Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Onko tuo Elisan puolelta joku tietty kampanja, että vain Moille siirtyvät saavat noin hyvän winback tarjouksen?

Saisin DNA:n sivuilta nyt 5G liittymän + lahjakortin samaan hintaan (25e/kk), kuin maksan nyt Elisan 4G liittymästä. Moin verkkosivuilta en yhtä hyvää saa, enkä jaksa alkaa mihinkään soittelemaan.
On tietty kamppanja mutta ei moille siirtyvät vaan moilla olevat saavat tarjouksen 4,99€/kk 100M netillä tai 7,99€/kk rajaton 100M. Ja nuo lahjakortin saannit ja saamattomuudet on sitten kiinni jostain kukaan ei tiedä mistä.

Ja juuri joku tuossa sanoi että se Moin 200m rajaton netti liittymä olisi taas saatavilla eli 9 euroa kuukaudessa mutta sen saa vain noilta ständeiltä. Ei netistä eikä soittamalla. Ja tämäkin vain Elisan asiakkaille.

Screenshot_20250909_171040_Gmail.jpg

Viimeksi muokattu:
Vartti sitten Turun Hansan standilta sai Elisan asiakkaana sen 9+4e liittymän
Hyvä juttu, soittelin uudelleen, ja sielläkin sanottiin nyt, että palvelupisteiltä tarjousta olisi saatavilla ja että siitä asiakaspalvelunumerosta tarjouksia ei kuitenkaan saa. Harmi kun en itse asu lähellä mitään noita palvelupisteitä, niin ei pysty tarjousta hyödyntämään.

En huomannu onko Gigantin liittymiä vielä mainittu, mutta itse en huomaa miten kilpailee operaattorien kanssa.
Jonkin 100€ ostokortin saa mutta muuten hinnat ei ole kummoiset, ei tietoa mikä pitää olla ostos. Liittymät myydään vain myymälöissä. Pitäisi olla DNA verkossa.

kuva111.png

Viimeksi muokattu:
En huomannu onko Gigantin liittymiä vielä mainittu, mutta itse en huomaa miten kilpailee operaattorien kanssa.
Jonkin 100€ ostokortin saa mutta muuten hinnat ei ole kummoiset, ei tietoa mikä pitää olla ostos. Liittymät myydään vain myymälöissä. Pitäisi olla DNA verkossa.

kuva111.png
Vaikea siitä nyt on sanoa vielä että miten kilpailee tai ei. Harvalla operaattorilla tuon kummoisempia listahintoja on. Eli se kilpailukyky jää sitten nähtäväksi. Voisi kuvitella Gigantin panostavan etenkin erilaisiin alennuksiin heidän liikkeeetään, mutta eiköhän sieltä perinteisiä winbackejakin nähdä.

Kai noissa rajattomissa on sitten niin paljon ilmaa ja ihmiset maksaa "tyhjästä", että niitä kannattaa myydä.
Sen sijaan luulisi pääsevän mukaan kilpailuun markkinoista nimenomaan jollain muulla, kuin rajattomilla +20€ liittymillä. Selkeästi on ihmisillä tarvetta niille "perusliittymille", eli kohtuullinen kk-hinta ja jokin perus (4G) netti 20-100M välistä ilman mitään puhepaketteja ja 5G-pakotuksia.

Eivät antaneet enään toista 70€ lahjakorttia? 🫡 Millä tällä kertaa perustelit lahjakortin, kun osa ei ketjussa ilmeisesti ole onnistunut Saako ton vielä väännettyä moi takaisin siihen 3€ tietty lahjakortti jää elisalta saamatta 😅 saitko 4.99€ 100m netin ja rajattomat Puh. Tekstit vai pelkän netin otit elisalta?
Ei irronnut nyt kuin 20€ lahjakortti S-ryhmään, kuulokkeitakaan ei enää heru :psmoke:

Ei tarvinnut sen enempää kysellä, puhelin-aspasta ihan oma-aloitteisesti tarjottiin tämä 20€ lahjakortti. Liekkö katsoivat asiakastiedoista edellisen kierroksen lopputuloksen niin laittavat suoraan edes jonkun kylkiäisen :rofl:

Hyvä juttu, soittelin uudelleen, ja sielläkin sanottiin nyt, että palvelupisteiltä tarjousta olisi saatavilla ja että siitä asiakaspalvelunumerosta tarjouksia ei kuitenkaan saa. Harmi kun en itse asu lähellä mitään noita palvelupisteitä, niin ei pysty tarjousta hyödyntämään.

Oliko jollain vielä tallessa sitä listaa näistä paikoista? Koitin selailla sivuja taakse päin, mutta ei osunut omaan silmään.

Viimeksi muokattu:
Juu. Tää homma selviskin jo. 1.9. alkaen sama hinta kuin nyt seuraavat 24kk ja siihen kuuluu nuo ominaisuudet.

Kyllä mie olen ihan oikeasti siinä luulossa ollut, että jos sopimus on TVO niin hinta voi muuttua sinä aikana toisin kuin määräaikaisessa. Mutta kiitos selvennyksestä :tup:

Onko muuten kukaan ottanut tuota mobiilivarmennetta käyttöön ja jos on niin pitikö puheet paikkansa, että hinta säilyy samana? 1.9. tuo muutos siis tuli Elisan liittymiin

Tuolta sivulta näkee, että Koskikeskuksessa EI ole enää.

Tampereen väliaikainen popup piste on siirtynyt Hervannan Duo:oon ja on tällä tietoa vain tämän viikon.

Kannattaa tarkistaa ajantasainen tieto tuolta sivulta ennen kuin lähtee liikkeelle.

Eli ymmärsinkö oikein että turha nyt odottaa MOI:lta 3e/kk winback liittymää? Kukaan ei täällä ole varmaan sellaista saanut :hmm:

Ei pidä paikkaansa, äsken sai täysin ongelmitta avattua vielä Moille laitenetin eSIM:llä uudelle puhelinnumerolle ja noin tuntia myöhemmin elisan puhelin-aspasta ongelmitta siirrettyä 4,99€ liittymäksi Elisalle 20€ S-Ryhmän lahjakortin kera.

Tuon kamppiksen pitäisi olla huomiseen saakka voimassa, vahvistettu viimeksi eilen ja tänään Elisan chatista ja puhelin-aspasta, kuten Elisan joillekin Moin asiakkaille kotiin lähettämässä tarjouskirjeessä lukeekin. Eli jos ei onnistu niin yrittäisin itse asiaa uudelleen vaikka Elisan puhelin-aspan kautta.
Täänään saaminen onnistui. En ole ymäärtänyt mitä tapahtui eilen, mutta aspa sanoi että kampanja on jo ohi. 🤷‍♂️

Kiitos kampanjoista viime viikkoina ilmoittaneille tarjoushaukoille, nyt on lukittu 4,99e/kk -hinta, eikä tarvitse kahteen vuoteen miettiä liittymävempulointia.

Tuo on Elisan tarjous vain Moin asiakkaille Elisa 4G Perus 100M -liittymästä. Tämän hetken tiedoilla se on tänään voimassa viimeistä päivää tältä erää.
Niin, mutta pitääkö olla jokin koodi, saako sen vain ständiltä vai aspasta ja pitääkö sinne soittaa? chatissä ei ole kuin botti.

Niin, mutta pitääkö olla jokin koodi, saako sen vain ständiltä vai aspasta ja pitääkö sinne soittaa? chatissä ei ole kuin botti.
Keskustelua seuranneena tarjouksen saa mistä vaan asiakaspalvelijalta ilman koodia. Lahjakorttiin sitten vaaditaan koodi, mutta jotkut on saaneet senkin silti myös ilman koodiakin

Tänään onnistui Elisa puhelin tilauksella 4G Rajaton 100M + 30 S-lahjakortti. Ei tarjonnut lahjakorttia heti vaan piti kysyä. Ei tarvinnut mitään koodia.
Edit: Kyseessä Elisa -> Moi -> Elisa siirto. Liittymä ehti olla Moilla tänään pari tuntia voimassa.

Tänään onnistui Elisa puhelin tilauksella 4G Rajaton 100M + 30 S-lahjakortti. Ei tarjonnut lahjakorttia heti vaan piti kysyä. Ei tarvinnut mitään koodia.
Edit: Kyseessä Elisa -> Moi -> Elisa siirto. Liittymä ehti olla Moilla tänään pari tuntia voimassa.
Mihin numeroon soitit? Chätissä eivät tiedä asiasta mitään.

1757492487027.png

Ei siis riitä, että on numero siirtymässä?

Ja onko niin, että 5€ liittymä ei ole rajaton ja 8€ liittymä on? molemmat 100M?

Viimeksi muokattu:

1) Ei riitä, vaan liittymäsi pitää olla Moilla tilaushetkellä.

2) Pitää paikkansa. Lisäksi huomioitavaa että sen 8 € liittymän maksimi-upload on vain 10 Mb/s mutta halvemman on 50 Mb/s, mikä on hieman outoa.

kuva111.png
On kyllä jotenkin todella hölmöt nimet noilla liittymillä, ei minulla muuta.

Elisa-moi siirtymässä olevaan liittymään sain Elisalta asiakaspalveluun soittamalla vuodeksi 100M rajaton 12.99€ kk + 70€ s-ryhmän lahjakortin. Oleellista oli että on moille siirtymässä muuten olis ollut 16.99€ tämä 100M.

Elisa-moi siirtymässä olevaan liittymään sain Elisalta asiakaspalveluun soittamalla vuodeksi 100M rajaton 12.99€ kk + 70€ s-ryhmän lahjakortin. Oleellista oli että on moille siirtymässä muuten olis ollut 16.99€ tämä 100M.
Itsellä myös siirtymässä Elisa -> Moi ja soittivat tarjoten tuota samaa liittymää, mutta sopimus olisi ollut 12kk määräaikainen.

Mihin numeroon soitit? Chätissä eivät tiedä asiasta mitään.

1757492487027.png

1757494729723.png

Olen ymmärtänyt, että aikalailla tässä parhaat tarjoukset mitä Elisa antanut. Näihin päälle tullut sitten lahjakortit.
Pitäisi päivittää yksi DNA prepaid myös Elisalle, mutta mitenhän tuo siirto menee jos ensiksi laitan MOI siirron ja samana päivänä Elisalle. Jos avaisin uudella numerolla MOI liittymän tämä olisi helppo, mutta nyt olisi tarkoitus pitää vanha numero.

1757494729723.png

Olen ymmärtänyt, että aikalailla tässä parhaat tarjoukset mitä Elisa antanut. Näihin päälle tullut sitten lahjakortit.
Pitäisi päivittää yksi DNA prepaid myös Elisalle, mutta mitenhän tuo siirto menee jos ensiksi laitan MOI siirron ja samana päivänä Elisalle. Jos avaisin uudella numerolla MOI liittymän tämä olisi helppo, mutta nyt olisi tarkoitus pitää vanha numero.
Et mitenkään ehdi tähän junaan, mutta tätä Moi-asiakkaisiin kohdistettua Elisan tarjousta on nähty nyt aika säännöllisesti, joten siirto Moille olisi fiksu teko.

Jos satut tietämään, ettei sinun tarvitse soitella sillä liittymällä mihinkään, niin se Moin liittymä voi (tuon tarjouksen kannalta) olla jopa Laitenetti, 4€/kk. Siinä toimii muut ominaisuudet (kotimaassa) mutta ei lähtevät puhelut, ja netti on hidas.

Hyvin sujui soittamalla tarjouksen(4,99€ 24kk) saanti, about 20 min jonotuksineen meni tosin. Lahjakorttia ei tarvinnut erikseen pyytää ja ilmainen kuukausi MTV Katsomo + Viaplay + Ruutu Urheilu.

kuva111.png
Ehkä se kilpaileva juttu on " Tukea Gigantin myymälöistä", etenkin kun korostavat sitä 'aina sopivan kokoisen liittymän' sekä 'turhusta kuluista karsitun' rinnalla tärkeimpinä piirteinä :)

Telialla kuulemma tämän viikkoa 12kk 4G 100M Rajaton 14.99€+avaus(avauksen saa pyytämällä pois, jos liittymä pysyy) Laitoin siirtymään DNA:lta winbackin toivossa.

Hyvin sujui soittamalla tarjouksen(4,99€ 24kk) saanti, about 20 min jonotuksineen meni tosin. Lahjakorttia ei tarvinnut erikseen pyytää ja ilmainen kuukausi MTV Katsomo + Viaplay + Ruutu Urheilu.
Mulla taas ei saanut lahjakorttia edes kysymällä..

No yhteenvetona siis, pitää olla moin asiakas, ei riitä, että liittymät on vasta siirtymässä ja piti soittaa 0800 939393

Telialta laitoin taannoin numeronsiirron vetämään moin suuntaan, huomenna olisi siirtynyt.

Tänään Telian chatista winbackia kysymällä sain lyhyen tinkauksen jälkeen 12,99€/kk Rajaton 4G 100M 12kk määräaikaisen liittymän + 30€ Lidl-lahjakortin. Sen otin.

Pakollinen Katsomo suoratoisto tuli myös 1kk ajaksi ilmaiseksi, sen aktivoin ja irtisanoin Minun Telia -sovelluksessa heti että ei ala laskutus juoksemaan.

Aiempi liittymä oli 4G Rajaton 200M 18,20€/kk, vuosi sitten vastaavalla veivauksella hankittuna.

Tilasin moi:lta liittymän ja soitin Elisalle. Kerroin käyneeni standilla ja saaneeni 9€/kk tuon 100M 4G:n. Tiedustelin siinä samalla millaisia tarjouksia heillä on tällä hetkellä Moi:n asiakkaille.
Myyjä heitti puhelinnumeronsa ja sanoi että heti kun numero siirtyy niin laittaa tälle viestiä. Heillä on kuulemma tarjota 8€/kk 100M rajaton(sis. Mobiilivarmenteen) Katotaan nyt kun numero siirtyy 23.9, että pysyykö Elisan suullisesti luvattu tarjous.

Telialta laitoin taannoin numeronsiirron vetämään moin suuntaan, huomenna olisi siirtynyt.

Tänään Telian chatista winbackia kysymällä sain lyhyen tinkauksen jälkeen 12,99€/kk Rajaton 4G 100M 12kk määräaikaisen liittymän + 30€ Lidl-lahjakortin. Sen otin.

Pakollinen Katsomo suoratoisto tuli myös 1kk ajaksi ilmaiseksi, sen aktivoin ja irtisanoin Minun Telia -sovelluksessa heti että ei ala laskutus juoksemaan.

Aiempi liittymä oli 4G Rajaton 200M 18,20€/kk, vuosi sitten vastaavalla veivauksella hankittuna.
Tuliko sulle Telialta kirje, että liittymä päivityisi 5g liittymäksi.
Mulle tuli kolmesta liittymästä kirjeet ja näytti olevan joku takuuhinta 12kk ajan, oisko ollu pari kymppiä kuussa ja sen 12kk jälkeen sitten enemmän (en muista tarkkoja lukuja kun joku viikko aikaa ja kirje ei nyt käsillä).

Mulla siis kolme rajatonta 200m/4g liittymää (15,99) ja tämä etuhinta päättyy lokakuun loppuun.

Ihmetyttää nyt, että mulle, 4g liittymässä olevalle tulee viesti että liittymä päivittyy 5g;n. Mutta edelleen näyttää saavan 4g vuodeksi eteenpäin. Luulin että 4g ei saa enää ja siksi päivittyy.
No, pitää veivailla taas jossain välissä.

Ihmetyttää nyt, että mulle, 4g liittymässä olevalle tulee viesti että liittymä päivittyy 5g;n. Mutta edelleen näyttää saavan 4g vuodeksi eteenpäin. Luulin että 4g ei saa enää ja siksi päivittyy.
No, pitää veivailla taas jossain välissä.

Taitaa olla vain pelkkä tapa yrittää perustella sikamaista hinnankorotusta.

Vähän sama kuin Elisalla ne "Turvajutut".

Itsellä kaksi puhelinliittymää Telialla plus mobiililaajakaista. Liittymät olleet 12kk määräaikaisia 4G 200M rajattomia hintaan 21,99€ ja mobiililaajakaista 100M 4G 14,99€. Puhelinliittymien osalta määräaikaisuus umpeutumassa 6.10 ja tänään soittelin Telian go-to myyjälle. Kehotti kierrättämään kilpailijan kautta ja tarjosi 5G 200M rajattomia hintaan 17,99€/kk plus 50e lahjakortti LIDLiin per liittymä.

Tuohon tulee varmaan tartuttua, saapahan taas vuodeksi mielenrauhaa. Nykyisen hinnankehityksen puitteissa voisi jopa lukita 24kk jos vaan saisi. Omassa käytössä piisaisi 4G:kin ja esim. @Master_Of_Disaster saamat hinnat kuulostaa helvetin hyviltä. Melkein jopa tekisi mieli kysyä vakidiileriltä että onnistuuko tuohon hintaan?

Tänään Moi -> Elisa kauppakeskuksen (Seppä jyväskylä) ständiltä "Elisa 4G Rajaton 100M Liittymäturvalla" kuukausimaksu 7,99 €/kk (24 kuukauden ajan). Sopimus on voimassa toistaiseksi voimassaolevana 14 vuorokauden irtisanomisajalla

@risto.o Pitääkö sisällään puhelut ja tekstit vai onko pelkkä netti? En uskonut että tuollaisia enää tarjotaan.
Rajaton-puhelinliittymissä kuukausimaksuun sisältyy rajaton määrä puheluita ja viestejä
kotimaan normaalihintaisiin matkapuhelinnumeroihin. Lankapuhelin numeroihin soittamisesta
veloitetaan 0,099 e/min.

Statistiikka

Viestiketjuista
286 555
Jäsenet
79 216
Uusin jäsen
jimbo_

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom