Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Onko tuo Elisan puolelta joku tietty kampanja, että vain Moille siirtyvät saavat noin hyvän winback tarjouksen?

Saisin DNA:n sivuilta nyt 5G liittymän + lahjakortin samaan hintaan (25e/kk), kuin maksan nyt Elisan 4G liittymästä. Moin verkkosivuilta en yhtä hyvää saa, enkä jaksa alkaa mihinkään soittelemaan.
On tietty kamppanja mutta ei moille siirtyvät vaan moilla olevat saavat tarjouksen 4,99€/kk 100M netillä tai 7,99€/kk rajaton 100M. Ja nuo lahjakortin saannit ja saamattomuudet on sitten kiinni jostain kukaan ei tiedä mistä.

Ja juuri joku tuossa sanoi että se Moin 200m rajaton netti liittymä olisi taas saatavilla eli 9 euroa kuukaudessa mutta sen saa vain noilta ständeiltä. Ei netistä eikä soittamalla. Ja tämäkin vain Elisan asiakkaille.

Screenshot_20250909_171040_Gmail.jpg

Viimeksi muokattu:
Vartti sitten Turun Hansan standilta sai Elisan asiakkaana sen 9+4e liittymän
Hyvä juttu, soittelin uudelleen, ja sielläkin sanottiin nyt, että palvelupisteiltä tarjousta olisi saatavilla ja että siitä asiakaspalvelunumerosta tarjouksia ei kuitenkaan saa. Harmi kun en itse asu lähellä mitään noita palvelupisteitä, niin ei pysty tarjousta hyödyntämään.

En huomannu onko Gigantin liittymiä vielä mainittu, mutta itse en huomaa miten kilpailee operaattorien kanssa.
Jonkin 100€ ostokortin saa mutta muuten hinnat ei ole kummoiset, ei tietoa mikä pitää olla ostos. Liittymät myydään vain myymälöissä. Pitäisi olla DNA verkossa.

kuva111.png

Viimeksi muokattu:
En huomannu onko Gigantin liittymiä vielä mainittu, mutta itse en huomaa miten kilpailee operaattorien kanssa.
Jonkin 100€ ostokortin saa mutta muuten hinnat ei ole kummoiset, ei tietoa mikä pitää olla ostos. Liittymät myydään vain myymälöissä. Pitäisi olla DNA verkossa.

kuva111.png
Vaikea siitä nyt on sanoa vielä että miten kilpailee tai ei. Harvalla operaattorilla tuon kummoisempia listahintoja on. Eli se kilpailukyky jää sitten nähtäväksi. Voisi kuvitella Gigantin panostavan etenkin erilaisiin alennuksiin heidän liikkeeetään, mutta eiköhän sieltä perinteisiä winbackejakin nähdä.

Kai noissa rajattomissa on sitten niin paljon ilmaa ja ihmiset maksaa "tyhjästä", että niitä kannattaa myydä.
Sen sijaan luulisi pääsevän mukaan kilpailuun markkinoista nimenomaan jollain muulla, kuin rajattomilla +20€ liittymillä. Selkeästi on ihmisillä tarvetta niille "perusliittymille", eli kohtuullinen kk-hinta ja jokin perus (4G) netti 20-100M välistä ilman mitään puhepaketteja ja 5G-pakotuksia.

Eivät antaneet enään toista 70€ lahjakorttia? 🫡 Millä tällä kertaa perustelit lahjakortin, kun osa ei ketjussa ilmeisesti ole onnistunut Saako ton vielä väännettyä moi takaisin siihen 3€ tietty lahjakortti jää elisalta saamatta 😅 saitko 4.99€ 100m netin ja rajattomat Puh. Tekstit vai pelkän netin otit elisalta?
Ei irronnut nyt kuin 20€ lahjakortti S-ryhmään, kuulokkeitakaan ei enää heru :psmoke:

Ei tarvinnut sen enempää kysellä, puhelin-aspasta ihan oma-aloitteisesti tarjottiin tämä 20€ lahjakortti. Liekkö katsoivat asiakastiedoista edellisen kierroksen lopputuloksen niin laittavat suoraan edes jonkun kylkiäisen :rofl:

Hyvä juttu, soittelin uudelleen, ja sielläkin sanottiin nyt, että palvelupisteiltä tarjousta olisi saatavilla ja että siitä asiakaspalvelunumerosta tarjouksia ei kuitenkaan saa. Harmi kun en itse asu lähellä mitään noita palvelupisteitä, niin ei pysty tarjousta hyödyntämään.

Oliko jollain vielä tallessa sitä listaa näistä paikoista? Koitin selailla sivuja taakse päin, mutta ei osunut omaan silmään.

Viimeksi muokattu:
Juu. Tää homma selviskin jo. 1.9. alkaen sama hinta kuin nyt seuraavat 24kk ja siihen kuuluu nuo ominaisuudet.

Kyllä mie olen ihan oikeasti siinä luulossa ollut, että jos sopimus on TVO niin hinta voi muuttua sinä aikana toisin kuin määräaikaisessa. Mutta kiitos selvennyksestä :tup:

Onko muuten kukaan ottanut tuota mobiilivarmennetta käyttöön ja jos on niin pitikö puheet paikkansa, että hinta säilyy samana? 1.9. tuo muutos siis tuli Elisan liittymiin

Tuolta sivulta näkee, että Koskikeskuksessa EI ole enää.

Tampereen väliaikainen popup piste on siirtynyt Hervannan Duo:oon ja on tällä tietoa vain tämän viikon.

Kannattaa tarkistaa ajantasainen tieto tuolta sivulta ennen kuin lähtee liikkeelle.

Eli ymmärsinkö oikein että turha nyt odottaa MOI:lta 3e/kk winback liittymää? Kukaan ei täällä ole varmaan sellaista saanut :hmm:

Statistiikka

Viestiketjuista
286 567
Jäsenet
79 205
Uusin jäsen
Stormie

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom