Liittymät

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 210
Useaan otteeseen se on täällä jo sanottu, että vaikka menet tuonne: Elisa - Verkkokauppa
Kokeile josko saisit tarjouksen suoraan jos olet jo Moin asiakas.
Oikeassa alakulmassa on puhekupla ikoni, josta aukeaa chat, joskus pomppaa ihan automaattisesti auki.

Kaikenmaailman mainosten/skriptien esto addonit sun muut voi haitata tuon chatin toimintaa, eli ne pois päältä...
DuckDuckGo ja addblock piilotti koko puhekuplan. Edgellä pelittää, kiitoksia.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 283
Onko tämä täällä paljon puhuttu Elisan 5,9 euron liittymä siis "Tarkka perus" jossa 1mbps nopeus?
Kyllä se ihan on "Saunalahti Tarkka 100M" nimellä, eli vauhtia riittää...

Ok. Onko tämä joku kilpailuttajille räätälöity liittymä, kun ei löydy elisan sivulta tietoa tästä 100M versiosta?
Kyllä ny vähän voisi nähdä vaivaa ja lukea taaksepäin, koska asiasta on käyty keskustelua jo pitkään...
Moin asiakkaille kohdistettu tarjous, joko käyttää tuota tarjoussivua (jos oisit edes sen edellisen viestin lukassu ennen sun ensimmäistä viestiä), jos ei irtoa, niin sitten chattiin kyselee.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 210
Sieltähän se tarkka napsahti 24kk 5,9€, mutta vain uuteen moin numeroon. Siirtymässä olevaa ei pystytty vielä siirtämään mutta tuli ohjeet että siirron jälkeen sitten "sen hetkisellä kampanjalla".
Tosin elisan winback ihmiset soittelee vielä tänään niin katsotaan jos siellä olisivat kivalla päällä, aika nopsaan laittoivat tällä kertaa viestiä tulemaan siirron alettua.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
532
Sieltähän se tarkka napsahti 24kk 5,9€, mutta vain uuteen moin numeroon. Siirtymässä olevaa ei pystytty vielä siirtämään mutta tuli ohjeet että siirron jälkeen sitten "sen hetkisellä kampanjalla".
Tosin elisan winback ihmiset soittelee vielä tänään niin katsotaan jos siellä olisivat kivalla päällä, aika nopsaan laittoivat tällä kertaa viestiä tulemaan siirron alettua.
Hyvällä tuurilla voivat antaa sen 5.90€, mutta suht epätodennäköistä. Kaverilleni juuri soitettiin winback puhelu, tuli vain paskaa :D Myös saattavat yrittää kusettaa sillä 8.90€ liittymällä ja sanoa että ei enää saa 5.90 liittymiä. Siihen ei kannata haksahtaa, vaan odottaa että numero on siirtynyt MOI:lle ja ottaa se 5.90€ liittymä.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 210
Hyvällä tuurilla voivat antaa sen 5.90€, mutta suht epätodennäköistä. Kaverilleni juuri soitettiin winback puhelu, tuli vain paskaa :D Myös saattavat yrittää kusettaa sillä 8.90€ liittymällä ja sanoa että ei enää saa 5.90 liittymiä. Siihen ei kannata haksahtaa, vaan odottaa että numero on siirtynyt MOI:lle ja ottaa se 5.90€ liittymä.
Voi olla hiukan hankalaa väittää pokkana että tarjous olisi ohi, sen tunnin aikana kun edeltävä liittymä juuri sai tarjouksen ;)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 217
Varmistellaan, tuo 5,9€ liittymä ei ole määräaikainen kuluttajan näkökulmasta? (ei tainnut mikään operaattori enää tarjota määräaikaisia..?)
Jos sitä ottaisi uuden Moi:n, siirtäisi sen ensin Elisalle ja jos ei numeronsiirto kerkeä DNA -> Moi, niin sitten jättää vain tuon uuden käyttöön.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 870
Tänään lähti DNA:lta Moille numeronsiirto käyntiin. Voi olla etten ehdi enää tuohon Tarkka liittymän tarjoukseen, mutta johonki on vaihdettava jos mielii edes winbackia.

Edit. Paitsi tosiaan DNA omistaa Moin, eli ei taida mitään tarjouksia sadella :D
Kesällä ei tuttu ainakaan saanut vastatarjousta kun vaihtoi DNA:lta Moille. Kiva kuulla saatko itse winbackiä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 283
Varmistellaan, tuo 5,9€ liittymä ei ole määräaikainen kuluttajan näkökulmasta? (ei tainnut mikään operaattori enää tarjota määräaikaisia..?)
Jos sitä ottaisi uuden Moi:n, siirtäisi sen ensin Elisalle ja jos ei numeronsiirto kerkeä DNA -> Moi, niin sitten jättää vain tuon uuden käyttöön.
DNA taitaa edelleen tarjota usein määräaikaisia sopimuksia, myöskin Telia on niitä tarjonnut (yleensä jotain paketteja), Elisalla en ole nähnyt määräaikais soppareita ikinä itse, eli kyllä sitä edelleen kannattaa tarkistaa asia ennen sopimuksen hyväksymistä. Mutta tosiaan tämä Tarkka liittymä ei ole määräaikainen...

Ja kyllähän tuo näyttäisi, että uuden Moi liittymän avaamalla, saa edelleen tuota Tarkka tarjousta, mutta kannattaa huomioida, että tuossa tapauksessa numero muuttuu. Eli miten tärkeää sulle on numeron säilyminen (onko käytössä WhatsApp sun muut palvelut, jotka sidottuja vanhaan numeroon esimerkiksi).
 
Liittynyt
14.04.2017
Viestejä
47
Ja kyllähän tuo näyttäisi, että uuden Moi liittymän avaamalla, saa edelleen tuota Tarkka tarjousta, mutta kannattaa huomioida, että tuossa tapauksessa numero muuttuu. Eli miten tärkeää sulle on numeron säilyminen (onko käytössä WhatsApp sun muut palvelut, jotka sidottuja vanhaan numeroon esimerkiksi).
Kuinka pian avaamisen jälkeen voisi koettaa tuota tarkka-tarjousta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 217
Ja kyllähän tuo näyttäisi, että uuden Moi liittymän avaamalla, saa edelleen tuota Tarkka tarjousta, mutta kannattaa huomioida, että tuossa tapauksessa numero muuttuu. Eli miten tärkeää sulle on numeron säilyminen (onko käytössä WhatsApp sun muut palvelut, jotka sidottuja vanhaan numeroon esimerkiksi).
Ei tuolla numerolla ole niin hirveästi väliä, juniorin käytössä.
WhatsApp tilin numeron pystyy vaihtamaan ilman menetyksiä, mutta pitääpä muutkin palvelut käydä läpi mitä sattuu olemaan käytössä.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
532
Voi olla hiukan hankalaa väittää pokkana että tarjous olisi ohi, sen tunnin aikana kun edeltävä liittymä juuri sai tarjouksen ;)
Aspa voi alkaa väittää ja tarinoimaan mitä vaan :think: Kyllähän nuo aspat on tunnettuja niiden kusetuksistaan, esim Elisalta joskus yritetty myydä nopeempaa nettiä koska juuri sinun talossasi jotain ongelmia netin kaa tms. Myös DNA:n aspa yritti myydä 25€ kaapelinettiä vaikka saman sai nettikaupasta hintaan 20€ ja modeemin ilmaiseksi. Sitten kun kysyin, että miten nettikaupassa on halvempaa, niin väitti että se on vain uusille asiakkaille :D No tilasin sen nopeamman netin ongelmitta sitten netistä.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 283
Kuinka pian avaamisen jälkeen voisi koettaa tuota tarkka-tarjousta?
Itse odotin vuorokauden, mutta näyttäisi ny parin raportin mukaan onnistuvan lähes välittömästi maksun jälkeen, itse oletin että järjestelmät joutuu taustalla tekemään vähän töitä, mutta liekkö sitten välittömästi varaa tuon numeron Moilla avatuksi (niin, että se näkyy Elisallekin aktiivisena, että voivat siirron aktivoida). Kokeile ja kerro kokemukset, varmasti muitakin kiinnostuneita edelleen...
 
Liittynyt
14.04.2017
Viestejä
47
Itse odotin vuorokauden, mutta näyttäisi ny parin raportin mukaan onnistuvan lähes välittömästi maksun jälkeen, itse oletin että järjestelmät joutuu taustalla tekemään vähän töitä, mutta liekkö sitten välittömästi varaa tuon numeron Moilla avatuksi (niin, että se näkyy Elisallekin aktiivisena, että voivat siirron aktivoida). Kokeile ja kerro kokemukset, varmasti muitakin kiinnostuneita edelleen...
klo 15.13 tuli Moilta vahvistuspostia ja toinen posti vielä laskusta, ei ainakaan vielä äsken (n. 16.15) tullut kuin 21,90 hintainen Tarkka-tarjous Elisalta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 283
klo 15.13 tuli Moilta vahvistuspostia ja toinen posti vielä laskusta, ei ainakaan vielä äsken (n. 16.15) tullut kuin 21,90 hintainen Tarkka-tarjous Elisalta.
Juuh, ei sieltä web sivulta sitä saakkaan (taitaa vaan vanhat Moin asiakkaat saada suoraan), vaan klikkaa sitä puhekuplaa oikeasta alakulmasta ja sanot, että sulla on Moin liittymä ja kuulit tovereilta että siihen saa tuota 5,90e/kk Tarkka 24kk liittymä sopimusta. Ei se lomake minullekaan edes vuorokauden jälkeen tarjonnu ku tuota kallista kanssa, mutta chat sitten samantein anto tuon 5,90e, eli joudut sen verta sosiaaliseen kanssakäymiseen :)
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
532
Itse odotin vuorokauden, mutta näyttäisi ny parin raportin mukaan onnistuvan lähes välittömästi maksun jälkeen, itse oletin että järjestelmät joutuu taustalla tekemään vähän töitä, mutta liekkö sitten välittömästi varaa tuon numeron Moilla avatuksi (niin, että se näkyy Elisallekin aktiivisena, että voivat siirron aktivoida). Kokeile ja kerro kokemukset, varmasti muitakin kiinnostuneita edelleen...
Tai sitten se lista miltä valitaan uusi numero MOI:n sivuilta on jo niiden numeroita jotka näkyvät jo jossain "järjestelmässä" mutta ovat vain MOI:lla tyhjänpanttina kunnes joku ottaa nimelleen ne tms. Suht pieni lista kuitenkin MOI:lla.

klo 15.13 tuli Moilta vahvistuspostia ja toinen posti vielä laskusta, ei ainakaan vielä äsken (n. 16.15) tullut kuin 21,90 hintainen Tarkka-tarjous Elisalta.
Kuten sanottu jo, niin adblocker pois käytöstä ja Elisan sivuilta aspa chattiin laitat että haluat ottaa MOI-asiakkaille saamasi 5.90€ Saunalahti Tarkka 100M tarjouksen.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 289
Minkälaisia jatkotarjouksia olette saaneet Elisan halpoihin liittymiin? Itsellä nyt Huoleton 50M 9,9e, jonka hinta päätyy vuoden vaihteessa. Lähinnä mietin, että kannattaako odottaa jatkotarjousta vai kikkailla winbackien kanssa.
Siirto Moi:lle, soittavat pian vastatarjouksella ja saat ainakin 12kk 5,90€/kk 100M Tarkan. Tai sitten uusi numero Moilta ja 24kk 100M Tarkka. Siinäpä ne halvat vaihtoehdot.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
169
Minulla on 5 moi-liittymää, hinnannousu 180€/vuosi, vituttaa. En tarvitse sitä lisädataa niihin. Yhden irtisanoin jo
Mikä olis halpa puheliittymä? Elisan huijarit ei tule kysymykseen. Sen olen itselleni luvannut.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Maksut menee luottokortilta. Hyvitys tapahtuu siis miten. Elisalta tulikin kortti jo postissa ja siirto sitten torstaina puolenpäivän tietämillä.

Minulla on 5 moi-liittymää, hinnannousu 180€/vuosi, vituttaa. En tarvitse sitä lisädataa niihin. Yhden irtisanoin jo
Mikä olis halpa puheliittymä? Elisan huijarit ei tule kysymykseen. Sen olen itselleni luvannut.
Tätä ketjua vilkuilemalla olisit löytänyt vastauksen. Mutta tämän itse olin tilata kunnes tartuin Elisan huijareiden tarjoukseen.

 
Liittynyt
02.02.2017
Viestejä
1 703
Sain äsken myös Moin tilalle 100M Tarkan 5,90e/kk 24kk diilillä. Chatin asiakaspalvelu ei saanut tarjousta annettua, mutta hän yhdisti verkkokaupan puolelle ja asia hoitui samassa keskustelussa. Avausmaksu 5,90e. Postikulut kotia olisi ollut myös 5,90e, mutta tilasin maksutta lähimyymälään. 5,90e yhden kortin postittamisesta on minun mielestä liikaa. Sais kuulua avausmaksuun.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Sain äsken myös Moin tilalle 100M Tarkan 5,90e/kk 24kk diilillä. Chatin asiakaspalvelu ei saanut tarjousta annettua, mutta hän yhdisti verkkokaupan puolelle ja asia hoitui samassa keskustelussa. Avausmaksu 5,90e. Postikulut kotia olisi ollut myös 5,90e, mutta tilasin maksutta lähimyymälään. 5,90e yhden kortin postittamisesta on minun mielestä liikaa. Sais kuulua avausmaksuun.
Itselle tuli illmaitteeksi. Mutta eikö näiden kirjeiden postitukset ole jotain viisi euroa laaki muutenkin siis firmoille.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 283
Sain äsken myös Moin tilalle 100M Tarkan 5,90e/kk 24kk diilillä. Chatin asiakaspalvelu ei saanut tarjousta annettua, mutta hän yhdisti verkkokaupan puolelle ja asia hoitui samassa keskustelussa. Avausmaksu 5,90e. Postikulut kotia olisi ollut myös 5,90e, mutta tilasin maksutta lähimyymälään. 5,90e yhden kortin postittamisesta on minun mielestä liikaa. Sais kuulua avausmaksuun.
Juuh, tuolla Elisalla on siitä hauska, että jos olet kirjautunut OmaElisaan, niin se chat on silloin asiakaspalvelun ja sieltä ne eivät niin hanakasti noita tarjouksia anna. Eli kannattaa käyttää joko Ingocnito -tilaa, taikka käyttää jotain toista selainta, ja menee tuonne tarjous sivulle ja avaa myyntipuolen chatin.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 254
Itse odotin vuorokauden, mutta näyttäisi ny parin raportin mukaan onnistuvan lähes välittömästi maksun jälkeen, itse oletin että järjestelmät joutuu taustalla tekemään vähän töitä, mutta liekkö sitten välittömästi varaa tuon numeron Moilla avatuksi (niin, että se näkyy Elisallekin aktiivisena, että voivat siirron aktivoida). Kokeile ja kerro kokemukset, varmasti muitakin kiinnostuneita edelleen...
Kun kyse on uudesta Moi-numerosta, niin ei se näy mitenkään Elisan järjestelmissä aktiivisena tai ei-aktiivisena, koska kyse on DNA:n omasta numeroavaruudesta (jolloin sille ei tarvita mitään Elisan nähtävillä olevaa reititystietoa Numpacin master-järjestelmässä). Jos siirrettävä numero ei olisi aktiivinen, se ilmenisi Elisalle vasta siinä vaiheessa kun sitä koskeva siirtopyyntö lähtee Numpacin kautta Moille ja Moi lähettää siihen vastauksen.

Siirrettyjen numeroiden osalta tilanne on toinen: niillä on olemassa Numpacin master-järjestelmän välittämä reititystieto, jonka Elisa toki näkee (jotta pystyy ohjaamaan puhelut perille). Siitä Elisa pystyy näkemään, onko numero aktiivisena Moilla.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
1 376
Minulla on 5 moi-liittymää, hinnannousu 180€/vuosi, vituttaa. En tarvitse sitä lisädataa niihin. Yhden irtisanoin jo
Mikä olis halpa puheliittymä? Elisan huijarit ei tule kysymykseen. Sen olen itselleni luvannut.
Saunalahden prepaid oli halvin "puheliittymä" kun viimeksi katsoin (ei kk maksua, saa pitää numeron). Toki jos mobiilidataa tarvitsee usein niin tulee kalliiksi
 

Juffex

Kinostaja
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
779
- Ole Elisaan yhteydessä alle kaksi viikkoa sitten ja kysele 4G mobiililaajakaistaa kotiin. Saa 16,90€/kk 12kk tarjouksen eikä kirveelläkään halvempaa.
- Käy tänään postilaatikolla. Lue tarjouskirje jossa sama 100M 4G mobiililaajakaista 9,90€/kk 24kk.
- Soita Elisalle. Luvataan vaihtaa siihen ja lähettää uusi kortti kun nykyistä liittymää ei voi lennosta päivittää. Lisäksi minun pitää itse päättää vanha sopimus, koska he eivät kuulema voi. Ja vanhan sopparin tila on "Sopimusehtojemme mukaisesti voit päättää sopimuksen aikaisintaan 14 vrk kuluttua tilauksesta." ja täten en voi sitä vielä päättää.

Ristus mitä hommaa välillä.

Lisäksi ihmetyttää kun DNA:lla pystyttiin lennosta vaihtamaan liittymätyyppiä ja nopeutta eikä tarvinut korttia vaihtaa. Modeemi kivasti 4m tolpannokassa katolla. :kahvi:

No nyt on 5,9€ Tarkka 24 ja 9,9€ 24kk mobiililaajakaista liittyminä, mutta kyllä tarvittiin useampi yhteydenotto Elisaan.

Tässä siis aikaisempi kirjoitus tuohon Tarkkaan liittyen:

Tännekkin tarjottiin suorilta 5,9€ Tarkkaa kun chatistä kysyin. Viime viikolla puhuin kahdesti eri asiakaspalvelijan kanssa eikä alle 21,9€/kk liittymää saanut mitenkään vaikka useita kertoja koitin tivata molemmilta. Ja nyt sitten suorilta :sholiday:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 210
Aspa voi alkaa väittää ja tarinoimaan mitä vaan :think: Kyllähän nuo aspat on tunnettuja niiden kusetuksistaan, esim Elisalta joskus yritetty myydä nopeempaa nettiä koska juuri sinun talossasi jotain ongelmia netin kaa tms. Myös DNA:n aspa yritti myydä 25€ kaapelinettiä vaikka saman sai nettikaupasta hintaan 20€ ja modeemin ilmaiseksi. Sitten kun kysyin, että miten nettikaupassa on halvempaa, niin väitti että se on vain uusille asiakkaille :D No tilasin sen nopeamman netin ongelmitta sitten netistä.
Aspa tosiaan sanoi ettei voi antaa tuota tuntia aiemmin voimassa ollutta tarjousta, mutta sen voisi antaa 8,9€ hintaan, johon vastasin ei ja lopetettiin puhelu. Kunhan on siirtynyt niin sitten chatista 5,9€.
 
Liittynyt
23.01.2019
Viestejä
101
Mulla on päättymässä 01.2021 Moi-winbackina saatu Tarkka Premium 4.90€/kk, kerkeääköhän vielä kierrättää numeron Elisa -> Moi -> Elisa, jos saisi 5,90€ hintaan jatkettua vielä 24kk eteenpäin.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
532
Mulla on päättymässä 01.2021 Moi-winbackina saatu Tarkka Premium 4.90€/kk, kerkeääköhän vielä kierrättää numeron Elisa -> Moi -> Elisa, jos saisi 5,90€ hintaan jatkettua vielä 24kk eteenpäin.
Jos tänään laitat nro siirron MOI:lle niin todennäköisesti kerkeät.
Siksi koska aspa vaati moi-numeron per tarkka. Ei ollut kuin yksi moi-numero. En sitten tiedä oliko tämä vain aspalaisen oma päähänpisto.
Niitähän moi-numeroitahan saa MOI:n netti sivuilta vaikka 10 :D
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 121
Siksi koska aspa vaati moi-numeron per tarkka. Ei ollut kuin yksi moi-numero. En sitten tiedä oliko tämä vain aspalaisen oma päähänpisto.
Sen voisi kiertää tilaamalla ensin Moilta uuden numeron. Mutta 9,90 € on kyllä ihan hyvä hinta.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
342
Siirto Moi:lle, soittavat pian vastatarjouksella ja saat ainakin 12kk 5,90€/kk 100M Tarkan. Tai sitten uusi numero Moilta ja 24kk 100M Tarkka. Siinäpä ne halvat vaihtoehdot.
Soittivat Elisalta vastatarjousta, sama hinta oli tarjota kuin tällä hetkellä 16.9e/kk rajaton. Annetaampa mennä Moille ja katsellaan sitten uudestaan. Varmaan Moi siltikin edullisempi, kun puheluita ei käytännössä tule ja hurjat 8gb mennyt dataa viime kuukausina joka Elisan myyjän mielestä oli aivan liikaa ettei voi antaa Tarkkaa 5.90e/kk.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Soittivat Elisalta vastatarjousta, sama hinta oli tarjota kuin tällä hetkellä 16.9e/kk rajaton. Annetaampa mennä Moille ja katsellaan sitten uudestaan. Varmaan Moi siltikin edullisempi, kun puheluita ei käytännössä tule ja hurjat 8gb mennyt dataa viime kuukausina joka Elisan myyjän mielestä oli aivan liikaa ettei voi antaa Tarkkaa 5.90e/kk.
AIjaa, no hyvä tietää jatkoa ajatellen. Ajattelin että ei ole nyt väliä kuinka paljon tuota dataa tulee käytettyä.
 

Maickkeli

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
117
Mulla on päättymässä 01.2021 Moi-winbackina saatu Tarkka Premium 4.90€/kk, kerkeääköhän vielä kierrättää numeron Elisa -> Moi -> Elisa, jos saisi 5,90€ hintaan jatkettua vielä 24kk eteenpäin.
Laitoin liittymän siirtymään Moille viime torstaina ja tänään tuli tekstari, että liittymän siirtyy 13.10., joten viikon päästä pääsen itse kalastelemaan tuota 5,90€ liittymää. Saa nähdä, vieläkö silloin irtoaa chatista tuota vai joko on vedetty jarrukahvasta Elisalla. Joku chatin asiakaspalvelija kehotti aika suoraan viemään sen numeronsiirron Moille loppuun ja sen jälkeen ottamaan uudestaan chatin kautta yhteyttä...

Siitäkin taisi liikkua useampaa tarinaa, että kauanko tuo tarjous Moi liittymiin on voimassa. Vaihteli vissiin välillä "muutama päivä" ja 11.10. tai 18.10. päättyvänä.

Eli summa summarum, saattaa olla, että kerkiät, jos tuo 18.10. päivä pitää paikkaansa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 283
Noh, taas tuli kikkailtua koko rahan edestä näiden liittymien kanssa, nappasin vielä yhden Tarkan tuossa, pari tuntia sitten avasin Moi liittymän ja hetki sitten chatista tuo Tarkka tarjous. Ny on taas tarpeeksi edullisia liittymiä laitteisiin parin vuoden ajaksi, nuo parit vanhat voikin sitten sulkea hyvin mielin, vaikka onkin jäljellä se 5kk vielä edellistä 5,90e Tarkka sopparia. Koska omalla kohdalla noissa liittymissä ei ole numerolla väliä, niin helpommin selvis avaamalla uudet Moi liittymät ja ne siirtämällä sitten Elisalle tarjoushintaan, ei tarvii mitään vanhojen numeronsiirtoja niiden osalta odotella...

Hauskana sivuhuomiona, tämä myyjä ei suostunut ilmaisiin toimituksiin kortin osalta, joten valitsin sitten noudon lähiliikkeestä, edellinen tarjos suoraan 0e kotia.

Kaikenkaikkiaan, onhan tästä jonkinverran vaivaa, mutta säästöt vuodessa lähentelee 100e verrattuna muihin halvimpiin liittymähintoihin omalla kohdalla. (Ennakoin, että nuo vanhat 5,90e Tarkat, jotka on loppumassa ensivuoden alussa, nousisi tuohon 8,90e/kk, mitä jo on ehdoteltu Elisan puolelta vanhoille asiakkaille)
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
470
Yritin hetki sitten avaamaani Moin liittymään siirtoa Tarkkaan aspan chatissa, mutta asiakaspalvelija alkoi kyselemään olenko Elisan asiakas jo ennestään ja kyseli myös osoitetta sekä Hetun loppuosaa yms jolla olisi asiakkuuden varmistanut. Täytyi poistua chatista ja yrittää kysyä eri henkilöltä :D

Ei kai tuo nyt voi siihen sitten kaatua kun mulla on tosiaan muita liittymiä jo Elisalla?

Tarkoituksena irtisanoa jo tilattu 100 M mobiililaajakaista jonka hinta 12,90€/kk ja Moi -> Tarkka 100 M tulee tämän korvaamaan.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 283
Yritin hetki sitten avaamaani Moin liittymään siirtoa Tarkkaan aspan chatissa, mutta asiakaspalvelija alkoi kyselemään olenko Elisan asiakas jo ennestään ja myös Hetun loppuosaa yms jolla olisi asiakkuuden varmistanut. Täytyi poistua chatista ja yrittää kysyä eri henkilöltä :D
Itse ainakin aloitan suoraan sanomalla ensimmäisessä viestissä, että minulla on Moin liittymä ja kuulin että niihin saa nyt 5,90e/kk Tarkka 24kk liittymäsopimus tarjouksen heiltä. Sen jälkeen ovat kysyneet numeroa, jonka haluan siirtää (tarkistavat oikeallisuuden), sitten kysyvät HETUN ja näkevät että olen Elisan asiakas, mutta kysyneet että lisätäänkö tuonne samaan laskutukseen tämä uusi liittymä.

Katso, ettet ole kirjautuneena OmaElisaan, kun menet tuonne chattiin, siellä on eri palvelu silloin. Mene vaikka toisella selaimella taikka käytä Ingocnito -tilaa, että saat myyntipuolen chatin (itse olen aina mennyt tuonne Etu tarjoussivulle ja sieltä avannut sen chatin).
Näin olen onnistuneesti saanut useamman liittymän jo otettua :D
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Katso, ettet ole kirjautuneena OmaElisaan, kun menet tuonne chattiin, siellä on eri palvelu silloin. Mene vaikka toisella selaimella taikka käytä Ingocnito -tilaa, että saat myyntipuolen chatin (itse olen aina mennyt tuonne Etu tarjoussivulle ja sieltä avannut sen chatin).
Näin olen onnistuneesti saanut useamman liittymän jo otettua :D
Mitä tekemistä eri selaimen vaihdolla ja kirjautumisena Elisan sivuille on keskenään. Miksi siellä pitää olla kirjautuneena ylipäätään, siis jos ei ole jostain syystä PITÄNYT sinen kirjautua.
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
470
Itse ainakin aloitan suoraan sanomalla ensimmäisessä viestissä, että minulla on Moin liittymä ja kuulin että niihin saa nyt 5,90e/kk Tarkka 24kk liittymäsopimus tarjouksen heiltä. Sen jälkeen ovat kysyneet numeroa, jonka haluan siirtää (tarkistavat oikeallisuuden), sitten kysyvät HETUN ja näkevät että olen Elisan asiakas, mutta kysyneet että lisätäänkö tuonne samaan laskutukseen tämä uusi liittymä.

Katso, ettet ole kirjautuneena OmaElisaan, kun menet tuonne chattiin, siellä on eri palvelu silloin. Mene vaikka toisella selaimella taikka käytä Ingocnito -tilaa, että saat myyntipuolen chatin (itse olen aina mennyt tuonne Etu tarjoussivulle ja sieltä avannut sen chatin).
Näin olen onnistuneesti saanut useamman liittymän jo otettua :D
Kiitos vinkeistä! Näillä lähdin nyt jatkamaan.
Toisella yrityksellä kirjautumatta tarjosivat Huoleton 100M 16,90€/kk 24 kk ajaksi.

Edit: sitten alkoi kirjautumattomana chatissa puhua vielä jostain 19,90€/ kk Tarkka tarjoushinnasta. Kun aikani vänkäsin kuulleeni 5,90€/kk hinnasta niin löytyi tuokin tarjous.

E: ja tilattu, otin kotiintuotuna. En vaan jaksa alkaa säätämään ylimäärästä Elisa myymälässä, mun tuurilla joku menee kuitenkin pieleen ja saa vielä vääntää myyjien kanssa tästä tarjouksesta tms.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 355
Laitoin liittymän siirtymään Moille viime torstaina ja tänään tuli tekstari, että liittymän siirtyy 13.10.
No perhana, itse laitoin viime keskiviikkona ja mitään ei ole moin automaattisen tilausvahvistuksen jälkeen kuulunut, ei moilta eikä elisalta. Sen uuden moi-liittymän jonka jo sain 5,90e-liittymäksi elisalle, sen arvioitu siirtoaika oli ensin 7.10. mutta nyt se on kaikessa hiljaisuudessa vaihtunut 12.10. Hidasta on. Ruuhkaa?
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 254
Yritin hetki sitten avaamaani Moin liittymään siirtoa Tarkkaan aspan chatissa, mutta asiakaspalvelija alkoi kyselemään olenko Elisan asiakas jo ennestään ja kyseli myös osoitetta sekä Hetun loppuosaa yms jolla olisi asiakkuuden varmistanut. Täytyi poistua chatista ja yrittää kysyä eri henkilöltä :D
Ajattelit siirtää liittymän kertomatta kuka olet? :)

Et sinä sitä liittymää pysty siirtämään ilman tunnistautumista, eli ihan turhaan katkaisit chatin.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 283
Mitä tekemistä eri selaimen vaihdolla ja kirjautumisena Elisan sivuille on keskenään. Miksi siellä pitää olla kirjautuneena ylipäätään, siis jos ei ole jostain syystä PITÄNYT sinen kirjautua.
On saanut lukea, että jotkut kun ovat olleet kirjautuneena OmaElisaan, kun menneet tätä tarjousta kysymään, niin siellä on silloin asiakaspalvelu chat nappulan takana. Jotkut kun käyttää automaattisia kirjautumisia, taikka unohtanut että on kirjautunut tuonne sisälle, kun alkaneet siirtoa pyytämään. Näitä ny vaan voi vahingossa tapahtua, siksi suosittelen menemään jollain toisella selaimella, taikka Ingocnito -tilassa, että aukeaa se myyntichat, joilla sitten tuo tarjous tuntuu löytyvän samantein (tuo asiakaspalvelun chat pyytää ottamaan yhteyttä myyntipuoleen, näin kävi kerran omallakin kohdalla).

Sen uuden moi-liittymän jonka jo sain 5,90e-liittymäksi elisalle, sen arvioitu siirtoaika oli ensin 7.10. mutta nyt se on kaikessa hiljaisuudessa vaihtunut 12.10. Hidasta on. Ruuhkaa?
Nyt kun mainitsit, niin itsekin huomasin, että noiden siirtojen päivämääriä on kasvatettu omallakin kohdalla. Ennen näytti 9.10, nyt oli muuttunut 13.10, olisiko muka niin paljon ihmiset nyt siirtämässä liittymiä Moin hinnan korotuksen johdosta, että alkaa systeemitkin täyttyä operaatioista...
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 210
Ajattelit siirtää liittymän kertomatta kuka olet? :)

Et sinä sitä liittymää pysty siirtämään ilman tunnistautumista, eli ihan turhaan katkaisit chatin.
Itse otin chatista lupauksen 5,9€ hinnasta ennen nimen tai numeron kertomista. Ekassa lauseessa sanoin että haluan siirtää moi liittymän 24kk 5.9€ tarkkaan, kun sain vastauksen että onnistuu niin annoin tiedot.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Itse otin chatista lupauksen 5,9€ hinnasta ennen nimen tai numeron kertomista. Ekassa lauseessa sanoin että haluan siirtää moi liittymän 24kk 5.9€ tarkkaan, kun sain vastauksen että onnistuu niin annoin tiedot.
Näin se meni itselläkin. Ja tosiaan pelkässä chatissä kaikki tiedot hetuista ja osoitteista lähtien. Ei ilmeisesti ollut valmiina Elisalla.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
169
Kävin elisan chatissa ja kysyin mitä olis tarjota Moi-asiakaalle, Yli-innokas myyjä lupas kuun taivaalta ja olisi pitänyt kertoa kaikki tiedot, kerroin numeron ja 5,90€ tarjous tuli. En tarttunut, kun Elisa pettää aina ja pyhästi vannonut etten ikinä enää lankea.
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 289
Mulla on päättymässä 01.2021 Moi-winbackina saatu Tarkka Premium 4.90€/kk, kerkeääköhän vielä kierrättää numeron Elisa -> Moi -> Elisa, jos saisi 5,90€ hintaan jatkettua vielä 24kk eteenpäin.
12kk taidat saada max, kuten itsekin.
 
Liittynyt
14.04.2017
Viestejä
47
Ei pitäis kyllä kehua saaneensa ;) mutta kun sain Elisalta tuon Tarkka liittymän! (24 kk 5,90€)
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 903
Viestejä
4 239 846
Jäsenet
71 280
Uusin jäsen
atteh

Hinta.fi

Ylös Bottom