Itse kokeilin chattia hetki sitten (tuon elisa.fi/superdiili kautta), ja kas kummaa, lupasi järjestää tuon 2,99e -liittymän. Huomenna tiedän vasta varmasti, kun lähettävät tiedot maililla, mutta olettaisin ettei tähän asti päästessä voisi enää mennä pieleen.Chatissa ei pystynyt parempaan tarjoukseen. Kokeilen huomenna uudestaan ja voi olla pienellä riskillä annan liittymien siirtyä Moille. Jos oliskin hyvä pärstä itellä, kun tuntuu jotkut vielä pärstäkertoimen avulla saavan 2,99/6,99 liittymiä![]()
Tämä päivityksenä tuohon edelliseen:
Ei helvetti. Tänään vasta pystyin aktivoimaan tuon Moi:n laitenetin (olin tilannut Elisan 2,99e liittymän perjantaina). Heti sen tehtyäni Omaelisassa näytti, että numeronsiirto Moi->Elisa peruttu. Soitin Elisan aspaan ja koitin kysyä, josko tekisivät siirron uudestaan. Sanoi, että kampanja on loppunut joten siirron uusiminen tapahtuisi normaalihintaan eikä tuohon 2,99e/kk. Eikö tässä ole mitään tehtävissä tosiaankaan? Nyt on turha laitenetti Moi:lla. Voisikohan sen latausliittymäksi siirtämällä koittaa Moi:lta saada winbackia?
Edit: Nyt vasta hokasin, että Ublock Origin esti Elisan chattia näkymästä lainkaan. Se siitä "ruuhkasta".![]()
perjantaina kävin chatissa pyöräyttämässä niin "ei ole mahdollista" ja nyt sain superdiili-sivun chatin kautta tuon 2,99e 12kk. Huomenna olisi siirtynyt Moille. Viimeisin tekstaritarjous oli 17,99e 200M-liittymä 70 euron Keskon lahjakortilla, joka oli melko yllättävä kun noita lahjakortteja olen jo sen pari kappaletta tässä puolen vuoden aikana saanut niin en odottanut, että niitä enää itselle tarjotaan.