0800 939393 se oli käyttäjän Santerinmahden viestissä ja screensotissa tämän ketjun sivulla 430...Mihin numeroon soitit? Aattelin vaan, että soitinko väärään Elisan numeroon kun mulle ei noita lahjakortteja annettu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
0800 939393 se oli käyttäjän Santerinmahden viestissä ja screensotissa tämän ketjun sivulla 430...Mihin numeroon soitit? Aattelin vaan, että soitinko väärään Elisan numeroon kun mulle ei noita lahjakortteja annettu![]()
Jaa-a, en ossaa sanoa miten noi toimii... Kuinka monta liittymää oisit siirtänyt, iteku siirsin 5 niin ehkä se vaikutti ja näkikö se jostain että oliko mulle lähetetty oikeesti tota tarjousta postitse ?Eli täysin sama numero mihin minä soitin. Enkä edes ruinaamalla saanut noita lahjakortteja![]()
Sama mulla, 5 liittymää olin siirtämässä. En saanut lahjakortteja kun ei ollut koodia. Ei auttanut mikään.Jaa-a, en ossaa sanoa miten noi toimii... Kuinka monta liittymää oisit siirtänyt, iteku siirsin 5 niin ehkä se vaikutti ja näkikö se jostain että oliko mulle lähetetty oikeesti tota tarjousta postitse ?
Eikös tämä kamppanja oo vielä huomisenkin voimassaOtin yhteyttä Elisan aspaan ja kampanja 5/8 eur/kk on jo päättynyt
Mulle näyttää DNA, vaikka MoiVoivat tarkistaa. Kuka tahansa voi tarkastaa millä operaattorilla numerosi on: Siirrettyjen numeroiden tiedotuspalvelu
Mutta ei operaattori tiedä minkä hintainen soppari sulla muualta on.
Oletko kenties ihan hetki sitten vaihtanut Moille?Mulle näyttää DNA, vaikka Moi
Oletko kenties ihan hetki sitten vaihtanut Moille?
Palvelu sanoo tietojen olevan _lähes_ reaaliaikaisia, mitä se sitten tarkoittaakaan.
Tarkoittaisikohan ihan vain sitä, että DNA omistaa MOIn?
Vartti sitten Turun Hansan standilta sai Elisan asiakkaana sen 9+4e liittymänSoitin Moin asiakaspalveluun, ja siellä sanottiin, että ei ole tällä hetkellä tarjouksia Elisan asiakkaille missään tarjolla (standeilla tai myyntipisteillä), eikä ollut myöskään tietoa tulevista tarjouskampanjoista. Ei nyt tekisi mieli kuitenkaan vaihtaa Elisalta kallimpaan Moin listahintaiseen liittymään hyvien winback-tarjousten toivossa, kun ilmeisesti numeronsiirrossa voi mennä aikaa, ja sitten voi olla kaikki hyvät kampanjat jo ohi.
Alkuvuosi 2019. Ja elisan moikalastelut tullut jatkuvastiOletko kenties ihan hetki sitten vaihtanut Moille?
Palvelu sanoo tietojen olevan _lähes_ reaaliaikaisia, mitä se sitten tarkoittaakaan.
Siellä on erillään ainakinTarkoittaisikohan ihan vain sitä, että DNA omistaa MOIn?
Ei pidä paikkaansa, äsken sai täysin ongelmitta avattua vielä Moille laitenetin eSIM:llä uudelle puhelinnumerolle ja noin tuntia myöhemmin elisan puhelin-aspasta ongelmitta siirrettyä 4,99€ liittymäksi Elisalle 20€ S-Ryhmän lahjakortin kera.Otin yhteyttä Elisan aspaan ja kampanja 5/8 eur/kk on jo päättynyt
Onko tuo Elisan puolelta joku tietty kampanja, että vain Moille siirtyvät saavat noin hyvän winback tarjouksen?Ei pidä paikkaansa, äsken sai täysin ongelmitta avattua vielä Moille laitenetin eSIM:llä uudelle puhelinnumerolle ja noin tuntia myöhemmin elisan puhelin-aspasta ongelmitta siirrettyä 4,99€ liittymäksi Elisalle 20€ S-Ryhmän lahjakortin kera.
Tuon kamppiksen pitäisi olla huomiseen saakka voimassa, vahvistettu viimeksi eilen ja tänään Elisan chatista ja puhelin-aspasta, kuten Elisan joillekin Moin asiakkaille kotiin lähettämässä tarjouskirjeessä lukeekin. Eli jos ei onnistu niin yrittäisin itse asiaa uudelleen vaikka Elisan puhelin-aspan kautta.
Eivät antaneet enään toista 70€ lahjakorttia?Ei pidä paikkaansa, äsken sai täysin ongelmitta avattua vielä Moille laitenetin eSIM:llä uudelle puhelinnumerolle ja noin tuntia myöhemmin elisan puhelin-aspasta ongelmitta siirrettyä 4,99€ liittymäksi Elisalle 20€ S-Ryhmän lahjakortin kera.
Tuon kamppiksen pitäisi olla huomiseen saakka voimassa, vahvistettu viimeksi eilen ja tänään Elisan chatista ja puhelin-aspasta, kuten Elisan joillekin Moin asiakkaille kotiin lähettämässä tarjouskirjeessä lukeekin. Eli jos ei onnistu niin yrittäisin itse asiaa uudelleen vaikka Elisan puhelin-aspan kautta.
tänään tarjosi elisalta soittamalla 17,99 200M 4G ja 50e lahjakorttia jokaiseen mukaan sanoiEivät antaneet enään toista 70€ lahjakorttia?Millä tällä kertaa perustelit lahjakortin, kun osa ei ketjussa ilmeisesti ole onnistunut Saako ton vielä väännettyä moi takaisin siihen 3€ tietty lahjakortti jää elisalta saamatta
saitko 4.99€ 100m netin ja rajattomat Puh. Tekstit vai pelkän netin otit elisalta?
Siellä on erillään ainakin
- DNA:t ja Moit ("EMO")
- Elisat ja Saunalahdet (vaikka Saunalahti-brändäys on kai tähän mennessä lopetettu kokonaan)
- Normi-Teliat ja Telia Dotit.
On tietty kamppanja mutta ei moille siirtyvät vaan moilla olevat saavat tarjouksen 4,99€/kk 100M netillä tai 7,99€/kk rajaton 100M. Ja nuo lahjakortin saannit ja saamattomuudet on sitten kiinni jostain kukaan ei tiedä mistä.Onko tuo Elisan puolelta joku tietty kampanja, että vain Moille siirtyvät saavat noin hyvän winback tarjouksen?
Saisin DNA:n sivuilta nyt 5G liittymän + lahjakortin samaan hintaan (25e/kk), kuin maksan nyt Elisan 4G liittymästä. Moin verkkosivuilta en yhtä hyvää saa, enkä jaksa alkaa mihinkään soittelemaan.
Hyvä juttu, soittelin uudelleen, ja sielläkin sanottiin nyt, että palvelupisteiltä tarjousta olisi saatavilla ja että siitä asiakaspalvelunumerosta tarjouksia ei kuitenkaan saa. Harmi kun en itse asu lähellä mitään noita palvelupisteitä, niin ei pysty tarjousta hyödyntämään.Vartti sitten Turun Hansan standilta sai Elisan asiakkaana sen 9+4e liittymän
Vaikea siitä nyt on sanoa vielä että miten kilpailee tai ei. Harvalla operaattorilla tuon kummoisempia listahintoja on. Eli se kilpailukyky jää sitten nähtäväksi. Voisi kuvitella Gigantin panostavan etenkin erilaisiin alennuksiin heidän liikkeeetään, mutta eiköhän sieltä perinteisiä winbackejakin nähdä.En huomannu onko Gigantin liittymiä vielä mainittu, mutta itse en huomaa miten kilpailee operaattorien kanssa.
Jonkin 100€ ostokortin saa mutta muuten hinnat ei ole kummoiset, ei tietoa mikä pitää olla ostos. Liittymät myydään vain myymälöissä. Pitäisi olla DNA verkossa.
![]()
Ei irronnut nyt kuin 20€ lahjakortti S-ryhmään, kuulokkeitakaan ei enää heruEivät antaneet enään toista 70€ lahjakorttia?Millä tällä kertaa perustelit lahjakortin, kun osa ei ketjussa ilmeisesti ole onnistunut Saako ton vielä väännettyä moi takaisin siihen 3€ tietty lahjakortti jää elisalta saamatta
saitko 4.99€ 100m netin ja rajattomat Puh. Tekstit vai pelkän netin otit elisalta?

Hyvä juttu, soittelin uudelleen, ja sielläkin sanottiin nyt, että palvelupisteiltä tarjousta olisi saatavilla ja että siitä asiakaspalvelunumerosta tarjouksia ei kuitenkaan saa. Harmi kun en itse asu lähellä mitään noita palvelupisteitä, niin ei pysty tarjousta hyödyntämään.
Kiitos tuhannesti!
Juu. Tää homma selviskin jo. 1.9. alkaen sama hinta kuin nyt seuraavat 24kk ja siihen kuuluu nuo ominaisuudet.
Kyllä mie olen ihan oikeasti siinä luulossa ollut, että jos sopimus on TVO niin hinta voi muuttua sinä aikana toisin kuin määräaikaisessa. Mutta kiitos selvennyksestä![]()
Täänään saaminen onnistui. En ole ymäärtänyt mitä tapahtui eilen, mutta aspa sanoi että kampanja on jo ohi.Ei pidä paikkaansa, äsken sai täysin ongelmitta avattua vielä Moille laitenetin eSIM:llä uudelle puhelinnumerolle ja noin tuntia myöhemmin elisan puhelin-aspasta ongelmitta siirrettyä 4,99€ liittymäksi Elisalle 20€ S-Ryhmän lahjakortin kera.
Teleoperaattorin edustaja valehtelemassa myymiensä tuotteiden hintatasosta, ennenkuulumatonta...Täänään saaminen onnistui. En ole ymäärtänyt mitä tapahtui eilen, mutta aspa sanoi että kampanja on jo ohi.![]()
Miten saa tuohon hintaan?Kiitos kampanjoista viime viikkoina ilmoittaneille tarjoushaukoille, nyt on lukittu 4,99e/kk -hinta, eikä tarvitse kahteen vuoteen miettiä liittymävempulointia.
Tuo on Elisan tarjous vain Moin asiakkaille Elisa 4G Perus 100M -liittymästä. Tämän hetken tiedoilla se on tänään voimassa viimeistä päivää tältä erää.Miten saa tuohon hintaan?
Niin, mutta pitääkö olla jokin koodi, saako sen vain ständiltä vai aspasta ja pitääkö sinne soittaa? chatissä ei ole kuin botti.Tuo on Elisan tarjous vain Moin asiakkaille Elisa 4G Perus 100M -liittymästä. Tämän hetken tiedoilla se on tänään voimassa viimeistä päivää tältä erää.
Keskustelua seuranneena tarjouksen saa mistä vaan asiakaspalvelijalta ilman koodia. Lahjakorttiin sitten vaaditaan koodi, mutta jotkut on saaneet senkin silti myös ilman koodiakinNiin, mutta pitääkö olla jokin koodi, saako sen vain ständiltä vai aspasta ja pitääkö sinne soittaa? chatissä ei ole kuin botti.
Mihin numeroon soitit? Chätissä eivät tiedä asiasta mitään.Tänään onnistui Elisa puhelin tilauksella 4G Rajaton 100M + 30 S-lahjakortti. Ei tarjonnut lahjakorttia heti vaan piti kysyä. Ei tarvinnut mitään koodia.
Edit: Kyseessä Elisa -> Moi -> Elisa siirto. Liittymä ehti olla Moilla tänään pari tuntia voimassa.
On määräaikaisia:ovatkohan määräaikaisia nuo gigantin liittymät?
1) Ei riitä, vaan liittymäsi pitää olla Moilla tilaushetkellä.Ei siis riitä, että on numero siirtymässä?
Ja onko niin, että 5€ liittymä ei ole rajaton ja 8€ liittymä on? molemmat 100M?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.