
EDIT: Tämän hetken halvin (ja vielä "tarjouksessa"): 24,90 €/kk voimassa 12 kk, jonka jälkeen 29,80 €/kk + avausmaksu 4,90 €
Totta. Täytyy olla Moille joku vastustaja myös, kun listahinnat on huomattavasti korkeammalla. Nyt kun DNA omistaa Moin, niin teurastus ei taida onneksi onnistua.Mutulla heittäen, Elisa kyllä ottaa takkiin näistä 2,90 ja 5,90 jutuista, pääasia taitaa olla Moi:n teurastuksen yritys.
Jokin taustalogiikka Elisan tarjouksissa on, eikä se ilmiselvästi perustu pelkkään data-käyttöönkään.
Täälläkin 2.9e-liittymä vain 0.5-2GT/kk datakäytöllä ja 5.9e / 12kk-jatkotarjous joka kelpaa.
Mutta liittymää on käytetty myös puheluihin/tekstareihin, laskut 5-9e / kk. Saattaa selittää vähäsen?
Vaikea tehdä mitään arviota noista ajatuksista kun en tiedä mitään mitä mobiilidata operaattoreille maksaa per siirretty esim. mega. Toisin sanoen, en tiedä olenko heille kannattava asiakas.. mutta epäilen kyllä vahvasti että en ole.
Onkohan huoleton premiumiin tullut ollenkaan niitä alennuksia?Ei keskittäminen yksinään riitä. Oma Elisa/Saunalahti kokemus: Minulla ja vaimolla molemmilla huoleton premium ja puhelimet osamaksulla. Sekä kiinteä laajakaista ja mobiililaajakaista. Ei tullut viestejä kun tarjoushinnat loppuivat. Mobiili 4G koko ajan ollut videostriimikäytössä perheen kaikilla ruuduilla, liikenne 400-500 gigatavua kuussa.
Mulla kanssa meikein aina 5.8€ lasku kahdesta liittymästä.Mulla ei ole muita Elisan tuotteita kuin 2* liittymää,joissa ollut laskutusta yht. 5.80€/kk. Viimeisen 2-vuotta. Silti sain ton tarjoushinnan.
Käytön mukaanhan se velottaaOnko kukaan kokeillut tuota Telia Dotia? Ei lue kunnolla hintoja, mutta sen appin mukaan 10€ rajaton 4G. Joka puolelta koitin hintoja etsiä mutta ei vaan näkynyt .
No eihän tuolla tiedolla hirveesti tee mitään, jos ei tiedä minuutti/kpl hintaa puheluille ja tekstareille tai muutenkaan netin käytölle €/GtKäytön mukaanhan se velottaa

No eihän tuolla tiedolla hirveesti tee mitään, jos ei tiedä minuutti/kpl hintaa puheluille ja tekstareille tai muutenkaan netin käytölle €/Gt
Ja jossain nettifoorumeilla luki että kuitenkin vähintään 5€/kk tulee maksamaan vaikka käyttö olisi täysin nolla.
On se perseestä, ku pitää asentelee appsei luuriin, että saa edes jonkun hinta-arvion, luulis ny sen verta löytyvän koodaria, että saisi saman web sivuilleen. Tuo saattaa olla monelle syy, mikseivät enempää jaksa tutkia tuota liittymää...Avaappa linkistä tuolta alalaidasta kohta 'hinnoittelu': www.telia.fi/dot. Ei se nyt mikään erityisen yksinkertainen ja selkeä hinnoittelumalli ole mutta kyllä sieltä jonkunlaiset perustiedot sentään löytyy. Hinnoitteluhan tuossa siis muuttuu käytön mukaan, ei ole mitään kiinteää vakiohintaa gigoille, puheelle tai tekstareille. Melkein mahdotonta laskea tarkkaa käyttöhintaa. Periaatteessa päivän hinta vaihtelee 0€-1€ väliä ja kuukauden 5€-25€ (sillä 5€ oli muistaakseni joku oma ehtonsa, osaan taisi tulla tuo minimi ja osaan ei + se taisi olla tarkemmin muotoiltuna maksu minimissään 15€/3kk).
On se perseestä, ku pitää asentelee appsei luuriin, että saa edes jonkun hinta-arvion, luulis ny sen verta löytyvän koodaria, että saisi saman web sivuilleen. Tuo saattaa olla monelle syy, mikseivät enempää jaksa tutkia tuota liittymää...
On se perseestä, ku pitää asentelee appsei luuriin, että saa edes jonkun hinta-arvion, luulis ny sen verta löytyvän koodaria, että saisi saman web sivuilleen. Tuo saattaa olla monelle syy, mikseivät enempää jaksa tutkia tuota liittymää...
Enemmän kuin keskiverto suomalainen (yli 10 gigatavua / kk)Hintabotti täällä moikka! Tule vastailemaan muutamaan kysymykseen, niin voin kertoa sinulle, paljon sinun tyyppiset käyttäjät maksavat Telia Dotissa.
Aloitetaan!
Kuinka paljon käytät nettiä puhelimmellasi?
Vähän tai hyvin vähänKuinka paljon puhut ja tekstaat?
Todella harvoin tai en ollenkaanKäytätkö puhelimessasi wifiä silloin kun se on saatavilla? (töissä, kotona, koulussa..)
Sinun tyyppiset käyttäjät maksavat Telia Dotissa tyypillisesti n. 22-25 euroa kuukaudessa.
Eihän tossa dotissa ole oikeestaan mitään järkeä kenellekkään, jos vähän kilpailuttaa.
. Moi tulee siis halvemmaksi 4gt kuukausi käytöllä.Joo itsekin katselin hintoja, niin vähintään 0,2€/vrk(heti kun käyttää liittymää sinä päivänä lähtee tuo). 6€/kk silloin kuitenkin. Moi tulee siis halvemmaksi 4gt kuukausi käytöllä.
Muutenkin ihan järjettömät hintataulukot, joista ei saa mitään selvää tuolla Telia dotilla.
Eihän tossa dotissa ole oikeestaan mitään järkeä kenellekkään, jos vähän kilpailuttaa.
En kanssa ymmärrä tuota dotin hinnoittelua. Yhtäkään laskua ei ole sieltä tullut vaikka liittymä ollut keväästä asti käytössä ja joku kuukausi oli joku 2snt edestä laskuakin tullut. Liittymä tosin on oma ikivanha liittymä, jolla ei ole käyttöä mutta en halua siitä luopua. Telia siksi, kun on numeronsiirto työnumeroon.Joo itsekin katselin hintoja, niin vähintään 0,2€/vrk(heti kun käyttää liittymää sinä päivänä lähtee tuo). 6€/kk silloin kuitenkin. Moi tulee siis halvemmaksi 4gt kuukausi käytöllä.
Muutenkin ihan järjettömät hintataulukot, joista ei saa mitään selvää tuolla Telia dotilla.
Tele Finlandin aikainen mini + perusnetin hinta nousee 12,9 - > 14,9e. Netin nopeus nousisi 2 - > 10 Mbit/s. Hyvin on tolla pienemmällä netillä pärjännyt niin eiköhän se ole liittymän vaihto edessä
Mulla oli vähän korkeampi hinta. Elisan liittymä ennestään.Elisa tarjosi tuollaista nettiliittymää, osoitteessa http://elisa.fi/nettietu oman numeron syöttämällä:
Saunalahti Mobiililaajakaista 4G Super
Katso lisätiedot
- Rajaton 100 Mbit/s 4G-netti ilman datakattoa
- Saat nettiliittymästä S-ryhmän Bonusta
- Tyytyväisyystakuu, voit irtisanoa liittymäsopimuksen koska tahansa
- Nettiliittymä, puhelut eivät mahdollisia
- Hinta on voimassa 24 kk, jonka jälkeen 29,80 €/kk
9,90€/kk
Hinta 24 kk jälkeen 29,80 €/kk
+ avausmaksu 4,90 €
Mulla oli vähän korkeampi hinta. Elisan liittymä ennestään.
16,90 €/kk
Hinta 12 kk jälkeen 29,80 €/kk
+ avausmaksu 4,90 €
Itellä siis telia ja näyttää netin hinnaksi 16.90€ 12kk. Mitenkäs te joilla antaa tuon 9.9€ hinnan, onko Moi vai Elisan liittymä jo?
E: millähän perusteella tarjoavat tuota alhaisempaa 9.9€ hintaa? Ei ollut väliä kokeileeko Telian tai Dna liittymällä.
Mä luulen, että kohteena on ne Elisan asiakkaat, joilla on puheliittymä, mutta ei nettiliittymää.
Ei numeron perusteella kilpailija tiedä millainen liittymä on käytössä.Mä luulen, että kohteena on ne Elisan asiakkaat, joilla on puheliittymä, mutta ei nettiliittymää.
Mut tietäähän Elisa, jos syöttää Elisalla olevan numeron, mitä palveluita sille on kytkettynä?Ei numeron perusteella kilpailija tiedä millainen liittymä on käytössä.
Niin Elisa tietää omansa, mutta ei sitä mitä kilpailijan numeroon kuuluu ja nykyään ei ole edes tarjolla liittymiä mitä pitäisi käyttää määräaika ennen vaihtamista, koska niitä ei saa myydä. Tarjous voi olla määräajan voimassa, mutta numeron siirtämistä se ei rajoita mitenkään.Mut tietäähän Elisa, jos syöttää Elisalla olevan numeron, mitä palveluita sille on kytkettynä?
Katselin vähän tuon sivun skriptiä. Ainakin tarkistaa, että onko numsia tehtävissä vai ei. Mielenkiintoisesti myös oli false jokin tarjous-attribuutti.
Ja veikkaan, että nyt kun koitat millä tahansa numerolla. Saat vain 24,90€ hinnanTuli näköjään firman Elisa puhelinliittymään tuo 9,90e/kk.
Omaan Elisan liittymään 16,90e/kk.
Omaan Moi-liittymään (siirretty kuukausi sitten Elisalta) 24,90e/kk![]()
Niin Elisa tietää omansa, mutta ei sitä mitä kilpailijan numeroon kuuluu ja nykyään ei ole edes tarjolla liittymiä mitä pitäisi käyttää määräaika ennen vaihtamista, koska niitä ei saa myydä. Tarjous voi olla määräajan voimassa, mutta numeron siirtämistä se ei rajoita mitenkään.
Mulle tarjoo samaa mut 24,90€ 12kkElisa tarjosi tuollaista nettiliittymää, osoitteessa http://elisa.fi/nettietu oman numeron syöttämällä:
Saunalahti Mobiililaajakaista 4G Super
Katso lisätiedot
- Rajaton 100 Mbit/s 4G-netti ilman datakattoa
- Saat nettiliittymästä S-ryhmän Bonusta
- Tyytyväisyystakuu, voit irtisanoa liittymäsopimuksen koska tahansa
- Nettiliittymä, puhelut eivät mahdollisia
- Hinta on voimassa 24 kk, jonka jälkeen 29,80 €/kk
9,90€/kk
Hinta 24 kk jälkeen 29,80 €/kk
+ avausmaksu 4,90 €
Itellä aikanaan DNA Prepaidista siirretty numero ElisallaOn osa prepaid liittymistä mahdollista siirtää.
Mä luulen, että kohteena on ne Elisan asiakkaat, joilla on puheliittymä, mutta ei nettiliittymää.
Ilmeisesti jooJos katsovat että sulla on ollut datan käyttö yli 4Gt/kk. ?
Mulla olisi voinut käydä samoin, mutta käytin muutaman kuukauden 5€ Telian liittymää, niin sai datakäytön tosi pieneksi.
Lienee kyse tuosta lokakuussa olleesta Telian tarjousliittymästä:Joku muukin mainitsi saman Telia 5e (data)liittymän eli mikä tuo nyt on kun en Telia sivuilta enää ainakaan löydä moista?
Lienee kyse tuosta lokakuussa olleesta Telian tarjousliittymästä:
Telian laajakaista-asiakkaat saavat mobiilinetin 5€/kk. Etuhinta voimassa 12kk, ei määräaikaisuutta, 50M nopeus.
"Puhelut 0,09 €/alkava minuutti ja viestit 0,09 €/kpl. Hinnoittelu ei koske puheluja ja viestejä palvelu- ja yritysnumeroihin. Uuden liittymän avaus verkkokaupassa 3 €. Suuntaa antavat peittoalueet: www.telia.fi/kuuluvuus. Tarjous koskee vain Telian laajakaista-asiakkaita ja on voimassa 20.10.2019 asti. Jos laajakaista irtisanotaan tarjousjakson aikana, on palvelun hinta 14,90 €/kk."
Tuon sai kuitenkin tilattua kuka vaan, vaikkei ollut edes Telian asiakas ennestään, aikas moni tais napata sillo...

Ei tarjoa.Vieläköhän Moi tarjoaa winbackkina 6€ rajatonta liittymää? Poikien liittymistä loppumassa tarjous ja pitänee kilpailuttaa nuo. Näkyy dataa liikkuneen 6kk ajalla ka. 35Gt/kk ja puheluita 120min/kk. Oisko tuolla kulutuksella jollain operaattorilla hyvää tarjousta?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.