Liittymät

Liittynyt
14.01.2017
Viestejä
343
Hei!

Mites tuo menee kun siskolla oli DNA liittymä ja vaihettiin sitten elisaan ja sieltä tarjottiin rajatonta 100M 19.90e/kk.. DNA kuitenkin teki paremman vastatarjouksen (vuoden määriksellä kyllä) 18,90e/kk 150 megaa ja rajaton. Sisko kuitenkin ehti hakea jo Elisalta sim kortin. Pitääkö sen palauttaa vai niin kuin MOI:n tapauksessa voi heittää vaan roskiin?
Roskiin voi heittää.
 

Ukko1

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
34
Telian asiakaspalvelusta rajaton 150M 19,90 euroa/kuukaudessa vanhalle asiakkaalle. On kuulemma paras tarjous mihin pystyvät. On kyllä liittymien hinnat nousseet viime vuosina, ei tahdo saada oikein mitään alle 20 euron.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 388
Telian asiakaspalvelusta rajaton 150M 19,90 euroa/kuukaudessa vanhalle asiakkaalle. On kuulemma paras tarjous mihin pystyvät. On kyllä liittymien hinnat nousseet viime vuosina, ei tahdo saada oikein mitään alle 20 euron.
Mä sain aluksi kans tuon tarjouksen, mutta kun sanoin "kaverin" saaneen 18,90 € + Cmore + 20 € lahjakortti, niin sittenpä se yhtäkkiä maagisesti löytyikin "aamulla tulleista" uusista tarjouksista.
 

Ukko1

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
03.05.2020
Viestejä
34
Kerroin minäkin Elisan "tarjouksesta", mutta väitti tuon olevan paras mihin pystyy. En jaksanut alkaa vääntämään kun kuuluvuus on kotona ihan hyvä. Tällä mennään.:)
 
Liittynyt
01.08.2018
Viestejä
10
Mä sain aluksi kans tuon tarjouksen, mutta kun sanoin "kaverin" saaneen 18,90 € + Cmore + 20 € lahjakortti, niin sittenpä se yhtäkkiä maagisesti löytyikin "aamulla tulleista" uusista tarjouksista.
Mulla oli tuo 150M 19,90€/kk liittymä, josta laitoin elisalle siirtymään (keskiviikko). Parin päivän päästä tuli tekstaria, jossa olivat huomanneet minun olevan vaihtamassa operaattoria ja pyydettiin ottamaan yhteyttä. Soitin numeroon, jossa pitkällisen tinkaamisen tuloksena tarjolla oli 150M 18,9€/kk liittymä, tämän "tarjouksen" kuitenkin passasin. Seuraavana päivänä tuli taas tekstaria, jossa kerrottiin minun olevan tärkeä asiakas jne... ja pyydettiin ottamaan yhteyttä. Tähän viestiin en vaivautunut vielä reagoimaan.

Tiistaina tuli sitten tekstiviesti, jossa tarjottiin suoraan Rajaton 150M 16,9€/kk 24 kuukaudeksi ilman määräaikaa ja lisäksi 20€ Keskon lahjakortti ja C More 2 kk ilmaiseksi. Tähän tarjoukseen sitten tartuin ja soitin palvelunumeroon, jossa neiti kyseli ensin millaisen tarjouksen olin saanut ja sen jälkeen aikoi aktivoida sen.

En sitten tiedä vieläkö olisi irronnut parempi tarjous pari päivää odottelemalla..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 140
Onko DNA:lta irronnut puhelimeen parempaa rajatonta, kuin ~14,5€/14kk?
Toki muutkin operaattorit tulevat kyseeseen.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 096
Kaikista Giganteitsa saa tämän kuun loppuun 150megan mobiilinetin B715/B818 modeemilla 14,90e/kk 24kk määräaikaisella sopimuksella. Varsinkin tuo B818-modeemi on aivan loistava, hommasin porukoille sen.
Kiitän vielä vinkistä. Kävin hakemassa tarjousliittymän gigantista ilman modeemia, kun ei sille ole tarvetta. Hintaa jäi 150M liittymälle 9.9e/kk (24kk) ja bonuksena mukaan 50M liittymä hintaan 4.9e/kk (12kk). 150M liittymä määräaikainen, mutta 50M liittymä ei.
 
Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
1
Kiitän vielä vinkistä. Kävin hakemassa tarjousliittymän gigantista ilman modeemia, kun ei sille ole tarvetta. Hintaa jäi 150M liittymälle 9.9e/kk (24kk) ja bonuksena mukaan 50M liittymä hintaan 4.9e/kk (12kk). 150M liittymä määräaikainen, mutta 50M liittymä ei.
Tänään ohi mennessä kävin kysymässä tarjousta Tammiston Gigantista. Ei ollut myyjällä tietoa ja tarjosi normihintaan. Mistäköhän näitä saa pk-seudulla?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
791
Haluaisin myös kuulla, saisiko esim. Lahden Gigantista 150M + Huaw B818 14,90 e/kk. Ottaisin kaksi. Ja oliko operaattori Dna?
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 492
Haluaisin myös kuulla, saisiko esim. Lahden Gigantista 150M + Huaw B818 14,90 e/kk. Ottaisin kaksi. Ja oliko operaattori Dna?
Mahdollisesti vielä tän päivän voimassa. Kannattanee olla yhteydessä Gigantin aspaan, ja pyytää Lahden myymälää olemaan yhteydessä suhun. Ja on DNA, jos on vielä saatavilla.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
791
Hienoa, pitää heti aamupäivällä ryhtyä toimenpiteisiin. Nyt on 100M ja Huaw B715 18 eur/kk.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
791
Gigantin asiakaspalvelu oli aika pihalla tästä Dna-tarjouksesta ja sanoi ympäripyöreästi, että Giganteissa on yleensä puhelinosaston lähistöllä näitä eri operaattorien edustajia ja siellä pitää käydä paikan päällä kyselemässä heidän tarjouksiaan. Eikä osaa sanoa mitään Dna:n tarjouksista. Pakko ottaa riski ja ajella 70km edestakaisin, kun tänään on elokuun viimeinen.
 
Liittynyt
12.02.2019
Viestejä
152
Täytyypä tänään lähteä porin giganttiin ajelemaan ja kysymään onko vielä voimassa jos siihen vaihtaisi.

Edit: soittelivat ja sanoivat että onnistuu vielä. Ei muutako sinnepäin!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
609
Itselläni loppuisi nykyinen Saunalahden 15€/kk Huoleton 100mbs liittymä syyskuun alkupuolella, eikä ole mitään järkevää tarjousta tullut Saunalahdelta, kun ovat soitelleet ja loppuvasta tarjouksesta ilmoitelleet. Tarjoukset ovat olleet välillä 17,9-25€/kk, joten saavat pitää tunkkinsa ja laitoin juuri siirron Moille 6€ simmiin menemään. Datan määrä on nyt itselläni ollu 1.5-4 gt/kk, kun olen nykyään käytännössä jatkuvasti Wifissä kiinni kännykällä, joten jos Saunalahdelta ei kuulu vastaavaa ~6€/kk tarjousta niin todennäköisesti jään Moille.

Tuolla säästyneellä 11,9€ (17,9-6€) voi vaikka halutessaan tilata opiskelija Spotifyn (3€kk) ja Netflixin karvalakki tilauksen 8€/kk.
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
655
Itse sain tänään Telian chatista 200m rajaton 19,90/kk, joka 24kk voimassa. Vanhat liittymät oli 27,90€ kappale, joten hyvää säästöä vuodessa parilla minuutilla. Olisi voinut ehkä saada vieläkin alemmaksi, mutta ei ollut omat liittymät kyseessä niin annoin olla.
 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
1 492
Gigantin asiakaspalvelu oli aika pihalla tästä Dna-tarjouksesta ja sanoi ympäripyöreästi, että Giganteissa on yleensä puhelinosaston lähistöllä näitä eri operaattorien edustajia ja siellä pitää käydä paikan päällä kyselemässä heidän tarjouksiaan. Eikä osaa sanoa mitään Dna:n tarjouksista. Pakko ottaa riski ja ajella 70km edestakaisin, kun tänään on elokuun viimeinen.
Mun mielestä voi pyytää aspaa jättämään soittopyynnön kyseiseen Giganttiin, ja sitten sieltä joku myyjä soittelee, jolla on tietoa. Toki voi olla muuttunutkin tuo.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
620
Tarjous voimassa vielä tänään: säästät 263,50 €, kun vaihdat liittymäsi meille! Nyt Rajaton 20 M puhelinliittymä vain 15 €/kk 24 kk ajan, jonka jälkeen 24,90 €/kk. Paketti sis. rajattomasti puhetta, viestejä ja nettiä 20 M nopeudella kotimaassa, pohjolassa ja Baltiassa sekä 17 Gt EU-nettiä. Ei määräaikaisuutta. Lisäksi saat koodin, jolla katselet C Morea 2 kk 0 €, jonka jälkeen etuhintaan 9,95 €/kk (norm. 12,95 €/kk). Tarjous on voimassa 31.8. asti vain netissä ja Telia Kaupoissa ja koskee vain uusia liittymiä tai numeronsiirtoja Telialle. Tule Telia Kauppaan tai tilaa heti osoitteesta telia.fi/huipputarjous T. Telia
Tuollainen txt tuli tänään ja viime perjantaina.
 
Liittynyt
27.05.2017
Viestejä
7 842
Kiitän vielä vinkistä. Kävin hakemassa tarjousliittymän gigantista ilman modeemia, kun ei sille ole tarvetta. Hintaa jäi 150M liittymälle 9.9e/kk (24kk) ja bonuksena mukaan 50M liittymä hintaan 4.9e/kk (12kk). 150M liittymä määräaikainen, mutta 50M liittymä ei.
Kävin tänään kyselemässä paikallisesta Gigantista kyseistä liittymää. Liittymämyyjä ei oikein tiennyt siitä, mutta lopulta löysi koneeltaan sen, mutta siinä on joku rajoitus ettei sitä saa myydä kuin tietyn alueen Giganteissa. Muistaakseni esimerkiksi Lahden myymälästä sen olisi saanut ja Rovaniemeltä.

Sitä en tiedä mikä idea tarjousta on rajata tuolla tavalla maantieteellisesti.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 595
Nyt olis kysymys että mitä mieltä tosts MOI liittymästä? Onko luotettava oma elisan rajaton on 23.90e/kk ja ei tullu hinnassa vastaan vaikka täällä katveessa tuo paska ei edes toimi.. Telialle en mene edes pitkällä tikulla sen verran oli viime kokemukset karvaat.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 190
Itse olen ollut Moin asiakkaana parisen vuotta (6 euron liittymä kun dataa ei kovin paljon tule siirrettyä) ja ei ole ollut mitään ongelmia. Moi toimii DNA:n verkossa joten sen kuuluvuus on hyvä varmistaa. Siirryin aikoinaan Elisalta kun nostivat wanhan MegaDesiren hintaa 10 euroon ja 3G:n hitaus rupesi ärsyttämään.
 
Liittynyt
19.02.2017
Viestejä
1 595
Itse olen ollut Moin asiakkaana parisen vuotta (6 euron liittymä kun dataa ei kovin paljon tule siirrettyä) ja ei ole ollut mitään ongelmia. Moi toimii DNA:n verkossa joten sen kuuluvuus on hyvä varmistaa. Siirryin aikoinaan Elisalta kun nostivat wanhan MegaDesiren hintaa 10 euroon ja 3G:n hitaus rupesi ärsyttämään.
Lähinnä mietin kun kuullut kokemuksia et veloittas yks kaks jostai extra simmistä jota ei edes ole sekä velottanut jotain luita extroja ja joillaki puh lasku ollutkin yks kaks 77e 18e sijasta vaikka ei soiteltu edes. Meni vaan moti Elisaan ku ollu asiakas iät ja ajat ja liittymä vaan kallistuu ja ei edes toimi
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 448
Laskutusvirheitä nyt esiintyy varmaan jokaisella yrityksellä silloin tällöin. Ihan luotettava se Moi on.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 190
Ei ole itselläni ollut mitään ongelmia kuten sanoin. Aina mennyt oikea summa luottokortilta kerran kuukaudessa. Softan tai nettisivun kautta voi kätevästi seurata miten paljon on kuluttanut dataa tai soitellut.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
609
Itselläni loppuisi nykyinen Saunalahden 15€/kk Huoleton 100mbs liittymä syyskuun alkupuolella, eikä ole mitään järkevää tarjousta tullut Saunalahdelta, kun ovat soitelleet ja loppuvasta tarjouksesta ilmoitelleet. Tarjoukset ovat olleet välillä 17,9-25€/kk, joten saavat pitää tunkkinsa ja laitoin juuri siirron Moille 6€ simmiin menemään. Datan määrä on nyt itselläni ollu 1.5-4 gt/kk, kun olen nykyään käytännössä jatkuvasti Wifissä kiinni kännykällä, joten jos Saunalahdelta ei kuulu vastaavaa ~6€/kk tarjousta niin todennäköisesti jään Moille.

Tuolla säästyneellä 11,9€ (17,9-6€) voi vaikka halutessaan tilata opiskelija Spotifyn (3€kk) ja Netflixin karvalakki tilauksen 8€/kk.
Tänään tuli viestiä Saunalahdelta, jossa kyselivät saakovat soitella tarjouksista ja niinhän siinä sitten kävi, että tuli uudeksi liittymäksi 5.9€/kk Tarkka 100mb liittymä Saunalahdelta. :)
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
609
12kk sopimus ja tämän jälkeen 25€/kk, eli toisin sanoen ensi elokuussa mietitään liittymän vaihtoa taas.
 
Liittynyt
09.06.2018
Viestejä
128
Tänään tuli viestiä Saunalahdelta, jossa kyselivät saakovat soitella tarjouksista ja niinhän siinä sitten kävi, että tuli uudeksi liittymäksi 5.9€/kk Tarkka 100mb liittymä Saunalahdelta. :)
Vaihdoitko ensin liittymää jollekin kilpailijalle?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 574
Hei! Puheliittymäsi etuhinta on päättymässä, mutta saat kiitoksena asiakkuudestasi kk-maksun 12 kk ajaksi 14.90 €/kk (norm. 29.90 €/kk). Sinun ei tarvitse tehdä mitään. Lisäämme edun liittymällesi automaattisesti ja saat tästä vielä erikseen tilausvahvistuksen. Terveisin Elisa.
Kyseessä oli siis pari vuotta sitten otettu Huoleton 4G 50M, joka maksoi sen 9,90€/kk.
 
Liittynyt
11.02.2019
Viestejä
257
Salainen tarjous Elisalta 100M Huoleton 21,90 12kk ajan. Onko tollaset muka hyviä tarjouksia? *salaisia*
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 547
Mä sain aluksi kans tuon tarjouksen, mutta kun sanoin "kaverin" saaneen 18,90 € + Cmore + 20 € lahjakortti, niin sittenpä se yhtäkkiä maagisesti löytyikin "aamulla tulleista" uusista tarjouksista.
Just keskustelin Telian kanssa. Suoraan tarjosi mulle ja puoliskolle 150Mb/rajaton kaikki 18,90€, C-More 2kk, lapselle 0,2mb/käytön mukaan -> 2mb/250min/250txt 1,5€ kalliimmalla kuin edellinen ja lopuksi vielä laajakaista (100mb) tippui 5e/kk.

Ihan hyvä setti. Noin 20€ tippui siis kk/maksut.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 768
Aikamoista optimointia ja kikkailua tämä liittymähomma. Meidän taloudessa on nyt 2 Saunalahden 10€:n tarjousliittymää ja 3 MOIn 6€:n simmiä.
Ensimmäisen kuukauden lasku noista MOI-liittymistä oli sellainen, että olivat keskimäärin saman hintaisia noiden 10€:n liittymien kanssa. Eli n. 30€:n lasku tuli noista. Optimointina tuon eniten pälpättävän liittymään kannattaisi ehkä yrittää saada joku kaikki puhelut + tekstarit paketti vaikka saunikselta, mutta sitten datan kokonaispotti pienenisi ja en ole varma riittääisikö se. No, ehkä nyt katselen saako noista sauniksen liittymistä jotain jatkotarjousta ja kysyn samalla muista liittymistäkin. Mutta, jos ei tarjous miellytä, niin MOI vaikuttaa kyllä hyvältä vaihtoehdolta.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
191
Viime viikon perjantaina tein Telian pisteessä (jkl) uuden liittymän lapsen puhelimeen. 20M Rajaton hintaan 15€.
Käytössä on 2 muutakin liittymää telialla. En tiedä oliko sillä väliä vai ei.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
160
Mikäli jollain muullakin on wanha Saunalahden MultiSim-liittymä, niin sen päivitys onnistuu uusiin 5G liittymiin.
Nimim. 5kpl Huoleton 5G 600M yhteensä 36,90€/kk
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
594
Telian 50/50 liitymä 4,90 €. Tarjosivat tekstiviestillä 7,90 € jatkoa. Kelpaa, ei täydy MOIlle siirtyä.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
DNA palvelu chatissa.

Ensin oli 4 kpl Mini Data 5e kk, tämä pakkopäivitettiin vuosi sitten 6,90 maksavaan 0.5 meg jämpti mini ja siitä sai 4 kpl tarjouksia 4,90 kk määräaika.

Huomattiin että soppari olikin jo päättymäisillään alle kk päästä. Eivät jatkaneet vanhaa myynnistä poistunutta liittymää tarjouksella.
Ei numeronsiirtoja. Ei numeronsiirrolla uhkailua.

Antoivat 4 kpl uusiomyynnissä olevia 12,90 hintaisia liittymiä hintaan 6,90 kk. Ei voi ajastaa kytkennän, joten alle kk säästöt menetti. netti 1 mb/s. Muu käyttö mukaan.

Hyvin toimii ja siis vanhan normaalihinnalla tuplanetti ja triplaeudataa. Parasta tässä oli se että ko tarjous annettiin ilman numeron siirtoja tai sillä uhkailua.

Elisan tiskillä sanottiin että ei anneta 6,90 eurolla mitään liittymää.. Halvin oli 1 mb 8,90 6 kk ajan norm. 12,90.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
OmaElisan verkkoasiointisivujen kautta saa tarjouksen nykyisenä asiakkaana irtisanomista yrittäessä kun mainitsee syyksi operaattorin vaihdon.

"Hei, nyt saat mobiilinetin vain 14,90 €/kk!

Haluamme pitää sinut asiakkaanamme, joten saat huippunopean Saunalahti Mobiililaajakaista 4G 100M -liittymän etuhintaan 14,90 €/kk ensimmäiset 24 kk (norm.27,90 €/kk). Säästösi 13 €/kk!"
Mun äidillä on Saunalahti Elisan 50 mbs mobiilinetti 9,90 kk hinta voimassa toistaiseksi, ei määräaikaa.
 

SweeneyTodd

Smooth Operator
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 768
Tuli saunalahdelta viestiä, että jatkavat 10€:n rajattomia liittymiä vuodella hintaan 11,90€. Ihan ok. Mennään tuolla nyt taas vuosi ja katsellaan sitten tilannetta uudelleen.
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Tänne tuli winback tarjous Saunalahti Tarkka 100M 12kk hintaan 5,90/kk
Moille olin siirtämässä ja aidosti olisin siirtänyt jos ei ko hintaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2019
Viestejä
47
Pojan 2v takainen tarjoushintainen "DNA Rajaton 4G Teho Extra" (50Mt netti, rajattomat puhelut ja sms, ei EU-dataa, 9,90e/kk) oli vanhenemassa, nopealla soittokierroksella Elisa ja Telia eivät pystyneet ainakaan puhelimessa venymään alle 19,90e järkevään liittymään, DNA yritti ensin tarjota jatkoksi vastaavaa 150Mt netillä 18,90/kk mutta taipui jatkamaan tuota samaa ekat 2kk samaan hintaan ja siitä seuraavat 12kk 13,90e/kk.

DNA -> Elisa -> Moi -> winback -veivauksella pääsisi ehkä vielä parempaan lopputulokseen mutta tuntipalkka voi jäädä aika vaisuksi...
 

Q of dark

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
76
Kuka enää soittaa perinteisiä puheluita/vanhanajan sms? Kaikki noi hoituu dataliittymällä mistä juuri mainitsin että 5,90/kk
 
Liittynyt
23.08.2017
Viestejä
303
Kuka enää soittaa perinteisiä puheluita/vanhanajan sms? Kaikki noi hoituu dataliittymällä mistä juuri mainitsin että 5,90/kk
Itse mielummin soitan perinteisiä puheluita, koska vaikka VoLTE onkin ymmärtääkseni hieman "purkkaviritelmä", niin kuitenkin omassa (ja myös lähipiirin) käytössä peruspuhelut ovat olleet varmatoimisempia, kuin WA:n yli soittelu (omat kokemukset ovat aika heikkoja tämän suhteen, mutta voinee olla parantuneet). Kaikilla vastaanottajilla ei ole halua ottaa WA:ta tmv. datan kautta kulkevaa palvelua käyttöön, jolloin ainoa tapa puhua puhelimitse on perinteinen soittaminen. Ja miksikäs puheminuutteja ei käyttäisi, jos niitä kuuluu se x-määrä liittymään..?

Tavallisia tekstiviestejä en kyllä juurikaan enää lähetä. Vuoden aikana viestejä olen lähettänyt omalla puhelimella 24 tekstiviestiä, joista 2 viestiä "testinä", 3 vikatilanteiden takia ja 14 liittyen työasioihin. Lopuista suurin osa on mennyt henkilöille, jotka eivät käytä WA:ta (eivätkä välttämättä edes sähköpostia).

Toki todennäköisesti pärjäisin oikein mainiosti pelkällä dataliittymällä, sillä "datapuheluihin" vaihtamisen jälkeen "perinteisten puheluiden" minuuttien hinnat eivät kauheasti nostaisi pelkän dataliittymän hintaa.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 245
Kuka enää soittaa perinteisiä puheluita/vanhanajan sms? Kaikki noi hoituu dataliittymällä mistä juuri mainitsin että 5,90/kk
Minä soitan perinteiset puhelut ja viestit.

On ainakin sellainen että tavoittaa, eikä tarvitse satoja pikaviestimiä asennella puhelimeen. Minun talous ei kaadu, jos joudun soittamaan tai viestimään 6,9 snt min/kpl. Ja jos jotkut ystävät ihmettelee että facessa en oo, whatsissa en oo, niin siinäpähän jättävät vaikka soittamatta. En rupea aina puheluita heille kustantamaan, tietää ainakin oikeista kavereista noin että joutuuko aina soittamaan.
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 086
Minä soitan perinteiset puhelut ja viestit.

On ainakin sellainen että tavoittaa, eikä tarvitse satoja pikaviestimiä asennella puhelimeen. Minun talous ei kaadu, jos joudun soittamaan tai viestimään 6,9 snt min/kpl. Ja jos jotkut ystävät ihmettelee että facessa en oo, whatsissa en oo, niin siinäpähän jättävät vaikka soittamatta. En rupea aina puheluita heille kustantamaan, tietää ainakin oikeista kavereista noin että joutuuko aina soittamaan.
Sinä olet niille se yksi kaveri, johon ei saa yhteyttä maksamatta (ellei niillä ole puhepakettia).

Toki on täysin OK soittaa ja lähettää normiviestejä, mutta kyllä tuollaiset periaatteet on tänä päivänä hieman antisosiaalista käytöstä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
528
Itse mielummin soitan perinteisiä puheluita, koska vaikka VoLTE onkin ymmärtääkseni hieman "purkkaviritelmä"
itse soittelen(tai lähinnä vastaanotan, kun ei minuuteista viitti maksaa) perinteisiä puheluita VoLTEllä ja VoWifil ja en muista ongelmia olleen
 

Diplomaatti

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.07.2019
Viestejä
864
Tänne tuli winback tarjous Saunalahti Tarkka 100M 12kk hintaan 5,90/kk
Moille olin siirtämässä ja aidosti olisin siirtänyt jos ei ko hintaa.
Sanoivatko että liittymätyypin vaihto maksaa 4,90e?

Mulla oli Moille vetämässä ja Elisa tarjosi tämän jolloin ekassa laskussa tuli nyt liittymätyypin maksu 4,90
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 680
Viestejä
4 208 230
Jäsenet
70 934
Uusin jäsen
pite

Hinta.fi

Ylös Bottom