Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yritin tosiaan siirtää Elisalta Telialle mutta sanoivat ettei onnistuisi numeronsiirrot ollenkaan tuohon Netti Mukaan 50M liittymään.Telialla valmiiksi olevalla numerolle ei onnistunut silloin vuosia sitten kun nuo otin, toiselta operaattorilta siirtyvälle onnistui numsi. Mitään selitystä tuohon ei löytynyt miksi telian numeroa ei voinut päivittää tuohon liittymätyyppiin. Muksujen liittymiä niin otin sit uuden numeron.
Elisa 50Mbps mobiililaajakaista 11€/kk kaupasta..hey team, I was asking my friend about best basic data subscription in Finland, and he replied to me "Vielä tänäänkin sain Elisan ständiltä Perus 4G 100M - liittymän 7,99e/kk ilman avausmaksua.
Elisa vastoi:
At the moment unfortunately we don't have Perus 4G 100M 7,99e/month here The best what I can offer you is Unlimited 4G 10M 19,99e/month for 12 months. This one includes normal price calls and sms in Finland. Perus 4G 5M would be 16,99e/month but this one doesn't include calls/sms. /Karoliina
Paljonko oli siirtoon aikaa kun sait tuon? Itsellä ajoitettu huomiselle iltapäivällä ja tänään tuli tuo aikaisemmin postattu 18€ tarjous.
Taisi olla 3 h jäljellä.Paljonko oli siirtoon aikaa kun sait tuon? Itsellä ajoitettu huomiselle iltapäivällä ja tänään tuli tuo aikaisemmin postattu 18€ tarjous.
Joo mulla oli aika sama kun tuli tuo samainen tarjous pari viikkoa sitten. Liittymä oli siirtymässä klo 13 ja yhdeksän jälkeen aamusta tuli tuo tarjous. Soitin siinä sinne sitten ja kun olin jonottanut lähemmäs puoli tuntia niin valitsin, että soittavat takaisin. En oikein täysin luottanut, että oikeasti soittavat yhteen mennessä takaisin niin menin Elisan chattiin (joka vaati myös useamman refreshin, kun toistuvasti oli niin ruuhkautunut ettei päässyt kuin botille) kyselee josko voisin ottaa tarjouksen vastaan. Sanoi ettei onnistu, mutta sitten kun vielä lopuksi olin silleen, että "eli nyt mun pitää sitten vain toivoa, että sieltä soitetaan yhteen mennessä takaisin?" niin ohjasi keskustelun myyntiin. Siinä chatissa olisin ilmeisesti voinut hyväksyä tuon tarjouksen, mutta samaan aikaan soittivat Elisalta niin jätin tuon chatin siinä kohtaa kesken.Taisi olla 3 h jäljellä.