Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Telian 9,90 tarjousta saatu vielä tänään, vai ollaanko jo myöhässä? Jätin soittopyyntöä tarjouksesta.
Tänään juuri iltapäivällä pyysin chatin kautta soittamaan ja sain tuon 9,99€ / kk + JBL kuulokkeet (sai valita lidl lahjakortti, kuulokkeet tai wolt jäsenyys) Elisalta siirsin liittymän

Aamulla laitoin siirtymään yhden Telian 4G 20M liittymän Dna:lle, klo 15 klikkasin Telian chatista nappia ”haluan pysyä Telian asiakkaana ja kuulla tarjouksen” tms. Chatista tarjosi ensin 200M 5G 12kk määräaikainen 17,99€/kk ja kysyin sitten että millaista 4G 100M olisi tarjolla, niin heitti 7,99€/kk 24kk toistaiseksi voimassaolevan ja Lidl 30€ päälle. Eipä siitä tarvinnut enempää tingata.

Aamulla laitoin siirtymään yhden Telian 4G 20M liittymän Dna:lle, klo 15 klikkasin Telian chatista nappia ”haluan pysyä Telian asiakkaana ja kuulla tarjouksen” tms. Chatista tarjosi ensin 200M 5G 12kk määräaikainen 17,99€/kk ja kysyin sitten että millaista 4G 100M olisi tarjolla, niin heitti 7,99€/kk 24kk toistaiseksi voimassaolevan ja Lidl 30€ päälle. Eipä siitä tarvinnut enempää tingata.
Äidin luona käymässä ja kuulemma Telia tarjoaa "tärkeälle asiakkaalle" jatkoksi uutta Rajaton 20M -sopimusta etuhintaan 24,99€/kk. Noh, ei kun yhdessä kysymään DNA:lta parempaa tarjousta ja saatiin 100M ihan käypään hintaan (äiti käyttää puhelinta mobiilitukiasemana, joten näin nopeuden noston hyödyllisenä). Itse tän rumban vuosittain pyörittäneenä ajattelin, että kyllä se Telia jonkun vastatarjouksen tekee, mutta eipä vain chatissä lähtenyt alle 19,99€ tarjousta tekemään. Ei ne siis kaikkia halua asiakkainaan pitää.

Ei kannata luovuttaa heti yhden yrityksen jälkeen, itsekin yritän vähän ajan päästä uudestaan, josko toinen asiakaspalvelija tarjoaakin mitä tarjousta hakemassa. Aina itse olen edulliset liittymät saanut, vaikka pikkasen vaivaa joutuu näkee, mutta säästöt ollut vuosien aikana melkoiset...

Statistiikka

Viestiketjuista
293 604
Jäsenet
80 519
Uusin jäsen
Kaitsuma

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom