Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samat tarjoukset on joka paikassa, mutta tollanen perus rajaton 200m liittymä lähtee 26,99/kk, 12kk tarjoushinta ja ei ole määrä-aikaa. Avausmaksu on 9,90e
Olen siis siirtämässä firman liittymän, joka on Telialta, omiin nimiin joten onko nyt sitten operaattorin vaihto vai ei.
Pitänee käydä kysymässä paikanpäällä kaikissa noissa kolmen operaattorin kivijaloissa.
Ihan turhaan menet tiskeille puuhelmipoikia tapaamaan, ei sieltä irtoa hyviä tarjouksia. Siirrä liittymä omiin nimiin ja sitten numeronsiirto esim Elisalle, ihan mikä hyvänsä liittymä, hinnalla ei väliä tässä kohtaa -> saat Telialta järkevän, alle 20€/kk tarjouksen.
Mikäli jostain ihmeen syystä et, annat numeron siirtyä Elisalle ja teet numeronsiirron esim. Moille, Elisa haluaa sinut takaisin alle 20€/kk hinnalla.
Kuinka monta päivää oli siirtoon?Tänään tuli winback tarjoussoitto Elisalta, kun olin siirtämässä lapsen liittymää Moille Rento 4G datakatolla 15€/kk. Tarjosivat samaan hintaan Elisa Tarkka 100 megasta. Eivät tarjonneet enää (ainakaan minulle) 200 Rajaton + lahjakorttia ollenkaan, mistä täällä ollut puhetta. Olisi ollut vain 25 eurolla 300 megainen + lahjakorttia tarjolla. Päädyin ottamaan tuon Elisa Tarkan, kun vuodeksi ihan hyvä hinta. Ei tosin niin kiva kuin minulla nykyään (11€/kk sama liittymä vielä muutaman kuukauden)
Näin se varmaan valitettavasti menee.
On vaan ihan perseestä tuollainen kikkailu näin kuluttajan näkövinkkelistä.
Riippuu hieman näkökulmasta. Jos operaattorit ei saisi tarjota parempia tarjouksia kuin ne jotka on avoimesti saatavilla ilman kikkailua, niin nämä kaikkein parhaat tarjoukset jäisivät takuuvarmasti pois kokonaan.
Lopulta kuitenkin winback-kikkailu on suht tasa-arvoista ja saatavissa kenelle tahansa joka tietää siitä. Se ei vaadi suhteita eikä mitään erityistä asiakkuusstatusta eikä edes valtavaa vaivannäköä.
Ei ollut tullut vielä mitään vahvistusta siirtoajankohtaan. Viime sunnuntaina olin laittanut tilauksen menemään Moille. Eilen sain tekstiviestin, haluanko soittopyynnön vastatarjouksesta ja pistin menemään. Tänään soittivat.Kuinka monta päivää oli siirtoon?
Pitää olla kärsivällinen, pari päivää ennen siirtoa tulee yleensä ne hyvät tarjoukset.Ei ollut tullut vielä mitään vahvistusta siirtoajankohtaan. Viime sunnuntaina olin laittanut tilauksen menemään Moille. Eilen sain tekstiviestin, haluanko soittopyynnön vastatarjouksesta ja pistin menemään. Tänään soittivat.
Tuleeko tuohon Moin hinnan päälle se 4e/kk?Telia Dotin 100M liittymä maksaa 23€/kk. Jos on samalla henkilöllä useampi liittymä niin saa 10% alennusta.
Tällä hetkellä voi saada 50€ ostosrahaa Lidliin sekä 3 viikkoa ilmaista käyttöä.
Oltuaan viikon Moilla siirrettiin liittymä Elisalle niin Moi tarjosi 300M liittymää rajattomalla netillä hintaan 12€/kk.
Tossa 12€ liittymässä on rajatonta ainoastaan netti. Jos haluaa että on kaikki rajatonta niin se tekee sitten 16€.Tuleeko tuohon Moin hinnan päälle se 4e/kk?
Tänään tuli winback tarjoussoitto Elisalta, kun olin siirtämässä lapsen liittymää Moille Rento 4G datakatolla 15€/kk. Tarjosivat samaan hintaan Elisa Tarkka 100 megasta. Eivät tarjonneet enää (ainakaan minulle) 200 Rajaton + lahjakorttia ollenkaan, mistä täällä ollut puhetta. Olisi ollut vain 25 eurolla 300 megainen + lahjakorttia tarjolla. Päädyin ottamaan tuon Elisa Tarkan, kun vuodeksi ihan hyvä hinta. Ei tosin niin kiva kuin minulla nykyään (11€/kk sama liittymä vielä muutaman kuukauden)
EDIT: Olikin Elisa Perus 100 megainen, ei tarkka. Samat ehdot joka tapauksessa. Lisättäköön vielä tähän, että lapsen vanha liittymä oli Elisa Perus 5M
Sain edellisen 40€ lahjakortin puhelimessa. Silloin ei vielä ollut kärsivällisyyttä odottaa riittävän pitkään.Taroitaanko noita Elisan rajaton 200M + lahjakortti ollenkaan puhelimessa? Ainakin minulle tarjoukset tuli tekstiviesteinä kahta päivää ja päivää ennen numeronsiirtoa.
Kiitos vinkistä. Pitää ensi kerralla muistaa tämä!Pitää olla kärsivällinen, pari päivää ennen siirtoa tulee yleensä ne hyvät tarjoukset.
Tuo 12 eur Moi on kyllä todella halpa, kun listahinta on 22 eur. Tulisipa minullekin tuo tarjous niin vaihtaisin Elisalta jo tänään ...
[Lisäys] Soitin Moille ja kysyin, ei ole mitään tarjousta antaa, mutta se 22 e. Yritin sanoa että siirtyisin Elisalta ..
Sain edellisen 40€ lahjakortin puhelimessa. Silloin ei vielä ollut kärsivällisyyttä odottaa riittävän pitkään.
Mitähän siellä Moilla pitää tehdä oikein saadakseen noin hyvän tarjouksen? Etenkin jos
Sulla pitää olla liittymä Moilla ja laittaa siitä numeronsiirto Elisalle niin voit saada tuon tarjouksen.Tuo 12 eur Moi on kyllä todella halpa, kun listahinta on 22 eur. Tulisipa minullekin tuo tarjous niin vaihtaisin Elisalta jo tänään ...
[Lisäys] Soitin Moille ja kysyin, ei ole mitään tarjousta antaa, mutta se 22 e. Yritin sanoa että siirtyisin Elisalta ..
Elisa yksi liittymä.Ihan mielenkiinnosta teille jotka olette saaneet noita alle 20€/kk tarjouksia, onko teillä yhtiöiltä muitakin palveluita ja minkälaisia määriä käytätte mobiilidataa suunnilleen per kuukausi?
Siirrettiin liittymä Telia Dotista Moille. Kun ne ei reagoinut mitenkään niin siirrettiin viikon päästä Moilta Elisalle.Mitähän siellä Moilla pitää tehdä oikein saadakseen noin hyvän tarjouksen? Etenkin jos tuo olisi vielä rajaton niin ei huono tarjous.
Suunnilleen viikko. Kuvittelin että olisi pitänyt reagoida kun oli jo kolme viestiä tulllut.Kuinka lähelle numeronsiirtymistä meni kun soitit? Itselle ainakaan sama tai seuraavana päivänä viestistä jossa pyydetään soittamaan soittanut eikä ole tarjottu minkäänlaista lahjakorttia.
Telialla on suht aina tarjolla tämä 50M netti vuodeksi hintaan 9,99 €/kk, ja chatin kautta tuntuvat myös tarjoavan tätä samaa 2 vuoden hintatakuulla.
Huippuetu mobiililaajakaistasta sinulle | Telia
Löydä halpa mobiililiittymä tablettiin, reitittimeen, läppäriin, nettitikkuun tai muuhun laitteeseen ja valitse tarpeeseesi paras netti mukaan. Katso etusi!www.telia.fi
Pystyykös tällä soittamaan jollain 8snt/min hinnoittelulla?
Tarkista OneElisasta, kyllä tarjoushinta ainakin tähän asti aina ollut määräaikainen, itsellä nykyinen 17,99€ 24kk, josta vielä hyvin jäljellä.Ainakaan minun Rajaton 200M liittymässä ei ole määräaikaisuutta.
Sopimus on voimassa toistaiseksi voimassaolevana 14 vuorokauden irtisanomisajalla.
Tarkoitin sitä että liittymän voi vaihtaa koska tahansa. Tottakai hinta on voimassa sen 24kk.Tarkista OneElisasta, kyllä tarjoushinta ainakin tähän asti aina ollut määräaikainen, itsellä nykyinen 17,99€ 24kk, josta vielä hyvin jäljellä.
Oman kokemuksen mukaan maaseudulla DNA:n verkko toimii hyvin, mutta Moi voi toimia erittäin heikosti.DNA'n verkko (=MOI) toimii maaseudulla yleensä selvästi paremmin sikäli kuin naapureilta olen nähnyt.
Olet asian ytimessä. Olen huomannut tuota varsinkin ruuhka-aikaan.Oman kokemuksen mukaan maaseudulla DNA:n verkko toimii hyvin, mutta Moi voi toimia erittäin heikosti.
Veikkaan, että Moi:lla on vähemmän kanavia/taajuuksia käytössä DNA:n tukiasemassa = pienemmät kustannukset ja heikompi suorituskyky? Ehkä asiaa voisi mitata jotenkin, mutta tuo nyt ei ole erikoisalaani.
Siirrä liittymä mihin tahansa muualle kuin Moi Mobiiliin, niin DNA soittaa tyytyväisyyspuhelun.DNA tarjousliittymä menossa umpeen kuukauden lopussa. Mistäs kautta kannattaisi tarjouksia lähtä utelemaan? Lähtökohtaisesti min 200M yhteydellä oleva liittymä haussa.
Moille on ainakin turha laittaa siirtoa. Itse laittaisin numeron siirtymään Telia Dotiin, niin voit saada vastatarjouksen.DNA tarjousliittymä menossa umpeen kuukauden lopussa. Mistäs kautta kannattaisi tarjouksia lähtä utelemaan? Lähtökohtaisesti min 200M yhteydellä oleva liittymä haussa.
Olisikohan Moi sellainen, kun ovat kuitenkin nostaneet hintoja kuuden euron simmistä moninkertaisesti.Ei sitten kukaan kartellissa halunnu erottua ja ottaa edes osaa korotuksesta firman piikkiin...
Valitettavasti alv-muutoksen vaikutus ei ole vielä tiedossa. Tiedotamme asiakkaillemme muutoksen vaikutuksista kun tilanne tarkentuu.
Minä varmaan siirtäisin Telia Dotiin. Rajaton 100M 23€/kk ja siitä - 10% keskittäjäetua.En tiedä, joten pidetään lyhyenä ja kysytään. Vai onko näillä edes oikeastaan mitään väliä, vai enemmänkin tuuripeliä? Kumpaan siirtäisitte puh.liittymät, Moille vai Elisalle? Voiko näissä olla dramaattisiakin eroja kuuluvuuksissa, esim. 4G verkossa. Ihan korvessa ei asuta, vaan Savossa suomen 8:ksi suurimmassa cityssä. Nykyinen Telia toiminut sen verran hyvin, että ei jaksaisi iltojen pimetessä kuunnella taas v*ttuilua siitä mihin paskaa se isä on mennyt vaihtamaan.
Haluan bonuksien takia koko talouden saman operaattorin alle. Mitään superliittymiä tässä ei etsitä, ihan perus 4G rajatonta esim. max. n.20€/kk. Kikkailen sitten winbackeilla tarvittaessa Moin ja Elisan välillä. Kiitos jos joku valaisee.
En tiedä, joten pidetään lyhyenä ja kysytään. Vai onko näillä edes oikeastaan mitään väliä, vai enemmänkin tuuripeliä? Kumpaan siirtäisitte puh.liittymät, Moille vai Elisalle? Voiko näissä olla dramaattisiakin eroja kuuluvuuksissa, esim. 4G verkossa. Ihan korvessa ei asuta, vaan Savossa suomen 8:ksi suurimmassa cityssä. Nykyinen Telia toiminut sen verran hyvin, että ei jaksaisi iltojen pimetessä kuunnella taas v*ttuilua siitä mihin paskaa se isä on mennyt vaihtamaan.
Haluan bonuksien takia koko talouden saman operaattorin alle. Mitään superliittymiä tässä ei etsitä, ihan perus 4G rajatonta esim. max. n.20€/kk. Kikkailen sitten winbackeilla tarvittaessa Moin ja Elisan välillä. Kiitos jos joku valaisee.
Ruuhka-aika on eri asia, kuin tukiaseman kyvykkyys tarjota nopeita yhteyksiä. Varsinkin kun satojen megabittien yhteys on vakaa 5M +/-1 vuorokauden ympäri. Kysymys voi olla siitä, että haja-asutusalueen tukiasemalla ei ole maksavia asiakkaita tarpeeksi, joten operaattori tarjoaa tietoisesti ihan miniminopeuden.Olet asian ytimessä. Olen huomannut tuota varsinkin ruuhka-aikaan.
Tuuripeliä mutta itse siirtäisin Elisalle, koska se on yksi pääoperaattoreista. Moi on alioperaattori DNA:n verkossa, ja nopeus voi olla mitä vaan. Jos DNA:n verkko on alueella hyvä, niin katsoisin DNA:n omia liittymiä.Vai onko näillä edes oikeastaan mitään väliä, vai enemmänkin tuuripeliä? Kumpaan siirtäisitte puh.liittymät, Moille vai Elisalle?
En tiedä, joten pidetään lyhyenä ja kysytään. Vai onko näillä edes oikeastaan mitään väliä, vai enemmänkin tuuripeliä? Kumpaan siirtäisitte puh.liittymät, Moille vai Elisalle? Voiko näissä olla dramaattisiakin eroja kuuluvuuksissa, esim. 4G verkossa. Ihan korvessa ei asuta, vaan Savossa suomen 8:ksi suurimmassa cityssä. Nykyinen Telia toiminut sen verran hyvin, että ei jaksaisi iltojen pimetessä kuunnella taas v*ttuilua siitä mihin paskaa se isä on mennyt vaihtamaan.![]()
Itsellä ei ainakaan vuoden aikana DNA meinannut toimia töissä välillä huonostikkaan, tosin työkseni ajelen rekalla pitkin suomea ja ruotsia. Mutta kotimaassa puhelin putoili vähän väliä verkosta ja puheluista ei saanut mitään selvää, Ruotsissa oli lisäksi jatkuvasti roaming-ongelmia. "tyytyväisyyspuhellunkin" loppukaneettina oli että DNAn aspa suositteli että siirrän liittymäni Telialle, eikä lähtenyt väkisin myymään jatkoa sopimukseen.En tiedä, joten pidetään lyhyenä ja kysytään. Vai onko näillä edes oikeastaan mitään väliä, vai enemmänkin tuuripeliä? Kumpaan siirtäisitte puh.liittymät, Moille vai Elisalle? Voiko näissä olla dramaattisiakin eroja kuuluvuuksissa, esim. 4G verkossa. Ihan korvessa ei asuta, vaan Savossa suomen 8:ksi suurimmassa cityssä. Nykyinen Telia toiminut sen verran hyvin, että ei jaksaisi iltojen pimetessä kuunnella taas v*ttuilua siitä mihin paskaa se isä on mennyt vaihtamaan.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.