Kävin eilen Elisan myymälässä, asioin muutenkin samassa kauppakeskuksessa ja sain SIM-kortin heti mukaan eikä tarvinnut jonottaa chatissa. Ei ollut aivan täydellinen asiakaspalvelukokemus.
Sanoin tulleeni hakemaan Moi-tarjousta. Jos en olisi tiennyt 2,99 € liittymästä, olisi mukaan lähtenyt kalliimpi liittymä, esitteli vain kaksi kalliimpaa eli jouduin nimenomaan kysymään sitä. Seuraavaksi kysyin että chatista saa kuulema siirron yhteydessä saman hinnan uuteenkin numeroon, varmasti onnistuu tässäkin. No ei onnistunut, kertoi tekevänsä myös chattia, että hän kyllä tietää ohjeet, ei missään tapauksessa kuin Moilta tuleviin numeroihin. Hän jatkoi että tässä saa kaupanpäällisiä toisin kuin chatissa. Tehtiin sitten kaupat, kaupanpäällinen olisi ollut näytönsuoja valmiiksi asennettuna. Sanoin etten tarvitse, ei ollut muuta tarjolla.
Olin tuossa vaiheessa vielä ihan tyytyväinen, halvalla dataliittymä kahdeksi vuodeksi. Mutta nyt luin vielä lisää raportteja samasta hinnasta uuteen numeroon ja joku näköjään saanut Ruudunkin kuukaudeksi. Ensi kerralla varmaan jonotan chatissa.