Pitääpä käydä brittiläistä pekonia hakemassa. Ja makeita herkkuja myös.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tuolla brittien "pekonilla" mitään tekemistä pekonin kanssa ole, sehän on ulkofileestä tehtyä siivua johon vaan jätetty pieni rasvalirpake. Eikö se ole sama ostaa sitä filettä jos ei pekonista pidä?
En mä koskaan muista sieltä pakkasesta mitään käyttää - niinkuin oikeasti.Pakastaminen ei onnistu?
Kyllä tuo on ihan pekonia. UK:ssa ja Irlannissa tuo on suosituin pekoni. USA:ssa vastaavaa tuotetta nimitetään Canadian Baconiksi.
Kanadassa myös pekoni on enemmänkin filepekonia kuin naapurissa olevien amerikanserkkujen, se mitä pekoniksi nimiteään vaihtelee siis alueittain eli yhtä ainoaa oikeaa ei sinällään ole.
Ja broileri/kalkkuna"pekoni" sitten vielä tähän soppaa sotkemaan...

Eikös noi oo aussisettiä enemmänkin?Kumma ettei Marmitea/Vegemitea oo saanu noilta brittiviikoilta. Tosin taitaa olla niin marginaalituote![]()
Toinen oli brittituote ja toinen aussituote vaikka eri nimellä niin samantyyppistä kamaa.Eikös noi oo aussisettiä enemmänkin?
Hyvää on tuoreen kotileipomon täysruisleivän päällä! Paljaaltaan aika robusti.
On jotenkin sen verran toi paperi rutussa tuossa, ettei mun kännykkä suostunut sitä millään lukemaan...Laitetaas tämä tännekin.
Eli apista kupongit-kohta auki ja ylhäältä oikeelta kameran kuvaa ja sillä kuvaa QR-koodin niin tulee -10% alennuskuponki saataville. Voimassa 3 päivää latauksesta.
![]()
On jotenkin sen verran toi paperi rutussa tuossa, ettei mun kännykkä suostunut sitä millään lukemaan...
Piti siis Photoshopilla vähän suoristella sitä ensin.![]()
Eli 20e ostoksesta saa 2e? En ihan kauheasti jaksaisi itse panostaa, en ainakaan niin paljoa että kuvaisin koodin tai asentaisin appin ;-D
Suomessa valmistettu mutta ei ei suomalaisista aineksista (esim. iso osa makkarasta ja lihasta).Kotimaisuudesta kun puhutaan niin yllättävän moni tuote on Suomessa valmistettu mitä Lidlistä mukaan ottaa, varmaan suurin osa.
Kiitos! Mistä tuo on otettu?
Ajoin takaa että suurin osa tuotteita samoja Suomessa valmistettuja kuin muissa kaupoissa. Paljon näitä Pouttua, Atriaa jne Lidlin omissa merkeissä. Se jos he tekevät ne ulkomaalaisesta lihasta niin on mulle uutta, olennaisinta tässä monelle se että samaa kotimaisen lihatalon tavaraa kuin S ja K-kaupoissa.Suomessa valmistettu mutta ei ei suomalaisista aineksista (esim. iso osa makkarasta ja lihasta).
Pouttu käyttää ulkomaalaista lihaa..Ajoin takaa että suurin osa tuotteita samoja Suomessa valmistettuja kuin muissa kaupoissa. Paljon näitä Pouttua, Atriaa jne Lidlin omissa merkeissä. Se jos he tekevät ne ulkomaalaisesta lihasta niin on mulle uutta, olennaisinta tässä monelle se että samaa kotimaisen lihatalon tavaraa kuin S ja K-kaupoissa.
Riittää kun on K- ja S -korti.
Makumatka Britteihin, ainakin sitä pekonia haettava
Ok pakaste muuten se kilon pakaste tuolla nimellä.Tuli myös haettua sitä pekonia ja hyi helvetti, ei kyllä maistunut yhtään millekään, vedelle ja suolalle. Kokeilin myös voissa paistaa jos olisi tullut makua mutta ei.
Brittien suurin lahja kulinaariseen maailmaan taitaa olla fish & chips.
Muualla lidlissä tuotepuutteita? Nyt muutaman viikon ollut Tiksin liiterissä tyyliin hellkkaristi tyhjää hyllyissä, joka puolella vaan vain vantaan ongelma?
Kyseessä taisi olla kampanjatuote.Lähtikö kilon Mac & Cheese valikoimasta pois? Vastaavia pastaruokia on ainakin tullut pari kappaletta.
Kyseessä taisi olla kampanjatuote.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.