Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Telialle siirtyneet; Minulle luvattiin 60€ Lidl lahjakortti, mutta huomasin tuossa että sitä ei näykkään sopimustiivistelmässä ollenkaan. Lukeeko se teillä? En myöskään huomannut tilausta tehdessä kysyä milloin se mahtaa tulla, onko siitä kokemuksia? Oma veikkaus olisi että ensimmäisen maksetun laskun jälkeen.
Viimeksi myyjä kirjasi lahjakortin tiivistelmään, joka tallentui verkkosivuston chat-historiaan. Ei välttämättä näkynyt muualla. Vajaa kaksi kuukautta kesti toimitus.

Aika mielenkiintoinen tuo Moin parempi tarjous - ei tarjousta. No eipä ne kyllä minullekkaan soitelleet kun oli siirto päällä.

Telialle siirtyneet; Minulle luvattiin 60€ Lidl lahjakortti, mutta huomasin tuossa että sitä ei näykkään sopimustiivistelmässä ollenkaan. Lukeeko se teillä? En myöskään huomannut tilausta tehdessä kysyä milloin se mahtaa tulla, onko siitä kokemuksia? Oma veikkaus olisi että ensimmäisen maksetun laskun jälkeen.
Tuo tieto näkyy ainakin kun kirjautuu Telian nettisivuille. Heti liittymän valinnan jälkeen näkyy banneri ylälaidassa, jossa mainitaan lahjakortista.
telia.png

• Tykkää
Reactions: VVG
Ei näkynyt tuollakaan, tuossa samassa kohdassa minulle näkyy vain huippuetu;

huippuetu.png

Pitääpä laittaa viestiä aspaan..

Kiitos.
Itsellä sama, ettei kyllä tuossa näy. Ensimmäisessä tilausvahvistuksessa tuo näkyy, mutta kun olen ollut useamman kerran yhteydessä, niin myöhemmissä ei ole enää mainintaa. Kunhan saat vastauksen niin kerrohan, niin tietää pitääkö taas itsekin olla yhteydessä.

Itsellä sama, ettei kyllä tuossa näy. Ensimmäisessä tilausvahvistuksessa tuo näkyy, mutta kun olen ollut useamman kerran yhteydessä, niin myöhemmissä ei ole enää mainintaa. Kunhan saat vastauksen niin kerrohan, niin tietää pitääkö taas itsekin olla yhteydessä.
Pistin lomakkeella yhteydenottoa, varmaankin maanantaina vois odottaa vastausta. Laitan tänne sitten miten kävi.

Statistiikka

Viestiketjuista
294 378
Jäsenet
80 674
Uusin jäsen
jumix127

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom