Ihmettelin vain että onko tuo asiakkaalle valehteleleminen muka laillista. Ymmärrän ettei normaali myyjä tiedä näistä winback numerosta saatavista "tarjouksista" mutta kyllä tämä on ihan uusi käytäntö ettei winbackejakaan saa Elisan winback numerosta kuin vasta ihan viimehetkillä eikä edes kysymällä myönnetä että kyllä ne tarjoukset sitten viimemetreille odottelemalla tarjotaan.
Ehkäpä tarkoitit vaan puhelua winback tilanteessa vaikka kirjoitit winback numerosta mutta tästä ajatus tason pohdinta. Onkohan niillä erikseen winback soitoille varattua numeroa "linjaa" ? Vai yhdistyykö numero ruuhkaiseen myyntipalvelun numeroon? Ite joutunut kumpaakin soittaessa viime aikoina jonottamaan pidempääkin ennen vastaamista. Pysyvää on tietenkin vain muutos mutta mielestäni Elisan palveluihin pääsi joku aika taaksepäin vielä paremmin läpi tai sitten puhelut vain tuurilla soittanut oikeaan aikaan.
Miten olette toimineet jos olette soittaneet (tai teille soitettu) ja puhelussa teille tarjottu huonompaa tarjousta kuin ne mitä esimerkiksi täällä kirjoiteteltu ? Oletteko vain sanoneet ei kelpaa, kiitos vain ja lopettaneet puhelun? Vai oletteko tarjottuun tarjoukseen tarttuneet?