Niin, mulle soitti eilen ja tarjos tohon hintaan.Nyt siis vielä voimassa vielä tuo 7,99€ jostain numerosta vai?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, mulle soitti eilen ja tarjos tohon hintaan.Nyt siis vielä voimassa vielä tuo 7,99€ jostain numerosta vai?
Kannattaa kysyä myös Elisan liikkeestä. Itse sain tämän (Perus 100M 7,99€/kk) reilu viikko sitten Elisan ständiltä vaikka chatin mukaan kampanjan piti olla jo loppunut.Chatin mukaan ei ole tällä hetkellä voimassa, ei edes moin liittymille, mutta kannattaa kuulemma kysellä päivittäin, kun tarjoukset vaihtuu niin ikään päivittäin.
Ota pois käytöstä selain laajennukset esim AdBlock, tämän jälkeen Chat ilmestyy ainakin itsellä oikeaan alakulmaan tällä sivulla: Elisa - VerkkokauppaMistä helvetistä tuolta elisan sivuilta saa chatin
Kyselin chatista koodilla, mutta sanoivat että ei ole enää kamppis voimassa.Ihan oli myyntipuhelu. Heti tarjos ton 7,99. Laitan yv
Edit: Oli tarjolla myös Mobiililaajakaista 20M 4,99€ 24kk
Näitä samoja tarjos, kuin viime kuun kirjeessä
Mikä liittymä sulla oli ennestään?Niin, mulle soitti eilen ja tarjos tohon hintaan.
Juu Moi on. En pysty muuta sanoo, kuin että mulle tarjosivat ElisaltaMikä liittymä sulla oli ennestään?
E: Moi ilmeisesti.
Eivät varmasti anna Elisalta mulle tuohon hintaan liittymää kun nyt on jo liittymä Elisalla reilu 15 eur/kk, Tarkka 100M.
Soitin juuri Telian aspaan tuosta Yhteys Mukaan Kotimaa 50M 9,99 eur/kk liittymästä, kertoivat että sen saa vain uusiin numeroihin, numeronsiirto ei ole mahdollista.
Melkoinen taustahälinä kyllä kuului aspassa taustalta.
Laitatko mullekin?Laitan sullekin yv
Ja numeronsiirto on jo käynnistetty? Se tarjous tulee nykyiseltä operaattorilta, että et lähtisi. Muita operaattoreita ei kiinnosta laisinkaan tuleva asiakas.Yritin kilpailuttaa liittymää, mutta hinnat taitaa olla kiinni taivaankappaleiden asennosta. Mistään ei saa alle 22 e/kk 200 megasta. Vai pitääkö tässä vaivautua kivijalkamyymälään kysymään?
Kirjoitan tänne oman versioni liittymän kilpailutuksesta, ei mitään uutta länsirintamalla, lähinnä update mitä nyt tarjolla. Tarkoituksena oli todella pitkän ajan jälkeen katsoa, kuinka paljon hintaa saa alemmas suhteellisen samanlaisella liittymällä.
- Vanha liittymä Elisa huoleton 4G 300M, 28,33€/kk
- Siirron aloitus Moille vastaavaan, 22€/kk liittymään
- 13.11. Elisalta puhelu: 4G 300M, 22,9€/kk tai 4G 200M 19,99€/kk +30€ lahjakortti Elisalle. Sanoin kiitos ei.
- 14.11. Elisalta txt: 4G 200M, 19,99€/kk + 70€ K-lahjakortti (sekä nämä perus katsomo, ruutu, bookbeat)
- 15.11. (Siirtopäivä) Elisalta TXT: 4G 200M, 16,99€/kk + 70€ k-lahjakortti + edelliset hömpät.
- 15.11. Kysyin Moi aspasta tulevatko vastaan johon ilmoittivat ”meillä ei ole tarjouksia, listahinnoilla mennään.” Ei auttanut vängätä 4G 200M 8€/kk liittymästä, josta täälläkin ollut puhetta.
- Lopulta otin tuo Elisan, pitää toki maksaa 9,99€ ”päivitysmaksu”, mutta onpahan nyt hinta voimassa 24kk.
Yritin kilpailuttaa liittymää, mutta hinnat taitaa olla kiinni taivaankappaleiden asennosta. Mistään ei saa alle 22 e/kk 200 megasta. Vai pitääkö tässä vaivautua kivijalkamyymälään kysymään?
Ethän lähde! Saat 50€ K-lahjakortin ja huippuedut, kun jäät asiakkaaksemme. Tarjoamme sinulle Elisa 4G Rajaton 200M -liittymän 24 kk ajaksi hintaan 17,99 €/kk (norm. 33,99 €/kk). Eikä siinä vielä kaikki! Lisäksi saat käyttää BookBeat -äänikirjapalvelua 2 kuukautta veloituksetta (norm. 9,99 €/kk) tai Ruutu+ palvelua kuukauden veloituksetta (norm. 13,99 €/kk). Perumme numeronsiirron puolestasi, riippumatta mahdollisesta määräaikaisesta sopimuksesta! Tarjous on voimassa vain tänään
Ei vissiin veloiteta jos riittävän aikaisin peruu siirtymisen. Ite olen nyt tässä Elisalta Moille aloittanut siirtoa kerran vuodessa jokusen vuoden ajan ja vaikka Moi olisi jo ehtinyt veloittaa sen avausmaksun niin ovat sen myös sitten palauttaneet.Ehkä typerä kysymys, mutta veloitetaanko liittymän avausmaksua, jos peruu liittymän siirtymisen toiselle operaattorille? Mietin vain kun pitäisi äidille joku winback saada nykyiseltä operaattorilta.
No nyt vasta muistin kun laitoit tuon kopion Elisan viestistä, että lähettivät tuon saman myös mulle ensimmäisenä ja ihmettelin, että tässäkö tämä nyt oli. Odota rauhassa sinne saakka, että numero on siirtymässä, tarjoukset paranee. Eilisessä viestissä luki, että tarjous voimassa vain eilisen, mutta tosiaan tänään klo 15:00 olisi siirtynyt niin aamulla 9:30 tuli viesti, että tuo viimeisin tarjous on voimassa 12:00 saakka.Ite vaihoin kans vastaavasti Elisalta 10.11. Moille. Eilen tuli tekstari
"Hei, huomasimme että olet siirtämässä liittymääsi xxx Elisalta pois. Olipa syy mikä vain, haluamme tottakai kuulla miten olisimme voineet palvella sinua paremmin. Soita ilmaisnumeroomme 0800 93866. Jos päätät jäädä meidän asiakkaaksi, liittymän säilyttäminen kotimaisella Elisalla on vaivatonta eikä siitä aiheudu ylimääräisiä kuluja. Hoidamme kaiken puolestasi, myös määräaikaisten liittymien osalta. (Arkisin 8-18, la 9-17). Terveisin Elisa"
Saa nähä tuleeko edes mitään vastatarjousta lopulta. Millähän perusteella ne noita arpoo ketkä saa ketkä ei