Minulla ainakin Elisan latausliittymän saldon näkee Elisan sivuilta."Prepaid tulee reitittimeen mökille ja olisi kiva nähdä saldo vaikka en ole mökillä."
Eli saldon voi tarkistaa reitittimestä etänä? Sitähän käyttäjä @Namel taisi tarkoittaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minulla ainakin Elisan latausliittymän saldon näkee Elisan sivuilta."Prepaid tulee reitittimeen mökille ja olisi kiva nähdä saldo vaikka en ole mökillä."
Eli saldon voi tarkistaa reitittimestä etänä? Sitähän käyttäjä @Namel taisi tarkoittaa.
ja sen voi myös tarkistaa ilmaisella tekstarillaMinulla ainakin Elisan latausliittymän saldon näkee Elisan sivuilta.
Minulla ainakin Elisan latausliittymän saldon näkee Elisan sivuilta.
Kokeile painaa "Luo tili" kohtaa appissa.Jaa, täällä Telian Prepaid-sovellus toimii ja on toiminut pari kuukautta ihan hyvin. Tekstiviestin lähettäminen olisikin hieman hankalaa sillä SIM-kortti on mobiilireitittimen sisällä toisella puolella Suomea...
Taas joutui taisteleen, että tämän sai!Vielä tänäänkin sain Elisan ständiltä Perus 4G 100M - liittymän 7,99e/kk ilman avausmaksua, vaikka kampanjan piti olla jo loppunut. Lahjakorttia en onnistunut saamaan mukaan. Nyt on kuitenkin hinta kohdillaan pariksi vuodeksi, kiitokset tarjouksesta vinkanneille!
Vahva veikkaus et ton saa viel alkuviikolla ainakin. 2 vuotta sit ainaki oli vielä marraskuun ekan viikon.Itellä ois maanantaina siirto Moille.
En oikein tiedä pitäisikö antaa siirtyä ja koittaa kinuta tuota 7,99e tarjousta vielä Elisalta vai ottaisko Telialta winback-tarjousta ennen siirtymistä..