Liittymät

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ano
  • Aloitettu Aloitettu
Vieläkin epäilyttää, että joku saanut jopa 7,99€ koska ei edes 9,99€ heru kaikille jotka siirtymässä. Noista halvemmista hinnoista tuskin kannattaa edes unelmoida ilman että laittaa liittymän siirtymän Moi:lle tai muualle.
 
Nyt tuli Elisalta vielä 7,99€/kk 100M + 50€ Lahjakortti, myyjän mukaan tänään alkanut kampanja ja ei ollut tietoinen aiemmista soitoista mulle :psmoke:

Ei helvetten, miten nämä voikin heitellä näin paljon. Viime viikolla paras tarjous Tarkalle oli minulle soittaneen myyjän mukaan 13,99e/kk (halvempaakin ketjussa saatiin). Nyt heitellään tällaisia ihan no-brainer hintoja kehiin. Peruin juuri viime viikolla numeronsiirron Moille ja otin Rajattoman 17,99e/kk 24kk, vaikka omat puhelut ovat noin euron kuussa, mutta 70e lahjakortti vei voiton.

Katsotaan viitsisikö laittaa saman tien uuden siirron tulille, koska tuo 7,99e/kk olisi tyyliin puoli-ilmainen liittymä. Taidanpa laittaa saman tien tämän viestin jälkeen.

Mainitsin jo aikaisemmin jossain yhteydessä, mutta kannattaa tosiaan tarkistaa kännykästä myös roskaposti. Mulla meni (OnePlus11:lla) kaksi viimeisintä Elisan tarjousta suoraan roskapostiin ja meinasi mennä näin ollen ohi kokonaan. Olisi saanut toki mennäkin, kun katsoo tämän viikon tarjoushintaa. :D
 
Vieläkin epäilyttää, että joku saanut jopa 7,99€ koska ei edes 9,99€ heru kaikille jotka siirtymässä. Noista halvemmista hinnoista tuskin kannattaa edes unelmoida ilman että laittaa liittymän siirtymän Moi:lle tai muualle.

Juu senhän tuo vaatii. Ei niiden kannata antaa noin halpaa liittymää omille asiakkaille, jotka maksavat kiltisti liittymästä tyyliin 30e/kk.
 
Tilasin puhelimessa numeronsiirron Moi -> Elisa ja sim-kortin nouto myymälästä ilman maksua.
Pitänee laittaa reklamaatiota. Puhelimessa kysyin ennen ja jälkeen tilauksen teon, ihme jargonia vain vastaukseksi että ei saa millään pois, mitään muuta simiä ei voisi käyttää kuin se mikä laitetaan 3 eurolla postitse.
 
Mainitsin jo aikaisemmin jossain yhteydessä, mutta kannattaa tosiaan tarkistaa kännykästä myös roskaposti. Mulla meni (OnePlus11:lla) kaksi viimeisintä Elisan tarjousta suoraan roskapostiin ja meinasi mennä näin ollen ohi kokonaan. Olisi saanut toki mennäkin, kun katsoo tämän viikon tarjoushintaa. :D
Mullakin muuten meni tuo tarjousviesti roskapostiin, tuli ilmoitus että viestejä siirretty roskakoriin, kun vilkaisi että mitäs, niin siellä tuo elisa-tarjousviesti oli.
 
Vieläkin epäilyttää, että joku saanut jopa 7,99€ koska ei edes 9,99€ heru kaikille jotka siirtymässä. Noista halvemmista hinnoista tuskin kannattaa edes unelmoida ilman että laittaa liittymän siirtymän Moi:lle tai muualle.
Eipä mulla ole syytä valehdella :kahvi: Winbackihan tuo ei myöskään ole, kerta en ole ollut Elisan asiakas vuosiin, vaan tarjous Moin liittymän omistajalle.

1727858611687.png
 
Elisan liittymistä ei saa jatkossa s-bonusta, jos asialla on jollekin merkitystä. Liekö hermostuivat, kun jakelevat naapuriketjun lahjakortteja?
Luultavasti tuo päätettiin jo vuosi tai pari sitten, ja tässä välillä on ollut vain armonaika vanhemmille liittymille. Nykyäänhän S-ryhmän selkeä partneri liittymähommissa on Moi.
 
Hieman kyllä itseäkin epäilytti että voiko enää noin halpoja liittymiä saada. Oma ja vaimon liittymä meni elisalta pari viikkoa sitten moille edellisen tarjouksen päättyessä. Elisalta tuli 14,99€/kk jatkotarjousta joten moille meni liittymä.

Nyt sitten kokeilin tuota salaista liittymätarjousta -> halvin oli 30€/kk liittymä. Vaihdoin sitten selainta ja siinä ponnahti salaisen liittymätarjouksen sivulla chätti auki. Laitoin viestiä ja Jan D. vastasi 10 sekunnin sisällä. Lopputulos 24kk taas 7,99€ liittymät. Kyllä kelpaa. Kiitos @Tjaa vinkistä tänne ketjuun :)

1727866412394.png
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
254 409
Viestejä
4 421 351
Jäsenet
73 371
Uusin jäsen
ardelli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom