Liittymät

Liittynyt
13.01.2018
Viestejä
195
Itse nykyisenä Elisan asiakkaana kokeilin chättiä, kun loppuu ens kuussa nuo nykyiset tarjoukset liittymistäni niin kertoi, että heillä on erikseen tämä "soittoryhmä" joka hoitaa nykyisien asikkaiden jatkosopparit. Itsellä nyt Elisan kautta Saunalahti Huoleton Premium, Elisa Viihde, 2x Saunalahti Mobiililaajakaista 4G Super.

Tiistaille vasta sai ajan varattua.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
83
Onko kellee tullu tuota ihan korttia kotiin asti? Siinä kuulemma joku kampanjakoodi, löytyskö keltää?
 
Liittynyt
01.05.2019
Viestejä
438
Www.elisa.fi/nettietu tarjosi mulle nyt Mobiililaajakaistan 12,90€/kk 12 kk ajaksi (ei määräaikaa). Ilmeisesti vain Elisan asiakkaille. Tarjous voimassa 30.9.2020 asti. Avausmaksu 4,90€. Täytynee tarttua tähä ja vaihtaa vuoden päästä sitten vaikka Moille. Mun tuurilla eivät kuitenkaan anna 5,90€/kk Tarkkaa varsinkaan ekalla yrityksellä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.02.2017
Viestejä
127
Www.elisa.fi/nettietu tarjosi mulle nyt Mobiililaajakaistan 12,90€/kk 12 kk ajaksi (ei määräaikaa). Ilmeisesti vain Elisan asiakkaille. Tarjous voimassa 30.9.2020 asti. Avausmaksu 4,90€. Täytynee tarttua tähä ja vaihtaa vuoden päästä sitten vaikka Moille. Mun tuurilla eivät kuitenkaan anna 5,90€/kk Tarkkaa varsinkaan ekalla yrityksellä.
Piti ihan mielenkiinnosta kurkata tämä salainen "tarjous", joka oli 16,90€/kk (4G mobiililaajakaista 100M). Sinällään koomista, että meillä on jo nyt tuo liittymä Elisalta 9,90€/kk hintaan ;) .
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
23
Elisan Huoleton 50M 9,90€/kk tarjous osin loppunut/loppumassa perheen useammasta liittymästä. Kaikille tuli automaaginen jatkotarjous samasta liittymästä 11,90€/kk 12kk. Otin eli en tee mitään kun 2€/kk nousun kestän tämän hyödyllisen palstan ansiosta. Kiitokset teille tietojen jakamisesta!
 

Kamikaze

Incoming
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
426
Muksun moi-liittymälle sain juuri äsken tuon tarkka 5,9€/kk tarjouksen. Mainoskorttia ei kuitenkaan itselle ole tullut ja sanoikin että tuo on tarkoitettu lähinnä kortin saaneille.
 
Liittynyt
13.06.2017
Viestejä
40
Tänne tuli myös tänään Tarkka 100M 5,9€/kk 24kk, ensin kysyin avoimemmin Chatista tarjouksista Moi:n asiakkaalle niin ei tullut mitään. Koitin myöhemmin uusiks ja mainitsin suoraan että "kaveri" saanut tälläisen tarjouksen niin olikin saatavilla myös itselle.
Liittymän kilpailutus jatkuu, soitto Moi:lta ja vastatarjouksena Rajaton Turbo 300M 6€/kk 12kk jos jään asiakkaaksi. Olihan siinä myös jotain muuta hömpötystä paremmista soittojen hinnoista ja rajoista kuin elisalla mutta ei saanut pidemmälle kuin vuodeksi josta miinusta. Samat kampanjat kulma pyörinyt jo vuosia joten saa kilpailuttaa taas vuoden päästä, mennään tällä nyt toistaiseksi kun ihan hyvin pelittänyt tuo Moin liittymä ja Elisalla olisi tullut joku 5€ aktivointi maksu niin ei toi 0,1€ hintaerokaan vaikuta.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
408
Puolison Elisa-liittymän numerosiirto Moille > Pitikö tuo Moi -liittymä aktivoida ennen kuin voi soittaa tonne Elisan myyntipalveluun?

*Ei voi muistaa*
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217
Moi mobiili sitten yhtäkkiä nostanutkin liittymän hinnan 6e -> 9e :)
Mielenkiinnolla jään odottamaan, miten meinaavat vanhojen liitymien kanssa toimia!


Nostettu data rajaa 4Gb -> 6Gb per kk ainakin...

Ja ainakin vielä minulle näkyy tuossa sivun otsikkona 6e hinta :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217
Ovat samalla tuoneet näköjään 5G yhteydet listoilleen myös, ja siinä sivussa sitten nostaneet hintojaan 33% tuolle perusliittymälle.


Ovat jo lisänneet hauskasti Asiakaspalveluun kohdan:
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 224
Moi mobiili sitten yhtäkkiä nostanutkin liittymän hinnan 6e -> 9e :)
Mielenkiinnolla jään odottamaan, miten meinaavat vanhojen liitymien kanssa toimia!
Minulla on vielä käytössä vanha ennen 13.6.2019 tehtyjen sopimusten hinnasto, mutta tänään tulleen mailin mukaan muutos koskee tätäkin:

Päivitämme kaikki Moi-liittymät uusiin 1.11. alkaen

Tässä uudessa 9 €/kk hinnastossa on tosiaan 6 GB dataa kuukaudessa. Hyvänä puolena uudessa hinnastossa on se, että lisädatan hinta on tippunut 2,50 €/GB:sta takaisin 1,50 €/GB:een, eli samaksi mitä se oli ennen 13.6.2019 tehdyissä sopimuksissa. Aiemmin ollut puhelujen ja tekstarien maksimiveloitus 8 €/kk tippuu 4 €/kk:ssa. Rajatonta dataa ei ole enää tarjolla lisäpalveluna, vaan kyseessä on eri liittymätyyppi.

Ovat samalla tuoneet näköjään 5G yhteydet listoilleen myös, ja siinä sivussa sitten nostaneet hintojaan 33% tuolle perusliittymälle.
Kyllähän tämä nostaa hintaa 50% (niiden kuukausien osalta, joissa käyttö jää alle 4 GB eikä ole puheluita tai tekstareita), eli suuresta korotuksesta on kyse. Ei nyt kauheasti yllätä, monihan uumoili jotain tällaista olevan tulossa DNA-kaupan jälkeen. Sinänsä positiivista, että listahinnat ovat edelleen kilpailukykyisiä. Olisihan tämä voinut mennä niinkin, että liittymät olisi kylmästi muutettu DNA-liittymiksi, joiden listahinnat ovat ihan eri luokkaa.


Ihmettelen viestissä olevan seuraavan väitteen todenperäisyyttä:

Asiakkaidemme datan sekä puheen ja tekstiviestienkin määrä on ollut hurjassa kasvussa ja siksi haluamme tarjota sinulle enemmän dataa ja halvempia puheluita sekä tekstiviestejä.

Minun on vaikea uskoa, että puheen ja tekstiviestien määrä olisi kasvussa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
532
Tuollainen maili siis tuli:

1601389573248.png

1601389594635.png

Pitääköhän alkaa metsästämään uutta liittymää :hmm:
 
Liittynyt
12.04.2019
Viestejä
35
Tästä Moin hinnan nostosta riemastuneena sain tyttären Moi liittymän vaihdettua elisan chatissä tähän "Tarkka 100M 5,9€/kk 24kk" Heippa Moi:)
 
Liittynyt
30.08.2017
Viestejä
71
Itsellä myös vaihtui Moi tuohon Elisan Tarkka 100M 5,90€/kk 24kk. Chatin kautta tuota tarjosivat.
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
532
Miten jengi saa noita 5.90€ rajattomia? Oon miljoona kertaa yrittänyt Elisalta pyytää tarjousta ja sieltä tulee aina se jokin 18€/kk rajaton 4G. Chattia koittanut ja puhelinta. Moi mobiili siis nyt käytössä, ja tuntuu oikeasti siltä että olen niiden mustalla listalla, koska käytin aikoinaan liikaa niiden nettiä 2.90/kk :rofl:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
143
Ihan perus chatista saitte tarjouksen? Vaimon liittymää juuri koitin vaihtaa ja vastaus oli, että valitettavasti ei ole tätä tarjousta saatavilla ja eri kanavissa eri tarjouksia jne.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 224
Yritin myös Elisan chatista saada Tarkka 100M 5,90€/kk 24kk, mutta ei onnistu.

Alla juuri käymäni keskustelu, eli tällainen strategia ei ainakaan toimi:

Elisa: Tästä saat nopeasti yhteyden asiakaspalveluun.
Minä: Moi. Onnistuisiko liittymälle XXX seuraava hinnoittelu jos siirrettäisiin teille: Tarkka 100M 5,90€/kk 24kk
Elisa: Palvelemme sinua hetken kuluttua.
Elisa: Palvelemme sinua hetken kuluttua. Olet 2. jonossa.
Miko S: Hei, olen Miko S. ja sinun apunasi tänään.
Miko S: Moikka! Kuinka voin auttaa? :)
Miko S: Olitko tuosta saanut meiltä postia?
Minä: En ole henkilökohtaisesti saanut, mutta lähipiiri on sellaisen tarjouksen saanut.
Miko S: Nämä tarjoukset vain tuon tarjouksen saaneille valitettavasti
Minä: No miten sellaisen tarjouksen saa?
Miko S: Nuo yleensä postilla suoraan kotiin
Minä: No laita tulemaan?
Miko S: Valitettavasti en pysty näitä täältä lähettämään. Nämä lähetetty automaattisesti järjestelmästä.
Minä: Vai niin. Eli jääkö tämä sitten tähän?
Miko S: Tästä ei valitettavasti tuota samaa tarjousta saatavilla
Minä: Ei sitten. Hyvää jatkoa.
Miko S: Samoin sinulle.
Asiakaspalvelija poistui keskustelusta
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Yritin myös Elisan chatista saada Tarkka 100M 5,90€/kk 24kk, mutta ei onnistu.

Alla käymäni keskustelu, eli tällainen strategia ei ainakaan toimi:

Elisa: Tästä saat nopeasti yhteyden asiakaspalveluun.
Minä: Moi. Onnistuisiko liittymälle XXX seuraava hinnoittelu jos siirrettäisiin teille: Tarkka 100M 5,90€/kk 24kk
Elisa: Palvelemme sinua hetken kuluttua.
Elisa: Palvelemme sinua hetken kuluttua. Olet 2. jonossa.
Miko S: Hei, olen Miko S. ja sinun apunasi tänään.
Miko S: Moikka! Kuinka voin auttaa? :)
Miko S: Olitko tuosta saanut meiltä postia?
Minä: En ole henkilökohtaisesti saanut, mutta lähipiiri on sellaisen tarjouksen saanut.
Miko S: Nämä tarjoukset vain tuon tarjouksen saaneille valitettavasti
Minä: No miten sellaisen tarjouksen saa?
Miko S: Nuo yleensä postilla suoraan kotiin
Minä: No laita tulemaan?
Miko S: Valitettavasti en pysty näitä täältä lähettämään. Nämä lähetetty automaattisesti järjestelmästä.
Minä: Vai niin. Eli jääkö tämä sitten tähän?
Miko S: Tästä ei valitettavasti tuota samaa tarjousta saatavilla
Minä: Ei sitten. Hyvää jatkoa.
Miko S: Samoin sinulle.
Asiakaspalvelija poistui keskustelusta
Jaahas eli turha jonotella.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 185
Itse sain tuon 5,90 e/kk Tarkan. Kysyin vain, että onko Moin liittymille mitään tarjousta ja vastasin todenmukaisesti aspan kysymykseen halutun liittymän tyypistä (vähäinen puhelin/tekstiviestikäyttö, datakäyttö alle 4 gb/kk).
 
Liittynyt
30.03.2018
Viestejä
17
Tarkka 100mb/s 5,90e/kk (24kk) liittymä täälläkin saatuna! Ensimmäinen näin hyvä diili itselleni koskaan, kiitos tän foorumin. Lähestyin siis Elisan-chatista ja sanoin, että "kaveri saanut teiltä tarjousta mikäli vaihtaa moi:lta teille". Tarkisti puh.nron kautta olenko oikeutettu tarjoukseen ja olin.

Veikkaan että tuo liittymäpolitiikka sille kuka minkäkin tarjouksen saa on tosiaan vain asiakaspalvelijan asemasta, mielialasta, kuun ja tähtien asennosta jne kiinni. :D
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 993
Veikkaan että aikamoinen liittymäkato tulee MOI:lle - koko puljun ainoa kilpailuvaltti on ollut hinta ja jos se nousee 50% niin "moimoi". Kuten itsellä. :D
Kuinka monta päivää epäilet että elisa myy noita 5,9eur liittymiä?
 
Liittynyt
05.02.2017
Viestejä
606
Itselle lohkesi kun sanoin kaverin kertoneen saaneen teiltä Tarkka liittymän hintaan 5,90€, kun vaihto Moi:lta Elisalle ja tahtoisin itsekkin siirtyä Moi:lta pois samaan hintaan.
 

Cirrus

Miksei maailma toimi asmilla?
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 993
Varmaan myyvät entistä paremmin nyt kun moi nostaa hintoja.
Niitä ei tähänkään päivään asti ole myyty kuin moilaisille eikä kaikille heillekään. Syy myydä melko varmasti yhtä huonoiten kannattavaa heidän liittymää katosi kyllä moin hinnan nousuun.

Heitän arvauksen että huomenna ei enää saa noita.
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
305
Elisan chatissa tuputtivat ensin jotain 21,9€/kk rajatonta eikä oikeen muuta tarjousta löytynyt,mutta kun mainitsin että kaveri sai tarkka liittymän 5,9€ niin "muuttu ääni kellossa" ja kysyi mistä hän sen sai ja mikä operaattori mulla nyt on ja niin vaan sain minäkin :D
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 185
Veikkaan että aikamoinen liittymäkato tulee MOI:lle - koko puljun ainoa kilpailuvaltti on ollut hinta ja jos se nousee 50% niin "moimoi". Kuten itsellä. :D
Jos listahintoja katsoo niin Moin 9 euroa/kk on edelleenkin varsin kilpailukykyinen verrattuna kilpailijoiden perusliittymiin. Varsinkin Telian perusliittymä on nopeuden puolesta aika vitsi. Globetelin 4M on jo varmaan melko sujuva. Toivottavasti jotain valinnanvaraa on myös 2 vuoden päästä mutta se on sen ajan murhe.

edit: korjasin Moin datamäärän.

LiittymäHinta kkDatamääräNopeusPuhelut ja tekstiviestit
Elisa Tarkka Perus12,90Rajaton1M0,069 €/min/kpl
Telia Rajaton Lite7,90Rajaton0,256M (256 Kpbs)0,070 €/min/kpl
Globetel Perus + perusdata7,903GB4M0,059 €/min/kpl
Globetel Perus + laajadata12,80Rajaton4M0,059 €/min/kpl
Moi9,006 GB100M0,055 €/min/kpl

Globetelin sivut kun on vähemmän tunnettu operaattori: Tilaa liittymä | Globetel - Yhteys maailmalle
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 224
Edellinen yritykseni Miko S:n kanssa tuotti vesiperän, mutta laitoin uutta chattia putkeen ja sain asiakaspalvelijakseni Pete N:n, jolta tarjous irtosi muitta mutkitta. Hirveä ryysis kuulemma yhtäkkiä chatissa :). Eli jos jollain ei ensimmäisellä yrityksellä tärppää, niin kannattaa yrittää suoraan vaan uudestaan. Tarjouksen saaminen on asiakaspalvelijasta eikä asiakkaasta kiinni, kuten joku tuossa aiemmin arvelikin.

Minä: Terve. Irtoaisiko Moi-asiakkaalle jotain hyvää tarjousta? Liittymän numero XXX. Datan käyttö on ollut vähäistä eli Moilla on menty 6 €/kk hinnalla.
Pete N: Okei, meillä on tänään tuosta voimassa Tarkka 100M tarjoushinta 5,9e 24kk ajan , ilman määräaikaa
Minä: Ok, näin vähän kuulinkin. Laitetaan sellainen kiitos!
[..]
Pete N: Ihan mielenkiinnosta kun kauhea ryysis tänne chattiin tuli (mikä ei todellakaan haittaa minua) niin mistä olit tämän tarjouksen bongannut ? :)
Minä: Kaverilta kuulin chatissä... pikkulinnut visertää :)
Pete N: Ah ookoo, no hyvä että kuului
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
284
itsekin nappasin Tarkka 100mb/s 5,90e/kk (24kk) ja ei tarvinnut edes (techbbs)kaveria mainita. Kiitokset vinkistä! Chatti oli kyllä yhtä hymyä jokaisen lauseen perässä
 

Maickkeli

Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
117
Onko teistä kaikki 5,90€/kk liittymän nyt saaneita siis MOI:n nykyisiä asiakkaita vai vaan tätä kilpailutusta varten numsin laittaneet MOI:lle? Onko kukaan nykyinen Elisan asiakas saanut itselleen moista liittymää? Itselläkin marraskuulle voimassa tämä vuos sitten kilpailutettu 4,90€/kk Tarkka. Taidan käydä Elisan tsätin jutulla kanssa... :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217
Voipi tänäiltana käydä tuolla Elisan myynti chatissa melkonen vilinä :D
Varmaan tulee kunnon piikki siirrettyihin liittymiin nyt, siellä loppuviikosta DNAlla ihmetellään, et mihinkäs ne asiakkaat on yhtäkkiä kadonneet...

Saa nähdä, jääkö itse tässä vaan sitten nuolemaan näppejään, ku omat 5,90e/kk liittymät loppuu ensivuoden alusta, ku tuntuu tosiaan olevan hintojen nousu kaikilla menossa, vaikkakin Elisa ny taas tätä Tarkkaa jakelee. Olis pitäny ainaski tuo pääliittymä laittaa siirtymään viime viikolla, jos ois tärpänny edes siihen.

Onko teistä kaikki 5,90€/kk liittymän nyt saaneita siis MOI:n nykyisiä asiakkaita vai vaan tätä kilpailutusta varten numsin laittaneet MOI:lle? Onko kukaan nykyinen Elisan asiakas saanut itselleen moista liittymää? Itselläkin marraskuulle voimassa tämä vuos sitten kilpailutettu 4,90€/kk Tarkka. Taidan käydä Elisan tsätin jutulla kanssa... :D
Itsehän viime viikolla vanhana asiakkaana yritin tuota ja myynti chatista lupailtiin jatkoa noihin minun 5,90e/kk liittymiin (samaan hintaan), mutta piti varata aika että voi sen kautta sopia. Mutta sitten puhelimessa olikin eri ääni kellossa ja pahoitteli että olivat menneet tälläistä lupaamaan. Tämä tarjous on vain Moin asiakkaille, kuten ennenkin...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 445
Onko teistä kaikki 5,90€/kk liittymän nyt saaneita siis MOI:n nykyisiä asiakkaita vai vaan tätä kilpailutusta varten numsin laittaneet MOI:lle? Onko kukaan nykyinen Elisan asiakas saanut itselleen moista liittymää? Itselläkin marraskuulle voimassa tämä vuos sitten kilpailutettu 4,90€/kk Tarkka. Taidan käydä Elisan tsätin jutulla kanssa... :D
Taitaa olla ihan Moilaisia kun tuo ryysis tuli nyt samaan aikaan Moin hinnannoston ilmoituksen kanssa. Ei sitä tarjousta ainakaan ilman numsia saa, eikä todennäköisesti kohta kyllä silläkään. Ei Elisalla ole enää mitään syytä kaupata tuota liittymää 5,90€/kk hintaan. Tänään vielä kaupataan kun ei kukaan linjauksia tekevä enää töissä ole ja huomenna varmaan jäädyttävät tilanteen.

Edit: Tarkoitan siis näitä tarjouksen kyselijöitä keillä ei ole sitä tarjouskirjettä. Jos tuossa kirjeessä lukee 11.10. tarjouksen voimassaoloksi niin he saavat mutta voisi kuvitella Elisan tiukentavan linjaa muiden osalta. Siinä kirjeessä varmaan kuitenkin joku henk. koht. koodi, jos homma menee niinkuin aiemmin.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
85
Mulle irtos kanssa toi 5,90€/kk (24kk), kysy vaan että mistä tiedät tarjouksesta, vastasin että keskustelupalstalta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217
Taitaa olla ihan Moilaisia kun tuo ryysis tuli nyt samaan aikaan Moin hinnannoston ilmoituksen kanssa. Ei sitä tarjousta ainakaan ilman numsia saa, eikä todennäköisesti kohta kyllä silläkään. Ei Elisalla ole enää mitään syytä kaupata tuota liittymää 5,90€/kk hintaan. Tänään vielä kaupataan kun ei kukaan linjauksia tekevä enää töissä ole ja huomenna varmaan jäädyttävät tilanteen.
Aikas puskista tuli tämä muutos Moille ainakin omalla kohdalla ja oudon nopeasti myöskin vaihtavat nykyisille asiakkaille uuden hinnan. Eikös näissä pitäisi olla kuitenkin selkeä varoitus aika vanhojen asiakkaiden kohdalla?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
143
Ihan perus chatista saitte tarjouksen? Vaimon liittymää juuri koitin vaihtaa ja vastaus oli, että valitettavasti ei ole tätä tarjousta saatavilla ja eri kanavissa eri tarjouksia jne.
Toisella yrittämällä irtosi tännekin.
 
Liittynyt
10.07.2019
Viestejä
1
Kaksi Moin 6e simmiä vaihtui chatin kautta Tarkka 100M 5,90e/kk liittymiksi. Alkuun pääsi sukkana chattiin, toisella kertaa oli jo reilummin jonoa.
 

alakääntö

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
21.02.2020
Viestejä
1 126
Ilman numeronsiirtoa moille ei tarjousta ainakaan itselle irronnut. Pitää katsoa kauan kestää, tuleeko numeronsiirto vai etämyynnin 14 päivää täyteen ensimmäisenä...
 
Liittynyt
18.01.2017
Viestejä
532
Ilman numeronsiirtoa moille ei tarjousta ainakaan itselle irronnut. Pitää katsoa kauan kestää, tuleeko numeronsiirto vai etämyynnin 14 päivää täyteen ensimmäisenä...
Olisit vaan ihan pokkana sanonut että "Mulla on MOI ja sain teiltä just tuon 5.90 tarjouksen postissa... harmi että hukkui se lappu" :D
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 217
Perhana, uskaltaisiko sitä yrittää pistää siirtoa menemään, josko irtoisi vielä tarjous, kuinkahan nopeasti nuo numeronsiirrot näkynee järjestelmissä?
Kuiteski jos sitten ei onnistu, niin joutunee ainaski sen 5 euron avausmaksun Moille maksamaan, mutta tuo 9e pitäisi kyllä tulla takaisin käsittääkseni.
Olisit vaan ihan pokkana sanonut että "Mulla on MOI ja sain teiltä just tuon 5.90 tarjouksen postissa... harmi että hukkui se lappu" :D
Kyl ne näkee järjestelmistä, mikä operaattori sulla on, että jäät kiinni kyl :p
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 208
Viestejä
4 194 576
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom