Liittymät

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Pistin aamusta soittopyynnön Telialle. Hetki sitten tarjosivat 100megainen 4g 11,99e/kk + 8e avausmaksu. Ja Lidlin 50e lahjakortti. Elisalta vaihto Telialle.
Tämä tarjous on päättynyt viime viikolla. Juuri tein soittopyynnön ja näin sanoivat. Myyjä pystyi tarjoamaan vain 14,99€/kk ilman lahjakorttia tuon saman ja kun mainitsin että "tuttava sai paremman tarjouksen viime viikolla" ilman tarkennuksia, niin hän mainitsi juuri tuon diilin. Otti vain numeron talteen ja sanoi soittavansa seuraavan kerran kun tuo tarjous on taas voimassa.
 
Ovatko Black Friday-tarjoukset olleet oikeasti hyviä viime vuosina? Muistelen, että jonain vuonna parhaat tarjoukset tuli jo sinkkupäivillä 11.11.
 
Ovatko Black Friday-tarjoukset olleet oikeasti hyviä viime vuosina? Muistelen, että jonain vuonna parhaat tarjoukset tuli jo sinkkupäivillä 11.11.
kyllähän sen niistä keskusteluista voi lukea

suomessa täyttä skeidaa viimeset pari vuotta, USAssa varmaan yhä ns. oikeita tarjouksia

suomen tarjoukset sellaisia että se on normihinta saksassa joka päivä
 
Onko tietoa?Vaihto Telialta---> Dna 8 päivää sitten tehty sopimus eikä vieläkään näy siirtoa? Mikä kestää?
 
Onko tietoa?Vaihto Telialta---> Dna 8 päivää sitten tehty sopimus eikä vieläkään näy siirtoa? Mikä kestää?
Oletko aktivoinu liittymän tai noutanut mahdollisen paketin postista?(paketin nouto aktivoi liittymän automaattisesti)

Aktivointi käynnistää numeronsiirron.
 
Vittuku alkaa vituttaa tää oma huoleton 4g 200mb 16,99, ku porukka saa täällä 5g liittymiä alle 20e/kk :poop: Ens heinäkuulle asti määräaikainen.
 
Osaako kukaan vastata miten tämä menee. Mulla on nyt Telian liittymä, toistaiseksi voimassa oleva. Laitoin Moi: sivuilta liittymän tilaukseen ja numeron siirron siis. Nyt Moin sivuilla näkyy, että pitäisi ottaa liittymä käyttöön, sim kortti on vielä matkalla. Mitään viestiä siirrosta ei kuitenkaan ole, toki laitoin sen vasta sunnuntaina. Kysymys kuuluukin pitääkö minun ottaa tuo liittymä käyttöön, jotta numeronsiirto etenee ? Tarkoitus ei ole jäädä moin asiakkaaksi vaan pysyä Telialla ja hyödyntää tuo etu Erikoisetu sinulle | Telia . Kuitenkin sitä ottaessa päättyy virheilmoitukseen. Oletan, että se johtuu siitä, että numeronsiirto ei ole käynnissä vielä.

Moilta tuli sähköpostia kyllä, jossa lukee:
"
Muistathan viimeistään simmit saadessasi käydä ottamassa uudet liittymäsi käyttöön Mun Moissa.
Saat kolme tekstiviestiä numeronsiirrosta:
1) Kun numeronsiirron tarkka ajankohta on vahvistettu
2) Vuorokausi ennen siirtoa
3) 10 minuuttia ennen siirtoa "

Mutta ei tosiaan mitään tietoa, että pitäisikö tuo liittymä ottaa ns käyttöön, jotta tuo asia etenee.
 
Osaako kukaan vastata miten tämä menee. Mulla on nyt Telian liittymä, toistaiseksi voimassa oleva. Laitoin Moi: sivuilta liittymän tilaukseen ja numeron siirron siis. Nyt Moin sivuilla näkyy, että pitäisi ottaa liittymä käyttöön, sim kortti on vielä matkalla. Mitään viestiä siirrosta ei kuitenkaan ole, toki laitoin sen vasta sunnuntaina. Kysymys kuuluukin pitääkö minun ottaa tuo liittymä käyttöön, jotta numeronsiirto etenee ? Tarkoitus ei ole jäädä moin asiakkaaksi vaan pysyä Telialla ja hyödyntää tuo etu Erikoisetu sinulle | Telia . Kuitenkin sitä ottaessa päättyy virheilmoitukseen. Oletan, että se johtuu siitä, että numeronsiirto ei ole käynnissä vielä.

Moilta tuli sähköpostia kyllä, jossa lukee:
"
Muistathan viimeistään simmit saadessasi käydä ottamassa uudet liittymäsi käyttöön Mun Moissa.
Saat kolme tekstiviestiä numeronsiirrosta:
1) Kun numeronsiirron tarkka ajankohta on vahvistettu
2) Vuorokausi ennen siirtoa
3) 10 minuuttia ennen siirtoa "

Mutta ei tosiaan mitään tietoa, että pitäisikö tuo liittymä ottaa ns käyttöön, jotta tuo asia etenee.
Sillä ei ole merkitystä että milloin ottaa liittymän käyttöön. Numeronsiirto etenee siitä huolimatta ja Moilta tulee sähköposti- ja tekstiviesti kun numeronsiirto on tilattu. Kaikki siis tapahtuu täysin automaattisesti. Liittymä siis pitää ottaa käyttöön että sillä voi soittaa mutta se ei vaikuta numeronsiirtoon milään tavalla.
 
OmaElisassa:
"Liittymiin sisältynyt mahdollisuus lähettää tekstiviestejä OmaElisassa päättyy 1.12.2025."

Harmi! Ei tuo nyt suuri säästö ole ollut (maksimissaan kai vähän alle 20e vuodessa olettaen että hyödyntää kaikki 20 ilmaista tekstiviestiä joka kk), mutta ihan hyödyllinen etenkin 0e/kk latausliittymässä.
 
Harmi! Ei tuo nyt suuri säästö ole ollut (maksimissaan kai vähän alle 20e vuodessa olettaen että hyödyntää kaikki 20 ilmaista tekstiviestiä joka kk), mutta ihan hyödyllinen etenkin 0e/kk latausliittymässä.

Itselleni paras hyöty tästä oli, että pystyi kirjoittamaan tekstiviestin tietokoneella. Toki tähän on nykyään muitakin keinoja, mutta Elisan nettisivujen SMS oli kätevä, koska ei vaatinut mitään ylimääräistä. Aika harvoin tuli käytettyä, mutta muutaman kerran oli hyötyä kun piti lähettää useille henkilöille (lähes) sama viesti.
 
Olin siirtymässä Telialta Elisalle mutta sain Telian chatista vastatarjouksen "Yhteys Rajaton 100M" liittymästä 12kk määräaikaisena 9,99€/kk, mutta tähän hintaan piti ottaa "Telia Turvapaketti Total S -palvelu" 3,99 €/kk 2kk:n ajaksi , ilman turvapakettia hinta olisi ollut 14,99€/12kk. Lisäksi tuo Lidelin 30€ lahjakortti. Joten liittymän hinnaksi jäi 8,15€/kk.
Minulle tuo 1OOM riittää mainiosti Elisan 200M verrattuna.
 
Osaako kukaan vastata miten tämä menee. Mulla on nyt Telian liittymä, toistaiseksi voimassa oleva. Laitoin Moi: sivuilta liittymän tilaukseen ja numeron siirron siis. Nyt Moin sivuilla näkyy, että pitäisi ottaa liittymä käyttöön, sim kortti on vielä matkalla. Mitään viestiä siirrosta ei kuitenkaan ole, toki laitoin sen vasta sunnuntaina. Kysymys kuuluukin pitääkö minun ottaa tuo liittymä käyttöön, jotta numeronsiirto etenee ? Tarkoitus ei ole jäädä moin asiakkaaksi vaan pysyä Telialla ja hyödyntää tuo etu Erikoisetu sinulle | Telia . Kuitenkin sitä ottaessa päättyy virheilmoitukseen. Oletan, että se johtuu siitä, että numeronsiirto ei ole käynnissä vielä.

Moilta tuli sähköpostia kyllä, jossa lukee:
"
Muistathan viimeistään simmit saadessasi käydä ottamassa uudet liittymäsi käyttöön Mun Moissa.
Saat kolme tekstiviestiä numeronsiirrosta:
1) Kun numeronsiirron tarkka ajankohta on vahvistettu
2) Vuorokausi ennen siirtoa
3) 10 minuuttia ennen siirtoa "

Mutta ei tosiaan mitään tietoa, että pitäisikö tuo liittymä ottaa ns käyttöön, jotta tuo asia etenee.
Tähän liittyen kävin kysymässä chatissa ja sain tuollaisen tarjouksen Telialta. Otin sen vastaan.


Screenshot_2025-10-22-19-57-41-95_3aea4af51f236e4932235fdada7d1643.jpg
 

Statistiikka

Viestiketjuista
290 540
Viestejä
4 970 370
Jäsenet
79 807
Uusin jäsen
laurittaja

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom