Liittymät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Onko 5G tarjouksia tiedossa?
Itelle tuli Telialta txt kyseinen linkki pari viikkoa takaperin.

Rajaton 300M 5G 27,99€/kk +
JBL Tune 775NC -vastamelukuulokkeet

Rajaton 600M 5G 30,99€/kk +

Onko 5G tarjouksia tiedossa?
Itelle tuli Telialta txt kyseinen linkki pari viikkoa takaperin.

Rajaton 300M 5G 27,99€/kk +

Rajaton 600M 5G 30,99€/kk +
Telialta saa winbackina 5G 300M 24,99€/24kk ja 50€ lahjakortin Lidliin. Itse tartuin tuohon.

Laitat nuneron siirtymään toiselle operaattorille, odotat pari päivää että se siirto aktivoituu ja menet tälle sivulle Erikoisetu sinulle | Telia

Toki myös chatin/puhelimen kautta saa saman, mutta tuo on helpoin.

IMG_6211.jpegIMG_6212.jpegIMG_6213.jpeg

Kannattaa tsekkaa Samba ja niiden liittymät, aika jees diilejä. Hiukan halvempaa kuin monet muut. Sopii hyvin, jos kaipaa halpaa peruspakettia ilman kikkailuja.

Enpä ole kuullutkaan Samba nimisestä operaattorista. Eikä kyllä pikainen Google hakukaan tuottanut mitä tuloksia Samba operaattorista.
Mulle taas Google tarjosi sambamobile .com johon näyttäisi olevan koottu Suomessa toimivat operaattorit. Ilman mitään erityisiä vain ko. sivuston kautta saatavia tarjouksia. Taustalla olevan yrittäjän etunimi alkaa n-kirjaimella, millä ei tietenkään välttämättä ole yhteyttä "vinkin" antajan nimimerkkiin.

Osoite hieman epäkunnossa tarkoituksella.

Mulle taas Google tarjosi sambamobile .com johon näyttäisi olevan koottu Suomessa toimivat operaattorit. Ilman mitään erityisiä vain ko. sivuston kautta saatavia tarjouksia. Taustalla olevan yrittäjän etunimi alkaa n-kirjaimella, millä ei tietenkään välttämättä ole yhteyttä "vinkin" antajan nimimerkkiin.

Osoite hieman epäkunnossa tarkoituksella.
Kyseisen sivuston linkit näihin "tarjouksiin" on myös tarkoituksella jotain reffi sun muu spämmi roskaa. Näitä sivustoja on tänne ennenkin linkattu...

Kyseisen sivuston linkit näihin "tarjouksiin" on myös tarkoituksella jotain reffi sun muu spämmi roskaa. Näitä sivustoja on tänne ennenkin linkattu...
Jep, ja käyttäjän toinen viesti sisältää myös linkin vastaavaan reffisivustoon. Raportoin jo ko. käyttäjän niin jos vain raportin käsittelijä uskoo perusteluni niin eiköhän tuo viesti käyttäjineen täältä häviä.

Telialta saa winbackina 5G 300M 24,99€/24kk ja 50€ lahjakortin Lidliin. Itse tartuin tuohon.

Laitat nuneron siirtymään toiselle operaattorille, odotat pari päivää että se siirto aktivoituu ja menet tälle sivulle Erikoisetu sinulle | Telia

Toki myös chatin/puhelimen kautta saa saman, mutta tuo on helpoin.

IMG_6211.jpegIMG_6212.jpegIMG_6213.jpeg
Päivitystä tilanteeseen.
Itselleni tuli myöskin nuo 22,99 ja 19,99 tarjoukset.
En todellakaan vielä tartu tuohon 4G 100M 19,99/kk "tarjoukseen"
Uskon että Telia pystyy parempaan sitten kun Moi alkaa ilmoittelemaan viestillä numeronsiirrosta.

Päivitystä tilanteeseen.
Itselleni tuli myöskin nuo 22,99 ja 19,99 tarjoukset.
En todellakaan vielä tartu tuohon 4G 100M 19,99/kk "tarjoukseen"
Uskon että Telia pystyy parempaan sitten kun Moi alkaa ilmoittelemaan viestillä numeronsiirrosta.
Meillä otettiin 2x nuo 5G 200M liittymät. Kerro toki saatko halvemmalla? Voisi laittaa sitten vaikka toistamiseen numsin.

Ei ehtinyt vaihtua Moille ajoissa. Noh, nykyiseen 17,99€/kk rajattomaan liittymään Elisalla olen ihan tyytyväinen, en tiedä pitäisikö antaa mennä Moille ja odottaa seuraavaa kampanjaa vai kannattaisiko perua siirto, ellei sitten tule hyvää winbackia.

Statistiikka

Viestiketjuista
269 822
Jäsenet
76 483
Uusin jäsen
EeroPi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom