Olet tilannut 30. syyskuuta 2020 Moilta liittymän numerolla "x". Tilauksen yhteydessä on veloitettu sim-kortin toimitusmaksu 5 euroa ja olet saanut sähköpostiisi laskusta tositteen numerolla INV"x". Olet tehnyt liittymän "x" käyttöönoton Mun Moissa samana päivänä 30. syyskuuta 2020. Liittymän käyttöönotto Mun Moissa käynnistää liittymän laskutuksen ja ensimmäisen liittymän käyttöönotto määrittää myös laskutuskauden. Näin ollen käyttöönoton yhteydessä liittymästäsi on veloitettu ensimmäisen laskutuskautesi kiinteä kuukausimaksu (9 euroa) ajalle 30.09.2020 - 29.10.2020. Olet saanut sähköpostiisi laskusta tositteen numerolla INV"xx".
Olet tehnyt 30. syyskuuta 2020 myös toisen tilauksen ja tilannut liittymän numeronsiirrolla. Olet tilannut liittymän numerolla "y" erillisenä tilauksena ja tästä syystä tilauksesta on veloitettu 5 euron toimitusmaksu. Olet saanut laskusta tositteen sähköpostiisi numerolla INV"y". Numerosi "y" on siirtynyt Moille 12.10.2020 kello 10:21 ja kyseisen liittymän laskutus on alkanut numeronsiirron tapahduttua 12.10.2020. Ensimmäisen liittymäsi käyttöönotto oli jo määrittänyt laskutuskautesi (30.09.2020 - 29.10.2020). Tästä syystä liittymästäsi numerolla "y" laskutettiin numeronsiirron tapahduttua ensimmäinen kuukausimaksu jäljellä olevan laskutuskautesi mukaisesti ajalle 12.10.2020 - 29.10.2020. Liittymäsi "y" kuukausimaksusta jäi siis maksettavaa jälejllä olevan laskutuskautesi mukaisesti 5,40 euroa. Olet saanut laskusta tositteen sähköpostiisi numerolla INV"yy".
Olemme vastaanottaneet liittymistäsi siirtopyynnöt Saunalahdelta ja liittymäsi ovat siirtyneet Saunalahdelle. Numeronsiirtojen yhteydessä molemmat liittymäsi ovat irtisanottu palveluehtojen mukaisesti.
Alla vielä lainaus palveluehdoista.
"6. LASKUTUS JA MAKSAMINEN
6.2 Palvelujen kuukausimaksut
Tilin kiinteät maksut veloitetaan kuukausittain asiakkaan maksukortilta tilin ensimmäisen liittymän käyttöönottopäivää tai numeronsiirron toteutumispäivää vastaavana kalenteripäivänä. Mikäli tilaus on alkanut päivämääränä, jota ei ole jossakin kuukaudessa, asiakasta laskutetaan ko. kuukauden viimeisenä päivänä. Tilin kaikki liittymät laskutetaan saman laskutusjakson mukaisesti. Kesken laskutusjakson aktivoitujen uusien liittymien kuukausimaksut laskutetaan käyttöönottopäivästä pro rata -suhteessa laskutusjakson jäljellä olevien päivien mukaan. Liittymien laskutus käynnistyy viimeistään 30 päivän kuluttua tilauspäivästä, siinäkin tapauksessa, että aktivointia tai numeronsiirtoa ei ole tehty.
Tilaaja näkee maksupäivän sekä pystyy seuraamaan käytön kertymistä Mun Moissa.
Palvelun irtisanomiskaudelta kuukausimaksu peritään aina riippumatta siitä, onko palvelua käytetty. Irtisanomiskaudelta käyttämättä jäänyttä dataa ei hyvitetä."
Aiemmassa viestissäsi ollut lainauksesi "Koska simmien toimitukseen kuluu normaalisti 2-5 arkipäivää, ensimmäisestä laskutuskaudesta annetaan hinnastossa määritelty alennus kuukausimaksullisista palveluista." on ote vanhoista sopimusehdoistamme, jotka eivät ole enää voimassa, eivätkä koske tilaustasi.
Toimittamissamme sopimusehdoissa ei mainitsemaasi kohtaa enää ole. Aiemmin liittymän laskutus alkoi heti liittymän tilauksesta ja tästä syystä ensimmäisellä laskutuskaudella oli alennus kattamassa simmin toimitukseen kuluvaa aikaa. Nykyisin liittymän laskutus alkaa käyttöönotosta ja kyseistä alennusta ei ole enää käytössä.
Laskutus on mennyt kohdallasi oikein ja ehtojemme mukaisesti.