Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Tilasin pari viikkoa sitten tuon moin perus 22e liittymän ja ajattelin että odottelen elisan winback tarjousta, mutta numeronsiirto meni tänään läpi eikä elisa koskaan mitään tarjousta antanut. Onko porukka saanut elisalta noita 6,99e jne. tarjouksia ihan tuoreillekkin moin liittymille itse kyselemällä?
Heti saa hyvät hinnat kun on numero tiedossa. Ei tarvitse odottaa minuttiakaan.

Otin yhteyttä moihin [...] oli jo kampanja voimassa 9e/kk 200m rajaton + 4e puhelut/viestit.

Siis tuollaisen voisi saada soittamalla tai chatin kautta? Onko tämä vain Elisa -> Moi siirtyville?

Pitää sanoa tästä tuttavalle, joka ei ehtinyt Elisan superdiiliin, kun oli välttämätöntä kuulemma säilyttää numero. Mutta tuo Moi 200M 9+4 laskisi sekin noin 6 euroa kuukausiveloitusta.

Siis tuollaisen voisi saada soittamalla tai chatin kautta? Onko tämä vain Elisa -> Moi siirtyville?

Pitää sanoa tästä tuttavalle, joka ei ehtinyt Elisan superdiiliin, kun oli välttämätöntä kuulemma säilyttää numero. Mutta tuo Moi 200M 9+4 laskisi sekin noin 6 euroa kuukausiveloitusta.
En ole AP, mutta luulen että itsellä sama tilanne kuin hänellä. Laitoin numeron siirtymään Moi -> Elisa ja kyselin sähköpostin kautta tarjousta moilta. Tuttava saanut Moilta sähköpostilla 3€/kk 100M rajaton + max 4€ puhelut, kun oli siirtymässä elisalle. Itselle eivät suostuneet sitä antamaan, koska minulla oli käynnissä 9+4€/kk 200M kampanjaliittymä.

Laitoin numeron siirtymään Moi -> Elisa ja kyselin sähköpostin kautta tarjousta moilta. Tuttava saanut Moilta sähköpostilla 3€/kk 100M rajaton + max 4€ puhelut, kun oli siirtymässä elisalle. Itselle eivät suostuneet sitä antamaan, koska minulla oli käynnissä 9+4€/kk 200M kampanjaliittymä.
Ok, tuttavalla on siis Elisa puhelinliittymä, rajaton, 200M mutta hinta on jossakin 19 euron paikkeilla. Eikä mitään siirtoa ole vielä käynnissä minnekään. Siksi tuo 9+4 vaikuttaisi hyvältä ja mahdolliselta. Ja miksei myös 3+4 mutta katsotaan mitä Moi kertoo huomenna, kun tuttava soittelee.

Ok, tuttavalla on siis Elisa puhelinliittymä, rajaton, 200M mutta hinta on jossakin 19 euron paikkeilla. Eikä mitään siirtoa ole vielä käynnissä minnekään. Siksi tuo 9+4 vaikuttaisi hyvältä ja mahdolliselta. Ja miksei myös 3+4 mutta katsotaan mitä Moi kertoo huomenna, kun tuttava soittelee.
Itse olin siis jo Moilla ja numero siirtymässä elisalle, kun tuota tarjousta kyselin. Eivät välttämättä tarjouksia anna Elisan asiakkaille muualta kuin tiskeiltä. Tuo 9€ tarjoushintakin tuli winbackina viime kesänä moilta.

En ole AP, mutta luulen että itsellä sama tilanne kuin hänellä. Laitoin numeron siirtymään Moi -> Elisa ja kyselin sähköpostin kautta tarjousta moilta. Tuttava saanut Moilta sähköpostilla 3€/kk 100M rajaton + max 4€ puhelut, kun oli siirtymässä elisalle. Itselle eivät suostuneet sitä antamaan, koska minulla oli käynnissä 9+4€/kk 200M kampanjaliittymä.
Jostain syystä myös jos laitenetti liittymänä niin eivät suostu winbackia antamaan

Olisiko Elisalla käynyt asiakaskato (pörs), niin pitää asiakasmäärää ja kassavirtaa varmistaa. Firmaliittymiä tarjosivat (soittivat tännepäin kuten aina 6 kk välein tekevät). Kun en oikein innostunut 30e/kk 5g:stä , tarjosivat 4G:tä rajaton netti 9,90e/kk alv0 24kk). Näitä tuli sitten jokunen tilattua, ei paha hinta firmalle. Listahinta tuollekin >26e/kk.
Vanha soppari eri operaattorilla oli ok hinnan puolesta, mutta tässä rajaton data nopeampi 150 + samaan hintaan mobiilivarmenne, mikä nykyään hyvä kait olla.
Puheluissa/SMS jotain lisähintaa, jos käyttää enemmän, mutta taitaa kaikki mennä imessagena tms.

Olisiko Elisalla käynyt asiakaskato (pörs), niin pitää asiakasmäärää ja kassavirtaa varmistaa. Firmaliittymiä tarjosivat (soittivat tännepäin kuten aina 6 kk välein tekevät). Kun en oikein innostunut 30e/kk 5g:stä , tarjosivat 4G:tä rajaton netti 9,90e/kk alv0 24kk). Näitä tuli sitten jokunen tilattua, ei paha hinta firmalle. Listahinta tuollekin >26e/kk.
Vanha soppari eri operaattorilla oli ok hinnan puolesta, mutta tässä rajaton data nopeampi 150 + samaan hintaan mobiilivarmenne, mikä nykyään hyvä kait olla.
Puheluissa/SMS jotain lisähintaa, jos käyttää enemmän, mutta taitaa kaikki mennä imessagena tms.
Mobiilivarmenne on täydellisesti tajuamatta. Pankin tunnuksilla asiat toimii.
Mitä en tajua?

Mobiilivarmenne on täydellisesti tajuamatta. Pankin tunnuksilla asiat toimii.
Mitä en tajua?
Eipä tarvii niitä pankkitunnuksia joka paikkaan naputella, koska on aikas tärkeät.
Ja paljon helpompaa on antaa puhelinnumero, kuittaa luurilla (ei tarvitse edes appia) ja sisään palveluun...

Käytännön hyöty mobiilivarmenteen paremmuudesta pankkitunnuksiin?

Mitä haitallista on kun naputtelen pankkitunnuksia tilatessani asioita netistä?

Tilaan netistä lähtökohtaisesti pankkikortilla jossa on tietyt takuut.

ok "antaa puhelinumero". lisäturhaturvaa ei mihinkään Jos väki haluaa tietää niin ne tietää

ja tosiaan J-P tajuan vaan maalaisen näkökulman joten pahoittelut ja kiitos että kerrot toisenlaisesta (lisämaksua lisämaksun perään että saa olla )

Eikä siinä aktuaalista puhelinumeroa jaeta niinsanotusti.

En tajua edelleenkään mobiilivarmenteen paremmuutta pankkitunnukseen. Molemmissa hyväksytään lasku maksuun

Viimeksi muokattu:
Eipä tarvii niitä pankkitunnuksia joka paikkaan naputella, koska on aikas tärkeät.
Ja paljon helpompaa on antaa puhelinnumero, kuittaa luurilla (ei tarvitse edes appia) ja sisään palveluun...
Eipä pankkitunnuksillakaan tarvitse näpytellä edes sitä puhelinnumeroa, valitsee vaan QR tunnistautumisen ja sitten sormenjäljellä hyväksyy.

Statistiikka

Viestiketjuista
270 763
Jäsenet
76 671
Uusin jäsen
kabbuz

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom