Minulla viisi Tarkka 100M -simmiä tällä hetkellä hintaan 8,90€/kk, loppuu kuukauden sisään tarjoushinta. Jos nuo saisi vaikka tuolla 10,90€/kk taas vuodeksi niin ottaisin mielelläni. Olen nimittän juuri katsomassa että mitähän ihmettä tässä pitäisi tehdä jotta saisi jotenkin järkevät liittymät. Aikoinaan vaihdoin Moilta pois kun nousi 6€->9€ ja Elisa tarjosi Moilta poistuville Tarkka 100M -liittymää Moin entiseen hintaan 6€ pariksi vuodeksi. Viime vuonna hinta nousi 8,90€ ja nyt en tiedä miten käy.
Minulle riittäisi neljässä noista simmeistä 4GB rajattu data kuukaudessa, mutta haluaisin sen 100M vauhdilla ja simmien pitäisi toimia (järkevällä hinnalla) myös EU:ssa. Puheluita tulee ehkä joku 10min kuukaudessa pariin noista simmeistä ja tekstareita ei käytä enää kukaan kun on olemassa whatsapp, signal ja vastaavat.
Moin 6€ setti oli loistava aikoinaan, juuri sopiva minun käyttöön, mutta sitten DNA osti sen pois ja nosti hintaa ensin 9€ ja nyt 12€ ja tuo hinta alkaa olemaan jo aika tyyris kun 15-16€ saa jo ihan oikeitakin rajattomia datoja jne. Mutta tottapuhuen en ole löytänyt mitään muutakaan optiota.
Elisan joku "maksa euro/päivä jos käytät dataa" -prepaid voisi ehkä toimia pariin simmiin, mutta siinä taisi olla 50M data ja pitäisi ensin siirtää numerot pois elisalta, koska he eivät kykene vaihtamaan puhelinnnumeroa normaaleiden ja tuon prepaidin välillä suoraan.
On se vaikeaa löytää suomesta järkevään hintaan (vajaa 10€/kuussa) rajatulla datalla (4-6GB) varustettua 100M (tai edes 50M) liittymää, jossa data voisi olla kuitenkin päällä joka päivä. En käytä dataa paljoa, mutta kun tulee tarve, niin haluan että se tulee vauhdilla, ja että pieniä määriä voi siirrellä joka päivä, kun on jossain muualla kuin kotona tai töissä (wlanin alueella).
Mutta, jos ei tule tarjouksia Elisalta niin sitten pitää ihmetellä mitä tehdä.