Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Tänään parempi puolisko otti Telialta winback tarjouksesta 5g 300mb puhelinliittymän 14,99/kk ja 200mb 4g mobiililaajakaista 11€/kk. Ja Lidl 50€ lahjakortti. Oletettavasti 12kk määräaikaisia.

Uusi liittymä Telialta Rajaton 300M 5G 17,99€/kk ilman Lidlin lahjakorttia, irtosi heti kun jätin soittopyynnön. Perusteluna oli se että ei ole numeronsiirto, joka kuulemma lahjakorttiin vaaditaan.

Tänään tuli Telialta winback soittona tarjouksena Rajaton 4G 100M 9.99€/kk tai Rajaton 5G 200M 11.99€/kk molempiin 30€ Lidl lahjakortti. Jäin asiakkaaksi edelleen.

Telian soittopyynnön kautta onnistui vaihtaa lasten liittymät tuohon 5G 300M 17.99€/kk + Lidl 60€ lahjakortti.. Kummallista ettei chatin kautta onnistunut.

Kiitoksia tarjouksen jakamisesta itse kullekin :)

Telian soittopyynnön kautta onnistui vaihtaa lasten liittymät tuohon 5G 300M 17.99€/kk + Lidl 60€ lahjakortti.. Kummallista ettei chatin kautta onnistunut.

Kiitoksia tarjouksen jakamisesta itse kullekin :)
Kuinka nopeasti soittivat? Kun jätin soittopyynnön, niin siinä luki, että soittavat 30 min kuluessa. Itse tässä nyt reilu puoli tuntia odottanut eikä ole kuulunut.

Kappas, nykyisin näyttääkin olevan taas ainakin Elisalla määräaikaisia liittymiä... itse olen tietämättäni tällaisen mennyt ottamaan, luulin että nykyisin enää hinnat on määräaikaisia. Olin vaihtamassa Telialle 3kk jälkeen ja Elisalta tulikin tekstiviesti että olet vaihtamassa määräaikaista liittymää, sinulta veloitetaan loput kuukausimaksut (vuoden sopimus). Kannattaapa olla tarkkana näköjään taas ellei jotain superdiiliä saa ja varmistaa että onko liittymä vai hinta määräaikainen.

1763475528935.png

Viimeksi muokattu:
Globetel ilmoitti, että hinnat nousee vuodenvaihteessa. Taisi kaikki paketit kallistua 1.09e.

Äitimuorin Mini-liittymä vielä alle 10e, joten en taida alkaa vaihtorumbaan.

On jos sallit Minun Telian asetuksissa markkinoinnin ja vastaat puhelimeen kun soitto tulee. Soittavat aika saletisti seuraavana arkipäivänä siirrosta. Mulla tuli noin klo 12 paikkeilla.
Elikkä jos nyt otan Elisan sivuilta puhelinliittymän ja Telialta soitetaan winback puhelu niin mulle ei tule Elisalta mitään kustannuksia?

Kuinka nopeasti soittivat? Kun jätin soittopyynnön, niin siinä luki, että soittavat 30 min kuluessa. Itse tässä nyt reilu puoli tuntia odottanut eikä ole kuulunut.
Laitetaan tähän päivitys. Tunti meni, että soittivat takaisin. Ei siis pitänyt tuo heidän lupaus soittaa 30min sisällä soittopyynnön jättämisestä. Hieman nauratti myyjää kun sana oli ilmeisesti aika hyvin kiirinyt tästä tarjouksesta. Otin siis tuon Rajaton 300M 17,99€ + 60€ lidl-lahjakortti.

Statistiikka

Viestiketjuista
292 320
Jäsenet
80 256
Uusin jäsen
aarx

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom