Kerro sitten. Olisi kiva kurkkia olan yli kun joku toinen pelaa tätä.Kakkonen latautumassa, striimailen tuon jossain välissä. Tarvitsee vaan kahvia ja limpparia hakea myös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerro sitten. Olisi kiva kurkkia olan yli kun joku toinen pelaa tätä.Kakkonen latautumassa, striimailen tuon jossain välissä. Tarvitsee vaan kahvia ja limpparia hakea myös.
mihin on rahat menny?Nostellaan ketjua, EP2 julkaistu tänään mutta perkele, ei saa pelkästään ostettua, vitut ole toistaiseksi varaa season passiin.
Miten vertautuu ykkösepisodiin? Se oli siis itselleni paha pettymys, jonka takia jätin nyt loput episodit toistaiseksi ostamatta. Onko tällä kertaa mukana oikeita valintoja?EP2 pelattu läpi ja olihan tuo hyvää settiä. Oliko muilla ongelmia että ääni kuului tietyissä kohdissa vain vasemmasta kanavasta, ihan kuin olis ollut balance 90% vasemmalla?
Spiritiä oli kiva nähdä. 4/5, seuraavaa osaa odotellessa.
Pelasin uudestaan läpi Life is Strangen ja sitä ennen Before the Stormin. Before the Strom oli ihan ok, mutta kyllä tuo Life is Strange toimi toisellakin pelikerralla loistavasti. Varsinkin juonen suuret käänteet Kate, Cloe ja loppu jäivät mietityttämään pelaamisen jälkeenkin.
Pelasin lopun molemmat vaihtoehdot nähdäkseni kumpi toimisi, mutta kyllä mielestäni on selvää kumman toteuttaa, kun koko pelin kaikki episodit ovat oikeastaan koskeneet samaa asiaa eli Cloen pelastamista.
Ilmeisesti tämä Life is Strange 2 on agendan vääntämistä rautalangasta, joten voipi olla että ei kannata edes vaivautua. Mutta tuo ensimmäinen osa on kyllä pelihistorian parhaita pelejä, mitä on tullut koskaan pelattua.
Koskien warrenia, lainasin alkupään sivuista.Olihan se kieltämättä vähän creepy hahmo paikoin.
"I didn't want to hurt Kate, or Rachel... I didn't want to hurt anybody! Everybody USED me!
Itse olen miettinyt nytten LiS huuman jälkeen monsti että ostaisko tuon mutta jostain syystä en ole saanut aikaiseksi, ehkä pieni pelko perseen alla että ei olekkaan niin mielenkiintoiset hahmot ja tarina mitä ekassa osassa oli.Life Is Strangen ensimmäinen kausi oli mahtava ja sen lisäosakin toimi hyvin, tuoden pientä lisämaustetta kauteen, mutta tämä 2. kausi on ollut melkoinen rimanalitus kaikin puolin. Jokainen episodi on ollut pettymystä toisensa perään, jossa ainoastaan ensimmäisen kauden upeus on saanut jatkamaan, koska ajattelet jotain tajunnanräjäyttävää tapahtuvan minä hetkenä hyvänsä. Sitä ei vain koskaan tapahdu, ja kaudesta tullut vain pakkopullaa, jota ei voi keskenkään jättää. Omituista ajatella, että tämä voi olla edes samojen tekijöiden tuotos.
Voithan tehdä kuten minä ja ostaa vain ensimmäisen episodin, ikään kuin demona. Minulle se oli aivan jäätävä pettymys. Hyviäkin kohtia oli, mutta kokonaisuus vuoti ja pahasti.Itse olen miettinyt nytten LiS huuman jälkeen monsti että ostaisko tuon mutta jostain syystä en ole saanut aikaiseksi, ehkä pieni pelko perseen alla että ei olekkaan niin mielenkiintoiset hahmot ja tarina mitä ekassa osassa oli.
Kyllä ainakin käsikirjoittajat on samat.Melkoinen pettymys tämä toinen kausi. Mielenkiinnoton juoni ja henkilöhahmot ainakin näin toisen episodin alkuun mennessä. Onko tämä edes saman tiimin tekele? Olisivatpa vaan jatkaneet samoilla henkilöhahmoilla ja pelillisesti samalla kaavalla.
Captain spiritiä peli ehdotti pelattavaksi kakkoskauden ensimmäisen episodin jälkeen. Maxim ja chloen tarinaa on mielestäni jatkettu sarjakuvan muodossa joten ihmettelen että tehtiin päätös hylätä niin monen mielestä hyvät hahmot jatkopeleissä.Kyllä ainakin käsikirjoittajat on samat.
Kai olet pelanut before the stromin?
Omasta mielestäni ekakausi käsitteli jo onnistuneesti Maxin ja Chloen tarinan etten edes olisi halunut jatkoa sille, peliä olisi ollut voinut vaikea ollut jatkaa kun olisi pitänyt muistaa kaikki päätökset mitä pelaaja tehnyt.
BTS:ssä jo häiritsi kun ei ollut sitä ajankelausta mukana.
Itsekin tuli nytten steamin aleista ostettua tämä kakkoskausi vaikka ei niin hehkutusta ole saanut osakseen, toi captain spirit pelattava vissiin ennen tuota kakkos kautta?
Jos ei ole LiS sarja tuttu niin xbox passista voi pelailla aina 13 joulukuuta saakka kunnes poistuu palvelusta.
Ymmärrän kyllä mutta laitan varuilta spoilerin alle koska loppua käsittelee ekasta kaudesta:Maxim ja chloen tarinaa on mielestäni jatkettu sarjakuvan muodossa joten ihmettelen että tehtiin päätös hylätä niin monen mielestä hyvät hahmot jatkopeleissä.
Minua poliittiset teemat eivät haittaa, jos ne ovat hyvin käsiteltyjä. Pelit kuten Fallout New Vegas ja Disco Elysium ovat erittäin poliittisia - ja kuuluvat kaikkien aikojen top 10 -listalleni. LiS2:lla sen sijaan ei ole hienovaraisuutta eikä se huomioi eri näkökulmia, vaan peli vääntää sanomansa rautalangasta ja alleviivaa sitä olkiukoillaan. Tulos on lapsellinen ja saarnaava eikä pelaajaan taaskaan luoteta yhtään.Kakkosessa oli aivan liikaa poliittisia teemoja jotka ainakin allekirjoittanutta pistivät vituttamaan eniten koko pelissä.
Samasta pidän itsekin.Sanohan parrain? Ite tykkään BtS menumusasta aivan helvetisti.
Syksyllä sen näkee kun tulee uusi Life is Strange peli.Molemmissa on hyvät puolensa mutta sais tuo tiimi tehdä enemmänkin musiikkia.
Ensimmäinen episodi LIS2:sta on ilmaiseksi pelattavissa, loput osat maksavat.Asensin Steam:sta Life is Strange season 1 (ilmainen demo), koska halusin kokeilla peliä. Asennus oli vajaa 2gb. Kävin sitten Life is Strange 2 kauppasivulla ja siellä klikkasin "Pelaa peliä Life is Strange 2". En siis demo versiota kuten ykkösessä. Steam asensi sitten reilun 10gb verran dataa ilman kustannuksia. Onko tuo nyt sitten koko peli ja ilmaiseksi? On siellä myös Life is Strange complete season 2 -paketti hintaan hintaan 31,96€. Sekavaa
Ok! Eli sama homma kuin ykkösosassa siis.Ensimmäinen episodi LIS2:sta on ilmaiseksi pelattavissa, loput osat maksavat.
Eli tässä tapauksessa muistuttaa enemmän kakkosta kuin ekaa osaa joka käytänössä rajasi kahteen vaihtoehtoon.Sen huomasin, että loppuun voi vaikuttaa paljon omilla valinnoilla.
Hyppää kaivoon ei kiinnosta.Eli tässä tapauksessa muistuttaa enemmän kakkosta kuin ekaa osaa joka käytänössä rajasi kahteen vaihtoehtoon.
Kakkosessa oli mukavasti vaihtoehtoisia loppuja mutta ei sitä taida toiseen kertaa jaksaa pelata ellei sitten vuosien päästä.
Yleisesti ottaen miten hyvänä pitäisit tätä vs vaikka eka osa?
Wut?Hyppää kaivoon ei kiinnosta.
Joo sori sain raivokohtauksen ja bannit.Wut?
Edit: Räbä juttuja luulen. Pyytänyt Sampsalta tunnuksen bannaamista.