Ei onnistunut toisenkaan myyjän kanssa.Äskeinen myyjä sanoi, että tarjous oli poistunut verkkokaupasta, mutta voihan sitä vielä kokeilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei onnistunut toisenkaan myyjän kanssa.Äskeinen myyjä sanoi, että tarjous oli poistunut verkkokaupasta, mutta voihan sitä vielä kokeilla.
Hyvä kuulla, meillä on nyt siis Telian liittymiä pari kappaletta, toisesta siirto DNA:lle kohta aktivoitumassa.Itsellä oli Telian liittymä pian umpeutumassa ja oli hintaan 19€ ja jotain senttejä päälle. Viikko sitten tein siirron DNA:lle ja nyt olin yhteydessä Telian Chattiin. Aika hyvä diili koska mobiilivarmenne kuuluu myös hintaan jota käytän paljon. Otin tämän.
Tarjosivatko muuten taas uutta lahjakorttia tässä vaiheessa ennen kuin siirto tapahtui?Kun tuo lahjakortti tuli lokakuussa niin laitoin siirron moille.
Ei tarjottu kuin kalliimpaa liittymää ensimmäisessä viestissä ja toisessa pyydettiin soittamaanTarjosivatko muuten taas uutta lahjakorttia tässä vaiheessa ennen kuin siirto tapahtui?
Mulla oli siirto Moille ja tänään tosiaan chatista toi 15,99€/kk ja 30€ Lidl-lahjakortti. Tänään olisi siirtynyt numero. Aiemmin oli viestillä tullu toi 21,99€/kk ja sen jälkeen vielä 19,99€/kk.Nihkeä oli ensipuraisu Telialta, (Siirto käynnistetty Moille) Rajaton 200M 21,99/kk. Tuo 15,99€/kk lienee vain Denalle siirtyville? Kelpaa kyllä se vakio 17,99€/kk ihan mainiosti.
Pitää odotella jos myöhemmin irtoaisi. Tänään tuli ensimmäiset viestit vasta Telialta. Ei tietoa koska siirron pitäisi tapahtua. 30.10. aloitettu siirto.Mulla oli siirto Moille ja tänään tosiaan chatista toi 15,99€/kk ja 30€ Lidl-lahjakortti. Tänään olisi siirtynyt numero. Aiemmin oli viestillä tullu toi 21,99€/kk ja sen jälkeen vielä 19,99€/kk.
Ikävä kyllä ei ole monesti lainkaan kiinni käytöstä vaan tuurista. Täällä oli vuosia Elisan Tarkka niistä halpis-ajoista (alle 4€/kk) saakka, mutta silti Elisa vedätti säännöllisesti hintaa sen kun ehti. Mobiilidatan käyttö vuosia keskimäärin 1-2GT/kk paitsi kesällä mökkikautena 2-3kk noin 10-20GT/kk? Ei Elisan tarjoukset ole ainakaan 10v kokemuksella mitenkään kiinni datakäyttömääristä. Luottanevat siihen jotta ihmiset eivät edes viitsi kilpailuttaa? Melkein unohdin mainita jotta puheluita liittymästä on vuosia ollut vain 10-30min/kk.Täällä on puhuttu ennenkin että tarjous riippuu käytöstä. Soitan vähän ja kotona toinen netti nii siksi halvempi hinta kuin jollain hevijuuserilla
Miten toimit Moin liittymän kanssa? Tilasit ja jätit pölyttymään vai teitkö jotain muuta ennen kuin palasit Telialle? Itse tilasin tänään Moin liittymän ja tässä mietin mitä sillä teen sillä aikaa kun odottelen Elisaa.Oma tarina meni näin:
11.10. siirto Telia -> Moi
16.10. Telian chatissä onnettomia tarjouksia
22.10. Telian chatissä 17,90 € + 30 € Lidl
Viimeinen tarjous tuli n. 27 h siirron toteutumista, kun olin saanut Moilta sähköpostin, että siirto aktivoitu. En siis aktivoinut simmejä, joten Telialla ei välttis tietoa siirrosta.