Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siitä jollekin kun itsellä ei ole käyttöä. Ilmoita jos käytät, niin poistan kuvan.
katso liitettä 326167
Käytin. Kiitos paljonSiitä jollekin kun itsellä ei ole käyttöä. Ilmoita jos käytät, niin poistan kuvan.
katso liitettä 326167
Minäkin otin liittymän tuolla koodilla. Saunalahti Tarkka Premiumin eli tuon 5,90€ maksavan. Kumpikohan tässä sen liittymän nyt saa vai saako molemmatKiitoksia tuhannesti...aiemmin yritettiin emännän puhelimeen saada ilman etukoodia, eikä onnistunut. Nyt onnistui, kiitos sinun!![]()
Ainakin emäntä sai jo vahvistusviestin tekstiviestilläMinäkin otin liittymän tuolla koodilla. Saunalahti Tarkka Premiumin eli tuon 5,90€ maksavan. Kumpikohan tässä sen liittymän nyt saa vai saako molemmat![]()
Kiitos tästä!Tuossa kanssa yksi koodi.
![]()
Tottakai se harmittaa ku ei ehdi hyödyntämään (itsekään), mutta ohjeistusta asian suhteen:Olisin kiitollinen jos joku jolla ylimääräinen koodi laittaisi yv:tä![]()
Kokeilin tuota alempaa koodia, mutta Telia liittymälle ei saanut halvinta vaihtoehtoa. Eli varmaan vaati sen Moi liittymän, kuten siinä lukeekin.
Haistoin. Haisi hyvälle eli toimi. Kiitos koodista5 12 21 7 4 8
Nopeimmalle kerran ja etsi itse sivusto! Muista isot kirjaimet ja haista ite!
Joo. Tännekin tuli vahvistusviestiAinakin emäntä sai jo vahvistusviestin tekstiviestillä![]()
Haistoin. Haisi hyvälle eli toimi. Kiitos koodista
Taisi mennä jo, eli käytetty jo kaksi kertaa kun tulee normaaleja hintoja.
Tai sitten mun oma problem-Solving skilit on pers*
EDIT: Joku joka sai, niin laittaa koodin YV:llä? Niin katsotaan, että olinko edes siihen suuntaan..
ELUGDH mutta koodi on kai jo 2 käytetty ja tarjouskin oli kai virallisesti 31.12 voimassa...Taisi mennä jo, eli käytetty jo kaksi kertaa kun tulee normaaleja hintoja.
Tai sitten mun oma problem-Solving skilit on pers*
EDIT: Joku joka sai, niin laittaa koodin YV:llä? Niin katsotaan, että olinko edes siihen suuntaan..
Olisko vaikutusta että nyt on jo 1.1.?
ELUGDH mutta koodi on kai jo 2 käytetty ja tarjouskin oli kai virallisesti 31.12 voimassa...
Moilla ei ole mitään. Elisalla saattaa tulla uusi Moi tarjouskampanja, kun edellinen loppui joulukuussa.onko moilla nyt tai yleensäkkään mitään tarjouskampanjoita menossa?
ne lupas mulla 18,90e liittymän rajattomana 200m netillä ja 50e lahjakortti kun ollut asiakkaana 2kk.
Itse pitäisin tuon Elisan ja ehkä vasta joskus myöhemmin voisi kysyä Teliaa?![]()
no nyt kyllä olisi voinut odottaa 20 minuttia ennenkuin kysyin. Tosin en ole varma kannatteeko tässä siirtää liittymää, kun elisalle olen juuri menossa ja ne lupas mulla 18,90e liittymän rajattomana 200m netillä ja 50e lahjakortti kun ollut asiakkaana 2kk. Hmm... no on tässä aikaa miettiä viellä, 20.pv vasta tuo liittymä on vaihtumassa. Mutta jos ennen sitä päivää löytyy jotain parempaa C Moren-tarjousta jostain niin tottakai se olisi kivempi.
Onkos kukaan siirtäny dna:lta pois että yrittävätkö houkutella taikaisin?
Onkos kukaan siirtäny dna:lta pois että yrittävätkö houkutella taikaisin?
Pitäisi saada Elisalta tuo 18,90€/kk 200M liittymä nykyisen 50M reilu parikymppiä kuussa maksavan liittymän tilalle. Ajattelin laittaa numeronsiirron vetämään Moille, niin onko merkitystä Elisan tarjousten kannalta minkä liittymän otan tuolta Moilta?
Kummalla on alueellasi parempi kuuluvuus? Itse vaihdoin ko. syystä Telialta Elisalle.Kummallakin elisalla ja telialla ois 200 meganen tuohon 18.90 hintaan tarjolla, elisalla ois se s-kaupan lahjakortti erona mutta en oikein tiedä kumpaan tarttuisi.
Tämäkin on kyllä ongelmana kun ei ole mitään hajua. 4g netti on elisan 50 meganen ja kuuluvuus on niin ja näin ja ei ole kellään tutulla telian liittymää että voisi täällä kokeilla. Cellmapperia pikasesti vilkastuna niin ainakin telialla olisi kattavampi verkko.Kummalla on alueellasi parempi kuuluvuus? Itse vaihdoin ko. syystä Telialta Elisalle.
Vitosen sijoituksella pystyt testaamaan Telian 4G nopeuksia:Tämäkin on kyllä ongelmana kun ei ole mitään hajua. 4g netti on elisan 50 meganen ja kuuluvuus on niin ja näin ja ei ole kellään tutulla telian liittymää että voisi täällä kokeilla. Cellmapperia pikasesti vilkastuna niin ainakin telialla olisi kattavampi verkko.
Vitosen sijoituksella pystyt testaamaan Telian 4G nopeuksia:
Prepaid-tarjoukset / R-kioski
Tuossa prepaidissa on nettikäyttö 0,01 €/Mt (max. veloitus 0,99 €/päivä), eli 7 eurolla pystyy useamman päivän vetelee testejä reilulla datakäytöllä.
Telian kioskeilla mainostavat rajaton 4G 14.90 €.
Mikäs Elisa 6,90€/kk?Kaikilta palveluntarjoajiltahan saa 100-200megase liittymän "pelastuksena" 17,90-18,90€/kk ainakin ja sit eri lisiä välil päälle.
Tuo Elisan 6,90€/kk oli jo melko mahtitarjous.
Tytölle tuli vaihdettu elisan 1M tarkka 9,9€/kk pois kun ei sillä videot +muut sen hommat oikein toiminut. 100M netillä sitte antoivat 19,90€/kk. Eivät ruennu antamaan sitä 10M netillä olevaa tuohon 9,9€/kk vaan se olisi ollut 17,90€/kk. Emännälle sitte viestiä laittaavat ja houkuttelee dna > elisa vaihtamaan 200M liittymää 17,90€/kk 24kk ajan + 30€ skaupan lahjakortti. Pitäs varmaan kokeilla miten saisi telia/dna jotain kampanja hintaa. Yhteisverkko niin dna/telia toimis kaikista parhaiten täällä ja muutenkin laajempi kuuluvuus. Itellä mulla telia 300M 24,90€/kk.
Tääl aiemmin oli kuponkeja johonkin tuollaiseen Elisan kampanjaan, pari halpisliittymää sai per koodi.Mikäs Elisa 6,90€/kk?
Hinta oli 5.9€/kk 24kk. Muuten ihan oikein.Tääl aiemmin oli kuponkeja johonkin tuollaiseen Elisan kampanjaan, pari halpisliittymää sai per koodi.
Ei ollut MOIlla winbackia. Elisalla mennään
Pitää jotain tuollaista yrittää saada tytölle kun sen 10,90€/kk rajaton 50M netillä loppuu kesällä..Homma elää. Tänään Elisalta (tai taisi olla Enia) soitettiin ja puheeksi tuli 2.90€/kk liittymät, jotka loppuu kohta. No, tarjottiin suoraan 100 mbits rajaton ja puhelut käytön mukaan 5.90€/kk, 24kk diili. Liittymän pitää tosin olla Moilla. Siirron laitoin Moille taas ja myyjä soittaa ensi tiistaina uudelleen ja katsotaan onko siirto ehtinyt jo mennä läpi.
Hyvin taisi kuitenkin käydä, koska tuo 5.90€/kk maksava oli alunperinkin hakusessa
E: niin ja tämän myyjän mukaan kaikkiin 2.90€/kk maksaviin tullaan tarjoamaan jotain liittymää...
Toivottavasti pitää paikkansa, ettei tarvii alkaa taas hirveeseen lottoamiseen ja tehdä turhia tilauksia, joissa palaa resursseja aivan turhanpäiten kaikilta osapuolilta...E: niin ja tämän myyjän mukaan kaikkiin 2.90€/kk maksaviin tullaan tarjoamaan jotain liittymää...
Toivottavasti pitää paikkansa, ettei tarvii alkaa taas hirveeseen lottoamiseen ja tehdä turhia tilauksia, joissa palaa resursseja aivan turhanpäiten kaikilta osapuolilta...
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.