Liittymät

Liittynyt
01.10.2019
Viestejä
291
@MedievalSiege
Eikö tuossa Telian mobiililiittymässä ole numeroa?
Minulla ainakin 50 M Telia mobiili ja käytän sitä puhelinliittymänä. Hinta kylläkin nousi 4,90 > 7,90 euroon vuoden jälkeen. Toki puhelut päälle jtn 9 snt/min.
On siinä numero.

Sain itse asiassa asp chatissa tarjouksen 14,90 200M mutta vain vuodeksi, otin sitten sen vaikka kovin koitin saada 24kk tai lahjakortteja päälle, mutta ei sieltä mitään irronnut. Heikot valtuudet noilla.

Ei jaksanut vääntää numsi lopulta kun luin, että menisi puhelinliittymänkin ”Keskittäjn etu” tms roskakytkö rikki ja hinta pomppaisi.
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
331
Yhdellä muksuista tällä hetkellä Elisan rajaton 100M liittymä hintaan 16,90....
Telialta saisi ainakin vielä tällä hetkellä "Salaisen synttäritarjouksen" juuri sinulle myös hintaan 16,90... se siis Rajaton 150M
Onkohan oletettavissa että jos laittaisi numeron siirron Telialle.... pystyyköhän Elisa winbackkinä yhtään tiputtamaan tuosta 16,90??
Tuon pelkän nopeuseron takia en taida viitsiä lähteä vaihtamaan.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Yhdellä muksuista tällä hetkellä Elisan rajaton 100M liittymä hintaan 16,90....
Telialta saisi ainakin vielä tällä hetkellä "Salaisen synttäritarjouksen" juuri sinulle myös hintaan 16,90... se siis Rajaton 150M
Onkohan oletettavissa että jos laittaisi numeron siirron Telialle.... pystyyköhän Elisa winbackkinä yhtään tiputtamaan tuosta 16,90??
Tuon pelkän nopeuseron takia en taida viitsiä lähteä vaihtamaan.
Pystyy, sano että saat Telialta saman hintaan 14,90.

Uuden operaattorin sopimuksia ei nykyinen pääse katsomaan, joten jää täysin tulkinnanvaraan onko oikeasti tuollainen tarjous. Puhe perustuu aina luottamukseen ja Elisankin tapauksessa moni on tuolla tekniikalla saanut alennuksia, vaikka todellisuudessa siirtänyt kalliimpiin tai jopa yhtä suuruisiin soppareihin muka halvempina. Eli sitä kautta sai alennusta, kun sanoi saavansa halvemmalla, vaikka oikeasti samaan hintaan.
 
Liittynyt
27.04.2019
Viestejä
93
Moi

mikä olisi järkevin paketti puhelimeen ja kotiin , nyt DNA 150 M puhelimessa ja kotona . Hinnat minusta aika kovia , olisko puhelin 21,90 ja kotinetti 4g 29,90...
 
Liittynyt
10.02.2018
Viestejä
35
Moi

mikä olisi järkevin paketti puhelimeen ja kotiin , nyt DNA 150 M puhelimessa ja kotona . Hinnat minusta aika kovia , olisko puhelin 21,90 ja kotinetti 4g 29,90...
Kotinettiä varten avaisin Moille uuden liittymän, jonka jälkeen soittaisin Elisalle ja kyselisin tarjouksia uuden liittymän puhelinnumerolle. Tavoitteena siis ketjussa aiemmin mainittu Tarkka 4G 100M 8,90 €/kk 24 kk tarjoushinta. Mitään takuuta ei ole että tuota enää saa, mutta kokeileminen ei paljoa maksa, voihan tuon Moin liittymätilauksen sitten peruuttaa jos ei Elisalta irtoa tarjousta.

Sopivin puhelinliittymä riippuu käytöstä. Jos puheluita ja viestejä on vähän, olisi tuo Moin kautta keikaus siihenkin hyvä vaihtoehto.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Moi

mikä olisi järkevin paketti puhelimeen ja kotiin , nyt DNA 150 M puhelimessa ja kotona . Hinnat minusta aika kovia , olisko puhelin 21,90 ja kotinetti 4g 29,90...
Laita DNA Chattiin (Minun palveluni) irtisanomispyynnön ja he tarjoavat saman tien 14,90 eurolla 24 kk sopparilla 200 megan liittymän.

Puheliittymässä toimii samoin, tarjoavat chatissa 14,90 kk rajaton 10M.

Puheliittymän voi saada halvemmalla siirtämällä numero ja dna winbackista soitetaan.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 185
mikä olisi järkevin paketti puhelimeen ja kotiin , nyt DNA 150 M puhelimessa ja kotona . Hinnat minusta aika kovia , olisko puhelin 21,90 ja kotinetti 4g 29,90...
Listasin aikaisemmin edulliset liittymät jotka sopivat jos tiedonsiirtoa tms. käyttöä on vähän esim. puhelimessa: Liittymät

Kannattaa huomata niiden nopeus ja datamäärät jos miettii kotikäyttöön jossa tiedonsiirtoa tulee enemmän.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 974
Poikien liittymät siirtymään Moille Elisalta. Winback molempiin liittymiin rajaton puhe/viestit ja 10M rajaton data. 12,90€/kk ja 24kk ilman määräaikaisuutta. Ihan ok :thumbsup:

Tämä siis eilen kun soitin.
 
Liittynyt
07.07.2017
Viestejä
2 500
Oletko koittanu lukita jonku muun taajuuden? Itsellä nappaa automaattisesti ruuhkasemman tolpan. Lukitsin toisen taajuuden ja jo valuu paremmin.
Olen kokeillut mutta ei auta ruuhka-aikana. Pitäisi saada lisää nopeutta liittymään niin ei olisi priorisoinnissa alinta kastia.
 
Liittynyt
08.01.2018
Viestejä
331
Pystyy, sano että saat Telialta saman hintaan 14,90.

Uuden operaattorin sopimuksia ei nykyinen pääse katsomaan, joten jää täysin tulkinnanvaraan onko oikeasti tuollainen tarjous. Puhe perustuu aina luottamukseen ja Elisankin tapauksessa moni on tuolla tekniikalla saanut alennuksia, vaikka todellisuudessa siirtänyt kalliimpiin tai jopa yhtä suuruisiin soppareihin muka halvempina. Eli sitä kautta sai alennusta, kun sanoi saavansa halvemmalla, vaikka oikeasti samaan hintaan.
Laitoin siirron vetämään.... tänään aamulla tulikin jo Elisalta se perus viesti että ota yhteyttä, haluamme tehdä tarjouksen jne....
Nyt pari eri kertaa myyntipalvelun numeroon soittaneena, niin ei näytä pystyvän mihinkään parempaan kuin tuo mikä jo on ?!?
Oli kyllä vähän odotettavissa... ei ilmeisesti lähiaikoina ole mitään megatarjouksia sadellut...
Tarvii vielä pyhien jälkeen varmaankin kerran-kaksi kokeilla...
 

Javaq

ſ ɐ ʌ ɐ b
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 180
Saunalahti Tarkka 4G 50M (12kk, 5.90e/kk) sopimus päättymässä lähiaikoina. Saatu Elisalta tekstiviestitse 12kk jatkotarjous 9.99e/kk hintaan.
 

Testostenori

Filter Coffee, Not People
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
351
Ite jumppasin tänään oman Telian liittymän siirron Elisalle ja winbackistä takaisin Telialle

Vanha Telialla 600min/600txt 100M (EU 16Gt) ja hinta oli jo noussut 23,90 euroon, joten piti katella edullisempaa.

Elisalla tarjous Huoleton 150M 19,90€ 24kk (hinta voimassa, ei määräaikainen) 150Mbit rajaton (EU 20Gt) rajaton puhe ja viestit joka vaikutti sopivalta.

Noin tunti meni ja Telialta tuli viesti ja halusivat että soitan tai he soittavat tarjouksesta.

Telian tarjous Yhteys Rajaton 200 M 16,90€ 24kk (hinta voimassa, ei määräaikainen) 200Mbit rajaton (EU 20Gt) rajaton puhe ja viestit. Tähän tartuin.

Noin tunnissa hoitui huomattavasti halvempi liittymä, mutta aika turhaahan tällänen säätö on, miksei vaan voi tarjota nykyisille asiakkaille helposti hyvää tarjousta.
Telian chatin kautta tämä varmaan olisi ollut vielä nopeempi hoitaa ilman numeronsiirtoja... olettaen ettei joudu jonotteleen asiakaspalvelijaa tunteja ;)
Mites tässä, pitääkö tuo aloitusmaksu 5,90e kuitenkin maksaa elisalle, vai saako sen takas kun ottaakin telialta paremman tarjouksen?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
15
Ei ole Elisalta tullut mitään kontaktia nuneronsiirtoon liittyen mikä on aika jännä. Nyt tuli arvioitu siirtoaika 15.4. Ei vissiin kiinnosta.
 
Liittynyt
04.05.2017
Viestejä
30
Ei ole Elisalta tullut mitään kontaktia nuneronsiirtoon liittyen mikä on aika jännä. Nyt tuli arvioitu siirtoaika 15.4. Ei vissiin kiinnosta.
Sama homma mulla. Maanantaina laitoin siirron Elisalta Moille, ja mitään ei oo kuulunut winbackin suhteen. Pitää varmaan ite soitella paremman tarjouksen perään.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
15
Noniin, tulihan se puhelu sieltä. Eli, 300mt 5G Elisalta 29,90€/kk eli pari euroa alle "listahinnan". Pojalle samalla kyselin tarjousta ja 21,90€/kk 300mt 4G Huoleton. Ei häävejä mutta parempia kuin nykyiset.
 
Liittynyt
04.05.2017
Viestejä
30
Itselleni tuli nyt vaihto vanhasta 5,90€/kk Tarkka 4G:stä 8,90€/kk vastaavaan (paitsi että nopeus nousi 50M -> 100M).
 
Liittynyt
04.05.2017
Viestejä
30
Olitko saanut tätä ennen tarjouksen jatkosta 12kk 9.90e/kk hintaan?
Joo, joskus pari viikkoa sitten tuli tekstari tuosta jo. Myyjä koitti tänään puhelimessa ensin kaupata tota samaa, ja sitten vähän niinkuin sivulauseessa toisena vaihtoehtona tuota halvempaa ja nopeampaa vaihtoehtoa...
 
  • Tykkää
Reactions: JI2
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
168
Elisa winback Huoleton 200M 19,90€/kk voimassa 24kk +20€ S-ryhmän lahjakortti tai 17,90€/kk 24kk ilman lahjakorttia.

Elisalla oli vielä huonompi kuuluvuus kuin Telialla, niin jos DNAlla sitten toimis...
mulle elisalta 19,90€/kk 200M +50€ lahjakortti s-ryhmään. 2kk pitää olla liittymä elisalla niin saa lahjakortin.

muokkaus: Puhdas liittymäsiirto, ei winback
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
276
Aiemmin todettua, että hintakysely chatin kautta on turhaa. Päätin kuitenkin jokunen päivä sitten rohkeasti kokeilla vielä toisen kerran.
Kysyin liitymän jatkohintaa pian päättyvän määräaikaisuuden jälkeen, johon sitten sainkin huonon jatkotarjouksen vieläpä 12kk:n määräaikaisuudella varustettuna. Kerroin, että tarjous on huonompi kuin kilpailijan vastaava.

Keskustelu jatkui:

Minä: Liittymäni määräaikaisuus päättyy päivänä x. Jos siirrän sen nyt heti toiselle operaattorille, niin maksan luonnollisesti määräaikaisuuden loppuun, mutta tuleeko tästä minulle muita kuluja?

Chat: Liittymäsi määräaikaisuus päättyy päivänä x.

Minä: :facepalm: Tiedän ja senhän minä juuri sinulle kerroin, mutta saisinko kuitenkin vastauksen kysymykseeni?

Chat: 50€ ylimääräinen maksu.

Minä: OK, siirrän liittymän toiselle operaattorille välittömästi määräaikaisuuden päättymisen jälkeen.


Välillä siis tuntui että keskustelen botin kanssa, vaikka kyllä siellä piti olla ihan oikea ihminen vastailemassa :lol: Ei ihme, että tuota kautta ei mitään järkevää tarjousta saa.

Laitetaan numeronsiirto vetämään heti määräaikaisuuden loputtua ja katsotaan miten käy, tuleeko mitään yhteydenottoa nykyiseltä operaattorilta.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Aiemmin todettua, että hintakysely chatin kautta on turhaa. Päätin kuitenkin jokunen päivä sitten rohkeasti kokeilla vielä toisen kerran.
Kysyin liitymän jatkohintaa pian päättyvän määräaikaisuuden jälkeen, johon sitten sainkin huonon jatkotarjouksen vieläpä 12kk:n määräaikaisuudella varustettuna. Kerroin, että tarjous on huonompi kuin kilpailijan vastaava.

Keskustelu jatkui:

Minä: Liittymäni määräaikaisuus päättyy päivänä x. Jos siirrän sen nyt heti toiselle operaattorille, niin maksan luonnollisesti määräaikaisuuden loppuun, mutta tuleeko tästä minulle muita kuluja?

Chat: Liittymäsi määräaikaisuus päättyy päivänä x.

Minä: :facepalm: Tiedän ja senhän minä juuri sinulle kerroin, mutta saisinko kuitenkin vastauksen kysymykseeni?

Chat: 50€ ylimääräinen maksu.

Minä: OK, siirrän liittymän toiselle operaattorille välittömästi määräaikaisuuden päättymisen jälkeen.


Välillä siis tuntui että keskustelen botin kanssa, vaikka kyllä siellä piti olla ihan oikea ihminen vastailemassa :lol: Ei ihme, että tuota kautta ei mitään järkevää tarjousta saa.

Laitetaan numeronsiirto vetämään heti määräaikaisuuden loputtua ja katsotaan miten käy, tuleeko mitään yhteydenottoa nykyiseltä operaattorilta.
Pakko ei ole odottaa määräajan loppua. Ainakin Elisalle pystyi siirtämään määräaikaisen numeron 6 kuukauden päähän.

Tartu siis HETI tarjoukseen, jos on mieluinen ja ajasta siirtymään puolen vuoden päähän.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
276
Hyvä tietää nuo asiat. 150M olisi ihan riittävä. Moin 100M ja rajaton puhe olisi yhteensä 13€/kk eli sekin on yksi vaihtoehto.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Entä puhelinta vähän käyttävät, mistä liittymä?

Puhetta kk max 100, viestejä max 100 eikä aina niitäkään. Puhelimessa vain esiasennetut sovellukset, YouTube, Netflix en käytä luurissa.

Musiikki soi verkosta, mutta voin ladata maksullisen palvelun kautta Offline-tilaankin.

Todellinen datankäyttö olisi 1-2 Gt.

Saisin nipistetyttä gigaan, mutta onkohan teidän mielestä numeronvaihdon arvoista laskutusliittymästä?

PREPAID PAKETTI S (31 PÄIVÄÄ)
100 min, 100 viestiä, 1 Gt netin käyttöä Normaalihintaiset puhelut, viestit ja netin käyttö kotimaassa, Pohjolassa ja Baltiassa. Voimassa 31pv Pakettiin eivät kuulu puhelut tai viestit palvelu- eikä yritysnumeroihin.
9.90 €

Netti kuulemma menee kokonaan mykäksi jos 1 Gt menee 31 päivässä ellei osta jatkoa.

Jos siis Gt riittää niin tuossa voisi olla vaihtoehto ainaisille numeronsiirroille?
 
Liittynyt
24.06.2017
Viestejä
4 461
Entä puhelinta vähän käyttävät, mistä liittymä?

Puhetta kk max 100, viestejä max 100 eikä aina niitäkään. Puhelimessa vain esiasennetut sovellukset, YouTube, Netflix en käytä luurissa.

Musiikki soi verkosta, mutta voin ladata maksullisen palvelun kautta Offline-tilaankin.

Todellinen datankäyttö olisi 1-2 Gt.

Saisin nipistetyttä gigaan, mutta onkohan teidän mielestä numeronvaihdon arvoista laskutusliittymästä?

PREPAID PAKETTI S (31 PÄIVÄÄ)
100 min, 100 viestiä, 1 Gt netin käyttöä Normaalihintaiset puhelut, viestit ja netin käyttö kotimaassa, Pohjolassa ja Baltiassa. Voimassa 31pv Pakettiin eivät kuulu puhelut tai viestit palvelu- eikä yritysnumeroihin.
9.90 €

Netti kuulemma menee kokonaan mykäksi jos 1 Gt menee 31 päivässä ellei osta jatkoa.

Jos siis Gt riittää niin tuossa voisi olla vaihtoehto ainaisille numeronsiirroille?
Ootko laskeskellut mitä Telia Dot kustantaisi sun käytöllä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
669
Entä puhelinta vähän käyttävät, mistä liittymä?

Puhetta kk max 100, viestejä max 100 eikä aina niitäkään. Puhelimessa vain esiasennetut sovellukset, YouTube, Netflix en käytä luurissa.

Musiikki soi verkosta, mutta voin ladata maksullisen palvelun kautta Offline-tilaankin.

Todellinen datankäyttö olisi 1-2 Gt.

Saisin nipistetyttä gigaan, mutta onkohan teidän mielestä numeronvaihdon arvoista laskutusliittymästä?

PREPAID PAKETTI S (31 PÄIVÄÄ)
100 min, 100 viestiä, 1 Gt netin käyttöä Normaalihintaiset puhelut, viestit ja netin käyttö kotimaassa, Pohjolassa ja Baltiassa. Voimassa 31pv Pakettiin eivät kuulu puhelut tai viestit palvelu- eikä yritysnumeroihin.
9.90 €

Netti kuulemma menee kokonaan mykäksi jos 1 Gt menee 31 päivässä ellei osta jatkoa.

Jos siis Gt riittää niin tuossa voisi olla vaihtoehto ainaisille numeronsiirroille?
Miten olis MOI? Siinähän 9€ saa nettiä peräti 6gt ja puheluita ja viestejä maks. 4€/kk ja jos käyttö vähäisempää niin toki voi jäädä allekin tuon 4€:n?
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Miten olis MOI? Siinähän 9€ saa nettiä peräti 6gt ja puheluita ja viestejä maks. 4€/kk ja jos käyttö vähäisempää niin toki voi jäädä allekin tuon 4€:n?
Katselin viime kuun datankäyttöä, 0.4 Gt, jos ei musiikin suoratoistoa lasketa.

Ne voin ladata Offline-tilaan eli 6 Gt olisi vähän yläkanttiin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 185
Entä puhelinta vähän käyttävät, mistä liittymä?

Puhetta kk max 100, viestejä max 100 eikä aina niitäkään. Puhelimessa vain esiasennetut sovellukset, YouTube, Netflix en käytä luurissa.

Musiikki soi verkosta, mutta voin ladata maksullisen palvelun kautta Offline-tilaankin.

Todellinen datankäyttö olisi 1-2 Gt.
Tein vertailun eri perusliittymistä joka voisi kiinnostaa sinua: Liittymät

Telia Dotin ongelma oli muistaakseni se, että siinä on päiväkohtaisia maksuja eli jos esim. käyttää säännöllisesti vähän dataa niin hinta nousee nopeasti aika korkeaksi mutta jos taas käyttää enemmän dataa vain muutamana päivänä niin silloin toimii paremmin. En sitä ole lisännyt tuohon taulukkoon kun sen hinnat on aika sekavat eikä kovin helposti vertailtavat. Omassa käytössä (~2-3 gigaa/kk, ~30 minuuttia puheluita, ~1-10 tekstiviestiä) Dot olisi tullut selvästi kalliimmaksi kuin muut vaihtoehdot.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.07.2018
Viestejä
1 799
noita vanhoja huoleton 9,90€/kk liittymiä on kolme joihin sain nopeuden pudotuksella 10mb vuoden lisäaikaa hintaan 12.90€/kk vuosi takaperin. Nyt pitäisi taas joku rumba keksiä ettei ne ala maksaa hirveitä. Oma elisa tarjoaa 100mb nopeudella 16,90€/kk. 10mb on pärjännyt hyvin ja datakäyttöä voisi helposti rajottaa koska wifi jokapuolella käytettävissä joten vaikka kuuden euron simmiä ei enää ole, pitäisikö vaihtaa moille silti?
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
jos joku elisan heppu on täällä hyörimässä niin mulle sais myydä pari liittymää :D Kunhan on alle 25€/kk ja netti yli 10mb rajattomana. Mulla on itellä liittymä kans elisalla ja senkin vois tiputtaa vähän alemmas koska noita 300megan nopeuksia ei taida tulla näkemään vielä tämän vuosisadan puolella. Kyseessä siis 2 uutta liittymää, prepaidista tulossa joten numeronsiirtorumba ei ole tähän se toimiva ratkasu.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 219
jos joku elisan heppu on täällä hyörimässä niin mulle sais myydä pari liittymää :D Kunhan on alle 25€/kk ja netti yli 10mb rajattomana. Mulla on itellä liittymä kans elisalla ja senkin vois tiputtaa vähän alemmas koska noita 300megan nopeuksia ei taida tulla näkemään vielä tämän vuosisadan puolella. Kyseessä siis 2 uutta liittymää, prepaidista tulossa joten numeronsiirtorumba ei ole tähän se toimiva ratkasu.
Käsittääkseni nuo Prepaid liittymät on ongelmallisia, eikä taida operaattorit niitä sisäisesti muuttaa normaaleiksi, eli numeronsiirto hommiin siinä joutuu...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 610
jos joku elisan heppu on täällä hyörimässä niin mulle sais myydä pari liittymää :D Kunhan on alle 25€/kk ja netti yli 10mb rajattomana. Mulla on itellä liittymä kans elisalla ja senkin vois tiputtaa vähän alemmas koska noita 300megan nopeuksia ei taida tulla näkemään vielä tämän vuosisadan puolella. Kyseessä siis 2 uutta liittymää, prepaidista tulossa joten numeronsiirtorumba ei ole tähän se toimiva ratkasu.
Itse tilaisin varmaankin Moi liittymät ja sitten soittamaan johonkin Elisan myyntinumeroon. Tuolla konstilla pitäisi saada parhaat tarjoukset.
 

rehunmasiina

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
549
Elisan Saunalahti Huoleton 200M -puheliittymä 24 kk ajaksi hintaan 19,90 €/kk

Liittymän hinta kampanja-ajan jälkeen 31,90 €/kk. Liittymäsopimus ei ole määräaikainen.
50 € S-ryhmän lahjakortti toimitetaan postitse n. 2kk kuluttua, kun liittymä on astunut voimaan Elisalla.

Tuollaista Elisa tarjonnut koko talvi ja kevät, kun soppari loppumas toukokuussa, joka on 4 Euroo halvempi 150M netillä.
Puhelut ja txt -viästit kuuluu molempiin pakettiin.
 

neoflix

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
882
Elisan Saunalahti Huoleton 200M -puheliittymä 24 kk ajaksi hintaan 19,90 €/kk

Liittymän hinta kampanja-ajan jälkeen 31,90 €/kk. Liittymäsopimus ei ole määräaikainen.
50 € S-ryhmän lahjakortti toimitetaan postitse n. 2kk kuluttua, kun liittymä on astunut voimaan Elisalla.

Tuollaista Elisa tarjonnut koko talvi ja kevät, kun soppari loppumas toukokuussa, joka on 4 Euroo halvempi 150M netillä.
Puhelut ja txt -viästit kuuluu molempiin pakettiin.
Tämän ne chatin kautta näköjään nyt mulle tarjos joten otin sen sen, 20€/kk ei ole liian paha mokomasta :)
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Tämän ne chatin kautta näköjään nyt mulle tarjos joten otin sen sen, 20€/kk ei ole liian paha mokomasta :)
Onko teillä miten suurta tarvetta 200 mb netille?

Telialla rajaton 20 Mb 14,90 kk 12 kk ajan ilman määräaikaa. Rajattomasti puhetta, rajattomasti viestejä, rajattomasti 20 Mb nettiä...
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
19,90€ on 24kk voimassa ja nopeampi on aina parempi.
Katsotko 4K-lähetyksiä? Se ero 20 mb ja 200 mb välillä peruskäytössä on käsittääkseni olematon.

Toki jos ei tee kipeää maksaa 5e extraa ja odotella n. 2 kk S-ryhmän lahjukorttia, niin varmaan hyvä diili.
 
Liittynyt
16.08.2017
Viestejä
5 861
Mistä te löysitte tuon 14,90 tarjouksen? Itse kun katsoin, niin omalle numerolle tarjoaa vain 5g liittymää (liittymä on elisalla), mutta äidin liittymään tarjoaa tuota 14,90/kk hintaa ja kaupanpäälle 30e lahjakorttiakin vielä


edit. Ilmeisesti kirjautumalla sisään saa puhelinnumeron tilaukselle vaihdettua, mutta lahjakortti saattaa jäädä saamatta
 
Liittynyt
13.03.2017
Viestejä
315
Oli Elisalta 200mb 19.90e liittymä ja vaihdoin se moille. Elisalta tuli tekstiviesti, että mistä numerosta voi pyyrää tarjousta. Aika suoraan tarjos aiemmin mainitun 8.90e 100mb rajaton ja puh/txt käytön mukaan. Olis ottanut palvelumaksua 5.90e, mutta sanoin, että ota vaan se maksu pois, niin ottihan se. Omalta osalta laskut tippuu puolella 19.90 hinnasta ja onhan tuo rajaton data mukavempi kuin moilla, vaikka aika hyvin 6gt sisällä pysyny datan käyttö wifin ansiosta.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Kyllä ja myös reissussa käytän hotspottina. Vitonen kuussa on ihan pennosia, kerta viiskymppisiakin tippuu taskusta, kun aivastaa.
No sitten saisit samaan hintaan 100 megaa lisää?

DNA Super 4G Rajaton
  • Netin maksiminopeus300 Mbit/s
  • NettiRAJATON SUOMESSSA, POHJOLASSA JA BALTIASSA
  • Puhelut + viestitRAJATON
  • EU-data22 Gt/kk
19,90 €/kk/24 kk
Jatkossa 39,90 €/kk. Ei määräaikaa. Avausmaksu 4,90 €
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 135
Telian ständillä tänään näin kyltin ”Netti kotiin tai mukaan 10€” tjsp, mutta enpä tarkistanut mitä se oikeasti sisältää. Tietoa?
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
2 507
Toi telian 20M rajaton vois olla ihan jees. Moi nyt 9€/kk mut puheluiden vuoks menee 15€/kk melkeen aina. Ja pitää ressata puheluiden määrää ja dataa.

60€/v lisää, niin sais dna:lta 300-megasen, mut mitä mä sillä sit..
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 338
Viestejä
4 198 520
Jäsenet
70 892
Uusin jäsen
hysteri

Hinta.fi

Ylös Bottom