Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
winbackinä vai ihan vaan pyytämällä?Tänään sai vielä Telialta 100M 4G rajaton liittymä 11,99€/kk ja 60€ lahjakortti Lidliin.
Telialta hintaan 9,99€/kk (Hinta voimassa 12kk)Sen verran tässä ketjussa keskustelua etten edes yritä lähteä kokeilemaan hakua niin kysymys: Mistä saisi tällä hetkellä halvimman mahdollisen dataliittymän? Tuo dataliittymä tulisi siis mökille jolla on tarkoitus ohjata pattereita sekä seurata lämpötiloja eli mitään 100M liittymää ei tarvita. Tai toki jos on joku helvetin hyvä tarjous nopeastakin yhteydestä niin sitten. Mökillä parhaiten toimii Elisa, mutta kyllä siellä myös DNA/Sonera toimii ja tosiaan dataa tarvis liikkue sen verran, että kytkee patterit päälle.
Mulle tuli pari päivää sen jälkeen kun vaihdoin liittymän Telialle, eli voi tulla viiveelläkinOnpas jännittävää, että mulle ei tullut kummastakaan tapauksesta, kun toissa päivänä tosiaan avasin sen euron netin ja tänään hyväksyin Telian winbackin, kun olin DNA:lle käynnistänyt numeronsiirron. Näyttäisi markkinointiluvatkin olevan ruksittu käyttöön Telian Omilla sivuilla.
Jos sulla ei kahdelle ole käyttöä tai kahta ei voi käyttää kerralla, niin kelpaa toki, kiitos! Sittenhän voin laittaa hyvän kiertämään eteenpäin, jos nyt jonkinlaisella viiveellä sattuisin saamaan oman koodin.
Onko määräaikainen?Tänään sai vielä Telialta 100M 4G rajaton liittymä 11,99€/kk ja 60€ lahjakortti Lidliin.
12kk määräaikainen.Onko määräaikainen?
Laita numeronsiirto menemään vaikka Moille tms. Sen jälkeen saat suoraan tuon tuolta sivulta tarjouksen Erikoisetu sinulle | TeliaTänään Telia chatistä 5g 200 m puhelinliittymä 22,99€. On tää turhauttavaa että joutuu kilpailutuksen kautta menee että saisi tuon alle 20€. Onko edes varmuutta että tulee mitään wingbackiä?
Eikö tuon linkin kautta pysty sitten suoraan päivittämään nykyisen liittymän?Laita numeronsiirto menemään vaikka Moille tms. Sen jälkeen saat suoraan tuon tuolta sivulta tarjouksen Erikoisetu sinulle | Telia
Toki siihen ei kannata tyytyä vaan mennä kyselemään chättiin silloin parempaa tarjousta. Uskoisin, että saat ainakin 17.99€/kk tuon 200m 5G liittymän + lahjakortin.
Ei pysty suoraan päivittämään. Pitää olla eka se numeronsiirto tehtynä ja aktiivsena. Laita vaikka moille, se on nopea homma eikä siitä tule kuluja. Valitse eSim jos et halua turhaan Moin simmiä postilaatikkoosi. Se 5e avausmaksu perutaan kun numeronsiirto perutaan / keskeytyy kun otat Telialta tarjouksen vastaan. Eli sitä ei tarvitse tosiaankaan maksaa, laskulla tulisi muutenkin myöhemmin vasta.Eikö tuon linkin kautta pysty sitten suoraan päivittämään nykyisen liittymän?
Telian 200M 5G:ssa oli päässyt sopimus loppumaan toissapäivänä ja hinta oli jotain 25€/kk. Yöllä laitoin siirron Moille ja aamulla oli tullut sähköposti ja tekstari 19,99€/kk samasta liittymästä ja 50€ Lidlin lahjakortti. Iltapäivällä tulikin sitten jo soitto, ja tartuin tarjoukseen 5G 300M 16,99€/kk ja sama 50€ lahjakortti. Varmaan viivyttämällä viikon-pari olis saanut vielä paremman, mutta yhdellä puhelulla 8€ säästö kuussa kelpasi mulle tällä kertaa
On jos sallit Minun Telian asetuksissa markkinoinnin ja vastaat puhelimeen kun soitto tulee. Soittavat aika saletisti seuraavana arkipäivänä siirrosta. Mulla tuli noin klo 12 paikkeilla.Tänään Telia chatistä 5g 200 m puhelinliittymä 22,99€. On tää turhauttavaa että joutuu kilpailutuksen kautta menee että saisi tuon alle 20€. Onko edes varmuutta että tulee mitään wingbackiä?
Sen verran tässä ketjussa keskustelua etten edes yritä lähteä kokeilemaan hakua niin kysymys: Mistä saisi tällä hetkellä halvimman mahdollisen dataliittymän? Tuo dataliittymä tulisi siis mökille jolla on tarkoitus ohjata pattereita sekä seurata lämpötiloja eli mitään 100M liittymää ei tarvita. Tai toki jos on joku helvetin hyvä tarjous nopeastakin yhteydestä niin sitten. Mökillä parhaiten toimii Elisa, mutta kyllä siellä myös DNA/Sonera toimii ja tosiaan dataa tarvis liikkue sen verran, että kytkee patterit päälle.
Että kun osaa ärsyttää tämä ihan puhdas valehtelu. Mielikuva tuosta toiminnasta on kuin wall streetin pörssi, esimies seisoo pöydällä huutelemassa kampanjoita povitaskusta.”nyt hei tuli esimieheltä lista uusia kamppiksia..
Oliko sulla sallittuna OmaElisasta markkinointiviestien lähetys? Ei sieltä tosiaan mainoksia (edes winback-sellaisia) tule jos ne on kieltänyt.Vaihdoin liittymän Elisalta -> Teliaan. Elisalta ei tullut mitään winback tarjousta vaikka olen +10 vuotinen asiakas. Aika erikoista. No nyt ollaan Telian leivissä.
Oliko sulla sallittuna OmaElisasta markkinointiviestien lähetys? Ei sieltä tosiaan mainoksia (edes winback-sellaisia) tule jos ne on kieltänyt.
Tänään tuli Telialta winback soittona tarjouksena Rajaton 4G 100M 9.99€/kk tai Rajaton 5G 200M 11.99€/kk molempiin 30€ Lidl lahjakortti. Jäin asiakkaaksi edelleen.
Kuinka nopeasti soittivat? Kun jätin soittopyynnön, niin siinä luki, että soittavat 30 min kuluessa. Itse tässä nyt reilu puoli tuntia odottanut eikä ole kuulunut.Telian soittopyynnön kautta onnistui vaihtaa lasten liittymät tuohon 5G 300M 17.99€/kk + Lidl 60€ lahjakortti.. Kummallista ettei chatin kautta onnistunut.
Kiitoksia tarjouksen jakamisesta itse kullekin![]()
Siinä ei mennyt kuin 10 minuuttia.Kuinka nopeasti soittivat? Kun jätin soittopyynnön, niin siinä luki, että soittavat 30 min kuluessa. Itse tässä nyt reilu puoli tuntia odottanut eikä ole kuulunut.
Meille tuli 4G 100M 11,99€ tarjous kera 70€ S-ryhmän lahjakortin.Vaihdoin liittymän Elisalta -> Teliaan. Elisalta ei tullut mitään winback tarjousta vaikka olen +10 vuotinen asiakas. Aika erikoista. No nyt ollaan Telian leivissä.
Elikkä jos nyt otan Elisan sivuilta puhelinliittymän ja Telialta soitetaan winback puhelu niin mulle ei tule Elisalta mitään kustannuksia?On jos sallit Minun Telian asetuksissa markkinoinnin ja vastaat puhelimeen kun soitto tulee. Soittavat aika saletisti seuraavana arkipäivänä siirrosta. Mulla tuli noin klo 12 paikkeilla.
Laitetaan tähän päivitys. Tunti meni, että soittivat takaisin. Ei siis pitänyt tuo heidän lupaus soittaa 30min sisällä soittopyynnön jättämisestä. Hieman nauratti myyjää kun sana oli ilmeisesti aika hyvin kiirinyt tästä tarjouksesta. Otin siis tuon Rajaton 300M 17,99€ + 60€ lidl-lahjakortti.Kuinka nopeasti soittivat? Kun jätin soittopyynnön, niin siinä luki, että soittavat 30 min kuluessa. Itse tässä nyt reilu puoli tuntia odottanut eikä ole kuulunut.
Oliko myös sallittuna se, että Elisa saa tarjota liittymää?Oli sallittuna. Tuli esim eilen Elisan Black Fridayn ensimmäiset huipputarjoukset.
No aika huonoa bisnestähän se olisi jaella isoja lahjuskortteja, jos asiakas voi sitten häipyä melkein heti.Kappas, nykyisin näyttääkin olevan taas ainakin Elisalla määräaikaisia liittymiä... itse olen tietämättäni tällaisen mennyt ottamaan, luulin että nykyisin enää hinnat on määräaikaisia. Olin vaihtamassa Telialle 3kk jälkeen ja Elisalta tulikin tekstiviesti että olet vaihtamassa määräaikaista liittymää, sinulta veloitetaan loput kuukausimaksut (vuoden sopimus). Kannattaapa olla tarkkana näköjään taas ellei jotain superdiiliä saa ja varmistaa että onko liittymä vai hinta määräaikainen.
![]()
Ton määräaikaisuuden saa poistettua. Itselläni oli vuoden Elisa 4G Rajaton 200M tarjouksella 19,99€/kk (ilman määräaikaa), OmaElisaan sitten ilmestyi vuoden jatko Elisa 4G Rajaton 300M samalla hinnalla ja otin sitten chatin kautta yhteyttä.Kappas, nykyisin näyttääkin olevan taas ainakin Elisalla määräaikaisia liittymiä... itse olen tietämättäni tällaisen mennyt ottamaan, luulin että nykyisin enää hinnat on määräaikaisia. Olin vaihtamassa Telialle 3kk jälkeen ja Elisalta tulikin tekstiviesti että olet vaihtamassa määräaikaista liittymää, sinulta veloitetaan loput kuukausimaksut (vuoden sopimus). Kannattaapa olla tarkkana näköjään taas ellei jotain superdiiliä saa ja varmistaa että onko liittymä vai hinta määräaikainen.
![]()
Tuossa sinulla eri juttu, tämä minun on varmasti kyllä myyty määräaikaisena, oma moka toki kun tottunut jo siihen 10 vuodessa että määräaikainen = määräaikainen hinta ja ei tullut tarkistettua että onko myös liittymä hinnan lisäksi määräaikainen.Ton määräaikaisuuden saa poistettua. Itselläni oli vuoden Elisa 4G Rajaton 200M tarjouksella 19,99€/kk (ilman määräaikaa), OmaElisaan sitten ilmestyi vuoden jatko Elisa 4G Rajaton 300M samalla hinnalla ja otin sitten chatin kautta yhteyttä.
Ne poisti sen määräaikaisuuden kun sanoin ja puhuin totta, että tuosta jatkosta tuli ilmoitus tekstiviestillä (jossa siis mainittiin että ilman määräaikaa).
Tuo vaan omassa tapauksessa ihmetytti, että tekstiviestissä mainita "ei määräaikaa" ja kas kummaa, siellä sivuilla silti oli määräaika.Tuossa sinulla eri juttu, tämä minun on varmasti kyllä myyty määräaikaisena, oma moka toki kun tottunut jo siihen 10 vuodessa että määräaikainen = määräaikainen hinta ja ei tullut tarkistettua että onko myös liittymä hinnan lisäksi määräaikainen.
Muutenkin tuo nykyisenkin hinta nyt on iha ok, että ei kiinnosta edes alkaa vääntämään mutta lähinnä tiedoksi että tällaisiakin on ja jos ei mitään superhintaa saa niin kannattaa varmistaa ja miettiä pari kertaa haluaako varmasti sitoutua. Tuon liittymän otin kun Elisan aikaisempi tarjoushinta loppui ja joku piti ottaa, sillä hetkellä ei parempia ollut tarjolla ja ajattelin ottaa siksi aikaa että tulee jotain parempia.
Juttu on maksumuurin takana, joten en tiedä tarkalleen, mitä siinä kerrotaan, mutta otsikon ilmiö ei ole mitenkään uutta.Hesarissa artikkeli kuinka vanhat 4G liittymät nostetaan ilman kyselyitä 5G:ksi. Ei koskene tämän viestiketjun lukijoita, mutta moni maksaa kohta 5G:stä ilman hyötyä.
![]()
Teleoperaattorit | Telia pakkosiirtää asiakkaita 5g-liittymiin – laskut kasvavat
Telia päivittää lakkautetun 4g-tuotteen liittymiä tyyriimmiksi 5g-liittymiksi, vaikka asiakkaalla ei ole 5g-puhelinta. Kysyimme, miksi liittymiä ei voi muuttaa 4g-liittymiksi.www.hs.fi
![]()
Telialle siirtymässä 17,99e 300m 5G + 60e lidl lahjakortti nyt perjantaina, tänään tuli ensimmäinen melkein hyvä winback tarjous Elisalta: 17,99e 300m 5G + 100e s-ryhmän lahjakortti, mutta Elisan tarjouksesta puuttuu mobiilivarmenne kokonaan niin jätin vielä ottamatta. Kysyin chatissa niin mobiilivarmenne olis ollu jotain +3e/kk lisääOnko Elisalta Telialle vaihtaneille tullut mitään hyviä winback tarjouksia Elisalta tällä viikolla?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.